Vesipaasto alkoi eilen ti 4.Joulukuuta klo 21.29.
Maistuisi herkku.
Mutta vesipaastoan minne pääsen. Nyt on heikko hetki mutta voitan sen. Kuitenki jo 17h lähestyy.
Tarkoitus on tuhota väärään paikkaan kasautuneet histamiinit.Vain 12vrk vesipaasto tuhoaa ne.Otan 14vrk varmuudenvuoksi.
Tottakai sitten lisäpäivät olisi poikaa.Aloituspainoa en katsonut mutta nyt painan lähes 17h vesipaastottuani 107,7kg.Kävellyt olen vesipaaston aikana 17min yhteenlaskettu aika 5,5,7min.
Laittelen välillä miten menee.
Vesipaasto 14vrk
4
293
Vastaukset
- ItkeväMies
Ei onnistunut. 20h50min onnistui.
Nyt menossa hard dry fast 18h20min just tuli täyteen. - ItkeväMies
Heippa ja uutta vuotta!
Aloitin paaston klo 1.28 tammikuun 1 pvä. Klo 11.26 tammikuun 1 pvä join n.0,5l vettä, johon sekoitettu paastoaineksia. Tästä alkoi kuivapaasto. Tavoittelen 5vrk kuivapaastoa.Kuivapaasto ennätykseni on 3vrk.
Minua jännittää onnistunko.Aloituspainoa en halua tietää. Jännittää.Olisi kiva saada jutella jotakin tämän paaston aikana siihen asti kunnes läpäisen haasteen tai kunnes keskeytän. Ennätyksen tekokin tyydyttäisi. - IhanHelppoo
Olin hard dry paastolla 5 vrk.
Ihan helppoo. - veijo73098372
Ja mitä sitten seuraavaksi? Mahdollisuuksia epäonnistua, turhautua ja jjojoilla löytyy loppumattomiin.
Onneksi löytyy myös jotain mikä toimii-tutkitusti ja terveellisesti sekä ilman nälkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657