Olen 12 vuotias poika, ja oon vuotta aikaisemmin yläasteella, ja mun rinnakkaisluokalla on yks tosi söpö tyttö, ja mulla on vähän sellainen ongelma ettei tytöillä oo koskaan ollu tapana oikein kiinnostua musta. Oon aika epätoivoinen. Ei kellään olis mitään vinkkejä?
Miten saada tyttö kiinnostumaan?
3
147
Vastaukset
Vaikea sanoa muuta kuin, että (nuorten)naisten kanssa kannattaa olla aloitteellinen, eikä lannistua.
Tytöt ovat tuossa iässä hirmuisen epävarmoja itsestään (vaikka näyttelevätkin itsevarmaa) ja siksi näet, että koulun kovanaamakusipäillä riittää tyttöjä. Tytöt ajattelevat, että nuo tyypit tietävät mitä tehdä, eikä heidän tarvitse tehdä itse aloitteita mihinkään. Samasta syystä tytöt katselevat myös itseään muutaman vuoden vanhempia poikia. Sinun siis voi nuorena poikana olla vaikeaa saada samanikäistä tai vanhempaa tyttöä.
Rohkeasti siis juttelemaan niitä näitä ja ehkä sitten kun juttelu on luontevaa, ehdottamaan treffejä.
Ja vaikka saisitkin pakit ja tuntuu, että hävettää, niin ei muuta kuin uutta yritystä.- Hukassa2018
Jos luokallasi on söpö tyttö niin kerro se hänelle face to face. Ei whatsappia eikä muitakaan sosiaalisia apuvälineitä vaan edelleen face to face.
Se ei ole epätoivoa, vaan rohkeutta mitä tytöt odottavat pojilta. Mistäs voit tietää vaikka hänellä itselläänkin on samat ajatukset. Muista tämä, et voi hävitä vaan ainoastaan voittaa, oli hänen mielipiteensä siihen mikä tahansa. - jätärauhaan
12v?
Mene kuule kotiisi ja tee läksyt.
Anna tyttöjen olla kunnes itse tietävät mitä haluavat.
ahdistelua se on, jos alkaa nuoria neitoja ahdistelemaan omilla haluillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840