Olen tänään laittanut profiilikuvakseni hivenen provokatiivisesti persekuvani jonka jaoin kesällä palstalle aijaa-kuvapalvelun kautta. Olin itse hukannut kuvan, mutta joku oli näköjään tallettanut sen koneelleen ja linkitti sen palstalle josta sain sen siirrettyä omaan profiiliini. Kiitos avuliaalle palstalaiselle.
Vaikka laitoin kuvan provokatiivisesti, niin yllätyin siitä kuinka positiivisesti kuva on otettu vastaan. Ketju jossa keskustellaan pepustani on muutamassa tunnissa kohonnut palstan toiseksi luetuimmaksi ketjuksi ja sitä on peukutettu (tällä hetkellä) kuusi kertaa. En olisi kuunaan uskonut minkälainen menestys tästä "paluustani" kuvani kera muodostuukaan, tämä on lyönyt minut ällikällä.
Ryhdyinkin miettimään, voisiko palstalla saada suosiota hyvillä profiilikuvilla, ja millainen on hyvä profiilikuva. Mitä mieltä palstalaiset, millainen on mielestänne hyvä profiilikuva?
Millainen on hyvä profiilikuva
76
782
Vastaukset
Hyvällä profiilikuvalla tarkoitan sellaista kuvaa jota peukuttaisitte.
Niin, sehän riippuu ihan kuvasta. Jos esimerkiksi profiilikuvasi on naisen pepa niin kernaastihan sitä peukuttais🤠
Iso_D kirjoitti:
Niin, sehän riippuu ihan kuvasta. Jos esimerkiksi profiilikuvasi on naisen pepa niin kernaastihan sitä peukuttais🤠
Peukut toisessa ketjussa on varmasti naisilta ja palstapojilta jotka eivät tykkää pojanrimpuloista vaan kaipaavat aikuista miestä.
- Lisäaineissa
Sellainen missä silmä lepää? Kaikella kohteliaisuudella mutta aloittajan...puo ei silmäniloa ainakaan tähän silmään tarjoa. Ääähh...:( shokkivaikutus tosin voi olla taattu. Mazyn maisemissa relaxoituu.
Palstatotuushan on, että pojanrimpulat ei kiinnosta naisia, tarvitaan aikuinen mies. Palstamäki on aikuinen mies, ja naiset tykkää.
Moni palstapoikakin tykkää aikuisista, parhaassa iässä olevista miehistä. Ehkäpä joku peukku on tullut mulle palstapojilta...- peukkupeppu
Peukuta omaa perseensilmääsi edelleenki multinikelläsi
Ohjeet anuksen "tuseeraus"
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/104401/URN_ISBN_978-952-245-858-2.pdf?sequence=1 - Fiilistätuohon
Palstis kirjoitti:
Palstatotuushan on, että pojanrimpulat ei kiinnosta naisia, tarvitaan aikuinen mies. Palstamäki on aikuinen mies, ja naiset tykkää.
Moni palstapoikakin tykkää aikuisista, parhaassa iässä olevista miehistä. Ehkäpä joku peukku on tullut mulle palstapojilta...Hyvähyvä! Tosimies levittää pyllyä kuvassa, niin että rusina näkyy.
Ja välillä otat kuvia kokovartalosta ja pyydät naapuria teippaamaan sut jesarilla sänkyyn.
Miesten mies oikein aikuinen tosimies. Kukka pyllyyn ja kuva siitä. Kyllä palstanaiset tykkää! Vai mitä naiset, eikö oliskin hyvä? - kerro.murheesi
Fiilistätuohon kirjoitti:
Hyvähyvä! Tosimies levittää pyllyä kuvassa, niin että rusina näkyy.
Ja välillä otat kuvia kokovartalosta ja pyydät naapuria teippaamaan sut jesarilla sänkyyn.
Miesten mies oikein aikuinen tosimies. Kukka pyllyyn ja kuva siitä. Kyllä palstanaiset tykkää! Vai mitä naiset, eikö oliskin hyvä?Rauhoitu nyt jo Disse.
kerro.murheesi kirjoitti:
Rauhoitu nyt jo Disse.
Dissehän poisti profiilinsa sen ketjun jälkeen jossa palstamiehet laittoivat kuviaan ketjuun.
Syytä ei tarvinne miettiä sen kummemmin.- Kiitosjakumarrus
kerro.murheesi kirjoitti:
Rauhoitu nyt jo Disse.
Miks? Minusta palstis sopii hyvin tämän palstan idoliks kaikkine persuuksineen! Minusta ihan törkeen hieno juttu!
Joku peppupupukin laittaa seksikkäitä kuvia, niin miks ei perhana voi aikuinen mies kunnolla pyllistää profiilikuvassaan?
Haistakaa vaan konservatiivit iso pa.ka! Kun aikuinen mies yrittää se ei saakeli jää kesken. Olen nöösipoika palstikseen nähden ja nostan hattua! - mikä.hänelle.tuli
Palstis kirjoitti:
Dissehän poisti profiilinsa sen ketjun jälkeen jossa palstamiehet laittoivat kuviaan ketjuun.
Syytä ei tarvinne miettiä sen kummemmin.Miksi alkoholin turvottama pullea hobitti niin toimi?
- Kivaaollavälillämulkku
Palstis kirjoitti:
Syytä ei tarvinne miettiä sen kummemmin.No mä oon selittänyt sen 100 kertaa, että en halua olla mikään vitun disse. Sama kirjoittaja kyllä, mutta oon siellä ja täällä. Ja taatusti en välitä mitä pistän ja minne.
No ehkä hyvät tyypit saa hyvää, mutta muut mitä tilaa. Onneks Alleri vielä tämän hoitaa näin. 😃👌 mikä.hänelle.tuli kirjoitti:
Miksi alkoholin turvottama pullea hobitti niin toimi?
Ehkä ei ollut niin pitkää selfietikkua että olisi saanut koko perseensä kuvaan?
Minä otin lähikuvan tabletilla, ja koko ahteri mahtui kuvaan.- Runkattiinkojoskus
mikä.hänelle.tuli kirjoitti:
Miksi alkoholin turvottama pullea hobitti niin toimi?
No sitä voi miettiä aivonsa menettänyt tuhkamuna mielessään! 😀👍
Muistele ennemmin mitä muuta sillä jalkovälissä heiluvalla pissitiputtimella tehtiin? 😂 - Ideoitasulle
Palstis kirjoitti:
Minä otin lähikuvan tabletilla, ja koko ahteri mahtui kuvaan.Joo, ei ole ollut tarve kuvata peppua palstalle. Mutta minusta voisit tosiaan tuoda enempi keski-ikäistä itseriittoista ja tietoista miestä esiin profiilikuvillasi. Ei nyt mitään liian paljastavia, mutta onhan miehen seksuaalisuus yhtä tärkeää kuin naistenkin.
Ei tää ole vittuilua. Minulla on oma nainen, enkä tänne kuviani tai mitään muutakaan laittais enää.
Minä enemmän puhuin miesten oikeuksista ja toksisesta maskuliinisuudesta, mutta sä voisit jatkaa miehen ruumiinkuvan normalisoinnista tästä edespäin.
Voisit tuohon peppukuvaan liittyen vaikka aloittaa keskustelun, miten miehen g-piste (eturauhanen) osattaisiin huomioida heteroseksissä. 👌👍 - Lisäaineissa
mazy kirjoitti:
Ups, nyt pilasin maiseman sori. 😕
Johan ny häivyit sieltä palmun alta ja nykkö siellä on joku talvinaama huurrelasin takana? Tulee kylmä...tahtoo takaisin lämpimään :(
- aika.narsistista.menoa
Palstis kirjoitti:
Minä otin lähikuvan tabletilla, ja koko ahteri mahtui kuvaan.Disse näyttää taas seonneen ihan täysin. Miten joku voi ollakin noin katkera ja kateellinen melkein kaikille palstan miehille?
- Huisaatääon
aika.narsistista.menoa kirjoitti:
Disse näyttää taas seonneen ihan täysin. Miten joku voi ollakin noin katkera ja kateellinen melkein kaikille palstan miehille?
Mistä mä oisin katkera? Mullahan on täällä ihan hyvät suhteet mukaviin kirjoittajiin.
Macy, wuppis, Ellukettunen, Pönttis, Harmis, Sergei, Flowerikin ei mätä aina turskalla naamaan, Nainenruuduntakaa, Pujottelija.... jää monta nimeä, ketkä tulee hyvin juttuun mun kanssa. Ainiin noi palstan miehet... niin joo. Ei niitä montaa ole...mutta on kuitenkin.
Kellä pokka riittää ja kuka kärsii kuunnella hiukka kritiikkiäkin tai ei pistä minulle kritiikkiä.
Mulla on hupia silti kaikkien kanssa. Nyttenkin... vähän meinas olla tylsää, mutta löytyihän joku itkupilli inisemään puskista kaveriks. 😬 Ideoitasulle kirjoitti:
Joo, ei ole ollut tarve kuvata peppua palstalle. Mutta minusta voisit tosiaan tuoda enempi keski-ikäistä itseriittoista ja tietoista miestä esiin profiilikuvillasi. Ei nyt mitään liian paljastavia, mutta onhan miehen seksuaalisuus yhtä tärkeää kuin naistenkin.
Ei tää ole vittuilua. Minulla on oma nainen, enkä tänne kuviani tai mitään muutakaan laittais enää.
Minä enemmän puhuin miesten oikeuksista ja toksisesta maskuliinisuudesta, mutta sä voisit jatkaa miehen ruumiinkuvan normalisoinnista tästä edespäin.
Voisit tuohon peppukuvaan liittyen vaikka aloittaa keskustelun, miten miehen g-piste (eturauhanen) osattaisiin huomioida heteroseksissä. 👌👍Miehen ruumiinkuvan normalisointiin riittää vartalosta huolehtiminen.
Naiset tykkäävät leveistä hartioista, rintalihaksista, lihaksikkaista käsivarsista, pyykkilautavatsasta, erottuvista selkälihaksista ja tiukoista pakaroista. Ei tarvitse olla Arnold Schwartzenegger, riittää ihan tavallinen kunnostaan huolta pitänyt suomalainen mies.- Lisäävettämyllyyn
Palstis kirjoitti:
Miehen ruumiinkuvan normalisointiin riittää vartalosta huolehtiminen.
Naiset tykkäävät leveistä hartioista, rintalihaksista, lihaksikkaista käsivarsista, pyykkilautavatsasta, erottuvista selkälihaksista ja tiukoista pakaroista. Ei tarvitse olla Arnold Schwartzenegger, riittää ihan tavallinen kunnostaan huolta pitänyt suomalainen mies.No tottakai! Siis kyllä miehen pitääkin pitää itsestään huoli.
No kun nämä palstagolleegst selkeästi ovatkin huolissaan minun huolehtimisen tasosta omaa kroppaa nähden, voisit tosiaan aloittaa palstalla puhumaan miehen ruumiin ylläpidosta ja siihen liittyvästä ei-stereotyyppisestä huomiosta.
Voihan se tosiaan hyvältä näyttää, mutta eihän se siihen lopu? Kai sinäkin haluat, että se naisien puolelta huomioidaan? Vai riittääkö sinulle, että sä huomioit naisen? 😊 - miten.se.nyt.taas.meni
Huisaatääon kirjoitti:
Mistä mä oisin katkera? Mullahan on täällä ihan hyvät suhteet mukaviin kirjoittajiin.
Macy, wuppis, Ellukettunen, Pönttis, Harmis, Sergei, Flowerikin ei mätä aina turskalla naamaan, Nainenruuduntakaa, Pujottelija.... jää monta nimeä, ketkä tulee hyvin juttuun mun kanssa. Ainiin noi palstan miehet... niin joo. Ei niitä montaa ole...mutta on kuitenkin.
Kellä pokka riittää ja kuka kärsii kuunnella hiukka kritiikkiäkin tai ei pistä minulle kritiikkiä.
Mulla on hupia silti kaikkien kanssa. Nyttenkin... vähän meinas olla tylsää, mutta löytyihän joku itkupilli inisemään puskista kaveriks. 😬Sinähän siellä puskissa olet itkenyt monissa ketjuissa Palstikselle ja tehnyt ainakin yhden ketjunkin. Et sinä Palstikselle ilmoittanut että se sinä olet.
Lisäävettämyllyyn kirjoitti:
No tottakai! Siis kyllä miehen pitääkin pitää itsestään huoli.
No kun nämä palstagolleegst selkeästi ovatkin huolissaan minun huolehtimisen tasosta omaa kroppaa nähden, voisit tosiaan aloittaa palstalla puhumaan miehen ruumiin ylläpidosta ja siihen liittyvästä ei-stereotyyppisestä huomiosta.
Voihan se tosiaan hyvältä näyttää, mutta eihän se siihen lopu? Kai sinäkin haluat, että se naisien puolelta huomioidaan? Vai riittääkö sinulle, että sä huomioit naisen? 😊Olen ehkä väärä ihminen puhumaan ruumiin ylläpidosta, minä olen aikoinaan ollut lähes koukussa kaikkeen liikuntaan. Fysiikkani eteen on tehty työtä, siis liikuttu paljon, ja nyt kun olen taas saanut rasvaprosentin lähemmäksi optimaalista, niin vartalo on kunnossa.
Kyllähän naiset huomioivat vartaloani, ainakin sängyssä. Kyllähän se tuntuu hyvältä kun huomaa että nainen selkeästi pitää vartalostani.- Vtunrutisijat
miten.se.nyt.taas.meni kirjoitti:
Sinähän siellä puskissa olet itkenyt monissa ketjuissa Palstikselle ja tehnyt ainakin yhden ketjunkin. Et sinä Palstikselle ilmoittanut että se sinä olet.
Enpä tiedä mistä höpäjät.
Palstikselle välillä vittuilen, välillä en.
Ennemmin vittuilisin teille joita en tiedä... tai onko teitä useampi tai yksi. Munatonta sakkia kuitenkin.
Toksinen maskuliinisuus paistaa läpi. Haukutaan akaks ja homoks, mutta itse kyräillään ja nimitellään vaan. Katsokaa peiliin ja sanokaa, että olette ylpeitä ollessanne miehiä ja että voitte daada vaikka naisen elämäänne, elkääkä iniskö joutavia, niin lopetan tämän... mutta ei tule kun vinkumista aina.
Kyllä minä saan olla ihan mies, eikä mun tarvia siitä ikinä valittaa... voin myös ottaa vierelle naisen tasavertaisena, eikä minun tarvia olla yhtään mikään muu kuin mikä olen. Kun siitä sanon, alkaa narina puskista....hamekangasta... joo. Viimekesänä hame ois ollut helkutin hyvä vaate. - Oistosihyväjuttu
Palstis kirjoitti:
Olen ehkä väärä ihminen puhumaan ruumiin ylläpidosta, minä olen aikoinaan ollut lähes koukussa kaikkeen liikuntaan. Fysiikkani eteen on tehty työtä, siis liikuttu paljon, ja nyt kun olen taas saanut rasvaprosentin lähemmäksi optimaalista, niin vartalo on kunnossa.
Kyllähän naiset huomioivat vartaloani, ainakin sängyssä. Kyllähän se tuntuu hyvältä kun huomaa että nainen selkeästi pitää vartalostani.Minäkin kyllä huomasin, että minun vartaloa huomataan, mutta ei tiedetä mitä miehen vartalo myös pitää sisällään.
Minä ajattelinkin... ehkä nyt vähän spontaanisti, että kun innostuit tuosta miesvartalosta, niin ehkä voisit mennä siinä pidemmälle.
Voisit kertoa seksuaaliteoreettisrsti, miten miehen erogeenisia alueita hyväillään ja mitä muutakin aktiviteetteja on kuin suihinotto tai käsillä peniksen hieronta.
Minä veikkaan, että moni sinkkunainen janoaa lisää tietoa. Ja osa sinkkumiehistäkin mielellään lukisi. Sinähän osaisit aktiivisena seksuaalisena miehenä valistaa. Oistosihyväjuttu kirjoitti:
Minäkin kyllä huomasin, että minun vartaloa huomataan, mutta ei tiedetä mitä miehen vartalo myös pitää sisällään.
Minä ajattelinkin... ehkä nyt vähän spontaanisti, että kun innostuit tuosta miesvartalosta, niin ehkä voisit mennä siinä pidemmälle.
Voisit kertoa seksuaaliteoreettisrsti, miten miehen erogeenisia alueita hyväillään ja mitä muutakin aktiviteetteja on kuin suihinotto tai käsillä peniksen hieronta.
Minä veikkaan, että moni sinkkunainen janoaa lisää tietoa. Ja osa sinkkumiehistäkin mielellään lukisi. Sinähän osaisit aktiivisena seksuaalisena miehenä valistaa.Sulla on selkeästi jotakin jaettavaa palstalle, et sinä minua tarvitse tulkiksi.
- Hyödyksi
Palstis kirjoitti:
Sulla on selkeästi jotakin jaettavaa palstalle, et sinä minua tarvitse tulkiksi.
No mulla ei ole enää mitään motivaatiota. Täällä puskissa vaan sitä entistä asiaa ajan ja aikaa tapan, mutta sulla on selkeetä vimmaa. Käytä se hyvään.
Hyödyksi kirjoitti:
No mulla ei ole enää mitään motivaatiota. Täällä puskissa vaan sitä entistä asiaa ajan ja aikaa tapan, mutta sulla on selkeetä vimmaa. Käytä se hyvään.
Seksuaalivalistus ei ole minun juttuni, minä tykkään enemmän liikutella tunteita. Niin hyvässä kuin pahassa.
- neuvontaa
Oistosihyväjuttu kirjoitti:
Minäkin kyllä huomasin, että minun vartaloa huomataan, mutta ei tiedetä mitä miehen vartalo myös pitää sisällään.
Minä veikkaan, että moni sinkkunainen janoaa lisää tietoa. Ja osa sinkkumiehistäkin mielellään lukisi. Sinähän osaisit aktiivisena seksuaalisena miehenä valistaa.Tämä olisi hyvä idea. Me sinkkunaiset haluaisimme tietää.
Palstis voisi valottaa erogeenisistä alueista kun selvästikin alan handlaa.
Kuinka tuollaisen paljaspyllyisen kanssa toimitaan kun pääsee lähikontaktiin ja millaisilla otteilla?
Sinkkunaiset jäävät odottamaan. - ohjeita_toisille
Palstis kirjoitti:
Seksuaalivalistus ei ole minun juttuni, minä tykkään enemmän liikutella tunteita. Niin hyvässä kuin pahassa.
Selkeästi on. Keski-ikäisellä miehellä on asiaan riittävästi kokemusta kertoakseen ja opettaakseen.
- Siitäpalstatähdeksi
Palstis kirjoitti:
No tunteet taitaa olla sulle hiukan hankalia itselleskin. Et selkeästi niitä hallitse. Otat sen kropan asiaksesi, kun sen selkeästi sun vahvuus. Tuot sitä esille ja olet ylpeä siitä.
Terve mieli terveessä ruumiissa. Nyt jos palstanaiset on selkeästi mut hyväksyneet hengen lähettilääksi, niin kyllähän selkeää intoa on tuohon kropan saloihinkin tutustumaan. Ota palko vastaan, eläkä epäröi. 😀👍 neuvontaa kirjoitti:
Tämä olisi hyvä idea. Me sinkkunaiset haluaisimme tietää.
Palstis voisi valottaa erogeenisistä alueista kun selvästikin alan handlaa.
Kuinka tuollaisen paljaspyllyisen kanssa toimitaan kun pääsee lähikontaktiin ja millaisilla otteilla?
Sinkkunaiset jäävät odottamaan.Tämähän ei ole seksipalsta, joten en kuvaile toimenpidettä liian tarkasti.
Lähtökohta on se, että nautinnon antamiseen riittää kun huomioi niitä erogeenisia alueita jotka on silmin nähtävissä. Ei ole syytä mennä sörkkimään "pintaa syvemmälle".
Minä pidän määrätietoisista otteista. Naisen tulee tarttua melaan ja karvapalloihin kuin omistaisi ne, samalla katsoen miestä suoraan silmiin. Karvapallot yhdessä kädessä, mela toisessa, ja sitten ilman mitään sanallista sopimista polvilleen miehen eteen.
Paljon sylkeä, määrätietoiset otteet, katsekontakti, ja tärkeintä on se että nainen nauttii itsekin siitä mitä tekee. Nuolemista, imemistä, käsillä hyväilyä, tärkeintä on seurata koko ajan miten mies reagoi mihinkin liikkeeseen.
Seksi vaatii kumppanin huomioimista ja hänen reaktioidensa lukemista. Se on molempien tehtävä.- loppuun_asti
Palstis kirjoitti:
Tämähän ei ole seksipalsta, joten en kuvaile toimenpidettä liian tarkasti.
Lähtökohta on se, että nautinnon antamiseen riittää kun huomioi niitä erogeenisia alueita jotka on silmin nähtävissä. Ei ole syytä mennä sörkkimään "pintaa syvemmälle".
Minä pidän määrätietoisista otteista. Naisen tulee tarttua melaan ja karvapalloihin kuin omistaisi ne, samalla katsoen miestä suoraan silmiin. Karvapallot yhdessä kädessä, mela toisessa, ja sitten ilman mitään sanallista sopimista polvilleen miehen eteen.
Paljon sylkeä, määrätietoiset otteet, katsekontakti, ja tärkeintä on se että nainen nauttii itsekin siitä mitä tekee. Nuolemista, imemistä, käsillä hyväilyä, tärkeintä on seurata koko ajan miten mies reagoi mihinkin liikkeeseen.
Seksi vaatii kumppanin huomioimista ja hänen reaktioidensa lukemista. Se on molempien tehtävä.Miten tilanne jatkuu? Me odotamme. Kykenet kertomaan alan konsulttina.
Huomaamme miten olet vihkiytynyt asiaan. loppuun_asti kirjoitti:
Miten tilanne jatkuu? Me odotamme. Kykenet kertomaan alan konsulttina.
Huomaamme miten olet vihkiytynyt asiaan.On hivenen homoa kuvailla miehille minkälaisesta suuseksistä pidän.
Hommaa kokemuksia reaalielämästä. Ensihätään voit toki hakea inspiraatiota kuvastani.- neuvo_meitä
Palstis kirjoitti:
On hivenen homoa kuvailla miehille minkälaisesta suuseksistä pidän.
Hommaa kokemuksia reaalielämästä. Ensihätään voit toki hakea inspiraatiota kuvastani.Onhan jo kuvakin. Sen perusteella haluamme tietää.
Lisäaineissa kirjoitti:
Johan ny häivyit sieltä palmun alta ja nykkö siellä on joku talvinaama huurrelasin takana? Tulee kylmä...tahtoo takaisin lämpimään :(
Oi, kelpaako tuo uusi kuva? Palmuja ei näy mut aurinkotuolit ja varjo?☺️
Voi kun pääsiskin etelän lämpöön ja aurinkoon...haaveilen tauotta nyt, kun kivut ja harmaus masentaa. Itkettää nykyään herkästi...😥- ticotico
mazy kirjoitti:
Oi, kelpaako tuo uusi kuva? Palmuja ei näy mut aurinkotuolit ja varjo?☺️
Voi kun pääsiskin etelän lämpöön ja aurinkoon...haaveilen tauotta nyt, kun kivut ja harmaus masentaa. Itkettää nykyään herkästi...😥Noh! Eläs nyt...
https://youtu.be/k6Nw0Hm_wTM
Tuossa sulle kuvittelumusiikkia ja laita silmät kiinni haaveillen.... Aurinkotuoli, muksut siinä silmän alla ja ei kiirettä mihinkään. Aurinko lämmittää napaa ja ainoa varjo viipyy hetken kun oma muru tuo juotavaa ja hymyilee.... :o)
- Eioleraavasmies
Mun mielestä naisellinen perse. Ja ihmettelen että keski-iässä olevä äijä laittaa perseen kuvan profiilikuvakseen.
Huomion kipee tyyppi.- Kukkaisajatuksia
Päivänkakkara poskien väliin, niin tulee mieleen kevät!
- naisen.tarakka
Naisen perse. Ihan liian pyöreä ja feminiinisen pehmoinen.
naisen.tarakka kirjoitti:
Naisen perse. Ihan liian pyöreä ja feminiinisen pehmoinen.
Höpsistä. Ihan on miehen lihaksikkaat pakarat lepotilassa samalla kun vähän pyllistin.
Pojillekin silmäniloa.- tytön.kuva
Palstis kirjoitti:
Höpsistä. Ihan on miehen lihaksikkaat pakarat lepotilassa samalla kun vähän pyllistin.
Pojillekin silmäniloa.Naisen perse. Netistä haettu.
Naisilla on tuollainen muodokas. tytön.kuva kirjoitti:
Naisen perse. Netistä haettu.
Naisilla on tuollainen muodokas.Jos niin arvelet, niin ei muuta kun rasvaat itsesi ja vetelet e.inahkaa edestakaisin. Kuvaa saa käyttää.
- omppupylly
Palstis kirjoitti:
Jos niin arvelet, niin ei muuta kun rasvaat itsesi ja vetelet e.inahkaa edestakaisin. Kuvaa saa käyttää.
Omenapyllykkä. me pojat tykätään.
omppupylly kirjoitti:
Omenapyllykkä. me pojat tykätään.
Asento oli vähän hankala, ja kamera oli alle puolen metrin päässä kohteesta.
Oikeasti mulla on aikuiseksi mieheksi aika pieni peppu (farkkukoko 32 tuumaa) ja pakarat on tiukat.
- ramitheman
Nais(main)en peppu. Pupukin jää toiseksi.
Suukko molemmille poskille.Et ole naisen peppua nähnytkään. Kiva että kuitenkin tykkäät, kuvaa saa käyttää inspiraation lähteenä meditoidessa.
- persecop
Paskamäen logo
https://media2.picsearch.com/is?xIky1NDg5L5MALkzDcfO_NtThZ2upSmIONhVEsqehKo&height=341 - persettä.kehiin
Tänne se kannattaakin pojille postata. Sinkkuäijänkörmyille vanhan miehen perse hähähähäh
Ensi yönä poikain huoneissa käy muukin kuin ristiveto. On tää parempi kuva kuin se sun nenä.
🤗Tuo kuvaohjelma ei anna kuvan lataajan tehdä kuvan tarkkaa asettelua, vaan se tekee sen itse.
Aijaan kautta tuo kuvan "katse" vielä toimi, mutta profiilikuvassa kuvaohjelma asetti nenän keskelle. Ei voinut mitään.
Peppukuva on lähinnä provo, mutta jää nyt sitten pidemmäksi aikaa kun palstapojat aloittivat palstasodan siitä. Se vähän yllyttää jatkamaan härnäämistä.Ja tämän odotan karkottavan naisena eziintyvät palstapojat.
Olisi jo aika perverssiä flirttailla paljasperseiselle miehelle palstalla.
"Vaikka laitoin kuvan provokatiivisesti, niin yllätyin siitä kuinka positiivisesti kuva on otettu vastaan. Ketju jossa keskustellaan pepustani on muutamassa tunnissa kohonnut palstan toiseksi luetuimmaksi ketjuksi ja sitä on peukutettu (tällä hetkellä) kuusi kertaa. En olisi kuunaan uskonut minkälainen menestys tästä "paluustani" kuvani kera muodostuukaan, tämä on lyönyt minut ällikällä."
Kieltämättä onhan tuossa oma hauskuutensa, puhtaasti palstaviihteenä hyvä veto mutta moraaliselta kannalta voisi pohtia sitäkin että tykkäisitkö jos esim. sun tytär laittaisi yhtä avoimen peppukuvan itsestään jonnekin?
"Ryhdyinkin miettimään, voisiko palstalla saada suosiota hyvillä profiilikuvilla, ja millainen on hyvä profiilikuva. Mitä mieltä palstalaiset, millainen on mielestänne hyvä profiilikuva?"
Varmaan joo voi saada, joku erityisen viehättävä naiskuva esim. saa multa sympatiaa niin mikseipä se toimisi toisinkinpäin. Useinhan ne viehättävät kuvat on kyllä lainatttuja että niissä ei juurikaan ole todelisuuspohjaa.En minäkään laittaisi kuvaani oikean identiteettini yhteyteen, se olisi arveluttavaa.
Tosiasiallisesti tuo kuvani ei liene naisille yhtä kova juttu kuin miehille, joista Dissi jo kilahtikin ja muualtakin tuli kovaa kuittailua.
Ei mulla ollut tarkoitus alunperin edes laittaa kuvaa profiiliini, mutta tässäkin tapahtumaketju vei mennessään. Mazy kysyi kuvasta, heitin läpällä että tekisi laittaaa peppukuva mutta mulla ei ole enää tiedossa mistä se löytyy, ja pian joku laittoi ketjuun linkin kuvaan. Ei siinä voinut enää perääntyä.
Jo silloin kun laitoin selkäkuvani Palstamäen profiiliin, Pönttöneiti yllytti vaihtamaan sen peppukuvaan. Silloin päätin etten laita kuvaa jonka tiedän ärsyttävän miehiä.
No, nyt ne miehet piikittelivät minua joten mulle syntyi moraalinen oikeus tehdä tempun.Palstis kirjoitti:
En minäkään laittaisi kuvaani oikean identiteettini yhteyteen, se olisi arveluttavaa.
Tosiasiallisesti tuo kuvani ei liene naisille yhtä kova juttu kuin miehille, joista Dissi jo kilahtikin ja muualtakin tuli kovaa kuittailua.
Ei mulla ollut tarkoitus alunperin edes laittaa kuvaa profiiliini, mutta tässäkin tapahtumaketju vei mennessään. Mazy kysyi kuvasta, heitin läpällä että tekisi laittaaa peppukuva mutta mulla ei ole enää tiedossa mistä se löytyy, ja pian joku laittoi ketjuun linkin kuvaan. Ei siinä voinut enää perääntyä.
Jo silloin kun laitoin selkäkuvani Palstamäen profiiliin, Pönttöneiti yllytti vaihtamaan sen peppukuvaan. Silloin päätin etten laita kuvaa jonka tiedän ärsyttävän miehiä.
No, nyt ne miehet piikittelivät minua joten mulle syntyi moraalinen oikeus tehdä tempun.Joo no kyllähän tuo sinällään hauska veto on, ei voi siinä suhteessa moittia mutta vitsi myöäs kulunee nopeasti niin varmaan voisi olla järkevää muutaman päivän jälkeen vaihtaa "asiallisempaan". Niin ja onhan tuossa se että kun aina naiset valittaa että heitä esineellistetään nyt pääset tarkkailemaan tapahtuuko vastaavasti miehille samoin peppukuvan myötä.
"Varmaan joo voi saada, joku erityisen viehättävä naiskuva esim. saa multa sympatiaa niin mikseipä se toimisi toisinkinpäin. Useinhan ne viehättävät kuvat on kyllä lainatttuja että niissä ei juurikaan ole todelisuuspohjaa."
Naiskuvat kyllä toimivat miehille, mutta peppupupu minua arveluttaa. Hänestä on ollut palstalla todella imartelevia kuvia, mutta kukaan teistä ei ole yrittänyt päästä pöksyihin. Onko palstamiehet homoja vai mistä kiikastaa?Harmaaritari kirjoitti:
Joo no kyllähän tuo sinällään hauska veto on, ei voi siinä suhteessa moittia mutta vitsi myöäs kulunee nopeasti niin varmaan voisi olla järkevää muutaman päivän jälkeen vaihtaa "asiallisempaan". Niin ja onhan tuossa se että kun aina naiset valittaa että heitä esineellistetään nyt pääset tarkkailemaan tapahtuuko vastaavasti miehille samoin peppukuvan myötä.
Sinällään kuva ei ole vitsi, jostakin syystä luoja on paiskannut minua poikkeuksellisen hyvillä geeneillä ja oma liikunnallisuuteni on sitten osaltaan myös muokannut vartaloani. Mullahan on vartalo lähes 25 vuotiaan tasoa, naamasta tosin näkyy kilometrit paremmin.
En usko että vaihdan kuvaa ainakaan keskipitkällä aikavälillä (muutamaan kuukauteen), katselen josko se saisi naiset laittelemaan sähköpostiviestejään.Palstis kirjoitti:
"Varmaan joo voi saada, joku erityisen viehättävä naiskuva esim. saa multa sympatiaa niin mikseipä se toimisi toisinkinpäin. Useinhan ne viehättävät kuvat on kyllä lainatttuja että niissä ei juurikaan ole todelisuuspohjaa."
Naiskuvat kyllä toimivat miehille, mutta peppupupu minua arveluttaa. Hänestä on ollut palstalla todella imartelevia kuvia, mutta kukaan teistä ei ole yrittänyt päästä pöksyihin. Onko palstamiehet homoja vai mistä kiikastaa?Peppis on kyllä käsittääkseni aito asia, Omalla kohdalla flirttailun tietysti jo se estää että en ole palstalla hakemassa seuraa, jos hakisin hakisin muiden kanavien kautta ja tietysi myös välimatka-asiat. Tuohon yleiseen kiikastukseen luulen osittain vaikuttavan sen että kun peppis on ollut niin avoimena siitä homekämpästään niin luulen että miehet pelkäävät että peppis olisi hetikohta muuttamassa ja omassa kotona alkaa raskas metallimusiikki raikaamaan jos alkaa suhteilemaan. Lisäksi tietysti varmaan vaikuttaa peppiksen kipakahko ja varmaan myös aika ronkeli luonne, miehet eivät uskalla lähestyä kun pelkäävät että sieltä tulee heti "Loool.....".. Ja onhan varmaan jotkut rohkeat yrittäneetkin kulisseissa, peppis vaan jakaa niille pakkeja.
Harmaaritari kirjoitti:
Peppis on kyllä käsittääkseni aito asia, Omalla kohdalla flirttailun tietysti jo se estää että en ole palstalla hakemassa seuraa, jos hakisin hakisin muiden kanavien kautta ja tietysi myös välimatka-asiat. Tuohon yleiseen kiikastukseen luulen osittain vaikuttavan sen että kun peppis on ollut niin avoimena siitä homekämpästään niin luulen että miehet pelkäävät että peppis olisi hetikohta muuttamassa ja omassa kotona alkaa raskas metallimusiikki raikaamaan jos alkaa suhteilemaan. Lisäksi tietysti varmaan vaikuttaa peppiksen kipakahko ja varmaan myös aika ronkeli luonne, miehet eivät uskalla lähestyä kun pelkäävät että sieltä tulee heti "Loool.....".. Ja onhan varmaan jotkut rohkeat yrittäneetkin kulisseissa, peppis vaan jakaa niille pakkeja.
Peppis on liian rivo minun makuuni, enkä kyllä koe että arvomaailmamme tai huumorintajummekaan kohtaisi.
En usko että voisin olla suhteessa persun kanssa.- selittelyä
Harmaaritari kirjoitti:
Peppis on kyllä käsittääkseni aito asia, Omalla kohdalla flirttailun tietysti jo se estää että en ole palstalla hakemassa seuraa, jos hakisin hakisin muiden kanavien kautta ja tietysi myös välimatka-asiat. Tuohon yleiseen kiikastukseen luulen osittain vaikuttavan sen että kun peppis on ollut niin avoimena siitä homekämpästään niin luulen että miehet pelkäävät että peppis olisi hetikohta muuttamassa ja omassa kotona alkaa raskas metallimusiikki raikaamaan jos alkaa suhteilemaan. Lisäksi tietysti varmaan vaikuttaa peppiksen kipakahko ja varmaan myös aika ronkeli luonne, miehet eivät uskalla lähestyä kun pelkäävät että sieltä tulee heti "Loool.....".. Ja onhan varmaan jotkut rohkeat yrittäneetkin kulisseissa, peppis vaan jakaa niille pakkeja.
Miksi hirveä selittely? MIkset voinut lyhyemmin sanoa että peppi ei ole makuusi?
selittelyä kirjoitti:
Miksi hirveä selittely? MIkset voinut lyhyemmin sanoa että peppi ei ole makuusi?
Siksi kun täällä pitää yleensä rautalangasta vääntää, jos et selitä seuraa siitä jatkokysymyksiä joihin joutuu vastaamaan mutta niinhän kävi nytkin. Lisäksi pohdin tuossa muidenkin mahdollisia syitä olla yrittämättä peppistä. Minun kohdalla homma on sikäli selkeä etten yritä ketään palstanaista, Peppis joiltain osin on kyllä makuuni, joiltain osin taas en oikein tiedä, hauskaa ja nättiä seuraa varmasti mutta olisiko vähän vaikeakin sitten toisinaan?
- näinsemeneeharmis
Harmaaritari kirjoitti:
Siksi kun täällä pitää yleensä rautalangasta vääntää, jos et selitä seuraa siitä jatkokysymyksiä joihin joutuu vastaamaan mutta niinhän kävi nytkin. Lisäksi pohdin tuossa muidenkin mahdollisia syitä olla yrittämättä peppistä. Minun kohdalla homma on sikäli selkeä etten yritä ketään palstanaista, Peppis joiltain osin on kyllä makuuni, joiltain osin taas en oikein tiedä, hauskaa ja nättiä seuraa varmasti mutta olisiko vähän vaikeakin sitten toisinaan?
"Minun kohdalla homma on sikäli selkeä etten yritä ketään palstanaista"
Kyllä yrittäisit palstan naista, jos todella kiinnostuisit. Jos tänne tulisi Audrey-kopio, olisit ensimmäisenä yrittämässä. Mutta toistaiseksi kukaan palstanainen ei ole vaan ollut riittävästi mieleesi.
- wanhaämmä
Naismaisen pehmeä, iso perse. Pyllistysasento ja seksisukat vaan korostaa vaikutelmaa.
Se tumma raja ei ole seksisukat vaan kuvan raja. Otin kuvankaappauksen kuvasta jonka olin ladannut kuvapalvelu aijaahan.
Perseen kokoa et pysty kuvasta arvioimaan, koska kuvassa ei ole mitään mihin voisit verrata sen kokoa. Moni varmasti muistaa silmäkuvani? Yritin saada aikoinaan kuvaan molemmat silmäni, mutta sivuston kuvaohjelma ei mahdollistanut asettelua johon olisin saanut molemmat kuvat näkyviin.
Viimeksi kun yritin ladata profiilikuvaani katseeni, niin kuvaohjelma asetteli nenäni keskelle profiilikuvaa. Farkkukokoni on 32 tuumaa, eli ei mikään läskiperse. Pakarat ovat jännitettynä kiinteät.
Hauska tempaus tälle palstalle; ja jos tosiaan oma gluteus esillä niin kunnioitettavaa henkilörohkeutta.
Sinänsä ei ihme että pakarat ovat seurattua aluetta ihmisessä sillä ne kyllä vaikuttavat niin paljon jokapäiväiseen elämään. Geeneistä toki paljon kertovat mutta myös antavat osviittaa elämäntavoista. Kannattaa pitää kunnossa. Sen lisäksi että treenataan kannattaa venytellä ja muistaa lihashuolto. Vaikuttaa heti alaselän toimintaan ja lantioseutuun. Teille nuorille joilla on vielä intoa ja uskoa huomiseen niin lantionpohjaa treenaaminen parantaa erektiota ja minä sekä ikäiseni voivat keskittyä siihen että estetään virtsankarkailu.
Mitä profiilikuviin tulee niin se nyt on tietysti kiinni siitä mihin alustalle olet ne paaluttamassa. Varmasti tuosta kuvasta jotkut innostuu mutta jos tuo olisi treffipuolella niin olisiko jo vähän yliampuva. Tinderissä olisi varmaan hyvinkin värikkäitä kommentteja jos vain matchit osuisi. Itse arvostan profiilikuvissa sellaisia jotka kertovat jotakin luonteesta tai elintavoista. Kyllähän tietysti paljas gluteus maximuskin voi siitä viestittää mutta tarkoitan että profiilitekstissä ei tarvitse lukea että on tekevä nainen jolla työkalut pysyy kädessä jos kuvassa käyttää timanttiporaa.
Välillä oikein mietityttää kun kuvassa on nainen jonka vieressä on neljä koiraa seisemän kissaa sekä yksi kani ja tekstissä lukee että eläinrakas. Eiköhän se olisi kuvasta selvinnyt.
Tuossa kun fb:a katselin niin aika moni nainen oli hommannut ensi vuodelle jonkun mieskalenterin ja mitä niistä sämppeleitä iskeytyi ruutuun niin aika monessa kuvassa oli miehen lisäksi joku kissanpentu tai vastaava tasapainottavassa maskuliinisuutta. Itsekkin tuossa joskus miettinyt että minkälaisen vastaanoton saisi tinderissä jos ottaisi kuvan jossa makaisi sohvalla ja vatsan tai selän päällä olisi joku kani, kampela tai varaani.- Nainen39vee
Että naisen hanurin sitten laitoit profiilikuvaksesi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153