Palstis on hauskin, helmiä.sioille tylsin.
Hauskin palstalainen?
23
367
Vastaukset
- helmiä_sioille
Olen täysin samaa mieltä! :D
- Einstone
Gentsun järki rulaa paremmin, kuin Paskamäen
- puusilmäseon
Einstone kirjoitti:
Gentsun järki rulaa paremmin, kuin Paskamäen
Ei rulaa, ei erota selvää miespersettä naisen takapuolesta.
Mutta kuka on terävin?🤔
Teknis kai on jossain suhteessa terävin, tai ainakin analyyttisin ajattelija.
Kirjoittelija joutuu luonnostaan ottamaan haltuunsa käsitteistöä ja erilaisia elämän ilmiöitä.Palstis kirjoitti:
Teknis kai on jossain suhteessa terävin, tai ainakin analyyttisin ajattelija.
Kirjoittelija joutuu luonnostaan ottamaan haltuunsa käsitteistöä ja erilaisia elämän ilmiöitä.Mjoo, sanat ja elämänilmiöt hallussa.
( Tekniksen hyväksi )
- narskupaska
Paskamäki taas puskassa
- tipetipetiptap
Naisen kommentti kylläkin. Palstis on mies, mitä ei lähellekään kaikista palstapojista voi sanoa. Palstan ihanin, kyyyyllä <3
Mitä enemmän haukutaan, sitä enemmän kannatetaaaaan forever!
- appuusilmä
Tyhmää arvostella ihmisiä täällä.
- omakehuhaisee
helmiä_sioille puskassa
- witunpellet
Täysin eri henkilö.
Puusilmälle joka muka tunnistaa.
Mjoo
Musta hauskinta palstalla on olla ei oma. Missään muussa mediatuotannollisessa sekvenssissä ei ole mahdollista "lipsua" kuin anonyymissä ajattelijakerhossa.
En ota täällä edes itseäni vakavasti.
(Hihitystä)
P,S.
Palstis on dorkin nipottajaKyllä se tällä hetkellä on Palstiksen pymppy.
- veit.sanat
Se! :'D
Vain yksi osa. Samaa mieltä, pymppykuvalla palstis ponnisti epäsuosion alhosta takaisin palstalle, hyvin vedetty.
- vittu.mikä.sana
Harmaaritari kirjoitti:
Samaa mieltä, pymppykuvalla palstis ponnisti epäsuosion alhosta takaisin palstalle, hyvin vedetty.
Pympyllä back to business voi olla hänen markkinointisloganinsa.
- tarttuu
Älä viljele tota sanaa Wuu, vastasin jo luuriinkin "pymppy".
Soittaja sano, että mitä v.ttua. :'D tarttuu kirjoitti:
Älä viljele tota sanaa Wuu, vastasin jo luuriinkin "pymppy".
Soittaja sano, että mitä v.ttua. :'DPitäisiköhän palstiksen vaihtaa nikkinsä pymppikseksi?
- pymppis.käy.sille
Harmaaritari kirjoitti:
Pitäisiköhän palstiksen vaihtaa nikkinsä pymppikseksi?
Liian lähellä Pönttistä. Ei.
Mutta uskon valitettavasti, että sehän se seuraava nimmari on. pymppis.käy.sille kirjoitti:
Liian lähellä Pönttistä. Ei.
Mutta uskon valitettavasti, että sehän se seuraava nimmari on.Joo, olis se ehkä vähän liian symppis. Nuo pymppy-sarjakuvat on aika hauskoja muuten:
http://ryppyjareika.blogspot.com/- pampperssit
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, olis se ehkä vähän liian symppis. Nuo pymppy-sarjakuvat on aika hauskoja muuten:
http://ryppyjareika.blogspot.com/Pymppis olisi pehmeä hahmo. Jotain tuollaista. Mutta ei sillä nimellä enää uhota voisi, ei.
.. MiäliPideAsioita Nämä(kin).. Jokaisella Omansa.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483