Mitä mieltä olette Furry-kansasta?

Marja.Pakaste

Kuulutteko Furry-kansaan, tai onko tuttavissanne Furry-tyyppejä? Heistä monet ovat sinkkuja. Kiinnostaisi kuulla, mitä ajattelette ilmiöstä.

45

4691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematonkansa

      Onko se sitä heimoa joka ampuu heti nuolisateen jos joku on menossa niiden saarelle? En tunne heitä.

      • Marja.Pakaste

        Ei, kyseessä on porukka, joka tykkää pukeutua eläinhahmoiksi.


    • pitkätukka-68

      Wiki kertoo:
      "Turri[1] eli furry (englantia, suom. karvainen tai pörröinen, mutta käytetään tässä substantiivina) on antropomorfisten eläinhahmojen ympärille muodostunut alakulttuuri."

      Muua en tuosta tiedä kuin mitä tom muutaman rivin luin Wikistä.
      Ei oo mun eikä kenenkään tuntemani juttu.

    • siksiköniitäkutsutaan

      Miksei puhuta ihan reilusti pervoista.

      • Käsittääkseni vain osa noista yhdistää pukeutumisen seksiin tai fetisseihin. Osa pukeutuu ihan muuten vaan ja leikkii esimerkiksi koiraa. Joukossa on yhden dokumentin mukaan sekä heteroita, homoja että ihan a-seksuaalejakin.


      • Marja.Pakaste

        Ai jaa, uutta tietoa minulle.

        Olen noita Furryja/Turreja (kiitos linkkaajalle) ihmetellyt, heitä kun näkyy muun muassa Pride-kulkueissa ja muissa vaihtoehtoväen ja vihreiden kokoontumisajoissa. Olen jo pidempään ihmetellyt, mistä ilmiössä on kyse. Oleen ollut käsityksessä, että aika harmitonta porukkaa lienevät.

        Olin eräällä saitilla ja eräs tyyppi kertoi, että Turreja on myös Necronomicon-tapahtumissa. Sitäkään en tiennyt! Tyyppi kertoi, että Necronomiconissa (jossa hän oli palkattomana vapaaehtoisena työssä) Turreille on järjestetty jopa oma 'Petting Zoo' -huone, jossa eläinrakkaat Turret voivat paijata eläimiä... Tai niin tämä tyyppi luuli! Hän joutui todistamaan inhaa eläimiinsekaantumisaktia kurkistaessaan huoneeseen järkkärin ominaisuudessa. Hän ilmoitti tapahtuman vastaavalle näkemästään, joka sanoi 'ok, asia hoidetaan'.. Ja puolisen tuntia tämän jälkeen turvamiehet taluttivat tämän vapaaehtoisen järkkärin ulos koko Necronomicon-alueelta!

        Hän soitti poliisille toivuttuaan shokista.Poliisi tuli paikalle, mutta koko 'Petting Zoo' -huonetta ei enää löytynyt..

        Aika kummallista.


      • Marja.Pakaste kirjoitti:

        Ai jaa, uutta tietoa minulle.

        Olen noita Furryja/Turreja (kiitos linkkaajalle) ihmetellyt, heitä kun näkyy muun muassa Pride-kulkueissa ja muissa vaihtoehtoväen ja vihreiden kokoontumisajoissa. Olen jo pidempään ihmetellyt, mistä ilmiössä on kyse. Oleen ollut käsityksessä, että aika harmitonta porukkaa lienevät.

        Olin eräällä saitilla ja eräs tyyppi kertoi, että Turreja on myös Necronomicon-tapahtumissa. Sitäkään en tiennyt! Tyyppi kertoi, että Necronomiconissa (jossa hän oli palkattomana vapaaehtoisena työssä) Turreille on järjestetty jopa oma 'Petting Zoo' -huone, jossa eläinrakkaat Turret voivat paijata eläimiä... Tai niin tämä tyyppi luuli! Hän joutui todistamaan inhaa eläimiinsekaantumisaktia kurkistaessaan huoneeseen järkkärin ominaisuudessa. Hän ilmoitti tapahtuman vastaavalle näkemästään, joka sanoi 'ok, asia hoidetaan'.. Ja puolisen tuntia tämän jälkeen turvamiehet taluttivat tämän vapaaehtoisen järkkärin ulos koko Necronomicon-alueelta!

        Hän soitti poliisille toivuttuaan shokista.Poliisi tuli paikalle, mutta koko 'Petting Zoo' -huonetta ei enää löytynyt..

        Aika kummallista.

        Poliisi tuskin vielä pystyy mitenkään asiaan puuttumaan, koska ihan vielä tuo ei valitettavasti ole Suomessa laitonta. Ei onneksi mene enää kauan, kun on!


      • Marja.Pakaste
        palstalutka kirjoitti:

        Poliisi tuskin vielä pystyy mitenkään asiaan puuttumaan, koska ihan vielä tuo ei valitettavasti ole Suomessa laitonta. Ei onneksi mene enää kauan, kun on!

        Siis tämä kyseinen Necronomicon-tapahtuma oli USAssa, unohdin mainita. Siellä(täällä) eläimiinsekaantuminen on laitonta, ja poliisi olisi puuttunut taatusti asiaan, jos olisi saanut todisteet. Mutta Necronomiconin väki osasi suojella Furry-kansan zoofiilejä.

        Juu, ja samalta tyypiltä kuulin Furrien moton: 'Me hyväksymme kaikki'. Äkkiseltään kuulostaa ihan kivalta ajatukselta, että kaikki hyväksytään porukkaan mukaan..Mutta kun miettii mottoa sitä vasten, mitä esimerkiksi minä, täysin ulkopuolinen, olen saanut tietooni, niin motto lähinnä oksettaa.

        Olen tässä miettinyt ja aprikoinut, saanko ja voinko kertoa hirveimmän juttuni yhteydessä ihmisten oikeat nimet? Vai meneekö viestini heti poistoon? Tarinaan, jonka aion teille jakaa kuuluu nettinimimerkit, mutta oikeat tyypit nimimerkkien takana ovat julkista tietoa USAssa ja Kuubassa.

        Ja syy, miksi haluan tarinan kertoa on se, että mielestäni Suomeen ja kaikkialle maailmaan olisi saatava tiukempi laki eläimiin liittyen.


      • Anonyymi
        Marja.Pakaste kirjoitti:

        Ai jaa, uutta tietoa minulle.

        Olen noita Furryja/Turreja (kiitos linkkaajalle) ihmetellyt, heitä kun näkyy muun muassa Pride-kulkueissa ja muissa vaihtoehtoväen ja vihreiden kokoontumisajoissa. Olen jo pidempään ihmetellyt, mistä ilmiössä on kyse. Oleen ollut käsityksessä, että aika harmitonta porukkaa lienevät.

        Olin eräällä saitilla ja eräs tyyppi kertoi, että Turreja on myös Necronomicon-tapahtumissa. Sitäkään en tiennyt! Tyyppi kertoi, että Necronomiconissa (jossa hän oli palkattomana vapaaehtoisena työssä) Turreille on järjestetty jopa oma 'Petting Zoo' -huone, jossa eläinrakkaat Turret voivat paijata eläimiä... Tai niin tämä tyyppi luuli! Hän joutui todistamaan inhaa eläimiinsekaantumisaktia kurkistaessaan huoneeseen järkkärin ominaisuudessa. Hän ilmoitti tapahtuman vastaavalle näkemästään, joka sanoi 'ok, asia hoidetaan'.. Ja puolisen tuntia tämän jälkeen turvamiehet taluttivat tämän vapaaehtoisen järkkärin ulos koko Necronomicon-alueelta!

        Hän soitti poliisille toivuttuaan shokista.Poliisi tuli paikalle, mutta koko 'Petting Zoo' -huonetta ei enää löytynyt..

        Aika kummallista.

        Tota lukasin tota sinun tarinaasi ja aattelin katsoa googlesta onko tällästä tapahtumaa koskaan ollut olemassa enkä löytänyt mitään muuta kuin Necronomicon nimisiä kirjoja https://fi.wikipedia.org/wiki/Necronomicon tai mitään uutisia tähän tapahtumaan liittyvää
        Eli voin todeta, että tää tarina saattaa olla päästä tempastu.
        Joten ei kannata ihan sinisilmäisesti uskoa kaikkea mitä ''JOKU TYYPPI'' on sanonut.


      • Anonyymi
        Marja.Pakaste kirjoitti:

        Ai jaa, uutta tietoa minulle.

        Olen noita Furryja/Turreja (kiitos linkkaajalle) ihmetellyt, heitä kun näkyy muun muassa Pride-kulkueissa ja muissa vaihtoehtoväen ja vihreiden kokoontumisajoissa. Olen jo pidempään ihmetellyt, mistä ilmiössä on kyse. Oleen ollut käsityksessä, että aika harmitonta porukkaa lienevät.

        Olin eräällä saitilla ja eräs tyyppi kertoi, että Turreja on myös Necronomicon-tapahtumissa. Sitäkään en tiennyt! Tyyppi kertoi, että Necronomiconissa (jossa hän oli palkattomana vapaaehtoisena työssä) Turreille on järjestetty jopa oma 'Petting Zoo' -huone, jossa eläinrakkaat Turret voivat paijata eläimiä... Tai niin tämä tyyppi luuli! Hän joutui todistamaan inhaa eläimiinsekaantumisaktia kurkistaessaan huoneeseen järkkärin ominaisuudessa. Hän ilmoitti tapahtuman vastaavalle näkemästään, joka sanoi 'ok, asia hoidetaan'.. Ja puolisen tuntia tämän jälkeen turvamiehet taluttivat tämän vapaaehtoisen järkkärin ulos koko Necronomicon-alueelta!

        Hän soitti poliisille toivuttuaan shokista.Poliisi tuli paikalle, mutta koko 'Petting Zoo' -huonetta ei enää löytynyt..

        Aika kummallista.

        Vaikuttaa keksityltä. Onko sinulla vendetta jotain tiettyjä henkilöitä kohtaan ja nurkan takaa yrität jollain ilveellä pilata heidän mainetta? Vai onko elämäsi muuten vaan niin tyhjää, ikävää ja sisältököyhää, että pitää tahallaan levitellä internetissä omia ja muiden valheita? :)


      • Anonyymi

        Ihan ärsyttäviä on furryt


    • ddddd

      Plymouth Fury kansaa tarkoitat kai

    • pitkätukka-68
    • helmiä_sioille

      En tiedä, mut Tyson Fury pärjäs aika hyvin. Samalla intensiteetillä treeniä, ja sen jälkeen kukaan ei pärjää sille. Nättiä sen liike... :)

    • Marja.Pakaste

      Tämä tarina tuskin kovin suurta huomiota saa, mutta naputtelenpa silti, ja minulla on siihen kolme syytä.

      Ensiksikin, haluan tuoda ihmisten tietoisuuteen, että ilmiö on todellinen ja sanoinkuvaamattoman pahoja asioita tapahtuu. Jotkut ihmiset ovat käsittämättömän julmia eläimille. Toiseksi haluan osaltani vaikuttaa siihen, että ilmiö tiedostetaan myös ylemmillä tahoilla ja eläinsujelulaki kirjoitetaan uusiksi vastaamaan modernin ajan julmuuksiin. Käsittääkseni Suomessa on maksimirangaistus 2 vuotta vankeutta eläinrääkkäyksestä? Korjatkaa, jos olen väärässä. Lainsäätäjä ei ole luultavimmin osannut ottaa huomioon ihan kaikkia eläinrääkkäyksen nykymuotoja.

      Kolmas syyni on se, että olen syvästi järkyttynyt tietooni tulleesta ilmiöstä. Ilmiö on nimeltään zoosadismi, ja Furryt/Turrit ovat vahvasti edustettuina ilmiössä. Jotkut heistä ovat käsittääkseni mukana myös pedofiliassa, mutta se on jo toinen juttu ja sitä en käsittele tässä.

      Juttu menee näin: Tyyppi nimeltä 'Wooof' postaili someen kaikenlaista eläimiin liittyvää, erityisesti koiriin. Hän oli hankkinut itselleen ainakin 6 koiraa kotipaikkansa eläinsuojelujärjestöjen hoitoloista. Hän kertoi myös olleensa armeijapalveluksensa aikana koirapoliisiyksikössä (tieto osoittaui myöhemmin valheeksi, häntä ei huolittu armeijaan ollenkaan, hän epäonnistui psykologisissa testeissä totaalisesti).

      Samaan aikaan näiden kiva-juttujen kanssa Wooof osallistui ahkerasti Furry-tyyppien oman somekanavan keskusteluihin, ja kertoili zoofiliastaan. Hän oli/on sitä mieltä, että eläin kykenee antamaan suostumuksen seksuaaliseen kanssakäymiseen. Turrit keskustelivat kohteliaasti, onhan heille kunnia-asia 'hyväksyä kaikki'. Pikkuhiljaa hän paljasti zoofiliansa pimeää puolta, nimittäin zoosadismia. Ja jälleen Turrit olivat hiljaa, keskustelivat kohteliaasti tai jotkut jopa ihannoivat.. Kukaan ei ilmoittanut poliisille, kukaan ei kyseenalaistanut yhteisössä hänen tekemisiään.

      Nimimerkki 'snakething' oli erityisen suuri fani, ja hän halusi saada Woofilta videotallennetta tilanteista, ja hekumoi niitä jo etukäteen lähetellen sydämiä yms. emojeja. Snakething on yhdysvaltalainen nuori mies, joka oli n. kuukausi sitten pidätettynä ja kuulusteltavana, ja vastaa nyt vapaalta syytteisiin, jotka koskevat zoofiliaa, eläinrääkkäystä ja yhteyksiä Wooofiin.

      Nyt teillä herää varmaankin kysymys, mitä oikein tapahtui? Minun on vaikea edes kirjoittaa, mitä Wooof teki.

      Kerron mieluummin ensin, kuinka tarinalla on tavallaan onnellinen loppu.. Woof on kotimaansa viranomaisten hallussa, vaikka hänen kotimaassaan Kuubassa ei ole olemassa minkäänlaisia lakeja eläinsuojeluun. Nada. Wooof otettiin poliisin suojiin, koska kuubalaiset uhkasivat somessa avoimesti lynkkaavansa hänet porukalla. Ja tarkoitan tuhansia ihmisiä. Kuubassa ilmestyy yksi ainoa sanomalehti, ja nettiversiosta voitte löytää tämän uutisen, ja todeta että puhun totta. Löydätte tekijän kuvan ja oikean nimenkin sieltä, jos kiinnostaa. Siellä saattaa olla vielä myös sensuroituja kuvia uhrista. Tämä on varoitus, ei kannata katsoa, koska sensuroitunakin ne ovat kauheita.

      Wooofin henkilöllisyyden selvitti ihan tavallinen amerikkalainen nuori mies (joka ei halua nimeään julki), joka kauhistui saatuaan tietää Furrien touhuista ja nähtyään mitä Wooof teki ja millä hän brassaili.

      Somessa arvailtiin aika kauan, mistä Wooof on kotoisin ja mistä hän postaa kuviaan. Kunnes selvisi, että kuvat ovat Kuubasta. Nuori mies matkusti omilla rahoillaan Kuubaan, ja aloitti tutkimukset. Itse ajattelin, että helpompi löytää neula heinäkasasta.. Onnellinen sattuma oli, että Wooofin kuvista paljastunut paikka, osoittautui Woofin entiseksi työpaikaksi. Paikka löytyi, ja nuorimies sai lopulta näin selville myös Wooofin henkilöllisyyden.

      Seuraavaksi nuorimies kiersi paikalliset löytöeläinpaikat.. Ja todellinen onnenpotku oli se, että eräällä eläinhoitolalla oli käytäntö, että jokaisen adoptoijan pitää suostua kuvaan yhdessä adoptoimansa lemmikin kanssa. Wooof löytyi järjestön kuva-arkistosta poseeraten yhdessä pienen mustan koiranpennun kanssa. Oman arvioni mukaan pentu oli max. 10-12 viikkoinen, pieni labbiksen näköinen pentu. Sama pentu esiintyy Woofin somekuvissa.

      Jatkan toiseen viestiin, näyttää että minulla on vain muutama sata merkkiä jäljellä.


      • käypä.Kuubassa
        palstalutka kirjoitti:

        "Kuubassa ilmestyy yksi ainoa sanomalehti,"

        Ei se taida olla ihan noinkaan, kun tätä listaa katsoo:

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_newspapers_in_Cuba

        Sehän se onkin se pääasia. Ja muuten, Kuubassa on vain yksi ainoa virallinen sanomalehti, muut ovat ns. maan alla toimitettavia julkaisuja. Vähän kuin MV Suomessa. Ei virallista hyväksyntää, statusta, tai edes hyväksyttyä toimintaa. Näin se vaan on Kuubassa, Wikipedia voi toki kertoa asiasta oman versionsa.

        Taidat olla eläimiin kohdistuvaan sadismiin hyväksyvästi suhtautuva, kun antisi keskusteluun on tuota luokkaa?


      • käypä.Kuubassa kirjoitti:

        Sehän se onkin se pääasia. Ja muuten, Kuubassa on vain yksi ainoa virallinen sanomalehti, muut ovat ns. maan alla toimitettavia julkaisuja. Vähän kuin MV Suomessa. Ei virallista hyväksyntää, statusta, tai edes hyväksyttyä toimintaa. Näin se vaan on Kuubassa, Wikipedia voi toki kertoa asiasta oman versionsa.

        Taidat olla eläimiin kohdistuvaan sadismiin hyväksyvästi suhtautuva, kun antisi keskusteluun on tuota luokkaa?

        Voi herran jestas, minä yritän kysyä tarkennusta että mikä lehti on kyseessä, kun ei netin avulla löydy tuosta listasta pelkästään yhtä... Niin sitten olenkin jo sadisti :D Tää on kyllä niin "paras" palsta. Olitko kännissä tai aineissa kun kommentoit? Kannattaisi odottaa selvää päivää ennen kuin vastausta lähettää.


      • palstalutka kirjoitti:

        Voi herran jestas, minä yritän kysyä tarkennusta että mikä lehti on kyseessä, kun ei netin avulla löydy tuosta listasta pelkästään yhtä... Niin sitten olenkin jo sadisti :D Tää on kyllä niin "paras" palsta. Olitko kännissä tai aineissa kun kommentoit? Kannattaisi odottaa selvää päivää ennen kuin vastausta lähettää.

        Ja jos kerran kuubalaisten lehtien asiat noin hyvin tiedät, olisit sinäkin voinut saman tien kertoa mikä se lehti on??? Eikä jättää odottamaan ap:n vastausta.


    • Marja.Pakaste

      Ylläpito hoi!

      Mikä kertomuksessani oli poistamiseen oikeuttavaa? Totuus teoista, joita zoosadistit tekevät?

      Jos Twitter omalla alustallaan sallii näiden tekojen levittämisen samanmielisille psykopaateille, niin on se aika perkeleen kumma että Suoli24 ei salli kertoa totuutta asioista, ja kuinka tähän ilmiöön olisi parasta varautua!

      No, kustantajana Aller, se selittääkin aika paljon!!!!!

      Ai niin, Twitter ja Facebook sallivat zoofilian lisäksi myös lapsiin kohdistuvien erittäin raakojen tappovideoiden levityksen! KRITISOINTI on kielletty, ja bannia pukkaa. Ei raakuuksien levittäjille, vaan asian kritisoijille.

      Teilä Suoli24:lla on näköjään sama linja, onnea! Nimittäin jokainen yksilö voi kuitenkin, kaikesta huolimatta, vielä valita, minkä kaupallisen toimijan alustalla aikaansa viettää. Ja minä vien tämän asian vielä eduskuntaan, eläinsuojelujärjestöjen kautta.

      Se, että totuus on oksettava ja julma, ei tarkoita, että siitä pitäisi vaieta. Se tarkoitaa sitä, että moinen asia on tuotava julki ja tuomittava. Se pitää saada lakipykäliin!

      Ja sinä typerys, joka ilmoitit viestin poistoon: teit karhunpalveluksen eläimille!

      • pitkätukka-68

        Koitas pistää uudestaan jotta minäkin saisin sen luettua.


      • Eläinrakas-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Koitas pistää uudestaan jotta minäkin saisin sen luettua.

        Meinaatko lukea ns. muna kädessä?


    • Onhan näitä furry faneja ollut jo yli 10 vuotta,ihme porukkaa : p

    • Anonyymi

      oon furry mut en rääkkää eläimiä en vois! ei se tarkota et kaikki on samanlaisia..

    • Anonyymi

      itse olen turri se mitä äskön luin ei ole totta todellankaan kaikki turrit eivät ole zoophilejä toki niitäkin on

    • Mun puolestani saavat elää omaa elämäänsä keskenänsä. Ei mua häiritse, joskaan ei kiinnostakaan.

    • Anonyymi

      en oo syönyt furry-kanaa

    • Anonyymi

      Itse olen suittaaja ja suitteja tai furreja on kiva tehdä. Mulla on itsellä yksi valmis ja yksi joka on työn alla mutta mä olen pan en lesbo ku yleensä niiku ollaa homoi tai lesboi tai nehä on sateenkaari eläimii plus jos oot suittailia hit me up :) 💞👌😊🤙🤙🤙🤙

      • Mitä se tarkoittaa? Suittaaminen siis?


    • Anonyymi

      En mitään mieltä, mutta mun mielestä Tyson Fury on raskaassa sarjassa heebo, ketä kukaan ei halua kohdata... :)

    • Anonyymi

      En ihmettele että on sinkkuja saatana

    • Anonyymi

      Itse olen Furry, tai ainakin tulen Furryksi. Aion rakentaa semmosen puvun, ja ehkä mennä miitteihin. Mielestäni tämä on vain hauskanpitoa, ei tässä mitään pahaa ole. Lukekaa vaikka Wikipediasta, harmitonta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 2 vuotta myöhemmässä (niinkuin aina) mutta eipäs se varmaan haittaa. Turri on yleinen nimitys furry fandomin sisällä olevalle henkilölle. Turreilla ei tarvitse olla pukua mutta suurinosa julkisuudessa olevista turreista omistavat puvut. Fursuittaus eli eläin asussa oleminen, tuottaa monille hyvää mieltä. Turri kansassa on paljon transsukupuolisia ihmisiä jotka eivät ole tyytyväisiä kehoonsa. Turripuvun sisällä kyseiset ihmiset pystyvät olemaan aivan rennosti ilman että tarvitsee ujostella omaa ulkonäköään. Kaikki eivät tietenkään ole transsukupuolisia. Osa tykkää ikäänkuin larpata eli roolipelata fyysisesti jonka takia he vähän kuin cosplayaavat hahmojaan. Sitten on erikseen mursuittaajat, Eli ne seksuaaliset "Turrit" he ovat suurinosa noin 20-40v ikäisiä pervoja miehiä jotka osa ovat kiinnostuneita eläimistä huonolla tavalla. Furryt eivät ole läheskään kaikki tuommoisia. Netissä vain näkyy ehkä eniten heihin liittyvää sisältöä (riippuu tietenkin missä sivuissa pyörii). Mursuittaajien ansiosta furry Fandomin maine on TODELLA huono ja suurinosa joka ei tiedä turreista, Ajattelee suoraan turrejen olevan yleensä pervoja eläimiinsekaantujia.

    • Anonyymi

      Mä oon turri :D OwO

      • Anonyymi

        Mäki oon furry 0w0


    • Anonyymi

      Ovatko he jotain legendaarisen Bigfootin lälkeläisiä vai mitä ovat?

    • Anonyymi

      Kissan tai koiran näköiseksi tuunattu ihminen ei säväytä vaan säikäyttää minua.

    • MINÄ olen perheen karvaisin otus ja AITO sellainen :), no to furries!

    • Anonyymi

      Ei armoa tai anteeksiantoa eläinten raiskaajille.

    • tiedän muutamia furryja, en yhtäkään joka kuuluisi siihen pienempään alaryhmään furreista johon liittyy seksuaalinen näkökulma (tämäkin on yleensä muita furreja kohtaan, ei oikeita eläimiä). Se on todella pieni ryhmä jotka sekaantuu johonkin eläimiin ja tälläistä ei tietemäni furryt halua laskea edes mukaan omaan yhteisöönsä eikä tätä mitenkään hyväksy.
      Jos oikeesti furryt kiinnostaa, kannastaa se tieto etsiä jostain muualta kuin täältä mihin anonyyminä kuka vaan voi kirjottaa ties mitä🤷🏽‍♀️

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1698
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1325
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      189
      930
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      885
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      847
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      778
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe