Älkää ostako audia

Tämä-selvä

26

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tänään osuu Euro Jack potissa niin päivitän meno pelin varmaan tuoreempaan mutta Audia en kyllä ostaisi enkä muita Volkkari konsernin tuotteita. On meinaan paljon vika herkempiä tekeleitä kuin Toyota jonka laatuun voi luottaa. Siinä tilanteessa voisin ostaa vaikkapa uuden Camryn jonka maahan tuonti aloitetaan lähiaikoina. Tolla meidän sällillä on mun vanha Carina jonka matka mittari lukema on tällä hetkellä yli 460tkm. Samaten serkku pojalla on hyviä kokemuksia Toyotan laadusta sillä hänen maan siirto virmassa on vallan Hiaseja ja Hilukseja työ autoina eikä meinaan koskaan ole ollut isompia ongelmia. Kuhan muistaa vaihtaa jako pään remmin ajoissa ja satunnaisesti jotain jarrulevyjä ja alapalloniveliä sun muuta niin on kyllä huoletonta menoa.

      • No en kyllä mäkään ostaisi Audia tai muita VAG-vehkeitä jos sattuisi osumaan päävoitto. Joskaan en ostaisi myöskään Toyotaa, mutta makunsa kaikilla :) Sitä kun on Mersuun tottunut niin kaikki muut tuntuvat ihan oudoilta.

        En tiedä onko toi mittarilukema nuorten keskuudessa mikään kehuskelun aihe, mutta Jere pääsee kyllä hyvin pätemään autonsa kestävyydellä siinä missä sen kaverit ajavat jollain Opel Vectroilla tai kolmoskoppaisilla Golfeilla :)))))))))))))))))))))) Opintotuesta ja kesäduunirahoistakin jää varmasti hyvin säästöön kun ajaa Carinalla, johon voi luottaa :))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        No en kyllä mäkään ostaisi Audia tai muita VAG-vehkeitä jos sattuisi osumaan päävoitto. Joskaan en ostaisi myöskään Toyotaa, mutta makunsa kaikilla :) Sitä kun on Mersuun tottunut niin kaikki muut tuntuvat ihan oudoilta.

        En tiedä onko toi mittarilukema nuorten keskuudessa mikään kehuskelun aihe, mutta Jere pääsee kyllä hyvin pätemään autonsa kestävyydellä siinä missä sen kaverit ajavat jollain Opel Vectroilla tai kolmoskoppaisilla Golfeilla :)))))))))))))))))))))) Opintotuesta ja kesäduunirahoistakin jää varmasti hyvin säästöön kun ajaa Carinalla, johon voi luottaa :))))))))))))))))))))

        Kannattaisi ehkä sunkin joskus kokeilla sitä Toyotaa, kun palstalaisista ainakin Pääskyvuoren Jorma usein kovasti sitä suosittelee:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jos hankkisit vaikka 90-luvun Carinan, niin saisit varmasti sellaisen edullisesti ja vaikka siinä olisikin joku 450 tkm takana, niin kyllä se varmasti vielä parisataa tonnia sun ajossa kestäisi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Olisi varmasti luotettava auto ja myös halvempi korjata, kun mitä Mersut yms.

        Jerellä onkin autoasiat hyvällä mallilla, kun on käytössä tollainen 90-luvun Carina, jossa mittarilukemat alkavat olla varmaan jo puolessa miljoonassa kilometrissä ja vielä vaan Carina on kestänyt isältä pojalle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Teknodonna

      Mjoo

      Koska olen palstan ainoa Audisti, niin voin kommentoida tähän siten että Audini on tallissa ja omistaja kohta baarissa tanssimassa.

      Jokin vikavalo kyllä palaa.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Onko muuten Suomi24:llä Audi-palstaa?

        Pitääkin mennä tutkimaan.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Onko muuten Suomi24:llä Audi-palstaa?

        Pitääkin mennä tutkimaan.

        Mjoo

        No kyllä löytyi. Mitä täältä nyt sitten ei löytyisi?

        Joo siis jaksoin kahlata kaksi ekaa sivua läpi, mutta mikään ei natsannut oman Audoni kanssa, mutta sitten löytyi aloitus jossa haukuttiin "rumia kuskeja."

        Ruma?

        Siis minä?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No kyllä löytyi. Mitä täältä nyt sitten ei löytyisi?

        Joo siis jaksoin kahlata kaksi ekaa sivua läpi, mutta mikään ei natsannut oman Audoni kanssa, mutta sitten löytyi aloitus jossa haukuttiin "rumia kuskeja."

        Ruma?

        Siis minä?

        (Hihitystä)

        Ehkä olen ruma, mutta minulla on kauniit kädet.

        (Hirn)

        https://data.whicdn.com/images/282421018/large.jpg


      • Trollipeikko

    • Raha-on-kemia

      Myyjä tyrkytti ekaksi mulle audia kahdessa kaupassa. En ostanu audia vaan ford mondeon.

      • Teknodonna

        Mjoo

        Siis mun frendillä on tällainen Mondeo, ja se tuntui ajettaessa aivan samanlaiselta kuin omani nyt. Tämä oli eräs ykkösvaihtoehdoista autoa hankittaessa.

        Speksit

        - Pitkä auto
        - automaatti
        - neliveto
        - tehokas
        - meikkipeileissä valo.

        Ei muita toiveita.

        (Hihitystä)


    • audikuskitmulkkuja

      Audi-kuskit ovatkin mulkkuja, kuten tuostakin artikkelista sen huomaa.

      • Teknodonna

        Mjaa

        Oletko sä saanut musta kuvan ns. "mulkkuna?"

        (Hirn)


      • mitenmitataan
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Oletko sä saanut musta kuvan ns. "mulkkuna?"

        (Hirn)

        No se riippuu lasketaanko mm. turvaväli senteissä vaiko metreissä.


    • Teknodonna

      Osta Audi

      On täysin samantekevää minkä auton ostaa, sillä autoilun aikakausi sen vallitsevassa käsityksessä on ohitse.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Ups

        Siis maksaako Seiskan kestotilaus vain hitusen alle 150€ per vuosi?

        Olen hämmästynyt.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ups

        Siis maksaako Seiskan kestotilaus vain hitusen alle 150€ per vuosi?

        Olen hämmästynyt.

        (Hihitystä)

        Hmm

        Saisi kylkiäisenä Aarikan Pihlajan (kassin).

        (Reps)


    • Semmostase

      Minun eka auto oli toyota carina vuonna 2000. Oon ajanut myös opelilla, fiatilla ja nykyinen auto on dacia.

      • Teknodonna

        Mjoo

        No mitä sitten? Mä kävelin autokauppaan ja annoin listani myyjälle.

        Hän esitteli autoni. Jeepistä sain 15 000 (Se vasta paska auto oli, mutta tyylikäs ja mulle jotenkin "fit").

        Siis missä tässä sessiossa on jokin rengaslumo?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No mitä sitten? Mä kävelin autokauppaan ja annoin listani myyjälle.

        Hän esitteli autoni. Jeepistä sain 15 000 (Se vasta paska auto oli, mutta tyylikäs ja mulle jotenkin "fit").

        Siis missä tässä sessiossa on jokin rengaslumo?

        (Hihitystä)

        Ai niin tässä

        https://data.whicdn.com/images/282421018/large.jpg


      • Teknodonna

      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tajuatteko?

        Neljä rengasta!

        oooo

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Kukaan ei näe mitä näkee.

        Siis naisella on kaksi sormusta ja yksi rannerengas. Lisäksi ranteessa on trendikäs kello.

        Nimettömässä ei ole sormusta.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kukaan ei näe mitä näkee.

        Siis naisella on kaksi sormusta ja yksi rannerengas. Lisäksi ranteessa on trendikäs kello.

        Nimettömässä ei ole sormusta.

        (Naurua)

        Mistä niitä Seiskoja voi tilata? Siis onko täällä suoraan linkki sivuille?

        Saako kantajäsenen perusalennuksen bonuksilla?

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mistä niitä Seiskoja voi tilata? Siis onko täällä suoraan linkki sivuille?

        Saako kantajäsenen perusalennuksen bonuksilla?

        (Naurua)

        No entäs sitten ryhmäalennus?

        (Hirn)


      • donnadonatello kirjoitti:

        No entäs sitten ryhmäalennus?

        (Hirn)

        Mjoo

        Jos ei olisi ostanut Audoa, vaan Seiskaa, niin montako vuotta olisi voinut nauttia Seiskaa Audon hinnalla?

        Yksinkertaista matematiikkaa.

        150 vuotta

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Jos ei olisi ostanut Audoa, vaan Seiskaa, niin montako vuotta olisi voinut nauttia Seiskaa Audon hinnalla?

        Yksinkertaista matematiikkaa.

        150 vuotta

        (Naurua)

        Siis oikeasti!

        Kelatkaa vähän miten vitun idiootteja ihmiset ovat?

        Imbesillejä.

        (Reps)


    • Varissuolla

      Dark fear ajaa polkupyörällä. Merkki on tunturi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe