https://areena.yle.fi/1-50014666
Saulilla on varmaan lista linnan juhliinsa kutsumistaan rikollisista, niitä ainakin näkyy siellä olevan, kimmo elomaasta alkaen! Sen vuoksiko me makselemme korkeita veroja? jotta taparikolliset pääsevät piikkiimme syömään ja ryyppäämään !
Nämä pellet juhlivatkin jotakin jota ei ole edes olemassa!
Late Lapista.
ONKOHAN SAULILLA LISTA KUTSUMISTAAN RIKOLLISISTA ?
3
117
Vastaukset
Ketäköhän nämä kaikki rikolliset ovat? Äänestäjät (eli luultavasti sinäkin) ovat heidät valinneet, eli tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Kansanedustajien puolisot saavat tietysti osallistua juhliin, vaikeapa heitä olisi siitä kieltääkään.Eläpäs jauha paskaa ! Kukaan meistä taviksista tuskin äänestää noita pellejä tuonne rikoksia tekemään, en minä ainakaan, sinusta en tiedä!
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Eläpäs jauha paskaa ! Kukaan meistä taviksista tuskin äänestää noita pellejä tuonne rikoksia tekemään, en minä ainakaan, sinusta en tiedä!
Late Lapista.Kyllä vaan äänestää, eiväthän he siellä muuten olisi. Etkö käy ollenkaan äänestämässä? Tai jos äänestät jotain, joka ei tule valituksi, niin äänesi menee kuitenkin sen puolueen hyväksi ja sinähän olet jo haukkunut joka puolueesta jonkun. Niin, että kyllä vaan sinunkin äänesi on voinut rosvojen hyväksi mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22314844
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202216Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1441268
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951240- 251128
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902- 81831
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80723Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708