Ystäviä tai harrstus seuraa

Olisiko täällä kuulolla ketään joka haluaa uhrata aikaa tutstumiseen enemmän kuin sen ensimmäisen kahvilan kahvi-kupin verran, ennen kuin päättää voiko tulla toimeen jonkun kanssa?
Etsin ystäviä lähinnä kirkkonummen ja naapurikuntien alueelta.
Olen 36-vuotias mies kirkkonummelta. Tiedän olevani jokseenkin tylsä tapaus sillä en viihdy kapakassa tai yö-kerhossa, vaikka täys-raitis en olekaan. Vaan tämä johtuu siitä että olen sairauden myötä päätynyt lievästi liikunta-rajoitteiseksi ja liikun ulkona kahden kyynärsauvan varassa. Niin olen todennut etten enää mahdu liikkumaan näissä paikoissa niin että viihtyisi siellä. Sitten toinen asia on kuuloni, jonka ansiosta olin jo ennestään lähes kuurona sellaisessa taustahälinässä kuin kapakoissa on.
Mitä harrastuksiini tulee niin pidän kaiken näköisestä askartelusta, mutta laivojen puiset pienoismallit ovat vieneet viimeaikoina eniten huomiota. Luen mielellään tekemieni laivojen miehistöjen kirjoittamia muistelma-teoksia, sekä muutaman kotimaisen kirjailijan ja satunnaisten ulkomaisten kirjoittajien kirjoja. Lisäksi pyrin pitämään ikkuna-puutarhaa ja kasvatan mausteeni kesä-aikana näin. Liikkuisin myöskin mielelläni luonnossa ja vesillä mutta toistaiseksi se ei ole helpointa toteuttaa liikunta-kykyni aiheuttaman rajoituksen kanssa...
Etsin ensi-sijassa ystäviä ja harrastus-seuraa naisista että miehistä. (Mutta jos vastaan tulee joku nainen jonka kanssa voisi ajatella yhteis-elämää, niin en sulje sitäkään pois mahdollisuuksista)
Minulle voi vastata mieluiten sähköpostilla kts. samivai@suomi24. Tutustutaan paremmin ja sovitaan vaikka joku tapaamispaikka missä käydä kahvilla tms.

0

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
        Tunteet
        94
        7686
      2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
        Sinkut
        172
        3751
      3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
        Ikävä
        53
        3279
      4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
        Maailman menoa
        242
        2464
      5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
        Ikävä
        48
        2145
      6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
        Ikävä
        42
        2015
      7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
        Ikävä
        25
        1893
      8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
        Ikävä
        48
        1892
      9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
        Ikävä
        60
        1778
      10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
        Ikävä
        19
        1763
      Aihe