Kunnioitus suhteessa

Takkityhjänä

Alan olemaan aika loppu suhteesta heikon omantunnon omaavan narsistimieheni kanssa. Olen ollut sinnikäs ja jaksanut rakastaa, ollut uskollinen ja hyvä avovaimo hänelle, mutta nyt on takki täysin tyhjä.

Hän ei kunnioita minua ja suhdettamme pätkääkään. Liki 5 vuotta olemme olleet yhdessä. Kaikki virheet ja viat käännetään minun syykseni, vaikka useimmiten kaikki johtuu hänestä ja hänen hankaluudestaan. Hän haukkuu kaikki läheiseni ja pyrkii tuhoamaan kaikki mikä tuo itselleni hyvää mieltä. Pyrkii eristämään sosiaalisista kontakteistani.

Toinen asia on nämä nettitutut. Yh- äitejä, seksi- ja viihdetyöntekijöitä. Pakkomielle vieraisiin kontakteihin ohjaa hänen elämäänsä.

Eilen hermostuin tyttärensä kaverin aasialaiseen äitiin liittyvistä asioista. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Kiinnostui jo kesällä kyseisestä naisesta kun tytär kertoi ettei siellä kovin usein näy miestä. Voi sitä paloa mikä miehen silmiin syttyi. Sitten piti ottaa selvää kyseisestä naisesta ja selvittää perinjuurin kaikki hänestä, lisätä somekaveriksi ja alkaa kehumaan jokaista kuvaa. Hänelle tulee jokaisesta naisesta pakkomielle. Kaikki ovat kauniita ja hyvännäköisiä paitsi oma, eli minä. Pyrkii tuhoamaan itsetuntoni tällä.

Lisäksi työn tekoa viimeiseen asti välttelevä mies hakee jokaisesta, niistä harvasta työpaikasta jonkun naisen, jonka kanssa viestiteään ja sovitaan tapaamisia selkäni takana.

Tämän kaiken lisäksi on sairaalloisen mustasukkainen minusta jos erehdyn puhumaan kenestä tahansa miehestä, jopa sukulaisistani hyvällä tavalla.

Lisäksi varastelee minulta hygieniatuotteita kuten saippuaa ja hammastahnaa, sekä kuivamuonaa kaapeista jos jää yksin luokseni minun lähtiessä töihin.

Hyväksikäyttäjä, kontrolloiva, manipuloiva ja tuhoava tapaus. Pyydän voimaa irrottautumiseen!

Onko muita jotka elävät samaa painajaista?

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesminäkin

      Täh? Ette asu yhdessä? Käytös on aivan paikasta minne aurinko ei paista. Ilmoitusluontoinen asia, se on loppu ja heihei.

    • mattivirtanennieminen

      vaihdat lukot ja et ota mitään kontaktia enää narssisti mieheen. ihan oksettaa lukea tuota sun tekstiä..

    • Lilja4

      Ihan sama tilanne. Seurustelin pari vuotta maailman ihanimman miehen kanssa, pikkuhiljaa miehen käytös muuttui oudoksi. Halusi tavata harvemmin. Yllätys, etsi nettiseuraa ja alkoi suhteeseen kauempana asuvan naisen kanssa. Myönsi
      asian, mutta halusi jatkaa tapaamista . Muitakin
      nettituttuja ja satunnaisia panoja. Ilmoitin, että emme tapaa ja olemme erossa. Ei auta, vinkuu viereen ja seksiä. Tulee käymään, laittaa viestiä, anoo takaisin. En ota. Tapaamiset muuttuivat kerta kerralta ikävimmiksi. Niin ihana ihminen muuttui raatelevaksi pedoksi. Ainoa konsti on totaalinen välien katkaisu, ei vastausta viesteihin, ei mitään. Keskusteluapua ja neuvoja saa nollalinjalta, kriisikeskuksesta ja tukinaisten puhelinpalvelusta.

      • Anonyymi

        Eivät nuo ole narsistisen ihmisen luonteenpiirteitä.


    • Anonyymi

      Narsisti tapaa henkisesti. ! EROA HETI-- EROA HETI. !

    • Anonyymi

      Hyvää tekee sinulle pysy suhteessa jos mies ei anna turpaan

    • Anonyymi

      Voimia eroo?!!!!!!
      Kuules nainen, saat "voimia eroon" kun hankit ison pulloharjan ja jynssäät kunnolla korviesi välin!
      Ehkä sieltä loytyy kirkkauden siemen joka antaa "voimia eroon" ja näyttää miten sinä olet huolellisesti ja harkiten tekemässä itsestäsi täyttä idioottia!

      Aivan ensiksi; vaihda oviisi uudet lukot, avain VAIN sinulla.
      Lopeta tällä hetkellä kaikki yhteydenpito tuohon likakaivoon. siis et vastaa sen mihinkään viesteihin. Vain yksinkertiasesti annat sen olla rauhassa.
      vain yksinkertaisesti ole itse ilman tuota likakaivoa.

      Siinä sinulle ohjeita "voimiin erota".

    • Anonyymi

      Aloittaja sama ongelma kuin minulla , mutta käänteisesti. !

      Minullla on avovaimo jonka käytös yhteisten tilin suhteen on diktaattorinen. Minulla ei ole mitään osuutta edes omaan eläkkeeseeni.

      Olen ollut rahattomana siitä asti kun jäin eläkkeelle v 2014

      En näe enää muuta mahdollisuutta kuin itsemurhan.. Olen totaalisesti loppu, minut on lyöty maahan...

      En jaksa edes kertoa täällä koko historiaani, koska tunnen kaiken turhaksi..........aivan kaiken..............

      Nyt tiedän vain sen miltä tuntuu itsemurhan tekijältä vähän ennen kuin hän riistää hengen itseltään .... >> Tulee vain halu pyytää anteeksi tekemäänsä !

    • Anonyymi

      Hei. Minun tilanteessani on samoja vivahteita. 10 vuoden suhde takana, narsistisen miehen kanssa. Eroa olen ajatellut pitkään, ehkä viisi-kuusi vuotta, mutta viimeiset kaksi vuotta olen ollut varma, etten halua hänen kanssaan elää loppuelämääni. Itsetuntoni on nollassa, itseluottamusta ja rohkeutta puuttuu liikaa. Teillä jos on omat asunnot tilanne on ehkä helpompi. Asumme avomieheni perinnöksi saamassa talossa, hänellä on rikkaat vanhemmat ja näin ollen turvaverkostot, minulla ei. Syksyllä -18 päätin että nyt riittää. Vuokrasin salaa asunnon, ostin tietokoneen…. Asunnosta tuli yhteinen työasunto ja tietokone oli valmiiksi hajalla. Ei siis tullut mitään.

      Tänä vuonna kävin sitten vieraissa ja kerroin miehelleni, noh, suhde muutettiin avoimeksi, mutten kuitenkaan saa käydä missään. Seksi on meille ollut aina ongelma ja siihen täytyi saada jokin ratkaisu, noin seitsemän vuoden selibaatti nuorena aikuisena riitti. Kauhealta kuulostaa tuo muiden naisten perään juoksu, uskomatonta, kuulostaa aika sialta, anteeksi. Kai minulla tavallaan on tuuria kun miehellä ei ole libidoa, mutta tietenkin ihan minua loukatakseen hän vislailee ja kehuu muiden naisten perseitä jne.

      Hänkin oli ennen työnvälttelijä, mutta minä hankin hänelle ensimmäisen työpaikkansa. Hän oli silloin 39 vuotias. Nyt kuitenkin se työssäkäynti vaatii minulta paljon. Minun on oltava samassa työpaikassa, hoidettava aamupalat, eväät, siihen päälle kotihommat, lemmikit ja yleensä vielä ajan työmatkatkin, yli 100km päivässä.

      Kyllä minä sanoisin että lähde niin nopeasti kuin voit, ei se siitä helpotu. Mies särkee sinut sisältä ja ero vaikeutuu vaikeutumistaan. En kuitenkaan kokemuksella voi puhua, enhän ole itsekään pois päässyt.

    • Anonyymi

      Siinä sitä ei nainen panosta parisuhteeseen. Mies kun reakoi , mies sitten tietenkin haukutaan. Nainen uhriutuu.

      Ymmärrätkö ollenkaan millaisen helvetin olet miehellesi järjestänyt?

      Kannattaa katsoa ihan peiliin. Sieltä se narsisti löytyy.
      Häpeä!!!!!

    • Anonyymi

      Kyllä vaikuttaa varsinaiselta narssisssisstilta tuo akka itte.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe