Palstanaiset ketkä olette oikeasti miehiä

Minua ihan kaverin puolesta harmittaa kun joutuu niin paljon vaivaa näkemään ja erilaisia manööverejä suorittamaan jotta saa paljastettua palstanaisia yksi kerrallaan trolleiksi, oikeasti miehiksi, niin eikös olisi reilua jos tähän ketjuun nyt ilmoittautuisitte kaikki oikeasti mies -palstanaiset niin ei tarvitse teitä sitten enää jahdata kenenkään ja "paljastaa" kun teette sen itse. Jookos kookos?

Kun itse ilmoittaudutte ette sitten joudu suurennuslasin alle ja vainon kohteeksi, helpointa kaikille kun nyt reilusti vaan tunnustatte.
21414
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Mä olen kundi. Olen vain piilossa kaikenmaailman hinttareita.

(Naurua)

Äänestä

No mä oon oikeesti nainen... :D

Äänestä
  • Oikea venakko :)

Äänestä

• Nainen39vee kirjoitti:

Oikea venakko :)

No en edes venakko. Puoliturkkilainen gimma runsaalla karvoituksella varustettu... :D

Äänestä

Mjoo, epänainen vaikka eihän meitä varattuja pitäisi laskea lainkaan, ihan sama mitä me ollaan. 😃

Vaikka hanhia kissan viiksillä.

2Äänestä
  • Mulla menee sekasin kun ensin on tyttökoira, jota tottuu kehumaan sanomalla Hyvä tyttö (yllättäen)..sitten taas poikakoira..ja nyt taas tyttökissa..Kai se sitä paitsi on jo loukkaus aikuista koiraa pojitella.."Hyvä mies, anna tassu.." 😄

Äänestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla menee sekasin kun ensin on tyttökoira, jota tottuu kehumaan sanomalla Hyvä tyttö (yllättäen)..sitten taas poikakoira..ja nyt taas tyttökissa..Kai se sitä paitsi on jo loukkaus aikuista koiraa pojitella.."Hyvä mies, anna tassu.." 😄

Heh, varmaan ei mitään hätää noiden elikoiden kanssa kunhan ei vahingossa isännälle sano, nouda tms. 😋

Äänestä

Minä kyllä olen nainen. Niin kuin nikissäni lukeekin. Mut olenkin ollut passiivisena täältä jo jokin aikaa 🤗🖐

Äänestä

Siitä "palstakaverista"eli Palstamäestä tuli mieleen, että jos miehen mielessä 24/7 kummittelee naisena esiintyvät miehet, (vaikka tälläkaan palstalla sellaisia ei ole bongattu varmasti kuin yksi eli se entinen sininen enkeli mikä lie nykyinen nikki), niin silloin siinä alkaa olla jo pakkomielteen merkkejä. Jotain seksuaalista täytyy olla tuollaisessa pelossa/toiveessa. Ei normi mies kokoajan mieti, onko tuo nainen, jonka kanssa juttelen/viestin kuitenkin mies.

1Äänestä
  • Joo, taisi olla se baarista isketty -83 "perse" homobaarista mukaan napattu naisten vaatteisiin pukeutunut mies. Palstamäki varmaan intti, että haluaa "tarkistaa yhen jutun" miehen housuista ja asiat etenivät sitten omalla painollaan;)

Äänestä

• Mä tänä aamuna aikaisin luin tuota vaino(harha)ttu- ketjua ja mulle tuli mieleen että se on joku puolustusmekanismi.. Siis että jos nainen antaa pakit, niin eihän se edes ollut nainen..tai jos olikin, niin trollasi vain..

Äänestä

• Sory vaan, mutta palstamäki on esiintynyt täällä naisena jopidemmän aikaa misspönttöuunina, jonka kanssa käykin kovasti keskusteluja, eli itsensä kanssa. Vitun idiootit.

Äänestä

• hohhoijaa_ kirjoitti:

Sory vaan, mutta palstamäki on esiintynyt täällä naisena jopidemmän aikaa misspönttöuunina, jonka kanssa käykin kovasti keskusteluja, eli itsensä kanssa. Vitun idiootit.

Eli kun pönttöuuni tapasi Dissin heillä oli poikienvälistä kivaa? Vai onko Dissi nainen?:D

1Äänestä

• menee-sekavaksi kirjoitti:

Eli kun pönttöuuni tapasi Dissin heillä oli poikienvälistä kivaa? Vai onko Dissi nainen?:D

Dissi on bi, ainakin vielä toistaiseksi ennenkuin siirtyy pelkästään miehiin.

1Äänestä

• näinkuulin kirjoitti:

Dissi on bi, ainakin vielä toistaiseksi ennenkuin siirtyy pelkästään miehiin.

Dissident on mies. Pönttöuuni nainen. Sokeakin näkee jos palstaa lukee.

Äänestä

Vaikka minä.

Nää on uskon asioita...(uskon, ei Uskon).

Äänestä

Moon aika äijä..

Äänestä
  • Samoin. Ei tätä menoa muuten pystyis katella.

Äänestä

Olen mies

Äänestä

.. PalstaNaisista Suurin Osa on Varmasti Naisia.. Sekä Tyypillisiä.. Ja "normaaleja".. Naisia.. ;D

.. Naiset.. ;D

Äänestä

Mylmyr on karvainen iso homomies

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Harmaaritari kirjoitti:

Minua ihan kaverin puolesta harmittaa kun joutuu niin paljon vaivaa näkemään ja erilaisia manööverejä suorittamaan jotta saa paljastettua palstanaisia yksi kerrallaan trolleiksi, oikeasti miehiksi, niin eikös olisi reilua jos tähän ketjuun nyt ilmoittautuisitte kaikki oikeasti mies -palstanaiset niin ei tarvitse teitä sitten enää jahdata kenenkään ja "paljastaa" kun teette sen itse. Jookos kookos?

Kun itse ilmoittaudutte ette sitten joudu suurennuslasin alle ja vainon kohteeksi, helpointa kaikille kun nyt reilusti vaan tunnustatte.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu