asioita?
1.
2.
3.
Listatkaa Jumalaisia
82
1093
Vastaukset
- nainen.on.jumalaisin
1 naiset 2 auto 3 sänky 4 wc pytty mutta jumalaisin on nainen
- trollli
"Eikä pillu haise kalalle?" - Ei haise; jollei ole bakteerivaginoosia. Tämä bakteerien aiheuttama emätintulehdus ei ole sukupuolitauti, mutta sairastumisen riski lisääntyy useiden seksuaalikontaktien myötä.
Tuon verran sinäkin asiasta voisit tietää, ettei tarvitsis täällä asiasta kysellä!
Ja ensimmäiseen kysymyksees; naiset ei ole Niiskuneitejä! - Naisasialooser11
Ei käy ja vaikka kävisikin niin Jumala on mies. Paskalla käyvä nainen on kaukana jumalaisesta
- ares.on.puhunut
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei käy ja vaikka kävisikin niin Jumala on mies. Paskalla käyvä nainen on kaukana jumalaisesta
kyllä nainen on jumala ja jumalatar niin minäkin olen sentään ares ja naisen edessä polvistun eli nainen on minun jumalani eritoten se jolle sydämmeni annan
1. Miehen vartalo ( kellä on )
2. Luonto
3. Rakkaus- Naisasialooser11
P.S. Eikä nainen pidä miehen vartaloa millään tapaa sekuaalisesi haluttavana muutenkaan. Vain nuoren ja kauniin naisen vartalo on seksuaalinen.
Naisasialooser11 kirjoitti:
P.S. Eikä nainen pidä miehen vartaloa millään tapaa sekuaalisesi haluttavana muutenkaan. Vain nuoren ja kauniin naisen vartalo on seksuaalinen.
Oli tkos sinä höpöttänyt tohon jotakin sopimatonta, kun poistoon pistivät?😣
Ps. Kyllä vaan pitää, ei nyt tietenkään kenenkä vaan ja mitä vaan...mutta kyllä miehen vartalo osaa olla ihastuttava, kaunis ja haluttava..
Mystiseltä tuntuvan lumoava, toisin kun naisen vartalo...mazy kirjoitti:
Ps. Kyllä vaan pitää, ei nyt tietenkään kenenkä vaan ja mitä vaan...mutta kyllä miehen vartalo osaa olla ihastuttava, kaunis ja haluttava..
Mystiseltä tuntuvan lumoava, toisin kun naisen vartalo...Siis sillä hetkellä, kun huomio kiinnittyyn vain vartaloon näyttää jumalaiselta ja koskettaessa myös tuntuu....käsi ikään kuin ahmii ihoa ja jokaisen pienenkin yksityiskohdan, ihon lämpö, tuoksu kaikki huumaa pään.
Euforista sanoisin...mazy kirjoitti:
Mystiseltä tuntuvan lumoava, toisin kun naisen vartalo...Varmaan haukkui jälleen kerran lutkiksi/huoriksi "naisia, jotka kiihottuvat miehen vartalosta", arvaan ma.
palstalutka kirjoitti:
Varmaan haukkui jälleen kerran lutkiksi/huoriksi "naisia, jotka kiihottuvat miehen vartalosta", arvaan ma.
Hehe, voipi olla niin. Mutta ei välitetä siitä. Ei miehiä turhaan ole tellukselle luotu ja vain kiusaksi naiselle...kyllä mies on kiehtova olento ja ihminen.
Vartalokin pääkopan lisäksi. Siinä on semmoisia kohtia mitä ei naisesta löydä...enkä tarkoita nyt vain piip...vaan miehen vartalo on ylipäänsä hieno luomus. Kaunis...ihana iholla ja lähellä. 😃
- IsmoA
Pilvi ja pilleri, pimppi ja pulveri.
- PleikkaViinaRunkku
1. Pleikka
2. Viina
3. Runkku 1. mies maksaa viulut
2. mies haluaa ainoastaan panna.
3. Tuomas Enbuske = avaruus, mutta mistä avaruus alkaa. "400-luvulla kreikkalainen filosofi Parmenides totesi, että avaruudessa ei mitenkään voi olla tyhjiötä. Länsimaat uskoivat satoja vuosia tämän olevan totta. Vasta todella myöhään 1600-luvulla ranskalainen filosofi René Descartes väitti, että avaruuden on pakko koostua jostain. "palstalutka kirjoitti:
?
Jumalaisia asioita?Palstahirviö söi ne, ei tainnut tykätä kommentistani. Suomalainen perikuva ei ymmärrä sitä mikä erottaa totuudenmukaisuuden totuudenkaltaisuudesta, jos aihe koskettaa liian läheltä omaa kuvaa, niin totuus lakaistaan maton alle, eikä siitä saa puhua tai kirjoittaa.
modelli kirjoitti:
Palstahirviö söi ne, ei tainnut tykätä kommentistani. Suomalainen perikuva ei ymmärrä sitä mikä erottaa totuudenmukaisuuden totuudenkaltaisuudesta, jos aihe koskettaa liian läheltä omaa kuvaa, niin totuus lakaistaan maton alle, eikä siitä saa puhua tai kirjoittaa.
No ei kosketa paskanvertaa omaa "omaakuvaani".
- Iloppuiset
1. Musiikki
2. Viini
3. Uni - pihallatipunen
1., Isä
2. Poika
3. Pyhä henki - pitkätukka-68
• (etenkin aidot punapäiset) naiset kaikkinensa
• hyvät elokuvat, kirjat, musiikki
• punaviini
• hyvä safka
• eläimet
(ja oma laps tietennii)
Hittolainen, nyt multa puuttuu liian monta tuosta listasta.- pitkätukka-68
Unohtui nämä tärkeimmät sitten:
1. Sokeri
2. Hiiva
3. Sätkätupakka - pitkätukka-68
pitkätukka-68 kirjoitti:
Unohtui nämä tärkeimmät sitten:
1. Sokeri
2. Hiiva
3. SätkätupakkaNo totta! 👍
(Vaikkei edellinen viesti ollutkaan mun kirjoittamani.)
Oikeastihan nuo ovat vain elintarvikkeita, ei sen ihmeemmin jumalallista nautintoa.
1. taivas
2. maa
3. nainen(parhaimmillaan)- Sikiö8kk
Lapsivesi.
1. Kurvikkaan naisen kroppa.
2. Karu luminen erämaa.
3. Kauniisti johdotettu sähkökaappi.1. anti-jumala
2. anti-jumala
3. anti-jumala
oikee lista ;
1. Täydellisen hyvä olotila
2. Täydellisen hyvä olotila
3. Lapsivesi- Nämätarkeimmät
1. Seksikäs toyboyni
2. Jumalainen seksi
3. Jumalainen orgasmiJumalainen seksi tai Jumalainen orgasmi. Liittyykö näihin jotain riittejä, naiselle yleensä "Jumalainen seksi" tarkoitta sitä, että nainen voi olla passiivisimmillaan.
1. Jännämies
2. Jönnämies
3. Jännämies
Mikäpä olisi lähempnä jumalaa kuin jännämies jolle naiset tekee lapsia ja osoittavat loputonta palvontaa. Jännämies päättää siitä saako joku elää vai, sehän on kuin olisi itse jumala:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e70473f0-b025-4082-b539-163215aff254- Jaahans
Ai sä jumaloit jännämiehiä. 🙄
Jaahans kirjoitti:
Ai sä jumaloit jännämiehiä. 🙄
En minä mutta naiset tuntuu aina ja kaikkialla jumaloivan. Minua ne ja niiden suosio lähinnä ärsyttää.
- Pillujen--asiantuntija
Naiset kiihottuu jännämiehistä ja haluavat siksi olla jännämiesten kanssa.
Harmaaritari kirjoitti:
En minä mutta naiset tuntuu aina ja kaikkialla jumaloivan. Minua ne ja niiden suosio lähinnä ärsyttää.
Eikö tässä kysytty sitä, mitkä ovat kunkin itsensä mielestä jumalaisia asioita...?
- Viinamies
1. Seksi
2. Olut
3. Syöminen - helmiä_sioille
1. Nick Cave https://www.youtube.com/watch?v=5UwwRYxKdiA&t=2234s
2. Nick Cave https://www.youtube.com/watch?v=h2paSwpzOvg
3. Nick Cave https://www.youtube.com/watch?v=cM8kLP215Q4&t=5s - Teknodonna
Mjoo
- Aikakäsityksen mahdollistavan tapahtuman synnyn ei ajallinen alkutila
- aikakäsitys
- aikakäsityksen synnyn loppu.
(Hihitystä)- Teknodonna
Myös säbämaila on aika jumalallinen kapine.
Ja kevyt.
(Reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Myös säbämaila on aika jumalallinen kapine.
Ja kevyt.
(Reps)Ja myös ehdottomasti Monica Bellucci.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Ja myös ehdottomasti Monica Bellucci.
(Naurua)Mjaa-a
Selaisin taas unelmieni naisen valokuvia n. 2 tuntia. Kieltämättä hänestä on paljon valokuvia, mutta kuvatulvan myötä havaitsin erään uuden piirteen Monicassa: hän on ollut mielestäni lähes ruma sekä lapsena että teininä. Vasta aikuisuus avasi tämä hämmentävän ruusun kaikkeen loistoonsa ja tuoksuunsa.
Olen hieman hämilläni.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa-a
Selaisin taas unelmieni naisen valokuvia n. 2 tuntia. Kieltämättä hänestä on paljon valokuvia, mutta kuvatulvan myötä havaitsin erään uuden piirteen Monicassa: hän on ollut mielestäni lähes ruma sekä lapsena että teininä. Vasta aikuisuus avasi tämä hämmentävän ruusun kaikkeen loistoonsa ja tuoksuunsa.
Olen hieman hämilläni.
(Hihitystä)Hämmentävää kyllä, Iltalehden linjaan tämä sopii mainiosti.
(Hirn)
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015103020542352
1.rakkaus
2.perhe
3.suorinjaloinmaastaveto- Omissasfääreissä
1. Ymmärtää rakkaus
2.Oman kullan rakkaudenosoitus.
3.Oman lapsen rakkauden osoitus .. "Jumalaista" ei ole nyt Määritelty.. ;P
.. Mut.. Sanoisin, että Tod "EpäJumalaista" Ois Ainakin Itsekkäistä ja/tai ItsePetoksellista Syistä Tarinoidut "Jumalaisuudet".. ;P
.. Sellainen(kin) olisi ja On meinaa Pelkästään.. Silkkaa NarsuMarsustelua.. ;PViski
Konjakki
Naiset- Natsi-setä
1. Raha
2. Valta
3. Ikuinen elämä"3. Ikuinen elämä"
Kerropa Adolf minullekin, mistä päin maailmaa nuoruudenlähde löytyy? :) Voisin mielelläni lähteä etsimään sitä nyt kun on vielä voimia ja mahdollisuuksia matkustaa seikkailumieltä. :)
- ahdistaa
1. Hyvänmakuinen alkoholi
2. Eino Leinon runot
3. Arja Koriseva nuorena - okukboon
1. A.Kurhinen
2. Fleshlight
3. Kaalimato - hööömmmm--
1. Demi Rose
2. Demi Rose
3. Demi Rose
http://www.celebzz.com/demi-rose-on-day-out-at-london-zoo/
har-ha-rh-ahr-ahr-ah-rha-rha-rh-arh-ahr-ah-rah-rah-rah-rha-rha-rha-hr-ahr-ahr-arh-ahr-ahr-har
. - Yxruxikax
Luonto. Havainnointi. Kiintymys.
- Elluhalloyb
Miehen kikkeli....
Miehen suutelu...
Miehen leveät hartiat ja Pepa...
Päähän ei mahdu tällä hetkellä muuta...👅😂💫💝 - Koitasitearvaakuka
1.Metatron
2.Mikael
3.Sinä - Teknorabbit
Mjoo
Yksi unohtui:
Minä
(Hihitystä)- Teknohorus
Mjaa
On näet niin että kvaliteetin ja kvantiteetin ero on selvä idiootimmallekin lukijalle -
jos heitä on.
(Hirn) - Teknodonna
Teknohorus kirjoitti:
Mjaa
On näet niin että kvaliteetin ja kvantiteetin ero on selvä idiootimmallekin lukijalle -
jos heitä on.
(Hirn) - Teknoterä
Teknodonna kirjoitti:
120.35
Ei paha! - Teknodonna
Teknoterä kirjoitti:
120.35
Ei paha!Mjoo
Tuli muuten säbämestaruus ihan heittämällä. Ja vielä ilman luistimia.
Taas
(Naurua) - säbäjäbä
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Taas
(Naurua)Kesti kauan et säbän hienous ja nopeus avautu isommalle yleisölle. Hoki jotenkin jumitti.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Taas
(Naurua)Tapaus Sorjonen
Siis mä en käsitä kuinka on mahdollista saada aikaan ballistinen kaaos tällaisella näyttelijätyöllä ilman ohjaajaa.
Yleisö kärsii!
(Hirn) - Teknopulveri
Teknodonna kirjoitti:
Tapaus Sorjonen
Siis mä en käsitä kuinka on mahdollista saada aikaan ballistinen kaaos tällaisella näyttelijätyöllä ilman ohjaajaa.
Yleisö kärsii!
(Hirn)Margin Call
Hämmentävän eliittinen kollaasi erilaisia tapoja pukeutua, puhua rahasta ja ihmisistä siinä.
Murskaavan apokalyptinen, silti lähes eleetön.
Ihan kiva
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknopulveri kirjoitti:
Margin Call
Hämmentävän eliittinen kollaasi erilaisia tapoja pukeutua, puhua rahasta ja ihmisistä siinä.
Murskaavan apokalyptinen, silti lähes eleetön.
Ihan kiva
(Hihitystä)Mjoo
Tossa kusta roiskiessani tuli mieleen että aika vitun vanhaa sakkia näyttelemässä.
(Hirn) - Teknobuusti
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Tossa kusta roiskiessani tuli mieleen että aika vitun vanhaa sakkia näyttelemässä.
(Hirn)Mjaa-a
Oletteko koskaan elämässänne noteerannut näitä nimiä edes jollain tavoin?
Zachary Quinto
Neal Dodson
Michael Benaroya
Corey Moosa
Robert Ogden Barnum
Joe Jenckes
Ette
(Reps)
- Sotahullu
1. Rynnäkkökivääri
2. Käsikranaatti
3. Sinko - Suomalainen.nainen
1. Miehen ulkonäkö
2. Mieheltä saatavat rahat
3. Miehen statusVäsynyttä trollausta... Sitäpaitsi paljon harvempi nainen välittää mistään miehen rahoista tai "statuksesta" (mitä sillä edes tarkoitetaan, työpaikkaa vai asemaa kyseisen työyhteisön sisällä vaiko mitä helvettiä?) kuin te palstatrollit luulette.
- Suomalainen.mies
palstalutka kirjoitti:
Väsynyttä trollausta... Sitäpaitsi paljon harvempi nainen välittää mistään miehen rahoista tai "statuksesta" (mitä sillä edes tarkoitetaan, työpaikkaa vai asemaa kyseisen työyhteisön sisällä vaiko mitä helvettiä?) kuin te palstatrollit luulette.
Pariskuntien määrä naisen tulo-osuuden mukaan
https://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif
Pienituloisimmista miehistä suurin prosenttiosuus on sinkkuja, suurituloisimmista miehistä hyvin harva on sinkku. Eikä se oli pienituloisten miesten oma valinta olla sinkku, vaan naisten päätös suosia itseään varakkaampia miehiä ja elää miesten rahoilla joko kokonaan tai osittain.
Minä perustelen väitteeni tilastoilla ja faktoilla. Tosiasiat eivät sinua miellytä ja siksi yrität hiljentää keskustelun väittämällä muita trolleiksi. Suomalainen.mies kirjoitti:
Pariskuntien määrä naisen tulo-osuuden mukaan
https://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif
Pienituloisimmista miehistä suurin prosenttiosuus on sinkkuja, suurituloisimmista miehistä hyvin harva on sinkku. Eikä se oli pienituloisten miesten oma valinta olla sinkku, vaan naisten päätös suosia itseään varakkaampia miehiä ja elää miesten rahoilla joko kokonaan tai osittain.
Minä perustelen väitteeni tilastoilla ja faktoilla. Tosiasiat eivät sinua miellytä ja siksi yrität hiljentää keskustelun väittämällä muita trolleiksi.Jos tuloilla olisi merkitystä, niin miksi sitten on elävä legenda että "iso osa" naisista himoitsee köyhiä rantagigoloita, jotka ovat usein työttömiä ja korkeimmillaankin jotain tarjoilijoita?
- Oletko.tyhmä
palstalutka kirjoitti:
Jos tuloilla olisi merkitystä, niin miksi sitten on elävä legenda että "iso osa" naisista himoitsee köyhiä rantagigoloita, jotka ovat usein työttömiä ja korkeimmillaankin jotain tarjoilijoita?
Iso osa ei ole sama kuin suurin osa. Rantagigolot eivät lisäksi niiden naisten kanssa yleensä seurustele, vaan käyvät vain panemassa. Nuoret naiset hakevat jännitystä jännämiehistä, mutta jaettuaan ensin rentuille pimpsaa, alkavat etsiä itselleen elättäjäksi varakasta miestä.
Oletko.tyhmä kirjoitti:
Iso osa ei ole sama kuin suurin osa. Rantagigolot eivät lisäksi niiden naisten kanssa yleensä seurustele, vaan käyvät vain panemassa. Nuoret naiset hakevat jännitystä jännämiehistä, mutta jaettuaan ensin rentuille pimpsaa, alkavat etsiä itselleen elättäjäksi varakasta miestä.
"Oletko.tyhmä"
Oletko.unohtanut.nettietiketin
Ai niin, tällä palstallahan moista ei ole noudatettu edes kivikaudella...- Pysy.asiassa
palstalutka kirjoitti:
"Oletko.tyhmä"
Oletko.unohtanut.nettietiketin
Ai niin, tällä palstallahan moista ei ole noudatettu edes kivikaudella...Puhu aiheesta. Itsekin käyttäydyt kuin akka, joten älä puutu toisten nimimerkkeihin.
Pysy.asiassa kirjoitti:
Puhu aiheesta. Itsekin käyttäydyt kuin akka, joten älä puutu toisten nimimerkkeihin.
Minä en jää syntymäpäivänäni mitään akattelua kuuntelemaan, niinpä tämän enempää en enää kommentoi. Sitäpaitsi tuolloin "nimimerkiksesi" otetut 2 sanaa olivat selvästi minulle osoitettu kysymys, joten puutuin siihen...
- Mene.pois
palstalutka kirjoitti:
Minä en jää syntymäpäivänäni mitään akattelua kuuntelemaan, niinpä tämän enempää en enää kommentoi. Sitäpaitsi tuolloin "nimimerkiksesi" otetut 2 sanaa olivat selvästi minulle osoitettu kysymys, joten puutuin siihen...
Aina voit keksiä tekosyyn paeta keskustelua kun huomaat olevasi väärässä.
Mene.pois kirjoitti:
Aina voit keksiä tekosyyn paeta keskustelua kun huomaat olevasi väärässä.
Olen kyllä puhunut syntymäpäivistäni jo aikaisemmin eli ei ole mikään tekosyy. Kykenen keskustelemaan niin kauan kuin keskustelu pysyy asialinjalla, eikä mene tyhmittelyksi/lutkitteluksi/akatteluksi yms. Kykeneehän moni muukin kirjoittaja asialliseen kirjoitteluun, sukupuolesta riippumatta. Vaikka Jiiman tai Pete pnj.
Itsekin myönsit, että ainakin pelkkää seksiä saavat ne köyhemmätkin tai huonopalkkaisemmat miehet... Eli puhtaasti seksuaalinen kiinnostus ei edelleenkään riipu miehen tuloista.
1. Sauna
2. Kylpy (mulla ei ole kylpyammetta, joten jään paitsi! :( )
3. Sauna- Kiälimiäs
1. Sauna
2. Сауна
3. Bastu
(Kolmonenhan on lyhenne sanasta badstuga eli kylpytupa.) Kiälimiäs kirjoitti:
1. Sauna
2. Сауна
3. Bastu
(Kolmonenhan on lyhenne sanasta badstuga eli kylpytupa.)Que bueno, vamonos al sauna. :)
- selittelemättä
1. Minä itse
2. Minä itse
3. Minä itse - Nukkumaan
1. Oma sänky
2. Oma peitto
3. Oma tyyny - fellatio
terska
varsi
pallit - mieluumminköyhäjayksin
-hyvä työpaikka tuttujen työkaverien kanssa
-terveys
-yksinoleminen työajan ulkopuolella 1. Jumala
2. Jumalan poika
3. Jumalainen asia- flowersreally
Metsä, meri, elämä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812