Mikä siinä oikein on?

Missäneon

Että vahvan persoonan omaavat vetävät puoleensa vätyköitä? Tai lampaita? Olisi se kiva että kerrankin miehestä olisi jotain vastusta älyllisesti jos muutenkin. Aina saa neitimäistä perässähiihtäjää potkia pois sepaluksesta. Ei siinä mitään mutta monesti on tullut mietittyä että onko vesijohtoveteen eriytynyt liikaa naishormonia kun moni mies paljastuukin kaikkea muuta kuin miehekkääksi.

Lisäksi ns”vahvoja naisia” kaipaavat itse omaavat jopa homoseksuaalisia taipumuksia!

20

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidä viholliset lähempänä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Missäneon

        Runkkaaminen on ollut nautinto. Nyt ei jaksa enää käsi väsyy...


      • jeep, me kaikki vanhennutaan


      • Missäneon

        Ikävä kyllä.


      • Missäneon

        Olen oman itseni pahin vihollinen.


    • Missäneon

      Hieno huomio ;) ei ole tullutkaan mieleen testata tuota vaihtoehtoa.

      Mutta en silti usko vaativani mieheltä liikaa. Mm.
      - Olisi kiva että olisi kasvanut henkisesti aikuiseksi.
      - jotain kunnioitettavia piirteitä
      -omia tavoitteita ja mielenkiinnonkohteita
      - itsenäinen ei siis iilimato edes suhteessa
      - todella introvertti (tämä karsii lammasmaisuuden )
      - omilla aivoillaan ajatteleva
      - herkkä. ( enkä tarkoita että olisi vollottaja herkkyys ilmenee monin tavoin ..saahan sitä itkeä ei siinä mitään..)
      - taiteellisuudesta plussaa

      Eli en etsi mitään vaimonhakkaaja tai jännämiestä itselleni.

      • Nainen joka teorian mukaan kuuluu olla naisellinen tekee miehen työn synnyttämällä lapsen ja mies joka teorian mukaan kuuluu olla kivenkova katsoo sivusta ja pyörtyy nähdessään synnytyksen....

        Aika vinksahtanu logiikka on elämällä kyllä....

        Miksi haluut ylipäänsä miestä ? Ota miehinen nainen ittelles, tuntee paikatki paremmin


      • OnkoTrolli

        Tosi hienoa että herkkyyttä arvostetaan eikä introverttiutta pilkata. Jee..! Olisin siis lähes täydeliinen, jos etsisin seuraa palstalta. Mutta kerrankin järkevä vaatimuslista, onnea etsintään, saattaa onnistuakin.


      • Missäneon

        Jos asiat todella ovat noin huonosti että lesboksi täytyy ryhtyä kun ei kunnon miehiä enää löydä... oli ja voi.. ja miehisyydelle tarkoitan juuri henkistä kypsyyttä ja selkärankaa.

        Osuiko arkaan paikkaan neiti?


    • Missäneon

      Kirouksen ovat keskenkasvuiset, tylsät materiaan takertuvat vätykset.

    • naiset_naisina

      Oikeat miehet eivät katsele ns. "vahvoja naisia".

      Käsite "vahva nainen" kattaa naiset joissa on liian vähän naisellisuutta.

      • Missäneon

        Henkisesti vahva. En ole mikään sänkipää lävistys tatuointi wt- feministityyppi.

        Fyysisesti olen todella naisellinen . Paitsi jos mielenkiinnonkohteet ja luonne otetaan huomioon. Siis osaan käyttäytyä kyllä...

        Monesti kehuttu että ikäistäni huomattavasti kypsempi.


      • Missäneon

        Tällä tarkoitan että esim. Perinteiset naiselliset piirteet ( häilyvyys,pinnallisuus, juoruilu,pikkumaisuus kieroilu) eivät kuulu repertuaariin.


    • Nnk

      Useimmat mun tuntemista miehistä kyllä kestää vahvoja naisia. Hyvinkin ja haluavat ollakin sellaisten kanssa. Mutta jos huomaa vahvuuden olevan synonyymi ilkeydelle, niin sellaista ei kai kenenkään tarvitse katsella.

    • Itse kyllä miehenä karsastan naisia jotka mainostavat olevansa vahvoja. Voi tietysti olla että minulla vain on käynyt huono tuuri mutta usein näiden naisten teksteissä tai puheessa on tämä yksi sana joka ei oikein tahdo maistua; vastusta.
      Itse olen lähtenyt siitä ettei parisuhde ole mikään paikka jossa sinun pitää olla toiselle joku vastus joka oikeuttaa olemassaolosi tai että kotiin tullessa taas saat käyttää energiaasi jotta olet hasteen arvoinen. Muutamat tällaiset treffit näiden vahvojen kanssa käynyt ja vähän jäänyt sellainen olo että on heidän oli sitten pakko pistää mies heti alkuun piinapenkkiin jotta nähdään mikä on miehiään.
      Itselle ihan kyllä riittää tällainen ei niin voimakas nainen. Jutellaan asioista vaikka siinä pöydän ääressä ja ollaan eri mieltäkin mutta siitä ei nosteta mitään arvovalta konfliktia. Aamulla voin viedä aamupalan sänkyyn miettimättä luuleeko hän sitä takertumisen merkiksi vaan minä vien koska hän on minulle rakas; niin ja koska mies voi tehdä niin sillä hänellä on leveämmät hartiat.

    • Retikka

      Onkohan näin? Vai olisiko niin, että "vahva nainen" ei näe miehiä muina kuin vätyksinä tmv. Tunnen pari tällaista itseään vahvaksi naiseksi kuvailevaa ja täytyy sanoa, että he ovat ennen kaikkea huonosti käyttäytyviä, "kaikkitietäviä" ilman mitään korkeampaa koulutusta tosin, suorasuisia ja aika lailla myös huomion hakuisia; onko tuo sitten sitä vahvuutta - mene ja tiedä.

      Miehelläni ja minulla on molemmilla suht terve itsetunto; uskallamme olla sitä mitä olemme ja haluamme tukea toista. Olemme kuitenkin erilaisia ja joku voisi todellakin meidät lokeiroida niin, että toinen on vahva ja toinen myötäiijä. Näin ei todellisuudessa ole vaan molemmat olemme vahvoja jossain tilanteessa tai asiassa, emme tosin kuvaile itseämme koskaan "vahvoiksi persooniksi" koska emme koe olevamme ko. persoonia.

      Kerrotko AP mitä sinä käsität sanalla vahva persoona?

    • Oyfhkli

      En tiedä, sellaiseksi minua ollaan kuvailtu. Onko tämä positiivinen asia vai ei... En tiedä. Mahdankphan ulospäin näyttää kovanaamalta?

      Olen korkeasti koulutettu, hiljainen syrjäänvetäytyjä hyvin käyttäytyvä ja parrasvalojen välttelevä.

      Luonteeltani enemmänkin yksinäinen susi kuin sosiaalinen.

      Mene ja tiedä.

    • 48Msuomihetero

      "Vahvasta naisesta" tulee mieleen ahdistavan jääräpäinen persoona, joka paikkaa puuttuvaa elämän kokemusta / älyä tinkaamisella, äänen korottamisella ja ylimalkaisella suhtautumisella muiden mielipiteisiin.
      Pidän juurikin sopivana kumppanina tällaiselle enemmän tai vähemmän lammasmaista henkilöä, jolla ei liiemmin omia mielipiteitä löydy.

    • Eitrollia

      Vahva nainen on piilolesbo, ei nainen ollenkaan.

    • Oyfkhji

      Kuulostaa rasittavalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe