Miten saada tyttö kiinnostumaan?

Epätoivoinenpoika

Olen 12 vuotias poika, ja oon vuotta aikaisemmin yläasteella, ja mun rinnakkaisluokalla on yks tosi söpö tyttö, ja mulla on vähän sellainen ongelma ettei tytöillä oo koskaan ollu tapana oikein kiinnostua musta. Oon aika epätoivoinen. Ei kellään olis mitään vinkkejä?

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa muuta kuin, että (nuorten)naisten kanssa kannattaa olla aloitteellinen, eikä lannistua.

Tytöt ovat tuossa iässä hirmuisen epävarmoja itsestään (vaikka näyttelevätkin itsevarmaa) ja siksi näet, että koulun kovanaamakusipäillä riittää tyttöjä. Tytöt ajattelevat, että nuo tyypit tietävät mitä tehdä, eikä heidän tarvitse tehdä itse aloitteita mihinkään. Samasta syystä tytöt katselevat myös itseään muutaman vuoden vanhempia poikia. Sinun siis voi nuorena poikana olla vaikeaa saada samanikäistä tai vanhempaa tyttöä.

Rohkeasti siis juttelemaan niitä näitä ja ehkä sitten kun juttelu on luontevaa, ehdottamaan treffejä.
      Ja vaikka saisitkin pakit ja tuntuu, että hävettää, niin ei muuta kuin uutta yritystä.

• Hukassa2018

Jos luokallasi on söpö tyttö niin kerro se hänelle face to face. Ei whatsappia eikä muitakaan sosiaalisia apuvälineitä vaan edelleen face to face.

Se ei ole epätoivoa, vaan rohkeutta mitä tytöt odottavat pojilta. Mistäs voit tietää vaikka hänellä itselläänkin on samat ajatukset. Muista tämä, et voi hävitä vaan ainoastaan voittaa, oli hänen mielipiteensä siihen mikä tahansa.

• jätärauhaan

12v?
      Mene kuule kotiisi ja tee läksyt.
      Anna tyttöjen olla kunnes itse tietävät mitä haluavat.
      ahdistelua se on, jos alkaa nuoria neitoja ahdistelemaan omilla haluillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5650
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4244
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1856
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      969
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      695
    Aihe