Hauskin palstalainen?

kyyselyikä

Palstis on hauskin, helmiä.sioille tylsin.

23

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä_sioille

      Olen täysin samaa mieltä! :D

      • Einstone

        Gentsun järki rulaa paremmin, kuin Paskamäen


      • puusilmäseon
        Einstone kirjoitti:

        Gentsun järki rulaa paremmin, kuin Paskamäen

        Ei rulaa, ei erota selvää miespersettä naisen takapuolesta.


    • Mutta kuka on terävin?🤔

      • Teknis kai on jossain suhteessa terävin, tai ainakin analyyttisin ajattelija.

        Kirjoittelija joutuu luonnostaan ottamaan haltuunsa käsitteistöä ja erilaisia elämän ilmiöitä.


      • Palstis kirjoitti:

        Teknis kai on jossain suhteessa terävin, tai ainakin analyyttisin ajattelija.

        Kirjoittelija joutuu luonnostaan ottamaan haltuunsa käsitteistöä ja erilaisia elämän ilmiöitä.

        Mjoo, sanat ja elämänilmiöt hallussa.

        ( Tekniksen hyväksi )


    • narskupaska

      Paskamäki taas puskassa

      • tipetipetiptap

        Naisen kommentti kylläkin. Palstis on mies, mitä ei lähellekään kaikista palstapojista voi sanoa. Palstan ihanin, kyyyyllä <3

        Mitä enemmän haukutaan, sitä enemmän kannatetaaaaan forever!


    • appuusilmä

      Tyhmää arvostella ihmisiä täällä.

      • omakehuhaisee

        helmiä_sioille puskassa


      • witunpellet

        Täysin eri henkilö.
        Puusilmälle joka muka tunnistaa.


    • Mjoo

      Musta hauskinta palstalla on olla ei oma. Missään muussa mediatuotannollisessa sekvenssissä ei ole mahdollista "lipsua" kuin anonyymissä ajattelijakerhossa.

      En ota täällä edes itseäni vakavasti.

      (Hihitystä)

      P,S.

      Palstis on dorkin nipottaja

      • Ps: kiva tietää sun todelliset fiilikset.


    • Kyllä se tällä hetkellä on Palstiksen pymppy.

      • veit.sanat

        Se! :'D

        Vain yksi osa.


      • Samaa mieltä, pymppykuvalla palstis ponnisti epäsuosion alhosta takaisin palstalle, hyvin vedetty.


      • vittu.mikä.sana
        Harmaaritari kirjoitti:

        Samaa mieltä, pymppykuvalla palstis ponnisti epäsuosion alhosta takaisin palstalle, hyvin vedetty.

        Pympyllä back to business voi olla hänen markkinointisloganinsa.


      • tarttuu

        Älä viljele tota sanaa Wuu, vastasin jo luuriinkin "pymppy".

        Soittaja sano, että mitä v.ttua. :'D


      • tarttuu kirjoitti:

        Älä viljele tota sanaa Wuu, vastasin jo luuriinkin "pymppy".

        Soittaja sano, että mitä v.ttua. :'D

        Pitäisiköhän palstiksen vaihtaa nikkinsä pymppikseksi?


      • pymppis.käy.sille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pitäisiköhän palstiksen vaihtaa nikkinsä pymppikseksi?

        Liian lähellä Pönttistä. Ei.

        Mutta uskon valitettavasti, että sehän se seuraava nimmari on.


      • pymppis.käy.sille kirjoitti:

        Liian lähellä Pönttistä. Ei.

        Mutta uskon valitettavasti, että sehän se seuraava nimmari on.

        Joo, olis se ehkä vähän liian symppis. Nuo pymppy-sarjakuvat on aika hauskoja muuten:

        http://ryppyjareika.blogspot.com/


      • pampperssit
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, olis se ehkä vähän liian symppis. Nuo pymppy-sarjakuvat on aika hauskoja muuten:

        http://ryppyjareika.blogspot.com/

        Pymppis olisi pehmeä hahmo. Jotain tuollaista. Mutta ei sillä nimellä enää uhota voisi, ei.


    • .. MiäliPideAsioita Nämä(kin).. Jokaisella Omansa.. ;P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe