Seurustelu ja iso ikäero

elämä-on

Täällä viestit ovat usein naista halventavia ja linkit sellaisia, joissa nainen näytetään huonossa valossa.
Tässä se mitä on seurustelu vanhan miehen kanssa... Harjoitetaan seksin sijaan yksipuolista itsetyydytystä. Vanhoista miehistä ei useimmiten ole enää sänkyä lämmittämään:

https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/201803272200842023

Onneksi aina voi valita.

36

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaantoimi

      En osaisi kyllä noin paljon vanhemmasta miehestä kiinnostua, ikäero toimii paremmin toisin päin mut ehkä 30von jo vähän liikaa joka suuntaan :D

      • Naisasialooser11

        Ei toimi vaan on perverssiä toisinpäin. Noinpäin se on luonnollista, nainen kuuluu vanhemmalle miehelle ja 30v nainen on jo täti-ihminen ja sopii hyvin viettämään seesteistä elämää 60v miehen kanssa, paitsi jos mies on ikinuori rokkitähti joka elää kuin nuori ja panee parikymppisiä naisia.


      • Eivaantoimi

        Ei ole luonnollista, naiset elääkin pidempään kuin miehet. Pitäisin itseäni tosi pervona jos alkaisin vanhoja gubbeja heilastelemaan :D


      • Eivaantoimi kirjoitti:

        Ei ole luonnollista, naiset elääkin pidempään kuin miehet. Pitäisin itseäni tosi pervona jos alkaisin vanhoja gubbeja heilastelemaan :D

        "naiset elääkin pidempään kuin miehet"

        .. Mitäs Kehumista Miesten Tappamisessa On?.. Tai Noh.. NarsuMarsujen Tiet Tieretähän.. ;D


      • Eivaantoimi

        Hei Nuuskis, olet joskus aiemminkin kommentoinut kommentteihini, olen kyllä rekkautumaton käyttäjä :) no bad feelings about you.
        Mutta en ole ketään koskaan ketään miestä tappanut! :D eikä naiset tee niin niin usein kuin miehet. Anteeks nyt vaan.


      • Eivaantoimi kirjoitti:

        Hei Nuuskis, olet joskus aiemminkin kommentoinut kommentteihini, olen kyllä rekkautumaton käyttäjä :) no bad feelings about you.
        Mutta en ole ketään koskaan ketään miestä tappanut! :D eikä naiset tee niin niin usein kuin miehet. Anteeks nyt vaan.

        .. Heips.. =).. Ja kyllähän Mä sen nyt Näen, ettet ole Rekattu.. *Luulekohan se Mua ihan Hönöks?.. Pohtii..*.. ;D

        .. Ja Kyllä Naiset Vuan monesti miehet EnnenAikaiseen Hautaan Ajaa.. Tavalla, jos Toisella.. Että Anteeks nyt Vuan Sullekin.. ;D

        .. Aattelleppa Vaiks hetki ihan Itsekses Asiaa.. ;P


      • Eikäsekääntoimi

        Luulen kyllä sua vähän hönöks jos touollaisia lauot ;) En ainakaan omissa ympyröissäni ole havainnut ”naisten ajavan miehiä hautaan ”. Päinvastoin?


      • zzzzzzz
        Eikäsekääntoimi kirjoitti:

        Luulen kyllä sua vähän hönöks jos touollaisia lauot ;) En ainakaan omissa ympyröissäni ole havainnut ”naisten ajavan miehiä hautaan ”. Päinvastoin?

        Tuon kommentit nyt kuuluvat kategoriaan ”kaikki on aina naisten syytä”. Ei sen höyryämistä tartte vakavasti ottaa.


    • Tasopoliisi

      Nuorempi nainen kaunis. 35 naiset rumia, menkää vaikka katsomaan deittipalveluista niin siellä vanhemmat naiset rumia.

      • helmiä_sioille

        Mutta katsopa 35 naisia muuallakin kuin deittipalveluista niin saattaisit huomata, että sen ikäisissä on aika paljon kauniita naisia. Ja siihen on varmaan syynsäkin miksi heitä ei deittipalveluissa näe... :)


      • imartelua
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mutta katsopa 35 naisia muuallakin kuin deittipalveluista niin saattaisit huomata, että sen ikäisissä on aika paljon kauniita naisia. Ja siihen on varmaan syynsäkin miksi heitä ei deittipalveluissa näe... :)

        Älä yhtään yritä. En kiinnostu.


      • helmiä_sioille
        imartelua kirjoitti:

        Älä yhtään yritä. En kiinnostu.

        Ei ole pakko, jos ei tahdo...

        Ja imartelin mä tässä muitakin 35 naisia... :)


    • Naisasialooser11

      Paitsi, että sinä et voi valita ja 30v naiselle 60v mies on oikein sopiva.

      • life-is-good

        Meinaatko sun logiikalla naisia riittävän jokaiselle? Ai niin, eihän niitä sullekaan riitä. Ja tiedätkö: mä valitsen. :) Elämä on...


      • Mirtsukka

        Buuuah.. En ikinä ottais 60v paappaa mieheks, ihan liian iso ikäero. Minua kiinnostaa omanikäiset komistukset 27-34v.


      • Brittitapaus

        Kesällä joko Iltalehdessä tai Ilta-Sanomissa oli kirjoitus, kun britit (alaikäinen poika ja 90-vuotias mummo) seurustelivat keskenään. En jaksa enää etsiä sitä. Suomessa suurimmat ikäerot ovat olleet noin 45-50 vuotta.


    • 5435435435

      Mikä on mielestänne iso ikäero? 5v? 10v? 20v? 30v?

    • n49

      - ja 5 vuotta menee ..

      Paras kumppani on saman ikäinen.

      • papparainenh

        Vaikka osaisi yhdyssanat se ei tee 49 vuotiaasta naisesta haluttavaa


      • n49
        papparainenh kirjoitti:

        Vaikka osaisi yhdyssanat se ei tee 49 vuotiaasta naisesta haluttavaa

        Vaikka tekisit ahkerasti penistreenejä vaikutukset taitaisivat jäädä p i e n e k s i

        Ei jatkoon ...


      • Puumiskuumis
        papparainenh kirjoitti:

        Vaikka osaisi yhdyssanat se ei tee 49 vuotiaasta naisesta haluttavaa

        Näyttää tekevän, kun vielä kuosissa ja vienti vetää kummasti.. Katkera papsu siellä inisee.. Hae apteekista ne siniset.


      • bbibkbkjkjkj

        Mummon kanssa varmaan tarvis sinisiä plus pyykkipojan omaan nenään 😂😂😂😂😂😊


      • Papsulla voi peräpää falskata, joten pantsit käyttöön😂😂


      • hgugg
        Puma kirjoitti:

        Papsulla voi peräpää falskata, joten pantsit käyttöön😂😂

        Mummoilla tenat märkinä. Ei silti syytä projisioon.


    • Saatan olla eri mieltä kanssasi. Itse olen seukannut aina vanhempien kanssa. Olen oppinut ja opettanut.

      Ei se osaaminen iästä ole kiinni.

    • Agabe

      Kaikkia lapsellisuuksia sitä kirjoitetaankin. Rakkaus on jotakin,josta ei mitään tiedä ,ennenkuin sen kohtaa-kaikki eivät milloinkaan sitä saa. Seksi ja rakkaus ovat eri asioita. Ikä ei merkitse mitään tässä asiassa . Olen 40v. rakastanut itseäni 29 v. vanhempaa ja rakastan yhä.

      • Cha-am

        Ole huoleti olet ihan normaali ... mammaa ja pappaa pitääkin rakastaa!


    • tarkatrajat

      Ei isoa ikäeroa! Suunnilleen samnaikäinen, eikä munan tarvitse toimia ja jos toimii niin sitten se on niin.

    • No siis voisin hyvin alkaa seurustella ( sinkkuna ) 1959 syntyneen miehen kanssa, jos se olis yhtä magee pappa kun Morten. 😁💕

      Naamassa on jo uurteita, mutta ne on vaan elämän merkkejä ja kauniitakin, kroppa on kuosissa. Paremmassa kun monella nuoremmalla miehellä.

      • Oishan se kyllä iso ikäero, 17-vuotta mua vanhempi. 😲


      • pidä.mielessä
        mazy kirjoitti:

        Oishan se kyllä iso ikäero, 17-vuotta mua vanhempi. 😲

        Papsuilla on pymppy. Ei kannata.


      • pidä.mielessä kirjoitti:

        Papsuilla on pymppy. Ei kannata.

        Pymppyhän se torson jälkeen onkin seuraava katseenvangitsija. 🤣

        Jos se istuu nätisti selän jatkona, mikäs sen messevämpää...


    • julia37

      mä oon 39 ja mies on 54. seksiä ei kyl oo, mut meillä aivan mahtava huumori ja yhteiselo sujuu, kun mun tekeepi mieli nii sit on sauva käytös. mieluummin halin ku panen.

      • mummeliikä

        39 nainen onkin jo wanha


    • No jaa. Nainen 53 ja ätmi 43

    • Tuhoutunutjonuorena

      Älkää pelätkö ränniinlaskijat ei teitä kaikki
      Katsele

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4414
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2385
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      183
      1139
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1076
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe