Palstanaiset ketkä olette oikeasti miehiä

Minua ihan kaverin puolesta harmittaa kun joutuu niin paljon vaivaa näkemään ja erilaisia manööverejä suorittamaan jotta saa paljastettua palstanaisia yksi kerrallaan trolleiksi, oikeasti miehiksi, niin eikös olisi reilua jos tähän ketjuun nyt ilmoittautuisitte kaikki oikeasti mies -palstanaiset niin ei tarvitse teitä sitten enää jahdata kenenkään ja "paljastaa" kun teette sen itse. Jookos kookos?

Kun itse ilmoittaudutte ette sitten joudu suurennuslasin alle ja vainon kohteeksi, helpointa kaikille kun nyt reilusti vaan tunnustatte.

21

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mä olen kundi. Olen vain piilossa kaikenmaailman hinttareita.

(Naurua)

• helmiä_sioille

No mä oon oikeesti nainen... :D

• Nainen39vee

Oikea venakko :)

• helmiä_sioille
        Nainen39vee kirjoitti:

Oikea venakko :)

No en edes venakko. Puoliturkkilainen gimma runsaalla karvoituksella varustettu... :D

• Mjoo, epänainen vaikka eihän meitä varattuja pitäisi laskea lainkaan, ihan sama mitä me ollaan. 😃

Vaikka hanhia kissan viiksillä.

• Mulla menee sekasin kun ensin on tyttökoira, jota tottuu kehumaan sanomalla Hyvä tyttö (yllättäen)..sitten taas poikakoira..ja nyt taas tyttökissa..Kai se sitä paitsi on jo loukkaus aikuista koiraa pojitella.."Hyvä mies, anna tassu.." 😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla menee sekasin kun ensin on tyttökoira, jota tottuu kehumaan sanomalla Hyvä tyttö (yllättäen)..sitten taas poikakoira..ja nyt taas tyttökissa..Kai se sitä paitsi on jo loukkaus aikuista koiraa pojitella.."Hyvä mies, anna tassu.." 😄

Heh, varmaan ei mitään hätää noiden elikoiden kanssa kunhan ei vahingossa isännälle sano, nouda tms. 😋

• Minä kyllä olen nainen. Niin kuin nikissäni lukeekin. Mut olenkin ollut passiivisena täältä jo jokin aikaa 🤗🖐

• mietiskelijätär

Siitä "palstakaverista"eli Palstamäestä tuli mieleen, että jos miehen mielessä 24/7 kummittelee naisena esiintyvät miehet, (vaikka tälläkaan palstalla sellaisia ei ole bongattu varmasti kuin yksi eli se entinen sininen enkeli mikä lie nykyinen nikki), niin silloin siinä alkaa olla jo pakkomielteen merkkejä. Jotain seksuaalista täytyy olla tuollaisessa pelossa/toiveessa. Ei normi mies kokoajan mieti, onko tuo nainen, jonka kanssa juttelen/viestin kuitenkin mies.

• virallinen-tarkastaja

Joo, taisi olla se baarista isketty -83 "perse" homobaarista mukaan napattu naisten vaatteisiin pukeutunut mies. Palstamäki varmaan intti, että haluaa "tarkistaa yhen jutun" miehen housuista ja asiat etenivät sitten omalla painollaan;)

• Mä tänä aamuna aikaisin luin tuota vaino(harha)ttu- ketjua ja mulle tuli mieleen että se on joku puolustusmekanismi.. Siis että jos nainen antaa pakit, niin eihän se edes ollut nainen..tai jos olikin, niin trollasi vain..

• hohhoijaa_

Sory vaan, mutta palstamäki on esiintynyt täällä naisena jopidemmän aikaa misspönttöuunina, jonka kanssa käykin kovasti keskusteluja, eli itsensä kanssa. Vitun idiootit.

• menee-sekavaksi
        hohhoijaa_ kirjoitti:

Sory vaan, mutta palstamäki on esiintynyt täällä naisena jopidemmän aikaa misspönttöuunina, jonka kanssa käykin kovasti keskusteluja, eli itsensä kanssa. Vitun idiootit.

Eli kun pönttöuuni tapasi Dissin heillä oli poikienvälistä kivaa? Vai onko Dissi nainen?:D

• näinkuulin
        menee-sekavaksi kirjoitti:

Eli kun pönttöuuni tapasi Dissin heillä oli poikienvälistä kivaa? Vai onko Dissi nainen?:D

Dissi on bi, ainakin vielä toistaiseksi ennenkuin siirtyy pelkästään miehiin.

• sukupuolet.oikein
        näinkuulin kirjoitti:

Dissi on bi, ainakin vielä toistaiseksi ennenkuin siirtyy pelkästään miehiin.

Dissident on mies. Pönttöuuni nainen. Sokeakin näkee jos palstaa lukee.

• Vaikka minä.

Nää on uskon asioita...(uskon, ei Uskon).

• wanhaämmä

Moon aika äijä..

• NainenRuudunTakaa

Samoin. Ei tätä menoa muuten pystyis katella.

• Palstamies

Olen mies

• .. PalstaNaisista Suurin Osa on Varmasti Naisia.. Sekä Tyypillisiä.. Ja "normaaleja".. Naisia.. ;D

.. Naiset.. ;D

• AlexanderStubido

Mylmyr on karvainen iso homomies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1993
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe