Euroopan kuumimpiin pop nimiin lukeutuva INNA saapuu vuoden ainoalle Suomen kokopitkälle livekeikalle Helsingin The Circukseen 8. joulukuuta!
INNA on yksi Euroopan menestyneimmistä naisartisteista ja hänen 'Cola Song' ja 'More Than Friends' kappaleensa ovat streamanneet suoratoistopalveluissa satoja miljoonia kertoja ja naisen YouTube -videoita on katsottu yhteensä yli 2 miljardia kertaa. INNA:n musiikki ammentaa paljon vaikutteita latino popista ja hänen kappaleillaan on vieraillut iso joukko latinomusiikin supertähtiä aina Pitbullista J. Balviniin. INNA on nähty Suomessa aikaisemmin mm. Weekend Festivalilla ja The Circuksen keikka on hänen ainut livekeikkansa Suomessa tänä vuonna.
INNA:n konsertissa lämppärinä nähdään suomalais-meksikolainen DJ/laulaja Sofia Zida ja bileet pitää käynnissä koko illan Ninth Floor. Lisää esiintyjiä julkaistaan myöhemmin.
IKÄRAJA K-18
Liput 29€ ticketmaster.fi
Pop-kuningatar INNA saapuu Helsinkiin kokopitkälle livekeikalle 8. joulukuuta!
onelovemn
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904