Riita alapään trimmauksesta! Kuvittelenko asioita?

Miesjokamiettiiliikaa

Avovaimoni on menossa firman kahden päivän koulutukseen johon sisältyy illanviettoa ja yöpyminen hotellissa.
Päivää ennen näen että hän trimmaa ja sheivaa alapäätään. Kysyn että mikä ihmeen ajankohta tämä on moiselle, kun hän normaalisti tuunaa paikkojaan ehkä kahden kuukauden välein. No tästä hän sitten kilahti ja sain huudot että mä oon sairas ja että mä kontrolloin häntä! Hänen kantansa oli että hän ajaa karvansa ihan koska häntä huvittaa!
Onko vika minussa? Kun tämä ajankohta oli mun mielestä kyseenalainen ja menin huomauttamaan asiasta. Kun tässä ei oo kyse uimahallikäynnistä, naisten saunasta tms muusta helposti ymmärrettävästä syystä.

104

9845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktaa

      Kyllä itsekin ihmettelin tuossa syksyllä kun avovaimo oli myös sheivannut alapäänsä. Ei tietty uskonut että huomaan, koitti peitellä kylpytakilla mutta vilahtihan kuitenkin. Kysin syytä ja nainen suuttui ja älähti että mitäs hänen pillunkarvat ja sheivaus mulle kuuluu. Nainen on viimeksi ajellut alapäätään noin 15 vuotta sitten eikä tosiaan ole tässä välissä ollut "parturointia", aika moinen puska yleensä rehottaa. Sen muistan että avovaimollakin oli menoa "tyttöporukassa". Voin kyllä sanoa että nainen ei huvin vuoksi sheivaa jotain on mielessä ja pitää olla huolissaan.

      • jepppeeeee

        SUN AKKA ON HUORAAAAA


      • Tilanne

        Voi olla myös kirvelyä ja kutinaa, jonka alkuperä voi löytyä samaa petiä käyttävältä! Karvotus vain pahentaa ja lisää pöpöjä eli pöpöt kuriin, samoin mies!


      • Maaruska63
        jepppeeeee kirjoitti:

        SUN AKKA ON HUORAAAAA

        Mä sheivaan varsinkin silloin kun oon menossa saunailtaan, uimahallin, kuntoutukseen tai mihin vain missä on todennäköistä joutua yhteisiin pesutiloihin.


    • kerrototuus

      Avovaimosi kilahdus toteamukseesi kuulostaa kovin lapselliselta reaktiolta, mutta asiat voi tietysti esittää niin monella tapaa.

      Mitä jos pahoittelisit töksäytystäsi ja kertoisit toimineesi niin, koska yritit kertoa hänelle tuntevasi epämääräistä pelkoa, eli mustasukkaisuutta alapään trimmauksen ajankohdasta juuri ennen firman illanviettoa.

      Mikäli hän tuon jälkeen suuttuu, on keskinäinen kommunikointinne todella korjaamisen tarpeessa, tai sitten hänellä tosiaan on huono omatunto jo etukäteen.

      • Mimosa3456

        Sanonpa vaan, että kuvittelet nyt ihan turhia. En sinun naistasi tunne, mutta olen itsekin nainen, ja sheivaan välillä, koska siitä tulee "siistimpi" olo itselle. Inhoan karvoja, ja aika ajoin vaan on sheivattava. Ei se liity siihen, että ollaan menossa nyt iskemään muita miehiä. Jos naisesi on fiksu ja välität hänestä, älä kontrolloi liikaa. Naisesi kokee sen epämiellyttävänä puolena, ja haluaakin kauemmas sinusta. Toivon teille kaikkea hyvää. Älä liikaa epäile. Naiset välillä haluavat siistiä itseään:).


      • Anonyymi

        Toinen mielipide mieheltä; jos puuttuu tunneyhteys keskustelut avoimuus leikitään tulella. Kai nyt tiedätte mistä luottamus syntyy? Ei ainakaan hissukoinnista ja ärhentelebistä vastauksista


    • Xdzxc

      Niinpä, meillä taas mieheni ajoi kaikki karvansa , alapään karvat ja myös rintakarvansa, ja myös parta lähti, vaikka on pitänyt parrastaan. Hän lähtee viikonloppuna laivaristeilylle pikkujouluihin.
      En puhunut mitään , vaan mielessäni sitä hiukan ihmettelin.

      • Sutenööri

        Aikoo ehkä panna hytissä.


      • kielipitkänä
        Sutenööri kirjoitti:

        Aikoo ehkä panna hytissä.

        Niinpä niin. Sitä varten ne ajetaan, etä näky ja tunto olisi parempi. Etenkin, kun pää on sekaisin tarvitaan lisätuntoa.


    • KysynVaan-76

      Eikös noihin viikonlopun hotellikoulutuksiin nimenomaan yleensä kuulu saunominen ja uinti hotellin saunaosastolla?

    • et.enää.häntä.kiinnosta

      Huoraamaan menossa selvästi. Miksi edes kyselet kun vastauksen tiedät varmasti jo itsekin.

      • Sutenööri

        Taitaa olla rahan puute, kun pitää maailman vanhinta ammattia harjoittaa....


    • Virhe.Käsittelyssä

      Kyllä monta - monta naista sheivaa kainalot, sääret ja myös alapään viikoittain ...
      Se on täysin normaali.

      Kuukausittain on naisella *Punainen täti* kylässä, niin sitä on helppo hoitaa puhtaana ... 🤔

      • Sikaasyövä.julkihetero

        Ei muuten ole normaalia! Venäjän huorat tuolla tavalla ensin pyrkivät pysymään erossa satiaisista. En tiedä tehosiko. Sitten valejuutalaiset levittivät propagandanaan USA:n tyhmille samoin kuin miehille ympärileikkausta. Nyt siellä ollaan innolla mukana kaikessa typeryydessä ja täälläkin tyhmimmät matkii.


    • höhö

      Sheivataan ja trimmataan muutenkin säännöllisesti. Ja aina ennen kuin mennään koulutukseen/illanviettoon (kylpylään/saunaan/lomalle).

      Olet kyllä kontrollifriikki. Topakasti vaimosi sen kertoikin.

    • 98980898

      Olisin itsekin suuttunut, jos mies olisi asiasta huomauttanut. Henkilökohtaisia asioita.

    • karvaturrukka

      Välttämättä avovaimon sheivaus ei tarkoita muuta kuin että tiedossa on esim saunomista. Itse olen huoleton karvojeni suhteen. Kun sitten yhteinen illanvietto johon kuuluu saunominen, naisporukalla, niin kyllä sitä itsensä melkoisen juntiksi tuntee siellä saunan lauteilla. Kainalot, sääret ja alapää rehottaa ja erottuuhan sitä joukosta kun toisilla on trimmattu viimeisen päälle, joillain jopa värjätty ja tyylitelty se vähäinen mitä on harkiten karvoja alapäähän jätetty. Väistämättä siinä lauteilla iskee hirvittävä nolous-häpeä ja päässä takoo vain yks ajatus, olis p****** pitänyt muistaa ajella, edes siistiä vähän. Eiköhän avovaimollasi kyse samasta ilmiöstä.

    • samahuomio

      Ei kai varsinkaan pidemmän aikaa suhteessa olleet naiset viitsi vaivautua oman miehensä mieliksi sheivaamaan kuin ehkä suhteen alku vuosina. Muijani ajoi mun mieliksi muutaman kerran mutta sen jälkeen on rehottanut puutarha kunnolla ja mun mielestä saa rehottaakkin, katselen ja nautin mielummin karvaisesta tussusta. Mutta jos nainen sheivaa ennen illanviettoa/saunailtaa tai mitä nyt pikkujoulua onkin niin ei se nyt pelkästään ole vain sitä ettei viitsi olla naisporukassa karvalaukku näkösällä, kyllä siihen liittyy ajatus että jospa kuitenkin kävisi flaksi. Mä en ole viitsinyt kyllä kytätäkkään onko muija ajellut ennen biletystä, jos on niin sitten on itsehän tietää, säärikarvojen ja kainalokarvojen asia on ihan toinen juttu ne kun näkyvät muutenkin ainakin kesällä.

      • 75463356

        Ei se noin suunnitelmallista ole. Kyse on vain siitä että ihmiset, varsinkin naiset, haluavat säteillä jonkinlaista imagoa. Paradoksaalisesti läheisimpien ihmisten edessä ei haluta teeskennellä vaan haistaan ja haistatellaan estoitta.

        Mutta kyllähän siinä alitajuisesti on menossa biologian sanelema eloonjäämis- ja lisääntymiskamppailu.


    • Toivottavastieijaa

      Siellä jossain odottaa vikkelä kieli ja kova kalu....

    • Vitunkati

      Mulla nainen teki samoin ja pikkujouluissa päästi työkaverinsa ajetulle pesälle....

    • Xll

      Oli vanhoillisen miehen aloitus. Olisit tyytyväinen vaimon ajellessa muotoillessa karvoitustaan. Vieras mies kenties nauttii vaimosi kansa tai voi olla nauttimattakin. Sehän on vaimosi asia kelle antaa.

    • SentäänKaksi

      Olet hirvittävän itsekäs. Sinun tulisi ottaa huomioon puolisosi ja toisen miehen oikeus nautintoon.

      • Anonyymi

        Jos sinä haluat olla aisuri en minä


    • "Hänen kantansa oli että hän ajaa karvansa ihan koska häntä huvittaa!"

      No näinhän se on. Ihminen saa ajella karvojaan koska huvittaa, eikä siihen ole kenelläkään mitään sanottavaa.

      "Onko vika minussa? Kun tämä ajankohta oli mun mielestä kyseenalainen ja menin huomauttamaan asiasta. Kun tässä ei oo kyse uimahallikäynnistä, naisten saunasta tms muusta helposti ymmärrettävästä syystä."

      Vika ei ole sinussa. Kyllähän tuollainen pistää epäilyttämään, niin kuin mikä tahansa muutos käytöksessä. Uusien alusvaatteiden osto työtapahtumaan tai tyttöjen iltaan on samanlainen.

      Muistaakseni tälläkin palstalla naiset ovat kertoneet, että yht äkkiä mies oli ruvennut esim kampaamaan hiuksiaan ja vaihtamaan useammin vaatteitaan. Jälkeen päin oli selvinnyt että oli kiikarissa uusi nainen.

      Ei naisellasi välttämättä mitään suhdetta ole, mutta voi hän ajatella, että ehkä päätyy sänkyyn illanvieton jälkeen .

    • mikämiestäriivaa

      Eihän se avovaimos vika ole että sulla on heikko itsetunto ja mustasukkainen mieli. Sheivaus ja siistiminen sekä muukin puunaus kuuluu asiaan. Turha vetää mustasukkaisuuskilareita.

    • kaikenlaisia

      Tsiisus mikä mies olet. Oletko mustis siitäkin kuin vaimo parturilla käy?

    • Hlncht

      Etkö tajua että kun on jotain menoa, arkielämästä poikkeavaa tiedossa, se piristää mieltä ja tulevaan valmistaudutaan?
      Herääkö mustasukkaisuus jos naisesi meikkaa? Ostaa jonkin uuden vaatteen?

      Ja jos itse menet johonkin tilaisuuteen tai vain baariin, etkö valmistaudu millään tavalla?
      Ja kyllä tuollaiset asiat todellakin on naisesi oma henkilökohtainen asia, ei sinulla ole siihen mitään sanomista.

    • AikaMetka

      Milloin hän viimeksi tuunasi alapäätään?
      Laske siitä ja mieti, onko kyseessä normi "siivous" vai onko aihetta epäillä muuta...
      Toki tuo ihmetyttää varmasti ajankohdan valossa jne.
      Oma seukkaamiskumppanini oli tehnyt näin, että oli parturoinut alapäätään liikaa ja sanoi mulle vaan tuota, että tuli otettua vahingossa liian paljon karvaa pois. On kyllä kova mimmi uimaan, joten ymmärrän että on tarkka alapäänsä hoitamisesta. Eikä tuo mua haitanuut eikä epäilyttänyt yhtään, huvitti lähinnä että oli niin huolissaan tuosta "kaljuudestaan".
      Tosin nyt meillä on ongelmia hieman ja sattuu olemaan kyllä risteilyllä. Sanoi kyllä menevänsä lastensa ja tuttavapariskunnan kanssa, jolla myös lapsia. Luotan kyllä häneen mutta eipä sitä ikinä tiedä mitä tekee. Kyllähän laivalla voi tehdä mitä vaan siinäkin tapauksessa, vaikka omat lapset olisivat miten mukana. Sanoikin kyllä ettei kannata ihmetellä, jos hän ei viesti, hänen huomio voi olla muissa asioissa. Tietää kyllä, että lähtee sillä sekunnilla jos pettää.
      Hän oli varannut tuon matkan aikaa sitten ja oli alunperinkin sillä asenteella että mä tulen mukaan kanssa. Sanoikin sitten vasta siitä jälkeen päin, että tällainen matka on plakkarissa ja siellä olisi mullekin tilaa, jos haluan ja pääsen tulemaan. En kyllä sitten päässytkään, minkä aavistin jo etukäteen ja tilanne on kyllä tämä sitten kun se nyt on. Vaikka olisi nyt hänenkin luullut tajuavan sanomattakin, että kysyy multa ensin ennen kuin tekee tuollaisia ratkaisuja. Lähinnä juuri tuon takia, että mikä ajankohta sopisi mullekin ja ylipäätään tietenkin, että haluanko lähteä risteilemään. Se on kuitenkin sitä toisen huomioimista, mikä kuuluu suhteeseen normaalina käytöksenä, eikä tuo että tehdään vaan ja oletetaan automaattisesti, että kaikki sopii toiselle heittämällä.
      Kilahti kyl muutenkin oudosti viikko sitten, kun vietän ja haluan viettää myöskin omassa kodissani aikaa ja minne hän ei halua tulla, yökylään varsinkaan. Eli mun pitäisi aina joka hetki tilanteesta riippumatta viettää aikaani hänen kanssaan HÄNEN luonaan. Itse pidän kiinni, että asiat olisivat tasapuolisia ja mulle mun oma koti on kuitenkin myös tärkeä ja sellainen paikka, missä viihdyn ja pystyn rauhoittumaan arjen ja työn kiireistä jne. Mitä hänen pitäisi myös osata kunnioittaa ja ylipäätään ottaa huomioon. Siinäkin tapauksessa että taloyhtiössäni asuu myös näitä sosiaalitapauksia joita hän ei tunnu sietävän. Hänellä tuntuu vain olevan periaatteena se, että hänen päänsä mukaan pitää mennä kaikki.
      Tietysti olen vielä välillä varautunut tai varovainen asioiden suhteen, on kuintekin suht tuore suhde kyseessä ja hän on muutaman kerran tehnyt ja sanonut sellaisia, mistä olen väkisinkin ollut vähintäänkin ihmeissäni että mitä hittoa, kuin voi sanoa ja tehdä noin toiselle? Ja että eikö toinen tosiaan yhtään ajattele, mitä toiselle voi sanoa ja tehdä ja miten toista voi ylipäätään kohdella. Olen kyllä myös sanonut näistä asioista asiallisesti ja niistä on puhuttu kyllä. Tiedä sitten, miten sana on mennyt perille. Mutta nyt kuulemma sitten pelkää minua, että olen tikittävä aikapommi, joka sekunnilla millä tahansa räjähtää ihan pikkukimmokkeesta ja alkaa väkivaltaiseksi joko henkisesti tai fyysisesti. Millainen en kyllä ole enkä nyt sellaiseksi alakaan. Ja olemme tosiaan ihan selvästi ja aikuismaisesti puhuneet asioista, joten senkin puolesta pitäisi olla ihan selvä pelin henki asioiden suhteen. Että tuo vaan on nyt hänen syynsä pitää mua potentiaalisena pahoinpitelijänä, että harkitsen sanomiseni tarkkaan ja mietin muutenkin asiat ensin, ennen kuin otan ne puheeksi, enkä hihku spontaanisti kaikkea suusta ulos mitä päässä pyörii. Juuri ihan senkin vuoksi, ettei tule esim riitatilanteissa tai loukkaantuneena sanottua turhaan pahasti eikä ylipäätään möläytettyä mitään tyhmää, mikä kaiken muun lisäksi voisi loukata toista turhanpäiten. Niin tuo asenteeni ja käytökseni on sitten jotenkin tuollaista "psykopaattista" että kerään kaiken paskan tuonne pääkoppaani ja räjäytän sen ulos pahana käytöksenä joku kerta.. Tiedä sitten..Kaikkea sitä tuntuu olevan tässä elämässä. Onkohan nuo kaikki sitä naisten logiikkaa, mistä olen kuullut puhuttavan ja mitä ei miehet kuulemma ymmärrä?

      • Jäsentelyä

        Kamalaa lukea tuollaista pötköön kirjoitettua.


      • EntinenMr.NiceGuy

        Kuulostat Mr. Nice Guylta. Itse olin ennen samanlainen, ja tilanteenne kuulostaa samalta kuin meillä oli. Älä mielistele naista, vaan sano mielipiteesi suoraan ja pidä kiinni sinulle tärkeistä asioista. Tapaatte tasapuolisesti tai ette sitten ollenkaan. Ja luotat naiseen kunnes hän mahdollisesti pettää luottamuksesi. Ja sitten kysyt suoraan, jos epäilet. Kaikenlainen turha mielistely vain tuhoaa suhdetta.


      • AikaMetka
        Jäsentelyä kirjoitti:

        Kamalaa lukea tuollaista pötköön kirjoitettua.

        Miksi ihmeessä luet sitten huonosti kirjoitettua tekstiä?


      • AikaMetka
        EntinenMr.NiceGuy kirjoitti:

        Kuulostat Mr. Nice Guylta. Itse olin ennen samanlainen, ja tilanteenne kuulostaa samalta kuin meillä oli. Älä mielistele naista, vaan sano mielipiteesi suoraan ja pidä kiinni sinulle tärkeistä asioista. Tapaatte tasapuolisesti tai ette sitten ollenkaan. Ja luotat naiseen kunnes hän mahdollisesti pettää luottamuksesi. Ja sitten kysyt suoraan, jos epäilet. Kaikenlainen turha mielistely vain tuhoaa suhdetta.

        No juu, omalla tavallani olen Mr. Nice Guy, mutta en kuitenkaan anna kenenkään kävellä ylitseni enkä ylipäätään anna kohdella itseäni ihan miten vaan. Odotan ja oletan valitettavasti automaattisesti, että jokainen pystyy keskustelemaan normaalisti ja vielä niin, että pari kolme selvää sanomista asiasta riittää siihen, että asia menee perille ja sitä voi työstää sen perusteella.
        Ja sanoin tälle naiselleni kyllä mielipiteeni suoraan. Tosin on nyt sitten entinen juttu, itsenäisyysviikolla meni poikki, mikä varmaankin on vain ihan hyvä asia, vaikkakin myös ikäväkin kokemus.
        Nähtiin ke-iltana kahvittelun merkeissä ja olin hieman ihmeissäni ja sitä kautta hiljainen, kun hän oli ihan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan siinä aikaisemman 1,5 viikon aikana, eli että ihan kuin hän ei olisikaan kiukutellut mistään eikä ylipäätään osoittanut mieltään mistään/ollut osaltaan töykeä tms. Väänsi vielä mun ihemttelyn niin päin, ettei mua kiinnosta paskaakaan parisuhdejutut hänen kanssaan. Olin vielä tulossa aikalailla suoraan töistä, joten se siitä.
        Se mulla oli siinä, että olin ottanut kaikki hänen vaatteet mukaani, mitä hänellä oli luonani, palauttaakseni ne hänelle.
        En erotakseni vaan ihan sillä, että olin päättänyt että hänen ei tarvitse sitten olla mun luonani hetkeäkään kun se kerta on hänelle niin vastenmielistä. Samalla tietysti ilmoitin että en mäkään sitten tule hänen luokseen muulloin paitsi silloin, kun se mulle itselleni sopii. Ihan tasapuolisuuden nimissä.
        Eipä oikein tuntunut hoksaavan "selvää vihjausta".
        Sitten mun olisikin pitänyt siltä istumalta lähteä hänen luokseen touhuamaan hänen touhujansa, vaikka sanoin että mulla on kotona aika paljon tekemistä ja se itsenäisyyspäivä on mulla ennen joulua melkeinpä ainoa vapaa mitä on. Oli siitäkin vähän huonona.
        Itsenäisyyspäivänä taas olin kaukana asuvan mutsini luona käymässä, hän oli ollut vielä sairaalassa sairaskohtauksen vuoksi jonkun aikaa, eli oli ihan senkin vuoksi pakollinen meno mulla, niin illalla myöhään mun olisi silti vielä pitänyt mennä tän naisen luo, vaikka olin ollut koko päivän reissussa ja sinä perjantaina mun piti vielä lähteä aamuyöstä klo 4 töihin.
        No, perjantai-iltana sitten ilmoittikin, ettei halua enää olla mun kanssa koska imen nekin vähät voimat hänestä, mitä hänellä on.
        No, ihan ymmärrettävääkin ehkä, mutta eipä hän itse joustanut eikä tehnyt myönnytyksiä missään asiassa.
        Silloinkin esim, kun mutsi viestitteli olevansa sairaalassa osastohoidossa, mun olisi vain pitänyt olla tän naisen kanssa ajelemassa hänen ja muksujen pikkuasioita, jotka hän olisi pystynyt itsekin ajelemaan ja loppuviimeksi jouduin jo tiuskaisemaan aika häijystikin muutaman asiallisen sanomisen jatkeeksi, että mutsi on EDELLEENKIN sairaalassa keuhkoveritulpan takia ja mun täytyy nyt ihan silläkin soittaa hänelle sen sijaan, että ajelen yhtä ja samaa kadunpätkää edestakaisin pikkuasioiden vuoksi, joihin mua ei edes tarvita. Ne pikkuasiat olivat ihan tätä luokkaa, että kaupasta tarvitsi jotain pikkupurtavaa muksuille, sitten yhden luota piti hakea kirja, toisen luota huppari, sitten edellisen luota sinne unohtunut huppari jne jne.
        Pointti on tosiaan se, että itse olisi aina tuollaisissakin tilanteissa vaan unohtaa kaikki muut ja keskittyä häneen ja sitten täytyi aina tiuskaisemalla sanoa, kun asiallisuus ei tehonnut millänn tavoin. ajattelin usein, että eikö hän ihan oikeasti ymmärrä vai eikö hän vain yksinkertaisesti välitä paskaakaan toisesta ja toisen asioista.
        Tuo luottamus kyllä pelasi muuten mun taholtani. Eli juuri kuten sanoit itsekin, luottaa siihen asti kunnes käry käy jos sellainen on tulollaan.
        Tosin siinäkin oli aika metka tapaus, hänen parhaan ystävättärensä veli oli ainakin hänen peräänsä aika kovinkin kuulemma ja tämä sälli oli aina tyrkyttämässä itseään milloin autoa korjaamaan, muksuja vahtimaan ja kuskiksi milloin millekin menolle. Exä nyt tietysti veti ainakin autoremppojen tiimoilta täyden tehon irti, laski että pääsee halvemmalla kun teetättää tuollaisella reppanalla ne rempat kuin korjaamolla.
        Ainoa vaan oli tällainen, että eka kerralla, kun tämä tyyppi oli korjaamassa exän autoa, niin mun piti kulkea takapihan kautta exän luo, koska hän ei halunnut että tämä häneen ihastunut tyyppi "pahoittaa mielensä" siitä, että mä nyt olen hänen ihastuksensa kanssa kimpassa. Exä tajusi kyllä aika äkkiä, että kuinka vittumainen temppu oli mua kohtaan ja kyllhänä se on tosiasia, että jos hän olisi ollut ihan rehellisellä asenteella mua kohtaan, niin eihän hän olisi salaillut mua tältä ystävänsä veljeltä. Kun eihän kukaan pistä kumppaniaan juoksemaan takapihoja pitkin karkuun toisen ihmisen tieltä, vaikka siinä olisi kuinka kovat ihastumiset kyseessä vaan kyllä ne "kilpakosijat" on nitä, jotka väistyvät tuossa tilanteessa.
        Oli muutenkin ihme salailua koko touhu jne, en nyt viitsi ihan tarkkaan ruveta selittämään ko asiaa.


      • AikaMetka
        EntinenMr.NiceGuy kirjoitti:

        Kuulostat Mr. Nice Guylta. Itse olin ennen samanlainen, ja tilanteenne kuulostaa samalta kuin meillä oli. Älä mielistele naista, vaan sano mielipiteesi suoraan ja pidä kiinni sinulle tärkeistä asioista. Tapaatte tasapuolisesti tai ette sitten ollenkaan. Ja luotat naiseen kunnes hän mahdollisesti pettää luottamuksesi. Ja sitten kysyt suoraan, jos epäilet. Kaikenlainen turha mielistely vain tuhoaa suhdetta.

        Mutta exä nyt vinkui sitäkin, että hän ei edes pidä koko miehestä, vaan on sen kanssa kaveria ihan sillä, kun on hänen siskonsa kanssa ystäviä. Ja kun tämä tyyppi vielä kuulemma kirjoittelee somessa kaikenlaisia pervoja kuvottavuuksia naisenhimoissaan.
        Silti muija oli kuitenkin tällaisen kanssa väleissä ja piti yhteyttä hänen kanssa muutenkin kuin mitä auton korjaamiseen liittyi. Et tiedä sitten.. Sanoin kyllä exälle että luotan häneen kyllä mutta tietynlaisella varauksella juuri tuon tapauksen johdosta.
        Ja olihan tuo muutenkin.. Tuollainen varhaiskeski-ikäinen mies vielä, joka ei ole ollut päivääkään töissä 90-luvun puolenvälin jälkeen ja jonka suurin saavutus on nuoruuden ryyppäämisellä hankittu sokeritauti.. Olis nyt edes juoksuttanut jonkun oikeasti varteenotettavan kilpailijan takia pitkin pihoja karkuun.
        Mutta tosiaan, tuo suhde on ollutta ja mennyttä ja hyvä niin. Mikään ei millään mennyt perille, mitä sanoin ja hänellä oli ihan selkeästi se asenne, ettei hänen tarvitse joustaa käytännöllisesti katsoen missään asiassa.


      • AikaMetka
        EntinenMr.NiceGuy kirjoitti:

        Kuulostat Mr. Nice Guylta. Itse olin ennen samanlainen, ja tilanteenne kuulostaa samalta kuin meillä oli. Älä mielistele naista, vaan sano mielipiteesi suoraan ja pidä kiinni sinulle tärkeistä asioista. Tapaatte tasapuolisesti tai ette sitten ollenkaan. Ja luotat naiseen kunnes hän mahdollisesti pettää luottamuksesi. Ja sitten kysyt suoraan, jos epäilet. Kaikenlainen turha mielistely vain tuhoaa suhdetta.

        Tosiaan olihan tuossa paljon muutakin. Että ihan hyvä kyllä että kävi näin.
        Ajattelin välillä että eikö hän oikeasti tajua asioita vai eikö hän vaan välitä paskaakaan..?
        Sinänsä ei ihme, että oli joskus joutunut käymään luonnetestissä erään läheisensä kehoituksesta.
        Mutta jaaritteli tuosta remppa-reppanasta ummet lammet ja silti jatkoi yhteydenpitoa hänen kanssaan, vaikka autokin oli kunnossa ja mun luona tosiaan ei voinut viettää aikaa, korkeintaan käydä äkkiä kääntymässä, että pystyi vaatimaan mua taas juoksemaan jatkuvaan luonaan.
        Enää ei onneksi tarvitse olla tuollainen heittosäkki hänelle.


      • Anonyymi

        Asia selvä! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä! 👍

        No hyvä:)
        T.AikaMetka


    • aikuinennainenmäoon

      Minusta pervointa on se, että aikuinen nainen haluaa näyttää pikkutytöltä, jolla ei ole vielä karvoitusta, ja siksi ajelee karvansa. Ja yhä pervoa, että joku aikuinen mies himoitsee karvatonta naisen elintä. Porno on sekoittanut päänne! Sieltähän tämä karvattomuuden idea tulee.

      Älkääkä tulko selittämään jotain siiteysointti maassa, jossa on suihkut joka talossa.Niitä ei ole niin vaikea niitä käyttää, etteikö nainen saisi alapäätää puhtaaksi myös kuukautisissa.

      • kasvakaaaikuisiksi

        Olen samaa mieltä, sopivan karvainen tai rajattu on parasta kuten vaimollanikin, paljaaksi ajeltu näyttää luonnottomalta. Vaimo on toki muutamaan otteeseen ajellut nuorempana, ihan mun mieliksi ja sanottava on että onhan se miellyttävämpää nuolla mutta muuten tykkään karvaisesta. Pornoelokuvistahan noi saa vaikutteet, jopa miehet sheivaa alapäänsä, jotenkin sairasta. Ja jos joku haluaa lukea karvoista on myös tutkittua terveydellistä hyötyä niin miehillä kun naisilla.


      • 92875486

        Minusta pervointa on se, että aikuinen mies haluaa näyttää pikkupojalta, jolla ei ole vielä karvoitusta, ja siksi ajelee partansa. Ja yhtä pervoa, että joku aikuinen nainen himoitsee parrattoman miehen kasvoja. Porno on sekoittanut päänne! Sieltähän tämä parrattomuuden idea tulee.


      • ihanerisyyt
        92875486 kirjoitti:

        Minusta pervointa on se, että aikuinen mies haluaa näyttää pikkupojalta, jolla ei ole vielä karvoitusta, ja siksi ajelee partansa. Ja yhtä pervoa, että joku aikuinen nainen himoitsee parrattoman miehen kasvoja. Porno on sekoittanut päänne! Sieltähän tämä parrattomuuden idea tulee.

        "Porno on sekoittanut päänne! Sieltähän tämä parrattomuuden idea tulee."

        Eihän toki. Parrattomuus on syntyjään hygieniasyistä tullut tavaksi. Sodankäynnin sivutuotteita, armeijan piiristä.


      • Tyhmää

        Olen samaa mieltä , en tajuu tätä karva kulttuuria, aikuisella naisella ja myös miehellä kuuluu olla alapäässä karvoja, nykyään myös miehet ajaa kaikki alapäänkarvansa pois, joku joskus sano, että muna näyttää suuremmalta ilman karvoja ja naiset haluaa suurta.
        Pornoteollisuusko määrää minkä näköisiä pitää olla.


      • 92468544
        Tyhmää kirjoitti:

        Olen samaa mieltä , en tajuu tätä karva kulttuuria, aikuisella naisella ja myös miehellä kuuluu olla alapäässä karvoja, nykyään myös miehet ajaa kaikki alapäänkarvansa pois, joku joskus sano, että muna näyttää suuremmalta ilman karvoja ja naiset haluaa suurta.
        Pornoteollisuusko määrää minkä näköisiä pitää olla.

        Tähtää vielä alemmas: aikuisella naisella kuuluu olla säärissä karvoja.


      • Vainkainalotjakintut

        Kinttukarvat nyt ihan eri kun pillunkarvat ,hametta kun käyttää niin ne näkyy, mutta pillu paljaana nyt kukaan kulje ,toivottavasti.


    • niinkerta

      Ja minusta pikkasen pervo nainen on ihana!

    • rimmattu

      Meillä sama ongelma kotona mutta toisten päin :D Vaimo jos huomaa että oon trimmaillu alapäätä niin heti alkaa kysely. Mutta kun se rehottava karvotus siellä häiritsee niin mähän trimmaan jos siltä tuntuu. Niin jos jotain kiinnostaa keski-ikäsen alapää karvotus :D :D

      • Luottavainen

        Niin ja jos luottoa ei löydy, niin turha on jatkaa suhdetta. Siinä vaiheessa kannattaa etsiä toinen kumppani, joka luottaa ja johon voi luottaa.


    • oikeassahan hän, että saa sheivata milloin ja missä huvittaa.
      MUTTA mikäli ei saunomista eikä uimahallissa käyntiä miksi trimmailee. ellei esittele pesäänsä kenellekään....

      selvitä mitä puuhannut, jos epäilyttää..

    • Älämietiliikaa

      Jos on menkat ja olen lähdössä yöksi johonkin, sheivaan. Helpompaa ja hygienisempää.

      • Hekoheko

        hygienisempää, heh, jokapaikassa jopa yleisissä vessoissa on pide ,jolla voi huuhdella alapäänsä, oli sitte karvoja tai ei.
        Ilman karvoja ei sitte tarvii pestä ollenkaan vai?


      • neätön

        Tutkittu juttu. Karvojen ajelu lisää tauteja. Suoja pois.


    • Sähköautoilijatonhomoja

      Lukot vaihtoon, ämmä pihalle ja Mersulla pokaan uutta emäntää

      • Mtm

        Viilaten ja höyläten... Firmssa meillä on myyntipäällikkö joka on kielimiehiä.


    • Popsikas

      Olkoonkin niin, että alapään trimmaus on jokaisen oma asia, mutta valitettavan hyvällä kokemuksella aina kun naisella ei ole puhtaat jauhot pussissaan, on seurauksena hirveä hermostuminen, suuttumus, loukkaantuminen ja suoranainen vastahyökkäys eli juuri kuvaamasi kaltainen käytös, jos millään tavalla "sohaisee" asiaan joka liittyy mahdolliseen pettämiseen. Vanha sanonta "hyökkäys on paras puolustus" pätee tähän valitettavankin hyvin. Nainen, jolla ei ole salattavaa tai taka-ajatuksia, vastaa yleensä rauhallisesti ja asiallisesti, aivan kuin kyse olisi maitokauppaostoksista tai muusta yhtä arkisesta.

    • Paiseinen

      Se että eukko suuttui oli naurettavaa p*skaa eli lähtölaskenta on alkanut. Ei kunnioita eikä arvosta sinua.

      • Sukkanauha

        Sen kerran vuodessa kun lähtee juhlimaan, on mukava siistiytyä päästä varpaisiin.
        Jos herää mustasukkaisuutta, kannattaa miettiä miten on puolisoaan huomioinut vuoden mittaan, ollaanko käyty yhdessä missään jne.


    • salapolliissi

      No ei välttämättä jakorasiaa kaikille anna mutta Jos Oikeen hyvä sattuu kohdalle niin sheivaa ehkä sen takia.

    • Omanarvontunto

      Keskustelun aloittajalle!

      Kannattaa heittää tuollainen eukko mäkeen ja hankkia tilalle fiksumpi elämänkumppani. Eukkosi käyttäytyminen viestii, että ei todellisuudessa rakasta sinua. Olet hänelle pelkkä lompakko tms. Heitä mäkeen moinen eukko!

    • salapolliissi

      Luulisin että jakorasian pitää siistimpänä silleen niinkuin varalta jos oiken hyvä sauma sattuu kohdalle tai voi olla että on sopinut vaikka ryhmäseksistä .

    • vieraanhimo

      Terve aikuinen nainen ei huvikseen sheivaa aläpäätään varsinkaan jos on perheellinen. Mun mielestä karvaton pillu on jotenkin vastenmielinen, ymmärtää jos on tyttö/nuorinainen eikä ole vielä karvoitusta. Puolisoni on joskus sheivnnut ja jotenkin pelästyi kun huomasin karvojen puuttuvan, yritti selittää tilanetta itselleen eduksi mutta turhaan, nainen oli lähdössä viikonloppu biletykseen "tyttöjen" kanssa enkä ymmärrä miksi tyttöjen kanssa biletykseen tarvitsee ajella aläpää vai vertailevatko karvoitustaan.

    • Youmanarestupid

      voe jumanperse, saaha ny nainen ajella paikkasa millo haluaa ei siihen erityistä syytä tarvita. ittelläkkii saattaa pitkän aikaa rehottaa ku ei vaa jaksa mutta sitte tulleeki että noh sheivaanpa ny huviksee. ei sheivaaminen tarkota sitä että joku ois menossa pettämään. mm. tietyssä vaiheessa kiertoa tuntee itsensä seksikkäämmäksi niin tekee mieli sheivata ja olla huoliteltu, ei sillä että ois mitää kummosta siinä.

    • Vieraanhimo100

      Mä veikkaan et naisesi saa järisyttävät orgasmit joltakin työkaverilta. Se haluaa vierasta meisseliä 100%. Nyt lukot vaihtoon ja eikun itse saalistamaan

    • salapolliissi

      ei ne mitään työkaverilta nykyNaiset kelpuuta reissussa. tummaa munaa ne haluaa tai jotain muuta harvinaisempaa mitä ei kotikonnuilta löydy. akka vaihtoon jos et hyväksy.

    • voivoi-

      Kuvittelet. Ja raskaasti. Kuten useimmat muutkin mustismielet ketjussa. Säälin teitä ja erityisesti aloittajaa.

    • Öyenssöyen

      Voisiko olla niin, että hän käyttää siellä jotain spessu alusvaatteita? Monet naisten pikkupöksyt ovat nykyisin niin tyköistuvia, että tussun ajelu jo ihan niiden takia voi olla aiheellista, pelkästään siis mukavuussyistä.

    • Xxll

      Tyköistuvat ohuet pöksyt naisella todella Hot. Oli karvat tai ei.

      • Ihkuuuuuu

        No, just, lihavilla suomiämmillä varsinkin , on niin hot ,niin hot ja kamelin varvaskin näkyy....


    • yu567

      En ymmärrä miksi pitää ajella alapäätään koska eihän se näy muille, muijani yleensä siistii ja rajaa kun rantakausi tulee kohdalle ja haluaa ainakin säärikarvat ajella mutta kyllä siinä karvapehkokin siistitään. Onhan se kumma jos aikuisen naisen pitää näyttää posliinilta, teinillä ymmärrän sen aikuisella naisella en.

      • naisleijona

        Minulla pimppikarvojen siistiminen ja rajaus käytössä ympärivuoden, samoin sääri- ja kainalokarvojen. Ei mitään kummallista siinä. Kukaan ei kirjoitellut pimppikarvojen posliiniksi ajelusta. Tosin tiedän monen sitäkin harrastavan. Joka tapauksessa naisen kaikki karvat ja mitä niille tekee on naisen oma asia. Mies pysyköön hiljaa.


      • 73653353
        naisleijona kirjoitti:

        Minulla pimppikarvojen siistiminen ja rajaus käytössä ympärivuoden, samoin sääri- ja kainalokarvojen. Ei mitään kummallista siinä. Kukaan ei kirjoitellut pimppikarvojen posliiniksi ajelusta. Tosin tiedän monen sitäkin harrastavan. Joka tapauksessa naisen kaikki karvat ja mitä niille tekee on naisen oma asia. Mies pysyköön hiljaa.

        Kyllä minun hius-, parta- ja vaatetyylini on myös vaimoni asia.


      • tasapuolisuuttako
        naisleijona kirjoitti:

        Minulla pimppikarvojen siistiminen ja rajaus käytössä ympärivuoden, samoin sääri- ja kainalokarvojen. Ei mitään kummallista siinä. Kukaan ei kirjoitellut pimppikarvojen posliiniksi ajelusta. Tosin tiedän monen sitäkin harrastavan. Joka tapauksessa naisen kaikki karvat ja mitä niille tekee on naisen oma asia. Mies pysyköön hiljaa.

        Vai ei kuulu miehelle, voisit kertoa vaimolleni että on hiljaa kun ajelen tai siistin pallikarvat, se kun sattui osumaan vaimon silmään niin siitähän se riitely alkoi, luulee mun käyvän vieraissa. Kehtasi vielä kommentoida et kukas sitä imee kun pitää pallitkin sheivata ja vittu vie itse ajelee pillukarvojaan mutta sehän ei mielestään miehelle kuulu.


      • tytsyl
        73653353 kirjoitti:

        Kyllä minun hius-, parta- ja vaatetyylini on myös vaimoni asia.

        Onko? Miksi?


      • tytsyl
        tasapuolisuuttako kirjoitti:

        Vai ei kuulu miehelle, voisit kertoa vaimolleni että on hiljaa kun ajelen tai siistin pallikarvat, se kun sattui osumaan vaimon silmään niin siitähän se riitely alkoi, luulee mun käyvän vieraissa. Kehtasi vielä kommentoida et kukas sitä imee kun pitää pallitkin sheivata ja vittu vie itse ajelee pillukarvojaan mutta sehän ei mielestään miehelle kuulu.

        No on täällä ihmetyyppejä. Jokainen saa hallita omia karvojaan, niiden kasvattamisesta tai ajelemisesta (leikkaamisesta). Kuuluu itsemääräämisoikeuteen. Kerro tämä vaimollesi.

        Tuossa edellä vielä kerrottiin vaimon puuttuvan hius- partakarvoihin pukeutumiseen. Itse en lankeasi moiseen typeryyteen missään nimessä, mistään hinnasta. Sen verran pitää olla rispektiä kumppania kohtaan, että antaa tämän kaikessa rauhassa päättää itse ulkonäöksellisistä seikoistaan.

        Kaikkein parhaiten toimii yksinkertaisinta, ettei puutu toisen ulkonäköön eikä anna toisen puuttua omaansa.


      • 9842875
        tytsyl kirjoitti:

        Onko? Miksi?

        Asioista sovitaan yleensä yhdessä. Omintakeiset irtiotot eivät kuulu kuvaan.


    • pettämisenmerkit

      Voin kumota monen naisen väitteen että ei ole pettämisestä kyse jos sheivataan tai rajataan alapää. Olen pannut pikkujouluissa kahta naimisissa olevaa naista, molemmilla oli aläpäät ajeltuna, toinen vielä sanoi et pitäähän sitä nyt juuri tältä varalta että saa vierasta kuka sitä nyt mihinkään karvapehkoon haluaa työntää. Toinen nainen sanoi et haluat varmaan ajeltua tänä yönä. Naiset varsinkaan suhteessa olevat ei huvikseen ajele, ei muijanikaan juuri höylään koske aikamoinen karvapehko on.

    • Isokiho

      Minä ainakin kehotan toimistomme tyttöjä sheivaamaan. Ja mielellään ei ihan kaljua vaan siististi trimmattu kiitorata. Hyvin ovat ohjeet ymmärtäneet. Kiva lisäbonus tässä johtajan hommassa!

    • epäilyt_totta

      Naisen epätavallinen alapäänsheivaus tai muuten tavallisuudesta poikkeava touhu ja varsinkin jos vielä ärhentelee tai jopa suuttuu miehen kommenteista kielii uskottomuudesta tai ainakin viittaa siihen että jotakin päässä pyörii. Minun vaimoni sortui samaan pelleilyyn, ylempalttinen suihkussa käynti ennen ja jälkeen "kaupungilla käyntinsä" ja alapääkin vilahti välillä ajeltuna vaikka kuinka yritti peitellä, saunassakin piti käydä erikseen ja totta vie vaimolla oli salasuhde. Salasuhteen loputtua loppui myös pillun karvojen ajelu että silleen.

    • Anonyymi

      Kuvittelet. Luonnollista, jos hän ei normaalisti arjessa jaksa / ei ole syytä trimmailuun, että kun lähtee niin sanotusti ihmisten ilmoille, laittautuu kunnolla. Siitä tulee itsevarmempi olo, eikä tarvitse panikoida jos tulee joku saunomistilanne, vaan on sitten valmis kaikkeen. En minäkään hyväksyisi että mun trimmailua kommentoitais koska se on mun privaatti asia.

    • Anonyymi

      Hän teki sen siksi, koska pyysin. Turhaan siis suutuit hänelle.

    • Anonyymi

      Luulis et he ovat menossa jonkun naamalle istumaan.

    • Anonyymi

      Aina on joku koira haudattuna, kun puolisoni tajusi että hänen ennnen tuuhea tuheronsa paljastui mulle ajeltuna hämmentyi. Kysyin mitäs ihmettä oletkos ajellut alapääsi, vastaus tuli heti, mitä se sulle kuuluu ajelenko tai sheivaanko se on oma asia. No nainen oli lähdössä myös kaveriporukassa illan viettoon, outo homma kun me ollaan lähdössä ulos tuheroa ei kyllä sheivata ja muutenkin nainen lähtee ulos mun seurassa aika arkisessa vaatetuksessa, kaverien kanssa on päällä ihan eri kuosia, avaraa kaula aukkoa, pitäähän tissivaon näkyä jos miehiä on liikeellä, huulipaa riittävästi, ripsiväriä ja joskus pisteenä i päälle nailonit, minä en niistä mitään saa, korkeintaan näen kun menevät päälle ja kun puoliso ne riisuu, siinä se herkuttelu. Näin ne puolisot kohtelee miestään, mitäs jos itse lähtisin boksereissa ulos, puoliso hiiltyy jo siitä jos saunan jälkeen olen omalla takapihalla pyyheen kanssa, viimeksi huusi et älä nyt vittu esittele sitä lörssiäs muille naisille. Aina on joku tatkoitus kaikelle.

    • Anonyymi

      Voi äly teidän juttujanne, siis ihan oikeesti. Nyt voitais samassa kategoriassa miettiä, että miksi mies, joka muuten käyttää ties minkälaisia kuteita, laittaa jonnekin ulos lähtiessään tai töihin mennessään siistimmät vaatteet. Tai miksi mies, joka muuten tuoksahtaa ties mille niin kaupungille lähtiessään käy suihkussa ja on oaremmalle tuoksuva. Tai miksi mies, jonka parran alku muuten rehottaa niin ajalee partansa kotoa lähtiessään. Mun mielestä nää kaikki esimerkit kertoo vain siitä, että oikeesti kun naiset siistin ja kivan näkösen miehen kaupungilla tapaatte ja ihastutte niin kantsii muistaa, että sitten ennenpitkää myöhemmin kotisohvallanne istuu epäsiisti, haiseva pieruverkkari mies ja samankalranen viesti miehille myöhemmin teidän naisella rehottaa se alapää niin kuin monet muutkin paikat.

      • Anonyymi

        Tosta jutusta tuli vielä mieleen hyvä vastaus, millä saan liian innokkaat miehet, joista en oo ite kiinnostunut niin kauemmas: taidan vaan kuiskata korvaan, että mulla muuten alapää rehottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta jutusta tuli vielä mieleen hyvä vastaus, millä saan liian innokkaat miehet, joista en oo ite kiinnostunut niin kauemmas: taidan vaan kuiskata korvaan, että mulla muuten alapää rehottaa.

        Mä voisin sanoa siihen, et omaan parturin taidot, voin tehdä temppelistäsi paratiisin?


    • Anonyymi

      Yhen kerran sovittiin seksitreffit varatun naisen kanssa, päivää ennen nainen laittoi viestiä että noniin tuli pillukarvat ajeltua pois huomisiltaa varten.

      • Anonyymi

        Mustistyypit ovat kipeitä, sinä olet toisella tavalla. - Nm. Kierrä puukkoa haavassa vielä vastapäiväänkin


    • Anonyymi

      hehe tuoksuja ja hiusten leikkausta verrataan alapään ajoon. on siinä vertauikset. yleisesti ottaen elähdetään siitä että petetään, ( yli puolet pettää tuossa tilanteessa) jos ajellaan ja valmistaudutaan tuollai juhliin. näköjää ei ap tunne vaimoaan. (vaimo on epärehelllinen,..)vaikka totta epäileekin

    • Anonyymi

      Lähes 50v miehenä pidän joksenkin sairaaraaloisena touhuna noita pillun karvojen ajelua, kyllä aikuisella naisella kuulu olla tuhero muuten on kuin kynitty kana enkä edes pidä ajaltua seksikkäänä tai haluttavana. Puolisoni joskus alle kolmekymppisenä ajeli satuunaisesti mutta kun kerroin tykkääväni karvaisesta jätti sheivaamiset Kyllä muijakin rajaa kun uimarannalle lähdössä mutta muuten antaa "rehottaa"

      • Anonyymi

        Mites äijän omat kyrpäkarvat jaksavat? Vieläkö satiaiset hyppivät terskan päällä? Ja onko syyhy helpottanut? Raavitko vielä muniasi? Koettaisit oppia käyttämään asialisia sanoja eikä mitään ; johan tässä on genitaalimoja vaihehdutti lukijoitten kanssa joten voidaan reilusti puhua kuin oltaisiin naiskenneltu jo parisen sataa kertaa..?
        Verbaalista seksuaalista tungettelevuutta ja häirintää noi teidän pilluttelut. Omissa vuoteissanne ja seurustelusuhteissanne saatte puhua mitä tahansa mutta ei julkisessa keskusteluusa tungeta sormia kenenkään housuista sisälle sormeilemaan , ei edes sanallisesti.


    • Anonyymi

      Suuttumus kertoo, mistä on kysymys. Kiinni jäi ja hyökkäys on naisten paras puolustus.
      Jos parempia pitsipöksyjä alkaa olla kuivumassa ja et näe niitä, niin se on jo selvä peli.

      • Anonyymi

        Ööööö ... "Jos parempia pitsipöksyjä alkaa olla kuivumassa ja et näe niitä", niin miten hemmetissä tiedät niitten olemassaolosta? "Selvä peli" on selkeästi vain musta ja kipeä mielen maisema, joka keksii pipipäisiä juttuja. - Nm. Ei junalauta !


    • Anonyymi

      Onpa harvinaisen kipeä ketju. Ehkä siksi, että aloituskin on. - Nm. Mistä näitä sikiää, vaikka vuosi on 2019 ?

    • Anonyymi

      Ymmärrän jos jokin muuttuu silmissä mitä ei normaalisti tapahdu tai ole. Kun minä annoin olla puolisoni rauhassa enkä pyrkinyt iholle naisen ärtyneisyyden ja stressin takia nainen alkoi epäillä ja syyttää mua uskottomuudesta, kovin kyseli onkos joku pano tai hoito tai toinen nainen jossakin. Jos nainen sheivaa tai ajelee alapäänsä vain lätiessä illanviettoon tottakai jotain menossa koska eihän kukaan pikkarien alle nää, joku sinne pääsee mut ei oma ukko.

      • Anonyymi

        Oman yksinkertaisuutensa ylistäminen taitaa olla mukavaa, kun se on niiin yleistä. - Nm. Ei junalauta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman yksinkertaisuutensa ylistäminen taitaa olla mukavaa, kun se on niiin yleistä. - Nm. Ei junalauta !

        Miehet nyt on vähän yksinkertasia, myös tässä sheivausasiassa, ei sille vaan mahda mitään. Miehille on tuntematonta sellainen ajatus, että nainen tekisi jotain oman olonsa kohentamiseksi pelkästään. Miehen mielestä on aina oltava jollekin tekemiselle ulkoinen syy, ja naisen osalta mielellään paheksuttava sellainen, koska mies ei voi tunnustaa omaa mustasukkaisuuttaan tai riittämättömyyden tunnettaan. Kuten sanoin, miehet nyt vaan on vähän yksinkertasia, se lienee geneettinen "kehitysvamma".


      • Anonyymi

        Niiih, tai sitten sitä putkiaivoajattelua. Juttu juontuu varmaan ihmisten ylimaallisesta taidosta yleistää; kun joku nainen trimmaa ja pettää, niin sitten sitä tekevät kaikki muutkin. - Nm. S-tanan surullista ja äärettömän ärsyttävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet nyt on vähän yksinkertasia, myös tässä sheivausasiassa, ei sille vaan mahda mitään. Miehille on tuntematonta sellainen ajatus, että nainen tekisi jotain oman olonsa kohentamiseksi pelkästään. Miehen mielestä on aina oltava jollekin tekemiselle ulkoinen syy, ja naisen osalta mielellään paheksuttava sellainen, koska mies ei voi tunnustaa omaa mustasukkaisuuttaan tai riittämättömyyden tunnettaan. Kuten sanoin, miehet nyt vaan on vähän yksinkertasia, se lienee geneettinen "kehitysvamma".

        Samaa mieltä. Tehdään tikusta asiaa. Naiset meikkaavat ja sheivaavat jotta tuntisivat itsensä ja olonsa paremmaksi, eivätkä ketään tiettyä henkilöä varten. Miehille täysin käsittämätön asia ilmeisesti.


    • Naiset on outoja.. Me meikataan kauppareissulle itseä varten ei kassajonon naapurin Pekkaa varten. Me myös sheivataan mihin tahansa tapahtumaan, koska se tuo itsevarmemman olon, vaikkei niitä karvoja tai niiden puutetta kukaan olekaan näkemässä. Mutta se on henkistä hyvinvointia. Ja kaikista pahinta on, että oma mies alkaa epäileen ja syyttämään asiasta. Ehkä kannattais jutella ja olla pahoillaan ja sanoa, että olen vain mustasukkainen. Nauti reissusta kulta 😉👌.

      • Anonyymi

        Outoja olette joo, ei enää juurikaan mutta aiemmin kyllä puoliso meikkasi juurikin kauppa reisulle lähtiessä samoin aamuisin töihin valmistautuessa pakkelit naamaan, pitää kuulemma näyttää hyvältä. Nykyään on taas mukavuuden halu kuvassa, kaupassa menee verkkarit ja t paita.


    • Vaimo lähti pöheikön kanssa koulutuspäiville ja tuli sheivattuna takaisin.

    • Anonyymi

      Olen varmaan onnekas tai siltä tuntuu, seksiä ei enää ole joten en välitä onko naisellani tuhero vai ei, ihan sama mulle tässä vaiheessa, ei tarvii miettiä, Näin mirrin kylläkin pari viikkoa sitten kun muija laitti pikkareita saunan jälkeen, kyllä siel jalkovälis jotain tummaa vilahti.

    • Anonyymi

      Pääsiköhän joku työ paikan "kyntö mies" kyntämään sileää ja kosteaa vakoa...

      • Anonyymi

        Hyi miten olikin vastenmielinen kommentoija taas asialla. Mistä näitä saastoja sikiää? Taitaa olla sukurutsauksen tulosta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe