Älkää ostako audia

Tämä-selvä

26

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tänään osuu Euro Jack potissa niin päivitän meno pelin varmaan tuoreempaan mutta Audia en kyllä ostaisi enkä muita Volkkari konsernin tuotteita. On meinaan paljon vika herkempiä tekeleitä kuin Toyota jonka laatuun voi luottaa. Siinä tilanteessa voisin ostaa vaikkapa uuden Camryn jonka maahan tuonti aloitetaan lähiaikoina. Tolla meidän sällillä on mun vanha Carina jonka matka mittari lukema on tällä hetkellä yli 460tkm. Samaten serkku pojalla on hyviä kokemuksia Toyotan laadusta sillä hänen maan siirto virmassa on vallan Hiaseja ja Hilukseja työ autoina eikä meinaan koskaan ole ollut isompia ongelmia. Kuhan muistaa vaihtaa jako pään remmin ajoissa ja satunnaisesti jotain jarrulevyjä ja alapalloniveliä sun muuta niin on kyllä huoletonta menoa.

      • No en kyllä mäkään ostaisi Audia tai muita VAG-vehkeitä jos sattuisi osumaan päävoitto. Joskaan en ostaisi myöskään Toyotaa, mutta makunsa kaikilla :) Sitä kun on Mersuun tottunut niin kaikki muut tuntuvat ihan oudoilta.

        En tiedä onko toi mittarilukema nuorten keskuudessa mikään kehuskelun aihe, mutta Jere pääsee kyllä hyvin pätemään autonsa kestävyydellä siinä missä sen kaverit ajavat jollain Opel Vectroilla tai kolmoskoppaisilla Golfeilla :)))))))))))))))))))))) Opintotuesta ja kesäduunirahoistakin jää varmasti hyvin säästöön kun ajaa Carinalla, johon voi luottaa :))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        No en kyllä mäkään ostaisi Audia tai muita VAG-vehkeitä jos sattuisi osumaan päävoitto. Joskaan en ostaisi myöskään Toyotaa, mutta makunsa kaikilla :) Sitä kun on Mersuun tottunut niin kaikki muut tuntuvat ihan oudoilta.

        En tiedä onko toi mittarilukema nuorten keskuudessa mikään kehuskelun aihe, mutta Jere pääsee kyllä hyvin pätemään autonsa kestävyydellä siinä missä sen kaverit ajavat jollain Opel Vectroilla tai kolmoskoppaisilla Golfeilla :)))))))))))))))))))))) Opintotuesta ja kesäduunirahoistakin jää varmasti hyvin säästöön kun ajaa Carinalla, johon voi luottaa :))))))))))))))))))))

        Kannattaisi ehkä sunkin joskus kokeilla sitä Toyotaa, kun palstalaisista ainakin Pääskyvuoren Jorma usein kovasti sitä suosittelee:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jos hankkisit vaikka 90-luvun Carinan, niin saisit varmasti sellaisen edullisesti ja vaikka siinä olisikin joku 450 tkm takana, niin kyllä se varmasti vielä parisataa tonnia sun ajossa kestäisi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Olisi varmasti luotettava auto ja myös halvempi korjata, kun mitä Mersut yms.

        Jerellä onkin autoasiat hyvällä mallilla, kun on käytössä tollainen 90-luvun Carina, jossa mittarilukemat alkavat olla varmaan jo puolessa miljoonassa kilometrissä ja vielä vaan Carina on kestänyt isältä pojalle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Teknodonna

      Mjoo

      Koska olen palstan ainoa Audisti, niin voin kommentoida tähän siten että Audini on tallissa ja omistaja kohta baarissa tanssimassa.

      Jokin vikavalo kyllä palaa.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Onko muuten Suomi24:llä Audi-palstaa?

        Pitääkin mennä tutkimaan.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Onko muuten Suomi24:llä Audi-palstaa?

        Pitääkin mennä tutkimaan.

        Mjoo

        No kyllä löytyi. Mitä täältä nyt sitten ei löytyisi?

        Joo siis jaksoin kahlata kaksi ekaa sivua läpi, mutta mikään ei natsannut oman Audoni kanssa, mutta sitten löytyi aloitus jossa haukuttiin "rumia kuskeja."

        Ruma?

        Siis minä?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No kyllä löytyi. Mitä täältä nyt sitten ei löytyisi?

        Joo siis jaksoin kahlata kaksi ekaa sivua läpi, mutta mikään ei natsannut oman Audoni kanssa, mutta sitten löytyi aloitus jossa haukuttiin "rumia kuskeja."

        Ruma?

        Siis minä?

        (Hihitystä)

        Ehkä olen ruma, mutta minulla on kauniit kädet.

        (Hirn)

        https://data.whicdn.com/images/282421018/large.jpg


      • Trollipeikko

    • Raha-on-kemia

      Myyjä tyrkytti ekaksi mulle audia kahdessa kaupassa. En ostanu audia vaan ford mondeon.

      • Teknodonna

        Mjoo

        Siis mun frendillä on tällainen Mondeo, ja se tuntui ajettaessa aivan samanlaiselta kuin omani nyt. Tämä oli eräs ykkösvaihtoehdoista autoa hankittaessa.

        Speksit

        - Pitkä auto
        - automaatti
        - neliveto
        - tehokas
        - meikkipeileissä valo.

        Ei muita toiveita.

        (Hihitystä)


    • audikuskitmulkkuja

      Audi-kuskit ovatkin mulkkuja, kuten tuostakin artikkelista sen huomaa.

      • Teknodonna

        Mjaa

        Oletko sä saanut musta kuvan ns. "mulkkuna?"

        (Hirn)


      • mitenmitataan
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Oletko sä saanut musta kuvan ns. "mulkkuna?"

        (Hirn)

        No se riippuu lasketaanko mm. turvaväli senteissä vaiko metreissä.


    • Teknodonna

      Osta Audi

      On täysin samantekevää minkä auton ostaa, sillä autoilun aikakausi sen vallitsevassa käsityksessä on ohitse.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Ups

        Siis maksaako Seiskan kestotilaus vain hitusen alle 150€ per vuosi?

        Olen hämmästynyt.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ups

        Siis maksaako Seiskan kestotilaus vain hitusen alle 150€ per vuosi?

        Olen hämmästynyt.

        (Hihitystä)

        Hmm

        Saisi kylkiäisenä Aarikan Pihlajan (kassin).

        (Reps)


    • Semmostase

      Minun eka auto oli toyota carina vuonna 2000. Oon ajanut myös opelilla, fiatilla ja nykyinen auto on dacia.

      • Teknodonna

        Mjoo

        No mitä sitten? Mä kävelin autokauppaan ja annoin listani myyjälle.

        Hän esitteli autoni. Jeepistä sain 15 000 (Se vasta paska auto oli, mutta tyylikäs ja mulle jotenkin "fit").

        Siis missä tässä sessiossa on jokin rengaslumo?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No mitä sitten? Mä kävelin autokauppaan ja annoin listani myyjälle.

        Hän esitteli autoni. Jeepistä sain 15 000 (Se vasta paska auto oli, mutta tyylikäs ja mulle jotenkin "fit").

        Siis missä tässä sessiossa on jokin rengaslumo?

        (Hihitystä)

        Ai niin tässä

        https://data.whicdn.com/images/282421018/large.jpg


      • Teknodonna

      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tajuatteko?

        Neljä rengasta!

        oooo

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Kukaan ei näe mitä näkee.

        Siis naisella on kaksi sormusta ja yksi rannerengas. Lisäksi ranteessa on trendikäs kello.

        Nimettömässä ei ole sormusta.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kukaan ei näe mitä näkee.

        Siis naisella on kaksi sormusta ja yksi rannerengas. Lisäksi ranteessa on trendikäs kello.

        Nimettömässä ei ole sormusta.

        (Naurua)

        Mistä niitä Seiskoja voi tilata? Siis onko täällä suoraan linkki sivuille?

        Saako kantajäsenen perusalennuksen bonuksilla?

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mistä niitä Seiskoja voi tilata? Siis onko täällä suoraan linkki sivuille?

        Saako kantajäsenen perusalennuksen bonuksilla?

        (Naurua)

        No entäs sitten ryhmäalennus?

        (Hirn)


      • donnadonatello kirjoitti:

        No entäs sitten ryhmäalennus?

        (Hirn)

        Mjoo

        Jos ei olisi ostanut Audoa, vaan Seiskaa, niin montako vuotta olisi voinut nauttia Seiskaa Audon hinnalla?

        Yksinkertaista matematiikkaa.

        150 vuotta

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Jos ei olisi ostanut Audoa, vaan Seiskaa, niin montako vuotta olisi voinut nauttia Seiskaa Audon hinnalla?

        Yksinkertaista matematiikkaa.

        150 vuotta

        (Naurua)

        Siis oikeasti!

        Kelatkaa vähän miten vitun idiootteja ihmiset ovat?

        Imbesillejä.

        (Reps)


    • Varissuolla

      Dark fear ajaa polkupyörällä. Merkki on tunturi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      290
      2166
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2072
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      113
      1287
    Aihe