Ei huvita/jaksa tehdä mitään

Mies29v

Ei kauheasti jaksa nähdä kavereita, eikä harrastaa tai käydä töissä kun ei saa seksiä. Töissä nyt en ole koskaan ollutkaan kun olen mielenterveysongelmainen elämäntapa luuseri. Erosin Heinäkuussa naisesta enkä ole sen jälkeen saanut pillua. Ei ole kyllä huvittanut yrittääkkään. Terveyskin on mennyt.

29

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d213123f

LOL, eihän se ole kuin pari kuukautta. itse sain muistaakseni viimeksi 2014 tammikuussa.

opettele selibaattiin, itse en kohta enää edes muista mitä seksi on. ikää 30 kieppeillä.

• Mies29v

Kyllä on miehen elämä pilalla ilman naista ja seksiä. Kaikelta putoaa pohja eikä kiinnosta enää kertakaikkiaan mikään muukaan. Kaiken näkee jotenkin paljon negatiivisemmin kuin silloin kun vielä sai seksiä. Olen myös muuttunut ahdistuneemmaksi ja äkkipikaisemmaksi enkä saa enää kunnolla nukuttuakaan paitsi pillereillä silloin tällöin.

• Mies29v

Niin, se on tietysti suhteellista mikä on pitkä aika. On varmaan vaikeampi olla ilman jos on tottunut saamaan vaikka kerran kuukaudessa tai edes joka toinen kuukausi. Jos ei olisi saanut koskaan ei edes tietäisi mistä jää paitsi

Toisaalta hoituu ne tarpeet runkkaamallakin, siitä vain puuttuu se henkinen yhteys toiseen ihmiseen.

• Mies29v

Sehän siinä juuri onkin ettei ole ollenkaan sama asia seurustella oman kätensä kanssa kuin elävän naisen.

• 123d13123f

Ei ole vaikeampi, käyt varmasti samoja henkisiä asioita läpi mitä itsekkin olen joutunut käymään. Yksinäisyys on musertavaa. Varsinkin totaali yksinäisyys.

Minusta sillä joka on joskus saanut on helpompit tilanne kuin sillä joka ei koskaan ole saanut eikä tiedä miten voisikaan saada.

• 12d3123123f

Sitäpaitsi monet sunlaiset on päässy elämässä tosi helpolla kun/jos teillä on jopa 29 vuotiaaksi asti ollu säännöllistä seksiä.
        Ja sitten nämä miehet on ylpistyneet ja virnuilleet meille seksittömille ätmeille.
        On ihan hyvä reality check sulle joutua joskus olemaan yksinkin nii et voi lesoilla olevas muita parempi. Opettele nöyryyttä!

Kirjoitin sulle siksi ettei sulla ole mitään oikeaa kärsimystä ollu ku monilla paljon pahemmin asiat nii siksi ei ole oikeutta valittaa.

• Mies29v
        12d3123123f kirjoitti:

Sitäpaitsi monet sunlaiset on päässy elämässä tosi helpolla kun/jos teillä on jopa 29 vuotiaaksi asti ollu säännöllistä seksiä.
        Ja sitten nämä miehet on ylpistyneet ja virnuilleet meille seksittömille ätmeille.
        On ihan hyvä reality check sulle joutua joskus olemaan yksinkin nii et voi lesoilla olevas muita parempi. Opettele nöyryyttä!

Kirjoitin sulle siksi ettei sulla ole mitään oikeaa kärsimystä ollu ku monilla paljon pahemmin asiat nii siksi ei ole oikeutta valittaa.

Jaa että opettele nöyryyttä? Mulla itsellä oli poikuus tallella vielä lähes 24-vuotiaana enkä senkään jälkeen ole ollut kuin yhden naisen kanssa enkä siltäkään ole seksiä kovin usein saanut vaikka suhde ajallisesti kestikin sen 5 vuotta.

Sitäpaitsi mulle on elämässä tapahtunut vaikka mitä paskaa sekä henkisiä että fyysisiä sairauksia jo jostain 16-vuotiaasta lähtien ja olen ollut rankasti koulukiusattu että eiköhän sitä ole sen johdosta jo muutenkin liian nöyrä. Mielestäni moni muu on päässyt paljon helpommalla ja ansaitsisin paljon paremman elämän. Olen näiden asioiden takia hautonut itsemurhaakin jo 10 vuotta. Tänä vuonna olen myös sairastunut vakavasti, oletko itse menettänyt terveyttäs?

Todella idioottimainen kommentti tulla sanomaan että opettele nöyryyttää ja että mulla ei olis muka oikeutta valittaa!

Olisko kannattanut edes vähän yrittää sen eteen että saa sen naisen ettei täällä tarvi kadehtia muita niin ja ätmi minäkin olen kun ei mulla ole ollut kuin 2 naista elämän aikana eikä nekään mitään kaikkein tasokkaimpia. Mutta kyllä sitä kaikki seksiä saa jos haluaa vaikka joltain Pubiruusulta jos on yhtään yritystä.

• Mies29v
        Mies29v kirjoitti:

Jaa että opettele nöyryyttä? Mulla itsellä oli poikuus tallella vielä lähes 24-vuotiaana enkä senkään jälkeen ole ollut kuin yhden naisen kanssa enkä siltäkään ole seksiä kovin usein saanut vaikka suhde ajallisesti kestikin sen 5 vuotta.

Sitäpaitsi mulle on elämässä tapahtunut vaikka mitä paskaa sekä henkisiä että fyysisiä sairauksia jo jostain 16-vuotiaasta lähtien ja olen ollut rankasti koulukiusattu että eiköhän sitä ole sen johdosta jo muutenkin liian nöyrä. Mielestäni moni muu on päässyt paljon helpommalla ja ansaitsisin paljon paremman elämän. Olen näiden asioiden takia hautonut itsemurhaakin jo 10 vuotta. Tänä vuonna olen myös sairastunut vakavasti, oletko itse menettänyt terveyttäs?

Todella idioottimainen kommentti tulla sanomaan että opettele nöyryyttää ja että mulla ei olis muka oikeutta valittaa!

Olisko kannattanut edes vähän yrittää sen eteen että saa sen naisen ettei täällä tarvi kadehtia muita niin ja ätmi minäkin olen kun ei mulla ole ollut kuin 2 naista elämän aikana eikä nekään mitään kaikkein tasokkaimpia. Mutta kyllä sitä kaikki seksiä saa jos haluaa vaikka joltain Pubiruusulta jos on yhtään yritystä.

Lisättäköön nyt vielä että useimmat mun kaveritkin on menettänyt poikuutensa jo varmaan 15-16-vuotiaina ja saaneet sentään ikäisiään naisia kun itse joutui odottamaan melkein 25-vuotiaaksi ja tekemään hirveän työn sen eteen että sai edes kerran pillua ei niin tasokkaalta naiselta. Varmaan kaveritkin naureskellut selän takana mun ätmiydelleni ja lyöneet yläfemmoja.

• Mies29v
        Mies29v kirjoitti:

Lisättäköön nyt vielä että useimmat mun kaveritkin on menettänyt poikuutensa jo varmaan 15-16-vuotiaina ja saaneet sentään ikäisiään naisia kun itse joutui odottamaan melkein 25-vuotiaaksi ja tekemään hirveän työn sen eteen että sai edes kerran pillua ei niin tasokkaalta naiselta. Varmaan kaveritkin naureskellut selän takana mun ätmiydelleni ja lyöneet yläfemmoja.

Ja lisätään nyt vielä että toiseltakin näistä naisista sain vain kerran seksiä eli siltä jolle menetin poikuuteni. Ei mielestäni mikään mairitteleva saldo 30-vuotiaalle aikamiehelle. Eri asia sitten nämä 30 tai jopa yli 40-vuotiaat miehet jotka ei ole saaneet koskaan yhdeltäkään naiselta, silloin täytyy olla jo jotain todella pahasti vialla ainakin jos on yrittänyt aktiivisesti iskeä myös niitä vähemmän hehkeitä naisia eikä siltikään ole saanut keneltäkään. Yrittämättä nyt harvempi mies mitään saa. Eikä tämä ollut mitään väheksyntää tai pilkkaa vaan totuus.

• 123d123123f

Joo aikalailla samanlainen tilanne kun mulla tosin itsellä on nuo kaikki ongelmat mitä itse olet luetellut psykoosi sairaus. Monet miehet ovat pilkanneet minua aiemmin ja on vaikea tehdä analyysia joka osuisi oikeaan muutaman kirjoituksen perusteella, ihmettelen silti miksi valitat niin runsaasti. Oon myös itekki halunnu kuollu 10 v aikana usein, en tosin enää niin paljoa kuin aiemmin mutta ei se niin haittaisikaan. En jaksa lukea muiden valituksia samasta aiheesta.

Kirjoituksesta tuli olo että mielestäsi meidän tulisi tehdä jotain vuoksesi mutta en aijo tehdä mitään. Eikä oikeasti ketään kiinnosta, ei ketään kiinnosta minunkaan elämäni ellei nyt läheisiä lasketa mukaan.

• Mies29v
        123d123123f kirjoitti:

Joo aikalailla samanlainen tilanne kun mulla tosin itsellä on nuo kaikki ongelmat mitä itse olet luetellut psykoosi sairaus. Monet miehet ovat pilkanneet minua aiemmin ja on vaikea tehdä analyysia joka osuisi oikeaan muutaman kirjoituksen perusteella, ihmettelen silti miksi valitat niin runsaasti. Oon myös itekki halunnu kuollu 10 v aikana usein, en tosin enää niin paljoa kuin aiemmin mutta ei se niin haittaisikaan. En jaksa lukea muiden valituksia samasta aiheesta.

Kirjoituksesta tuli olo että mielestäsi meidän tulisi tehdä jotain vuoksesi mutta en aijo tehdä mitään. Eikä oikeasti ketään kiinnosta, ei ketään kiinnosta minunkaan elämäni ellei nyt läheisiä lasketa mukaan.

No ei sitten kannata lukea muiden valituksia jos ei jaksa. Me ihmiset kun ollaan erilaisia ja meillä on niin monenlaisia ongelmia että kaikkien on suorastaan mahdotonta ymmärtää toisiaan. Saan kai kuitenkin valittaa täällä julkisella palstalla jos elämä on perseestä tai ainakin tuntuu siltä. Lukekoot ja kommentoikoot ne jotka jaksaa, pakko ei ole.

• Maksullisiin mars mars,ei ole pakko kärsiä jos se seksi merkkaa noin paljon.

• Mies29v

Ootko semmonen?

• Mies29v kirjoitti:

Ootko semmonen?

No en ole :)

• Mies29v
        peppupupu kirjoitti:

No en ole :)

Jaa, lähdetäänkö treffeille?

• Mies29v kirjoitti:

Jaa, lähdetäänkö treffeille?

Onko masentunut nyt ihan sopivassa kunnossa menemään treffeille? Varsinkaan jos se ero entisestä vielä masentaa. Pitää ensin päästä yli ja parantua masennuksesta ennen kuin voi treffailla.

• Raha-on-kemia

Maksulliselta naiselta saa ihan heti ettei tarvii ilman olla ja sen jälkeen alkaa elämäkin näyttää valoisalta.

• rrrrrrryryr

Työtön mies meni työhaastatteluun. Haastattelija kysyi työttömältä onkse parisuhteessa. Työhön vastasi ettei ole. Pomo tulistui ja huusi että saatanan ätmipaska, haki kirveen ja hakkas ätmin kädet ja jalat poikki, repis muIkun irti ja survoi ne kaikki ätmin perseeseen.

Oppiipahan olemaan.
      .

• vanhapalstalainenpalaa

Pidä ne fantasiasi ihan vaan omana tietonasi.

• Kaisanoasaa

Minäkin sanoin työkkärissä että en jaksa tehdä mitään koska en ole naisia koskaan saanut. Yrittivät tuputtaa jotain työkokeilu paskaa, sanoin että älä unta nää kurppa, olen masentunut naisettomuuden takia.

• Mies29v

Mitäs ne sitten siihen sano siellä työkkärissä? Leikattiinko tukia?

• Viinamies40

Juo viinaa ja lähde baariin. Niin kaikki muutkin tekee ja pariutuvat

• Mies29v

Paitsi en minä tai juon kyllä mutta en silti saa naista.

• Mies29v

Kyllä ainakin itseä masentaa tämä seksittömyys siinä määrin ettei huvita enää edes runkata kun sekin muistuttaa siitä ettei kelpaa yhdellekkään naiselle. Pakko kai se joskus kuitenkin on paineet purkaa mutta kuten sanoin se masentaa entisestään.

• KilttiMies89

En ymmärrä miksi täältä poistettiin se aloitus jossa kerroin kuinka paljon vituttaa herätä joka aamu ilman naisen seuraa ja seksiä. Kerroin myös kuinka keinotekoista on turruttaa ihmisen luontaiset halut psyykenlääkkeillä, totta joka sana. Ihme sensurointipolitiikkaa tälläkin palstalla.

• vanhapalstalainenpalaa

Töissä käynti ei ole sitä varten että saisi seksiä.

• KilttiMies89

Eikä ole pakko olla siinä oravanpyörässä kun ei saa seksiäkään varsinkin kun on monella tapaa vielä sairaskin niin henkisesti kuin fyysisesti.

• viisvee

aivan normaalia kun suhde loppuu, vuoden jälkeen yksinäisyyteen alkaa tottumaan,

• Viinamies

Kannattaa alkaa viinaa juomaan ja yökerhoissa käymään niin kyllä niitä naisia sitten tapaa siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3899
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      2026
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1717
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1651
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1650
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1494
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1256
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      52
      1210
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      413
      1166
    Aihe