Juhlat on nyt sitten pilattu, paleface tuli rääkymään kämppiin.
.
Liekö matumurhaajat taustalaulajina. ?
.
Vihapändi on niin Out.
.
kukaan ei enää halua kuulla tuota, mutta YLE suvakit änkää sitä kanaville väkisin kansan aivopesuohjelmissa.
PaleFace pallinaama pilasi Linnanjuhlat
17
496
Vastaukset
- ListoiltaPoistettu
Liekö tuolla muita keikkoja olemassakaan.
- MadujaTllä
Sehän saisi hyvät taustalaulajat oulun joukkoraiskareista.
#pienipalarakkautta
#unelma
#rikkaus - Areenapaska
Katsoa pitää sitten kuitenkin vaikka pahalta tuntuu
- en_katsonut
Enpä katsonut! Siinä vaiheessa kuin Pallinaama astui estraadille vaihdoin kanavaa. Samoin tein kun se Sanni Surkea aloitti vitunhokemisen bändin säestyksellä. En vaan kestä tuollaista paskaa.
- Joikuuio
Vaihdoin kanavaa heti , kun näin pallinaaman ilmestyvän ruutuun.
- vasurikiintiö---
Pakko uskoa että Ylessä on kiinteä vasurikiintiö näille pallinaamoille ja muille anderssoneille
- suru.pallinaama
Paleface pallinaama katsoessa tulee suru ja ikävä muisto tapetusta vanhuksesta eli tapaus Puotilan vanhuksentappaja Al-Mehsensistä. Mutta paleface ei ole milleskään eikä välitä tästä ikävästä taposta. Ainakaan julkisuudessa ei ole pahoitellut tapahtunutta. Kunnioittaako paleface ollenkaan suomalaisia vanhuksia ja heidän ikäviä kohtaloitaan? Linnan juhlissa ollaan olevinaan niin suomalaista niin suomalaista....
- Meiksiläinen
Yksi asia on, kun joku esiintyy historialliseen tapahtumaan liittyen kuin olisi aikalainen, vaikka on syntynyt vuosikymmeniä tapahtuman jälkeen. Toinen asia on, kun tämä historiallinen tapahtuma valjastetaan palvelemaan jotakin nykypäivän poliittista hanketta (globalisaatiota ja maahanmuuttoa) vetoamalla ihmisten tunteisiin ja syyllistämällä heitä, vaikkeivat he ole olleet vielä edes syntyneet tapahtumavuotena. Pistää vähän miettimään mitä sisällissodan traumaa voivat käydä läpi ihmiset, jotka ovat syntyneet joskus 1970-luvulla Kalpeanaamankin tapaan.
- Yle.hyväksikäyttää
Yle käytti hyväkseen omaan vihervasemmisto politiikkaansa puhessaan sisällisodasta linnanjuhlista. Me maksamme tästä puolueellisesta propagandansta. Palefafe pallinaama on siksi mukana kun on Ylen ajatuspropagantansa mukainen. Itsenäisyyspäivän mielenosoituksista kertoessaan Yle käytti uutisoinnissa omaa propandaansa hyväkseen. Näin YLE meitä huijaa ja käyttää hyväkseen!
- Väärävalintaa
Todellakin Pallinaamaa ei olis tarvinnut nähdä saati kuulla.
- OutPale
YLE:n järjestämä vuoden viimeinen leipäkakku palelle. Sen jälkeen voi laittaa vuoden verotuksen postiin.
- ei_kestä
Vaihdoin kanavaa siksi aikaa kun palliface önkötti.
- Houmou-fingersniffa
nuuhkiko se wasurispede peenistään live-lähetyksessä?
- Punavihersankariko
MIKSI tuo on linnan juhlissa TAAS? Eikös se jo kerran ollut siellä lenkkareissaan?
- skeidaa
No ei ollut onneksi siellä, mutta oli pilaamassa ilmaa linnan jatkoilla Kämpissä. Hyh!
- iistimpää.sitä.sistmp
Atomirotta olis sopinu paljon paremmin ku kalpeanaama,
https://www.youtube.com/watch?v=vu0wsm60fPE&list=PL9hYR5qRkc2zbhOEwYjL1Wcn0oRKRV9Q2 - Ei.kommunisteille
Kohta YLE palkkaa miehen varmaan Jälkiviisaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760