Huss!! kaikki valittajat

tiirikkataneli

Eiköhän oteta semmonen asenne, ett emme valita jos mennee huonosti? Ei valiteta, koska asiat on kuitenkin hyvin. Jokkaisella on katto pään päällä, tai ainakin melkein. ja ruokaa naamariin.

Elämä on parempaa kun asennoidumme hyvillä mielin elämään ja sen vastoinkäymiseen.
Hus kaikki valittajat.
Elämä kuitenkin hymyilee. Joskun on vaikeeta joskus taas ei.
Joskus on rahaa joskus taas ei.
Sillon kun on rahaa niin asiat on hyvin, vai mitä.

21

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethtehs

      Paras kun ei edes yritä mitään niin hyvin menee aina.

    • Yövalvottuon

      Kerrankin joku heittää ilmoille jotain asiaa.
      Kun ei kitise - ja toteaa vielä hengityksen pihisevän...
      Asiat on kerrassaan mainiosti!
      Jos kipeä tahi sairas, niin mahdollisuus parantua.. taikka, saada uutta ja jopa parempaa helpotusta oloon siihen.
      Jos on köyhä, voi sattuma astua Peliin, taikka voit itse tehdä kaikkesi parantaaksesi tilannettasi,
      Jos yksinäinen, on mahdollista että saat kaverin aivan vahingossa (tai jos oikein sosiaalisesti pelottaa, voi luoda oman mielikuvituskaverin... Onnistuu muutamassa päivässä oikeilla aineksilla).
      Jos pelottaa, voit aina rakentaa muurin tai asentaa turvajärjestelmän. Kuolemanpelkoinen voi käydä vaikka lääkärissä, taikka syödä avokadoa ja välttää [valitse jokin elintarvike tähän].. ja aina voi lisätä liikuntaa, (ehkä jopa unissaan).
      Jos jossittelut jätetään sikseen - on silti todettava, että aina kannattaa fiilistellä positiivisia puolia elämästä enemmän kuin takertua "paskaan".

    • ythrjr

      Jos ryyppää ja pelaa rahansa niin oma vika.

      • Ei se ole sen oma vika ole, se on sairaus peliriippuvuus ja alkoholisti taustalla on yleensä neurologinen syy mistä seuraa riippuvuus.


      • Onneksi on hoidettavissa kunhan muistetaan myös hoitaa syytä ei vain oiretta ainoastaan.


    • Älä valita siellä. Suurin syy valituksiin on huono kohtelu toivottavasti ymmärrät sen joskus.

    • sthserhs

      Joo huono kohtelu, aina pitäs tehdä niinkun joku muu sanoo.

    • Kipeitätotuuksia

      En tiedä onko tästä mitään apua teille, mutta itse olin vuoden suhteessa, jossa sain tietää myöhemmin miehen panneen paljaalla myös toista naista. Mulla bakteerivaginoosikierre alkoi tuolloin, sain joka ikisen yhdynnän jälkeen hiivan ja usein myös bakteerivaginoosin ja siitä vielä vajaat 10 kertaa PID:in.

      Lääkäri totesi, ettei bakteerivaginoosi ole sukupuolitauti, eikä PID ollut mun tapauksessa klamydian aiheuttamaa, mutta mun immuunipuolustus oli sen verran heikompi, että vieraitten naisten emätin- ja peräsuolen bakteerit eli vielä miehen suihkussa käytyäkin miehessä sen verran vahvoina, että siirtyivät muhun ja aiheuttivat hiivan, bakteerivaginoosin ja PID:in.

      En tiedä mikä teidän tilanne on, käytättekö kondomia (me ei käytetty, kun piti olla testattu ja luottamuksellinen suhde), mut ennen kuin tilanne selvisi, söin kans rajut antibioottikuurit, mulle aloitettiin hiivan estolääkitys ja aloin käyttää bakteerivaginoosin ehkäisyyn seuraavia tuotteita:

      - ellen probioottinen voide
      - vagibalance ratiofarm
      - multigyn actigel

    • teeee

      Eikös ne rikkaat ole aikamoisia valittajia keskimäärin. Kun haluaa, että jokin muuttuu, niin ensin tulee valitus. Joissain asioissa voi käydä toimeen, mutta joissain on pakko valittaa.

      Sitten tosiaan jos on huono kohtelu, eikä ole mitään kanavaa käydä valituksen aiheena olevia asioita läpi, niin tulee krooninen valitus.

      • eikövain

        Sellaset ihmiset voi sitten kiertää helvetin kaukaa jotka joka omista ongelmistaan rupeaa vielä toista haukkumaan, pääsee vähemmällä. Eikö nuo valittajat voisi käydä vaikka jollain psykologilla tai jotain. Muille valitus tuskin aiheuttaa muuta kun vielä pahempia ongelmia.


      • Anonyymi

        Valittajilla apu jää saamatta.Kenelle tuntemattomalle kerrot ay-väelle,tiedonvälittäjille.Kertomuksista vois päätellä missä ongelma.


      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit. Suurempia valittajia ovat ne rikkaat joilla on rahaa ja kaikkea materiaa. Pitäisi saada lisää ja vieläkin kalliimpaa. Kun on pajon ei ole koskaan tarpeeksi.
        Tyytyväinen ihminen tyytyy tosi vähään, ei se materia tee sen onnellisempksi kuin se jolla on vähemmän.
        Ainoa mikä tekee ihmisen onnelliseksi on riittävä elintaso, se jolla tulee toimeen. Raha tekee onnelliseksi silloin kun se helpottaa normaalia elämää, ei se että sitä on pankkitili täynnä tai ostat joka päivä uuden auton. Se ei ole onnellisuutta vaan pröystäilyä ja elämistä holtittomasti.

        Kuinka moni miljonääri kuolee ennenaikojaan, ja mitä silloin sillä rahalla tekee? Raha ei tuo elämää eikä pitkää ikää. Ihminen on sama, onko rahaa vai ei. Onnellisuus löytyy muualta kuin rahalla joka joskus jää käyttämättönä jälkeen. Miksi sitä siis pitäisi olla ja kerätä liikaa?
        Se pitää käyttää silloin kun sillä on merkitys oli sitä paljon tai vähän. Suuret omaisuudet ei tule minnekkään mukaan vaan ne jää, mitä silloin on onni? Sillonkin on sama onko sulla luksus lukaalia vai ei?


    • Anonyymi

      kYLA MONELAKI ASENE VAARI KU tarjon harjoitelupaika ja opasta tuohon ni olla kiukune etta saa vaan 9eur ni mina komenan ettei se raha tuosta vaan tule, ei jaksata olla edes 8 tuntia ja siina myos asiakaspalvelu. Salati saa syoda muta valita silti.

      • Anonyymi

        Syöa sina shalattiva me huut syäamme lihoo! Haluammee palkhaa 5 tohhiva khuussa.


      • Anonyymi

        Ihmiset saatava pois kotoa pyörittelemästä asioita niin oiva hommahan tuo harjoittelupaikan saaminen olisi, teollisuustyöntekijä ennen ollut niin sais siistijänpaperit taskuunsa kun oppis uuden ammatin.
        Työpajoja vaikka kuinka paljon niin sinne ohjaus. Asenteet tosiaan vinoutuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset saatava pois kotoa pyörittelemästä asioita niin oiva hommahan tuo harjoittelupaikan saaminen olisi, teollisuustyöntekijä ennen ollut niin sais siistijänpaperit taskuunsa kun oppis uuden ammatin.
        Työpajoja vaikka kuinka paljon niin sinne ohjaus. Asenteet tosiaan vinoutuneita.

        Sinne turhan piväsiin paskaduuneihin pyörittelemään turhia juttuja. ihan sama missä niitä pyöritellään. Töistä ei saa palkkaa mutta kokona saa korvaukset! Siinä se ero miksi kukaan ei mene töihin. Miksi menisi, kun ei palkkaakaan haluta maksaa.

        TYÖNANTAJAT OLISI SAATAVA PYÖRITTÄMÄÄN PALKKAA IHMISILLE ENNNENKUIN ALKAVAT HAALIA PALKATTOMIA TYÖNTEKIJÖITÄ ITSELLEEN. LUUSISI HEITÄ HÄVETTÄVÄN KUN EI MAKSETA PALKKAA.


    • Anonyymi

      Tuolla asenteella et kylläkään työllisty koskaan niin homehdu vaan kotona pois ihmisten silmistä.

      • Anonyymi

        En tahdokkaan tehdä töitä. Ennemmin olen kotona kun menen kellekkään orjatöihin. Minä ainakin nautin kotona olosta, saa nukkua pitkään ja olla kesällä rannalla ja reissuissa.
        Työt estäisivät normaalin elämän ja ressaisi eikä enää jaksaisi mitään.

        Olen niin kotiihminen että nautin siitä kun vaan voi olla oma ehtoisesti tehdä mitä haluan ja koska haluan. Hoitelen lastenlapsia kun tarvii ja on oaljon omaa aikaa. Hirittää monet ihmiset miten väsyneitä ja reppanoita he ovat työpäivän jälkeen kun ei vät jaksa enää mitään. Mulla on viisi harrastustakin joissa olen täysipainoiisesti aina mukana Koska jaksan. En harrastasi mitään jos olisin orjatöissä.

        Pienellä palkalla en viitsi edes uhrautua.


      • Anonyymi

        Toi kotona viihtyvä tyyppi on sama henkilö joka ollut 28 vuotta työtön ja nyt kehittänyt tarinan itselleen. Nooh oma valinta elää elämänsä köyhyydessä kun ei tee mitään.
        Sitten jos ei kertakaikkiaan löydy töitä niin kalastaa,kirpputoritoimintaa,marjastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kotona viihtyvä tyyppi on sama henkilö joka ollut 28 vuotta työtön ja nyt kehittänyt tarinan itselleen. Nooh oma valinta elää elämänsä köyhyydessä kun ei tee mitään.
        Sitten jos ei kertakaikkiaan löydy töitä niin kalastaa,kirpputoritoimintaa,marjastus.

        Sanoo ihminen joka on kateellinen ja erittäin katkera. Yrittää keksiä muille hommia kun itse ei osaa tehdä mitään. Tämmöisiä ne on katujen mittaajat joille muut ovat uhka kun itse on epäonnistunut kaikessa.


      • Anonyymi

        Niitähän sitä riittää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe