Unelmatreffit

Miisukkaliini

Mies. Kuvaile minkälaiset ovat unelmatreffit ? Olisi kiva kuulla. Asiallisia vastauksia toivoisin.

28

4052

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmösettreffit

      Sellaset jossa ei ainakaan joudu ns. gestapotyyppiseen kuulusteluun. Viimeksi kun olin treffeillä niin nainen tenttasi suunnilleen paljon mulla on palkkitilillä rahaa yms. Lopuksi kehtasi vielä sanoa että olet ihan hukassa elämässäsi. Eikä ollut todellakaan kaunis nainen.

      Unelmatreffejä tuskin nettinaisten kanssa saa kukaan aikaan koskaan.

      • bkbbkho

        Olipa outo nainen. Olisi kiva tietää että miten hän perusteli väitteensä. En itse kyllä tuollaista sanoisi, vaikka niin ajattelinsinkin.


    • Unelmamies-

      Sellaiset että mentäis kahvilaan juomaan teetä.
      Naisia on niin vaikea saada treffeille että vaikka 5 minuutin treffit olisi jo unelma.

    • frankpappa

      Sellaiset jossa nainen saapuu ajoissa paikalle, siistinä ja sillä ajatuksella että on oikeesti kiinnostunut asiasta.

    • Kun ihastuu molemmin puolin niin treffit on täydelliset.

    • Hggg

      Hymyilevä nainen. Siitä se lähtee.

    • ahdistaa

      Muutama olut tai muu vastaava juoma, rentoa juttelua laidasta laitaan, naurua ja vakavoitumista. Sitten ilmaistaan molemminpuolinen halu olla yhteydessä, halaus ja pimeään iltaan kevein askelin.

    • Kaunis, pitkähiuksinen, leveälanteinen rotunainen saapuisi tai kutsuisi treffeille, eikä missään tuulipuvussa, vaan jessitkin käy, pikkukengissä tai saapikkaissa, täyteläiset huulet hymyssa ja sanoisi, että pidä minua kädestä.

      • Niinpäniin

        Kuvailit juuri minut, paitsi että mun rohkeus ei riittäis pyytämään miestä pitämään mua kädessä et miehen pitäisi tehdä siihen aloite toisilla treffeillä. Ekoilla treffeillä voi juoda kahvit/teet jutella niitä näitä vähän aikaa ja lopuksi halata lämpimästi.


      • Niinpäniin kirjoitti:

        Kuvailit juuri minut, paitsi että mun rohkeus ei riittäis pyytämään miestä pitämään mua kädessä et miehen pitäisi tehdä siihen aloite toisilla treffeillä. Ekoilla treffeillä voi juoda kahvit/teet jutella niitä näitä vähän aikaa ja lopuksi halata lämpimästi.

        Kiitos, nyt vain vastailet minulle nimimerkilläni luukkuun, niin minä voin tehdä aloitteen. Ja, olet kuvaksen kaltainen unelmanaiseni, niin käydään jossain kahvilla tai teellä, halit


    • Naisen ehdottamat treffit. Olisi kiva välillä katsoa tilannetta pöydän toiselta puolelta.
      Treffit itsessään voisivat mennä vaikka urheilun merkeissä.

    • Ehdottomasti koko illan ja yön yli kestävät treffit. Illan ohjelmaa voisi miettiä.
      Treffit pitävät sisällään yhdessä olemista, läheisyyttä ja seksiä.
      Oikeastaan mitkään muunlaiset treffit eivät kiinosta millään tavalla. Olen joskus käynyt treffeillä, jotka eivät ole päättyneet yhteiseen yön viettoon ja seksiin, niin aika tyhjä/ turha fiilis siitä jääpi.

    • kunnontreffit

      Aloittaja kysyi unelmatreffeistä, joten mikään tavanomainen tuskin tulee kyseeseen. Hmm, sellainen voisi olla vaikkapa unelmapäivä talvisessa lapissa. Treffit alkaisivat kirpeässä pakkasilmassa ulkoilulla. Siihen voisi kuulua rekiajelua, pariluistelua, laskettelua tms. kivaa yhdessätekemistä. Sitten olisi vuorossa hemmoittelua, kuten jalkahoitoa, hierontaa, poreallas jne. Tämän jälkeen treffit jatkuisivat illallisella jossain tunnelmallisessa näköalaravintolassa pitkän kaavan mukaan. Hyvää ruokaa ja juomaa, silmiin katselua, keskustelua käsikkäin, rauhallista musiikkia ja tanssimista. Treffit huipentuisivat lomamökin kattoikkunan alla olevalla porontaljalla revontulia katsellen ja toisistamme nauttien kuohuvan juoman ja takkatulen huminan kera. Noh, näille treffeille tuli ainakin hintaa, mutta helvetti vieköön, ei paha. Kuka haluu treffeille? :D

      • Tärkein.unohtui

        Jätit vain mainitsematta, että luonnollisesti mies maksaa kaiken tuon.


      • kunnontreffit
        Tärkein.unohtui kirjoitti:

        Jätit vain mainitsematta, että luonnollisesti mies maksaa kaiken tuon.

        Luonnollisesti :D


      • Misukkaliini

        Vau ! kuulostaa ihanalta.


    • Jaa-a..

      Mie sanoisin että "unelma treffit" olis sellasset, jossa molemmat tuntee, että on löytänyt sen mitä on ollut hakemassa ko on treffeille lähtenny.

      Miun mielestä siis jos tuntuu että molemmat ois tykästyneitä toisiinsa, keskustelu sujuu helposti ja oppii vähän tuntemaan toista.

      • nlblpj

        Näin juuri


    • Treffitunelmaa

      Erittäin helppo kysymys. Treffipaikan ja puitteiden ei tarvitse olla kuin vaatimattomat jopa nollabudjetilla, jos asutaan lähietäisyydellä. Treffaamisen voi suorittaa vaikka yhteisen liikuntaharrastuksen puitteissa. Ennen treffejä tietysti selvitetään kaikki ne kummankin kiinnostukset ja toiveet, joihin on saatavissa yksikäsitteinen vastaus kirjoittamalla tai puhumalla. Treffien tarkoitus on vain todeta ovatko kummatkin olleet rehellisiä antamistaan tiedoista, ja ilmeneekö jotain mikä antaa syyn lähteä jatkamaan omia teitä.

      Kalliiden illanistujaisten järjestäminen sopii vain tosi rahakkaille tai suuria riskejä elämässään ottaville. Naisten kiinnostus treffeihin saattaisi lisäätyä jo tarjonnan toivossa, jos tuo olisi yleinen tapa. Itse antaisin hemmottelua vasta yhteisen tien alettua. En ainakaan etukäteen ilmoittaisi kahvittelua kummempaa. Erityisen lupaavalta tuntuessa voisi seurata illallinen ja muutakin. Silloin voisi jo puhua unelmatreffeistä.

      • jjkjpj

        Tämäkin hyvä tapa


    • mieliku.vitusta

      Sellaiset, minne tulisi se Nainenkin. Ettei tarvitsisi yksin mielikuvituksensa kanssa olla.

    • mjai

      Unelmatreffit ois sen oikeen kanssa, vaikka tällä hetkellä hänen. Mitä muuta tuohon voi edes vastata. Puitteilla ei tosiaankaan väliä.

    • Minulla oli treffit viime kesänä erään naisen kanssa. Asuttiin kaukana toisistamme, joten tavattiin suurinpiirtein puolivälissä, Kokkolassa. Käytiin Tankarin majakkasaari risteilyllä, joka kesti sellaiset 4h. Lämpötila oli yli 30 asteessa ja aurinko porotti pilvettömältä taivaalta, mutta onneksi merellä oli viileämpää. Siellä me sitten juttelimme veneessä ja seurasimme maisemia, kummankaan ei tarvinnut huolehtia toisen viihdyttämisestä, kun maisemien katselu oli hyvää viihdettä hiljaisiin hetkiin. Saarella sitten kiertelimme nähtävyyksiä ja kävimme syömässä. Paluu matkalla istuimme vierekkäin ja pitelimme toisiamme arasti kädestä kiinni, satunnaiset katseiden kohtaamiset saivat aina hyvän olon aallon kulkemaan kehon läpi. Maihin palattuamme lähdin saattamaan häntä junalle. Junaa odottaessamme, samoilimme meille kummallekin tuntemattoman kaupungin katuja ja puistoja läpi. Juna oli tietysti tunnin aikataulusta myöhässä, mutta se ei haitannut kumpakaan, tuon tunnin käytimme puistonpenkillä käsikädessä istuen.

      Toisilla treffeillä matkustin sitten viettämään viikonloppua hänen kotikaupunkiinsa. Lämpötila oli taas siellä 27 asteen kieppeillä ja aurinko paistoi taaskin pilvettömältä taivaalta. Hän esitteli minulle kotikaupunkiansa ja sen nähtävyyksiä, sitten aina välillä päädyimme viettämään aikaa tuntikausiksi jollekin puistonpenkille. Ilatasella päädyimme hänen luokseen ja vietimme pitkän aikaa soffalla toistemme kainalossa, välillä suudellen ja välillä halaten, sänkyyn emme kuitenkaan päätyneet.

      Enpä usko, että kummatkaan treffit olisivat voineet sujua enään millään tavalla paremmin. Ikävä kyllä, muutamia kuukausia myöhemmin kaikki kariutuivat, hyvästä alusta huolimatta ja jäljelle jäi vain lämmittäviä muistoja.

      • Erkki.Eturauhanen

        Niinpä. Tuossa vaiheessa se kusihätä aina herättää minutkin...


      • juttumeninäin

        Olisi pitänyt panna. Ei ollut kemiaa.. Nainen odottaa tuossa kohtaa seksiä kun on miehen kämpille tuonut. Liian varovaista, liian kainoa. Next


    • mies_68

      Ekat treffit tämän uuden deitin kanssa oli onnistuneet ja kivat, mutta toisilla treffeillä taivas aukesi. Reilu vuorokausi meni ja opittiin tosi paljon toisistamme. Nainen oli kuin unelma ja molemmat käytiin kuumana toisiimme ja kemioittenkin toimivuus tuli testattua, useaan kertaan. Tuon vuorokauden jälkeen päätettiin, että meidän seurustelusuhde alkaa tästä ja mielenkiinnolla odotan jatkoa. Kirjoitellaan paljon ja tunteet on tosi pinnassa. Uskon kohdanneeni elämäni naisen, joka vei jalat alta samointein.
      En mäkään uskonut tämmöistä voivan tapahtua, mutta tapahtui sitten kuitenkin:) En valita.
      M50

      • Hans.Christian.Andersen

        Johan joulusadun murjaisit!


      • surinaa

        Satusetien tarinoita kuten aina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe