Miten saada tyttö kiinnostumaan?

Epätoivoinenpoika

Olen 12 vuotias poika, ja oon vuotta aikaisemmin yläasteella, ja mun rinnakkaisluokalla on yks tosi söpö tyttö, ja mulla on vähän sellainen ongelma ettei tytöillä oo koskaan ollu tapana oikein kiinnostua musta. Oon aika epätoivoinen. Ei kellään olis mitään vinkkejä?

3

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa muuta kuin, että (nuorten)naisten kanssa kannattaa olla aloitteellinen, eikä lannistua.

Tytöt ovat tuossa iässä hirmuisen epävarmoja itsestään (vaikka näyttelevätkin itsevarmaa) ja siksi näet, että koulun kovanaamakusipäillä riittää tyttöjä. Tytöt ajattelevat, että nuo tyypit tietävät mitä tehdä, eikä heidän tarvitse tehdä itse aloitteita mihinkään. Samasta syystä tytöt katselevat myös itseään muutaman vuoden vanhempia poikia. Sinun siis voi nuorena poikana olla vaikeaa saada samanikäistä tai vanhempaa tyttöä.

Rohkeasti siis juttelemaan niitä näitä ja ehkä sitten kun juttelu on luontevaa, ehdottamaan treffejä.
      Ja vaikka saisitkin pakit ja tuntuu, että hävettää, niin ei muuta kuin uutta yritystä.

• Hukassa2018

Jos luokallasi on söpö tyttö niin kerro se hänelle face to face. Ei whatsappia eikä muitakaan sosiaalisia apuvälineitä vaan edelleen face to face.

Se ei ole epätoivoa, vaan rohkeutta mitä tytöt odottavat pojilta. Mistäs voit tietää vaikka hänellä itselläänkin on samat ajatukset. Muista tämä, et voi hävitä vaan ainoastaan voittaa, oli hänen mielipiteensä siihen mikä tahansa.

• jätärauhaan

12v?
      Mene kuule kotiisi ja tee läksyt.
      Anna tyttöjen olla kunnes itse tietävät mitä haluavat.
      ahdistelua se on, jos alkaa nuoria neitoja ahdistelemaan omilla haluillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe