voisiko peppupupusta

vaimo.materiialiaa

saada joku mies hyvän naisen niin minusta hänestä on vaimo ainesta niin minusta hänest saa hyvän bnaisen js ja vaimon niin minusta hmestä saa joku mies hyvän vaimon nin hän n kiva nainen tykkään hänestä

55

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppupupu ei ole kommentoinut minun peppuani...miksiköhän?

Moni palstapoika tykkää enemmän minun pepustani.

• niinsevaanon

Karvaton trans"naisen" perse kiihottaa monia pervoja miehiä, naisia tuskin niinkään.

• Senkus r.nkkailet jos et erota miehen ja naisen persettä.

• Sä taidat olla vähän homo? Eikös juu.

• whfwigigiywgyi

Jotka roikkuvat täällä palstoilla eivät ole ainesta ei mieheksi eikä naiseksi eli vaimoiksi. Vain luuserit roikkuvat täällä pätemässä. Nyt tämä luuseri lähtee tumpulle ja maaten. Hyvää yötä ja huomenta!

• muistaja

Pujottelija on jo tunnustanut rakkautensa.

• Ei yllätä.

Pujiksen pitäisi laittaa privaviestiä.

• Tunnustan tunnustuksen :D

• haksahditko
        pujotteIija kirjoitti:

Tunnustan tunnustuksen :D

Mitä ihm...? : D

• vaioletkojo
        pujotteIija kirjoitti:

Tunnustan tunnustuksen :D

Misket heitä privapostilla?

• vaioletkojo kirjoitti:

Misket heitä privapostilla?

Hyvä kysymys.

Peppupupu kipuilee väliin sillä ettei hän saa tarpeeksi palstahuomiota, Pujiksen privaviesti voisi ilahduttaa.

• Peppupupusta voisi saada mainion vaimon, vuodet etelän kirkolla eivät ole vielä pilanneet maalaistyttöä peppiksestä. Esim. joku maatilamies varmaan saisi peppiksestä mainion emäntäihmisen, sen maajussin vaan pitäis sitten kestää raskaan metallin soitantaa mutta varmaan semmoisia löytyisi jos peppis ilmoittautuisi maajustukselle morsian ohjelmaan vaikka.

• Dominakeksi

S/M-leikit pitäis maistua myös tulevalle kumppaneille. Tykkääkö Harmis piiskattavana olemisesta?

• Dominakeksi kirjoitti:

S/M-leikit pitäis maistua myös tulevalle kumppaneille. Tykkääkö Harmis piiskattavana olemisesta?

Ei ole mun juttu noi, peiton alla pimeässä lauantai-iltana maistuisi paremmin, se on ihan turhaan parjattu juttu minusta :D Mutta joo, kyllä kai suomen maajusseista alistumishaluinen s/m -maajussikin löytyis varmaan.

• hmmmmm
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei ole mun juttu noi, peiton alla pimeässä lauantai-iltana maistuisi paremmin, se on ihan turhaan parjattu juttu minusta :D Mutta joo, kyllä kai suomen maajusseista alistumishaluinen s/m -maajussikin löytyis varmaan.

En usko, että peppis viihtyis navettatöissä.

Sen sulhasen pitäis sitten myös sietää sitä, että mosmaikku julkistaa itsestään rivohkoja kuvia muiden miesten runkkumatskuksi.

• hmmmmm kirjoitti:

Sen sulhasen pitäis sitten myös sietää sitä, että mosmaikku julkistaa itsestään rivohkoja kuvia muiden miesten runkkumatskuksi.

Peppis voisi kuule kaivaa itsestään melkoisen emännän esiin oikeaan ympäristöö päästessään ja olisi työpäivien jälkeen niin väsyksissä ettei ehtisi kuvailemaan ollenkaan.

• hmmmmm kirjoitti:

Peppiksen pitäisi ladata rivompia kuvia, Palstis on nyt viemässä voiton himotuimpana seksiobjektina.

• Palstis kirjoitti:

Peppiksen pitäisi ladata rivompia kuvia, Palstis on nyt viemässä voiton himotuimpana seksiobjektina.

Olette eri sarjoissa ja eri henkilöiden mielenkinnon kohteena niin peppiksellä ei liene tarvetta alkaa sun kanssa kilvoittelemaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Olette eri sarjoissa ja eri henkilöiden mielenkinnon kohteena niin peppiksellä ei liene tarvetta alkaa sun kanssa kilvoittelemaan.

Palstapojat pörrää enemmän minun perseeni ympärillä kuin peppiksen perseen ympärillä.

• hmmmmm
        Harmaaritari kirjoitti:

Peppis voisi kuule kaivaa itsestään melkoisen emännän esiin oikeaan ympäristöö päästessään ja olisi työpäivien jälkeen niin väsyksissä ettei ehtisi kuvailemaan ollenkaan.

Toiveajattelua...

Sitäpaitsi, eikö sillä menneisyydellä olekaan merkitystä? Ei ainakaan kk-miehille riittäisi kuvaamisen lopettaminen. He eivät kestäisi tietoa, että peppiksestä ylipäätään on olemassa runkkumatskukuvia.

• hmmmmm kirjoitti:

Toiveajattelua...

Sitäpaitsi, eikö sillä menneisyydellä olekaan merkitystä? Ei ainakaan kk-miehille riittäisi kuvaamisen lopettaminen. He eivät kestäisi tietoa, että peppiksestä ylipäätään on olemassa runkkumatskukuvia.

Kieltämättä menneisyydellä on mulle merkitystä siten että en hakemalla hakisi parisuhdetta värikkään menneisyyden omaavaan naiseen mutta en ole ihan varma miten se käytännössä menisi jos tapaisi jonkun oikein ihanan naisen, luonteeltaan ja muuten sopivan niin sitä varmaan ainakin joissakin asioissa voisi joustaa.

• valkoinen.harmaaritari
        Harmaaritari kirjoitti:

Kieltämättä menneisyydellä on mulle merkitystä siten että en hakemalla hakisi parisuhdetta värikkään menneisyyden omaavaan naiseen mutta en ole ihan varma miten se käytännössä menisi jos tapaisi jonkun oikein ihanan naisen, luonteeltaan ja muuten sopivan niin sitä varmaan ainakin joissakin asioissa voisi joustaa.

Saattaisit olla siis loppupeleissä se kuuluisa aisuri. Näkeehän sen palstalla miten mielistelet niitäkin naisia joita yleisesti pidät "huonoina".

• valkoinen.harmaaritari kirjoitti:

Saattaisit olla siis loppupeleissä se kuuluisa aisuri. Näkeehän sen palstalla miten mielistelet niitäkin naisia joita yleisesti pidät "huonoina".

Menneisyyden suhteen varmaan saattaisinkin olla jollain tapaa. Nykyisyyden suhteen en.

• tätä.rataa

Pleikkaripelaamisen miehen pitäisi myös hyväksyä, silloin kun ei pelaa, on s24 palstalla.
      Seksi ei myöskään ole mielenkiinnon kohde vaikka niin antaa ymmärtää kuvillaan.
      Koska ei ole täysin työkykyinen, ei maajussi sellaista kauaa katsele.

Paras vaihtoehto olisi samanlainen nettipelaaja joka pääasiassa viihtyy kotona..

• Jos peppupupu asuisi Turussa, hän olisi jo löytänyt jonkun olmin itselleen.

• Tuo pleikkahan olisi hyvä juttu siinä mielessä että kun isäntä lähtisi tilan töihin pitkää päivää painamaan voisi huoletta jättää peppiksen kotiin kun tietäisi että aika kuluisi hyvin emännäntöiden ohella pleikkaa pelaillessa. Siinä missä muut vaimokkeet kitisevät siitä kuinka mies on aina töissä eikä ikinä kotona peppis tuskin huomaisikaan poissaoloa kun olisi syventynyt pelimaailmaan. Kun isäntä sitten saapuisi illalla kotiin lentäisi pleikka komeroon ja yhteinen aika alkaisi, mainio järjestely molemminpuolin.

• vmvmvm
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuo pleikkahan olisi hyvä juttu siinä mielessä että kun isäntä lähtisi tilan töihin pitkää päivää painamaan voisi huoletta jättää peppiksen kotiin kun tietäisi että aika kuluisi hyvin emännäntöiden ohella pleikkaa pelaillessa. Siinä missä muut vaimokkeet kitisevät siitä kuinka mies on aina töissä eikä ikinä kotona peppis tuskin huomaisikaan poissaoloa kun olisi syventynyt pelimaailmaan. Kun isäntä sitten saapuisi illalla kotiin lentäisi pleikka komeroon ja yhteinen aika alkaisi, mainio järjestely molemminpuolin.

Kauankohan maajussi viitsisi katsella tuollaista, uskoisin että viikon päästä jo tarjoaa bussilippua takaisin kotiin.

• niinkuin poistetussa viestissä sanoin,se että en pane jokaista syylä kyrpää tai bakteeripesäkettä ei tarkoita että seksi ei kiinnosta. mä olen seksuaalisempi kuin palstalaiset yhteensä; p mulle s24 on randomi aikaa,ekan kerran olen ollut näin pitkään,mä saatan pysyä poissa jopa vuosia,mulle mitkään palstat ole elämäntarkoitus toisin kun monille;) se että mä olen old school gamer tuskin on probleema normi miehelle,suurin osa pelailee jotain. ja mitä työkykyyn tulee..mä kipeenä teen enemmän kuin moni palstaveltto terveenä..ei se meidän metsä ja mökki toiveilla pystyssä pysy. mun onneksi mun sairaudet ovat VIELÄ paikkaan sidottuja,tsäänssit on parantua täysin jos pääsis tästä kidutusboxista eroon.

• toivoakaikille

Joku taisi jo vastatakkin kysymykseen tuolla, että täällä on moni ihminen sellainen, että olisi jo jonkun kanssa, jos kaikki olisi ok.
      Sitä ei tullut itsekään aikoinaan miettineeksi, mutta sehän on totuus.
      Miksi samat naamat on deittipalveluissa ja seuranhakumestoissa, baareissa....koska ei ole ihan kaikki balanssissa itsensä kanssa.
      Mutta ei se aina isoista asioista ole kiinni ja minun mielestä ne ei ole edes vikoja ihmisessä, vaan ominaisuuksia, mitkä ovat vaan käsitelty väärin henkilön itsensä toimesta.

Pääasia kuitenkin on, että niin peppis, kuin muutkin kirjoittajat saisivat elämänsä mielekkääksi.

• asiaa.puhut

Ei kaikki halua suhretta.

• 8inchlovepole

Kuivana kakkoseen peppistä <3

• Rosebuddy

Tssäpä peppupupu residessissäni Turussa

pupu käy luonani aina ovulaatiopäivinä

pupu toi omat lelunsakin kammariini

hän pitää muodissa olevasta nyhtöhommista

ts. nyhdän peppukarvatnsa hampaillani

ja pepunreikä on kuin ruusunnuppu

https://www.sexshop.fi/tuote/ruoska-za-012/4024144343690/

• Icarus

Kuka haluaa 40v kulahtaneen palsta-naisen? Ei kukaan. Hyi hitto. Ootte säälittäviä.

• Ekaksi,mä en ole 40. Tokaksi,näytänkö mä kulahtaneelle palstanaiselle? Turpaan sietäisit saada..Ehkäpä kannattaa pysyä siinä kyrvän imemisessä,siitähän te palstapojat haaveilette ;)

• peppupupu kirjoitti:

Ekaksi,mä en ole 40. Tokaksi,näytänkö mä kulahtaneelle palstanaiselle? Turpaan sietäisit saada..Ehkäpä kannattaa pysyä siinä kyrvän imemisessä,siitähän te palstapojat haaveilette ;)

Palstapojat on olleet enemmän minun perseestäni kiinnostuneita kuin sinun perseestäsi. Se on huolestuttavaa.

• niinsanoit
        peppupupu kirjoitti:

Ekaksi,mä en ole 40. Tokaksi,näytänkö mä kulahtaneelle palstanaiselle? Turpaan sietäisit saada..Ehkäpä kannattaa pysyä siinä kyrvän imemisessä,siitähän te palstapojat haaveilette ;)

Mutta etkös ollut lähemmäs 40, parin vuoden päästä.?

• niinsanoit kirjoitti:

Mutta etkös ollut lähemmäs 40, parin vuoden päästä.?

yeah,mutta kysymys kuului,näytänkö mä kulahtaneelle korpulle,varsinkin muissakin kuvissa? taitaa kyllä olla niin,että mun pärstästä ei niin diggailla,pitäis varmaan blondata lol

• Palstis kirjoitti:

Palstapojat on olleet enemmän minun perseestäni kiinnostuneita kuin sinun perseestäsi. Se on huolestuttavaa.

haha lueppa mun viesti peris,mä just sanoin tosta jutusta.erittäin huolestuttavaa plus se,näätkö mikä hate..vaikken mä edes sanonut mitään,joku vaan kehui mua?:D silloin kun mulla oli peba kuvat päällä KAIKKI kitisi niistä ja vaati vaihtaa sen:D eiköhän me tiedetä tän palstan salaisuus peris;)

• peppupupu kirjoitti:

haha lueppa mun viesti peris,mä just sanoin tosta jutusta.erittäin huolestuttavaa plus se,näätkö mikä hate..vaikken mä edes sanonut mitään,joku vaan kehui mua?:D silloin kun mulla oli peba kuvat päällä KAIKKI kitisi niistä ja vaati vaihtaa sen:D eiköhän me tiedetä tän palstan salaisuus peris;)

Olen siis Pertti, Pertsa, Persa...whatever, mutta en Peris.

Minun mielestäni on huolestuttavaa että jengi on siinä käsityksessä että minun perseeni on alle kolmekymppisen naisen perse...nää ei tiedä miltä naisen perse näyttää.

Se on ehkä tämä aika, nykymiehet eivät enää pääse kosketuksiin naisten kanssa. Se mikä minun sukupolvelleni oli itsestäänselvää, ei ole enää nykyisille sukupolville itsestäänselvää. Sukupuolet menee sekaisin.

Nää r.nkkaa minun kuvilleni, mutta minä lupaan tehdä sen sinun kuvillesi. Naisen peppu on aina kiihottavampi kuin miehen peppu.

• Palstis kirjoitti:

Minun mielestäni on huolestuttavaa että jengi on siinä käsityksessä että minun perseeni on alle kolmekymppisen naisen perse...nää ei tiedä miltä naisen perse näyttää.

Se on ehkä tämä aika, nykymiehet eivät enää pääse kosketuksiin naisten kanssa. Se mikä minun sukupolvelleni oli itsestäänselvää, ei ole enää nykyisille sukupolville itsestäänselvää. Sukupuolet menee sekaisin.

Nää r.nkkaa minun kuvilleni, mutta minä lupaan tehdä sen sinun kuvillesi. Naisen peppu on aina kiihottavampi kuin miehen peppu.

täh,mä olen aina luullut että olet myös peris?: p mutta me ollaan kyllä juteltu aikasemminkin joten tiedän kyllä kuka olet:) pari kysymystä muuten,onko vaarallista jos ainakin yöksi tukkii(paperilla)liesituulettimen,työntää sisään jäätävää ilmaa non stop,aivan järkyttävän kohmeista ja kosteaa tässä kopissa taas,alkaa sairastua. ja--voiko verhot syttyä peruspatterista,vesikiertoisesta? se on täysillä ja hiton kuuma,verhot osuu.

mun mielestä on myös helkkarin huolestuttavaa että mun kuvat yritetään saada katoamaan samalla kun ihaillaan ja hyväksytään sun persus kuva,eihän tossa ole mitään järkeä,hetero järkeä lol. toi äskeinen hyökkäys mua kohtaan,meitsi oli täällä vaan trallallaa tietämätön kaikesta,latailemassa CC peliin kun (mies) porukka jauhaa musta paskaa palstalla,ihan pimeetä,oot varmaan samaa mieltä. ottaen nyt huomioon että mä en ole perseestä,mä en ole ruma enkä läski ja mulla on arvot kohdillaan,enkä horoile kenenkään kanssa. ehkä olis eri jos olisin sinisilmäinen blondi..u know..
        Mäkin olen pannut merkille tämän liian kouhkaamisen näistä penska(alaikäis)kehoista,niitähän nämä palstalaiset ihailevat,jos se ei ole lapsikeho niin sitten miehen. postaillaan "ihannenaisia" jotka ovat kyllä aika kaukana naturellista naisesta(en tarkoita läskiä) kaikki tämä kertoo jotain..ehkäpä siinä on syy tähän äärettömään naisvihamielisyyteen palstalla. huom huom,kaikki ei tietenkään ole tällaisia,onneksi palstalla on myös mukavia aitoja miehiä,rekattuja ja anoneita:)

• xzxzxm
        Palstis kirjoitti:

"Minun mielestäni on huolestuttavaa että jengi on siinä käsityksessä että minun perseeni on alle kolmekymppisen naisen perse..."

Mikä jengi? Yksi lihava homppeli sanoi alle kolmikymppisen perseeksi, sekö on jengi?

• peppupupu kirjoitti:

täh,mä olen aina luullut että olet myös peris?: p mutta me ollaan kyllä juteltu aikasemminkin joten tiedän kyllä kuka olet:) pari kysymystä muuten,onko vaarallista jos ainakin yöksi tukkii(paperilla)liesituulettimen,työntää sisään jäätävää ilmaa non stop,aivan järkyttävän kohmeista ja kosteaa tässä kopissa taas,alkaa sairastua. ja--voiko verhot syttyä peruspatterista,vesikiertoisesta? se on täysillä ja hiton kuuma,verhot osuu.

mun mielestä on myös helkkarin huolestuttavaa että mun kuvat yritetään saada katoamaan samalla kun ihaillaan ja hyväksytään sun persus kuva,eihän tossa ole mitään järkeä,hetero järkeä lol. toi äskeinen hyökkäys mua kohtaan,meitsi oli täällä vaan trallallaa tietämätön kaikesta,latailemassa CC peliin kun (mies) porukka jauhaa musta paskaa palstalla,ihan pimeetä,oot varmaan samaa mieltä. ottaen nyt huomioon että mä en ole perseestä,mä en ole ruma enkä läski ja mulla on arvot kohdillaan,enkä horoile kenenkään kanssa. ehkä olis eri jos olisin sinisilmäinen blondi..u know..
        Mäkin olen pannut merkille tämän liian kouhkaamisen näistä penska(alaikäis)kehoista,niitähän nämä palstalaiset ihailevat,jos se ei ole lapsikeho niin sitten miehen. postaillaan "ihannenaisia" jotka ovat kyllä aika kaukana naturellista naisesta(en tarkoita läskiä) kaikki tämä kertoo jotain..ehkäpä siinä on syy tähän äärettömään naisvihamielisyyteen palstalla. huom huom,kaikki ei tietenkään ole tällaisia,onneksi palstalla on myös mukavia aitoja miehiä,rekattuja ja anoneita:)

Liesituuletin työntää kylmää ilmaa? Jossakin on vikaa..

Periaatteessa "liesituuletin" voi olla ilmanvaihtokejeena ja toimii transistorilla ohjattuna huippuimuriin kytkettynä, mutta vain poistotoiminnolla. Ei sen pitäisi puhaltaa ilmaa...laita sinne villahousut yöksi ja soita aamulla huoltoyhtiöön.

Vesikiertoinen lämpöpatteri ei voi sytyttää mitään, ole ihan huoleti.

Sulla on nätit kasvot ja nätti peppu, ihmettelen että kuinka voit olla sinkku. Minun kuvani pitäisi poistaa ja sinun kuvat kiinnittää nastalla palstan etusivulle.

• xzxzxm kirjoitti:

"Minun mielestäni on huolestuttavaa että jengi on siinä käsityksessä että minun perseeni on alle kolmekymppisen naisen perse..."

Mikä jengi? Yksi lihava homppeli sanoi alle kolmikymppisen perseeksi, sekö on jengi?

Oliko kyse vain yhdestä homosta?

Hyvä jos oli vain yhdestä homosta kyse, olisi aika hälyttävää jos tuo olisi enemmistön näkemys.

• Palstis kirjoitti:

Liesituuletin työntää kylmää ilmaa? Jossakin on vikaa..

Periaatteessa "liesituuletin" voi olla ilmanvaihtokejeena ja toimii transistorilla ohjattuna huippuimuriin kytkettynä, mutta vain poistotoiminnolla. Ei sen pitäisi puhaltaa ilmaa...laita sinne villahousut yöksi ja soita aamulla huoltoyhtiöön.

Vesikiertoinen lämpöpatteri ei voi sytyttää mitään, ole ihan huoleti.

Sulla on nätit kasvot ja nätti peppu, ihmettelen että kuinka voit olla sinkku. Minun kuvani pitäisi poistaa ja sinun kuvat kiinnittää nastalla palstan etusivulle.

harmiksen viesti poistettiin siinä ei ollut mitään loukkaavaa: p totta mitä sanoit,maaseutu/metsä on mun oikea paikka,olenhan mä "landelta" muutenkin,idän perämetsistä lol silloin kun saan tehdä reipasta ja fyysistä ulkotyötä,voin parhaiten,mutta ekaksi pitää saada breikki tästä homeluukusta että toimin. Koko ikäni itseasiassa olen tehnyt raskasta työtä ja kävellyt ja kävellyt,myöskin tapellut lol mä en ihan pienestä hajoa,vaikka olisinkin tutiseva kuumeinen raato kyllä mä voin turpaan vielä vedellä jos tarvis: p

joo,liesituuletin,nyt täytyy ottaa huomioon että nää on näitä halpis kerrostaloja,mikään ei ole laadukasta ja toimivaa..se on toi liesituuletinksydeemi,mä luulen että yhteishormi,joskus tulee muiden kokkailut ja röökin haju tosta sisälle. kesällä kun tähän kopperoon kirjaimellisesti tukehtui,tosta ei tullut ilmaa OLLENKAAN..nyt kun on kylmempi,se työntää kylmää ilmaa 24h. koska täällä falskaa kaikki muukin jopa seinät,ikkunat vetää vaikka 3 lasia,toi extra kylmä veto sisälle on karmivaa,olen pienessä huoneessa joten kylmenee kaikki. huomasin just etten nuku oikein,kylmää ilmaa naamalle läpi yön. myös valokatkasijoista ja pistorasioista tunkee jäätävää ilmaa sisälle.
        patteri on tulikuuma,kämppä on kohmeisen kylmä,kertoo aika paljon..ostin viime tiistaina hedelmiä ja porkkanoita,pidän niitä minihuoneessa,se on niin kylmä kuin ulkovajassa olisi..niin,tänään just huomasin että puolet kamasta umpihomeessa,porkkanat mustia hedelmissä monen sentin vihreä home kerros,kertoo jotain..

okei,patterit siis ei voi sytyttää,vesipatterit!:) on niin kuuma että kättä polttaa,mulla kun on tupla verhot tossa rupes pelottaa et syttyy. no hätä siis,kiitti tiedosta:)

no kiitos kehuista, on tabu kehua mua tällä palstalla haha miksi olen sinkku,siihen on vähän syvällisemmät syyt,en rupea niitä tänne laittelemaan,pelkästään vaan tämänhetkinen tilanne,mun elämä..ei tiedä olenko edes elossa ensi vuonna niin ei jotenkin viitti päästää ihmisiä lähelle..mä kun vielä tiedän miten suomessa suhtaudutaan sairastuneisiin/vaikean elämän omaaviin. olisin varmaan liian masentava tai jotain ^-^ mä lupasin laittaa tänne niitä söde kuvia nyt,ei mitään "seksikästä" sitäpaitsi jaksa sitä valittamista jos näkyy peba tai jotain: p

• peppupupu kirjoitti:

harmiksen viesti poistettiin siinä ei ollut mitään loukkaavaa: p totta mitä sanoit,maaseutu/metsä on mun oikea paikka,olenhan mä "landelta" muutenkin,idän perämetsistä lol silloin kun saan tehdä reipasta ja fyysistä ulkotyötä,voin parhaiten,mutta ekaksi pitää saada breikki tästä homeluukusta että toimin. Koko ikäni itseasiassa olen tehnyt raskasta työtä ja kävellyt ja kävellyt,myöskin tapellut lol mä en ihan pienestä hajoa,vaikka olisinkin tutiseva kuumeinen raato kyllä mä voin turpaan vielä vedellä jos tarvis: p

joo,liesituuletin,nyt täytyy ottaa huomioon että nää on näitä halpis kerrostaloja,mikään ei ole laadukasta ja toimivaa..se on toi liesituuletinksydeemi,mä luulen että yhteishormi,joskus tulee muiden kokkailut ja röökin haju tosta sisälle. kesällä kun tähän kopperoon kirjaimellisesti tukehtui,tosta ei tullut ilmaa OLLENKAAN..nyt kun on kylmempi,se työntää kylmää ilmaa 24h. koska täällä falskaa kaikki muukin jopa seinät,ikkunat vetää vaikka 3 lasia,toi extra kylmä veto sisälle on karmivaa,olen pienessä huoneessa joten kylmenee kaikki. huomasin just etten nuku oikein,kylmää ilmaa naamalle läpi yön. myös valokatkasijoista ja pistorasioista tunkee jäätävää ilmaa sisälle.
        patteri on tulikuuma,kämppä on kohmeisen kylmä,kertoo aika paljon..ostin viime tiistaina hedelmiä ja porkkanoita,pidän niitä minihuoneessa,se on niin kylmä kuin ulkovajassa olisi..niin,tänään just huomasin että puolet kamasta umpihomeessa,porkkanat mustia hedelmissä monen sentin vihreä home kerros,kertoo jotain..

okei,patterit siis ei voi sytyttää,vesipatterit!:) on niin kuuma että kättä polttaa,mulla kun on tupla verhot tossa rupes pelottaa et syttyy. no hätä siis,kiitti tiedosta:)

no kiitos kehuista, on tabu kehua mua tällä palstalla haha miksi olen sinkku,siihen on vähän syvällisemmät syyt,en rupea niitä tänne laittelemaan,pelkästään vaan tämänhetkinen tilanne,mun elämä..ei tiedä olenko edes elossa ensi vuonna niin ei jotenkin viitti päästää ihmisiä lähelle..mä kun vielä tiedän miten suomessa suhtaudutaan sairastuneisiin/vaikean elämän omaaviin. olisin varmaan liian masentava tai jotain ^-^ mä lupasin laittaa tänne niitä söde kuvia nyt,ei mitään "seksikästä" sitäpaitsi jaksa sitä valittamista jos näkyy peba tai jotain: p

Ota isännöitsijätoimistoon yhteyttä, teillä on käytössä palomääräysten vastaiset systeemit.

Rasvapalojen riskin takia liesituulettimia ei saa kerrostaloissa kytkeä ilmanvaihtoon, vaan ainoa sallittu laite on aktiivihiilisuodattimella varustettu huoneistokohtainen liesituuletin.

Jos isännöitsijä ei reagoi soittoosi, niin ota yhteys asuinalueesi palotarkastajaan. Sulla on laki puolellasi.

• Lisäaineissa
        peppupupu kirjoitti:

Kuulostaa kovin ehdottomalta siinä kämpässä pysyminen. Olosuhteiden pakko?

• peppupupu kirjoitti:

Miks ihmeessä sinä moisessa perslävessä sitten haluat asua ja terveytesi menettää?
        Se, että jokapuolelta tulee kylmää sisään kertoo siitä, että eristäminen on toteutettu ala-arvoisesti ja se tarkoittaa tasan tarkkaan home ongelmaa. Kylmä ja kuuma kun kohtaa, niin se tarkoittaa kosteutta = Hometta.

Sinun pitäisi pikaisesti etsiä uusi asunto itsellesi. Voin vain ihmetellä miks näin ei tapahdu.

• peppupupu kirjoitti:

Huolestuttaa tää että meet näinkin helposti palstailijoiden trolliin..

Pupun peppukuvia odotellessa. 🤤

• livenäpitää
        peppupupu kirjoitti:

yeah,mutta kysymys kuului,näytänkö mä kulahtaneelle korpulle,varsinkin muissakin kuvissa? taitaa kyllä olla niin,että mun pärstästä ei niin diggailla,pitäis varmaan blondata lol

Kuvissa on helppo saada parhaat puolet esiin, en koskaan luota kuviin, ihminen pitää nähdä livenä.

Ja mitenkä uusia kuvasi ovat?

• hienoa että mun vastaus poistetaan missä kerron itsestäni aivan neutraalisti,vastaus näihin perseilyihin. reilu meininki täällä,FU s24.

• Plumps

Tää nyt on tämmöinen Fart Club. 😁

• Salainenihailija

Sori vaan, mutta peppukuva aikoihin ajattelin että olet joku ruma, perse unohtunut pyyhkiä, paskalta haiskahtava -bimbo. Mutta onpa sulla kauniit silmät <3. Ihan tässä sydän alkaa väpättää. Mielummin minä sinun kauniita kasvoja tuijottelen, vaikkei pyllysskäkään mitään vikaa ole :D

Miksi et olisi elossa ensi vuonna? Jos kyse mielenterveyden ongelmista, niin niihin on saatavilla hyvin apua. Itse olen nuorempana ollut todella syvissä vesissä, mutta terapia-lääkityskombolla "paranin".

Aina löytyy niitä jotka eivät ymmärrä sairastuneita/vaikean elämän omaavia, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Heivaa paskat tyypit elämästä ja pidä hyvistä kiinni.

Mutta vau nuo silmät!

• helmiä_sioille

En minä tiedä. Voiko kenestäkään palstalaisesta saada hyvää kumppania? Jotenkin epäilen asiaa... :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe