Miksi Paskamäki samaistaa itsensä aurinkokuninkaaseen

ihmettelyä

Paskamäessä ei ole mitään loistokasta.

17

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • similä

      Sairaat tekee joskus niin. Sairauden takia työtkin loppui ja laitettiin pakkokurssille toiseen ammattiin katsos kun myyntimies ei saisi kilahtaa asiakkaalle jos kauppoja ei synny.

      • ten.points

        Roisisti ilmaistu, mutta niinhän tuo on 😆


      • pihallatipunen

        Voi Luoja 😂😂😂


      • hitler-

        No tuo selittää meidän oman "aurinkokuninkaan" profiilikuvan. :)
        Meidän ludwigin omat tyttäret on jo 13 ja 15 v, luulisin että suomi24 palsta on heille tuttu. On vain ajan kysymys kun bongaavat isänsä perseen palstalta.
        Saattaa olla että kertovat siitä vain kavereilleen ja äidilleen, ludwigille tuskin uskaltavat puhua mitään, oon aika varma että kilahduksia tulee myös kotona joka viikko ja tyttäret kärsivät siitä.


      • helmiä_sioille

        No voihan tinsa! :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        No voihan tinsa! :D

        Tinsassa oli paise, ei saisi nauraa kun on se varmaan aika tuskallista mutta naurattaa silti :D Tuollainen paise selittäisi persankin palstalla aika-ajoin esiintyvän peppukivun, tinsa oirehtii :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tinsassa oli paise, ei saisi nauraa kun on se varmaan aika tuskallista mutta naurattaa silti :D Tuollainen paise selittäisi persankin palstalla aika-ajoin esiintyvän peppukivun, tinsa oirehtii :D

        "– Sitä hehkutettiin paljon ja koko hovi rupesi haluamaan samanlaisia leikkauksia."

        Siis kärsikö koko hovi samanlaisesta paiseesta? Mahtaa siinä tapauksessa olla ollut jonkun sukupuolitaudin sivuoire...


      • peppupanoista
        palstalutka kirjoitti:

        "– Sitä hehkutettiin paljon ja koko hovi rupesi haluamaan samanlaisia leikkauksia."

        Siis kärsikö koko hovi samanlaisesta paiseesta? Mahtaa siinä tapauksessa olla ollut jonkun sukupuolitaudin sivuoire...

        Ne vaan tykkäs kun peppua ronkittiin kuten jokainen nainenkin tykkää siitä tänä päivänäkin, ludwigia unohtamatta.


    • Aadof.Gustav.Caccius

      HEUREKASSHOLE!!!!111!!!

      Kymmenen vuoden aikana ensimmåinen järkevä aloitus S24:ssä

      Ei sen väliä----epäile rahtusen intllektulli hermafroddit och hit Monnsiur lady Teknodonna

      Nyt vältämme sana --PASKA l. uloste

      joka kylläkin 1900 Hellsinsisigissä oli täysin korrekti sana suomenkielessäl

      mutta erityesexy pappissuvuisssa,

      kuten esm. Kuhmon rovasti evp. Kupiainen sukunimensä Kakkinen

      nimexi latinankeleisexy _Caccaius---rahvaanomaisesti Paskius

      --nyt ilmeisen nerokas henkilö teki avauxen pitkään asiakeskusteluun

      • yybee

        Laivahuora evp alvehan se siinä :)


      • Frouva.Yberg
        yybee kirjoitti:

        Laivahuora evp alvehan se siinä :)

        Morjensta Rva YB

        Aito Turkulainen tittelin saanut

        Tittelin saa vain Heidekenillä syntyneet

        50vuotta Turussa asuneet henkilö

        mää yyberi olen jo 50v asunu Turus

        ja kull mullon nätti kroppaki ja oikkee vilmitähtiki viäl

        mullon pehva tasa metrinmittane

        mää enste x funteerasi, ett voi kauhja

        muut ia ministerimiähtki sanoo

        ett mullon söötti kanoottipehva

        tos mää ole vilmitähten

        ett..hyvää jouluu ja riatsa uutt vuatta kaikill

        Paskamäjellekkii<3

        https://www.nextory.fi/bok/uinu-uinu-lemmikkini-stephen-king/9789513198275?gclid=CjwKCAiAl7PgBRBWEiwAzFhmmrmsRIagknQIzz--N34UiMI3R4pwWvMmZL3TLNeoFJkATFU_SOfv6BoCx-IQAvD_BwE


    • MissSuomi.Nt.Onttouuuni

      Olisi hienoa nähdä jonkun majesteettisen prinsessan peppu

      ---mutkun Aurinkokuningas "Ludde"

      kun hänen kunnianarvoisaltaan vaimoltansa kysyi mukavan kotileikin jälkeen

      "Olenko minä sinun ensimmäinen miehesi?"

      --<<<<<<<olen Ludwig neljästoista......pusi pusi<3

    • pakarahousut

      Koska Pertsa käyttää sukkahousuja kuten Ludde aikoinaan.

      • menispois

        Pervo-Pertsa


      • 456u667
        menispois kirjoitti:

        Pervo-Pertsa

        Onko Pertsa muinainen ex-pua?


      • kyllä.on
        456u667 kirjoitti:

        Onko Pertsa muinainen ex-pua?

        On se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe