Jännittävä seikkailumies tuhosi terveyden

https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/2016082222210216

"Liz työskenteli esimiehenä lehdessä, sai hyvää palkkaa ja asui luksusasunnossa Hollywoodissa. Hän juhli julkkisten kanssa ja matkusteli ympäri maailmaa. Kaiken kruunuksi keväällä 2012 hän tapasi täydellisen miehen: hauskan, älykkään, komean, rikkaan ja seikkailunhaluisen.

– Hän vei minut jahdilla San Diegoon, hiihtämään Lake Tahoalle ja maistelemaan viinejä Santa Barbaraan. Treffimme olivat kuin Unelmien poikamies -ohjelmasta, Liz kertoo Marie Claire -julkaisuun kirjoittamassaan jutussa."

Ikävämpi homma kaikkinensa. Se miksi tänne laitoin avauksen on tuo aika harmittomalta tuntuva tauti, eihän herpes äkkiseltään näin 2000-luvulla kuulosta mitenkään maailmaa kaatavalta mutta voi se sitä olla. Olkaahan palstan(kin) naiset varovaisia jännien seikkailumiesten kanssa, koskaan ei tiedä mitä ne kantaa mukanaan.

52

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt sanois että herpes HSV2 mikään pikkujuttu olis,varsinkaan naisille..yks pahimpia tauteja mitä voit saada HIVn jälkeen et silleen..

• Onko noi aidot vai silarit?

• Niin no ei varmaan olekaan mutta jotain huuliherpestä ei kai pidetä juri minään ja se voi luoda mielikuvan ettei ole iso tauti vaikka sitten onkin. Niin ja eikös ne sitä hiväkin kampanjoi jo ettei se ole paljon mitään, lääkkeillä pysyy kurissa. Vissiin matuaalto pakottanut viranomaiset vähättelemään noita kun niiden mukana tullut vaikka mitä.

• pitkätukka-68
        LudvigXIV kirjoitti:

Onko noi aidot vai silarit?

Vai Photoshopit?

• pitkätukka-68
        LudvigXIV kirjoitti:

Vai Photoshopit?

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Vai Photoshopit?

Onko sellainenkin mahdollista?

En tiennytkään.

• LudvigXIV kirjoitti:

ihan aidot on mutta vähän tyrkyllä niin sanotusti;D yleensä mä vähän latistelen itseäni lol

• peppupupu kirjoitti:

ihan aidot on mutta vähän tyrkyllä niin sanotusti;D yleensä mä vähän latistelen itseäni lol

Ihan kivan näköiset "kaksoset".

Nätti olet muutenkin.

• LudvigXIV kirjoitti:

Ihan kivan näköiset "kaksoset".

Nätti olet muutenkin.

no kiitos :) laitoin tarkoituksella "ärsyttävän" kuvan,varmaan ainut tällänen kuva haha

• peppupupu kirjoitti:

no kiitos :) laitoin tarkoituksella "ärsyttävän" kuvan,varmaan ainut tällänen kuva haha

Ei ollenkaan ärsyttävä, ainakaan negatiivisessa mielessä.

Kiva, tosi kiva(t).

• "mua ei kiinnosta,mä haluan pysyä tosta viruksesta niin pitkällä kuin mahdollista.."

juurikin noinhan sitä kaikkien kannattaisi ajatella mutta ei ne taida kyetä, me molemmat kyllä itedetään noi vaarallisiks mutta suurin osa taitaa olla että ne on suuunnilleen van sanoja niille ja antibiooteilla hoituu, no siinähän sitten kärsivät jos ei hoidukaan.

Joo, minustakin kiva kuva sulla profiilissa, ei ärsytä :D

• pitkätukka-68
        Harmaaritari kirjoitti:

"mua ei kiinnosta,mä haluan pysyä tosta viruksesta niin pitkällä kuin mahdollista.."

juurikin noinhan sitä kaikkien kannattaisi ajatella mutta ei ne taida kyetä, me molemmat kyllä itedetään noi vaarallisiks mutta suurin osa taitaa olla että ne on suuunnilleen van sanoja niille ja antibiooteilla hoituu, no siinähän sitten kärsivät jos ei hoidukaan.

Joo, minustakin kiva kuva sulla profiilissa, ei ärsytä :D

»suurin osa taitaa olla että ne on suuunnilleen van sanoja niille ja antibiooteilla hoituu»

No ei kai kukaan enää luule, että antibiooteilla hoidetaan virussairauksia.

• LudvigXIV kirjoitti:

Ei ollenkaan ärsyttävä, ainakaan negatiivisessa mielessä.

Kiva, tosi kiva(t).

täs on tää sikatörkee boobsi kuva,en oikein tiedä mitä tapahtu,liivit ei yksin selitä tota juttua:D tätä ei voi laittaa kuvaksi lol https://aijaa.com/nC4dHj

• pitkätukka-68 kirjoitti:

»suurin osa taitaa olla että ne on suuunnilleen van sanoja niille ja antibiooteilla hoituu»

No ei kai kukaan enää luule, että antibiooteilla hoidetaan virussairauksia.

yllättävän moni luulee---vieläkin ^_^

• peppupupu kirjoitti:

täs on tää sikatörkee boobsi kuva,en oikein tiedä mitä tapahtu,liivit ei yksin selitä tota juttua:D tätä ei voi laittaa kuvaksi lol https://aijaa.com/nC4dHj

Öh, miksi tuolla albumin kuvissa on kuva seisovasta mulkusta...? O__o Hieman hämmentävää. :D En tarkoita pahalla, kunhan vaan pisti silmään.

• palstalutka kirjoitti:

Öh, miksi tuolla albumin kuvissa on kuva seisovasta mulkusta...? O__o Hieman hämmentävää. :D En tarkoita pahalla, kunhan vaan pisti silmään.

mä jätin sen sinne,joku veijari kommentoi mun kuvaan jortikka kuvalla,ihanaa ^-^ mähän tossa aikasemmin huhuilin palstalla että kenen peniskuva on mun kansiossa??:D siellä on muitakin kuvia,peli juttuja ja normaali kamaa:)

• peppupupu kirjoitti:

Jösses sentään....

Aikamoista!

Katselin kuviasi (yksi ei kai ollut sinun?) ja huomioni kiinnittyi nyt vähän tarkemmin kasvoihisi. Olet tosi hyvän näköinen, ihan oikeasti.

On synti että elelet yksinäsi, sinun kuuluisi saada rakkautta ja samalla sulostuttaa jonkun miehen elämää.

• tokisaisivatkasvaa
        peppupupu kirjoitti:

Ei daisarit nyt ihan tolleen vaan montaa kokoa kasva yhtäkkiä jollei sitten muut kuvat ole teiniheruttelua.

• Tietävä-
        LudvigXIV kirjoitti:

Jösses sentään....

Aikamoista!

Katselin kuviasi (yksi ei kai ollut sinun?) ja huomioni kiinnittyi nyt vähän tarkemmin kasvoihisi. Olet tosi hyvän näköinen, ihan oikeasti.

On synti että elelet yksinäsi, sinun kuuluisi saada rakkautta ja samalla sulostuttaa jonkun miehen elämää.

Kannattaako olla ihan varma ettei sekin mulkun seisotuskuva ole pupun alapäästä? Mieti ihmeessä tätä asiaa vielä vähän tarkemmin ;)

• Tietävä- kirjoitti:

Kannattaako olla ihan varma ettei sekin mulkun seisotuskuva ole pupun alapäästä? Mieti ihmeessä tätä asiaa vielä vähän tarkemmin ;)

Niin,tottakai kaikki seksikkäät ja viisaat naiset on feikkejä,kyl kyl..pitää olla "naamaton" palstaläsyttäjä että varmasti olisi oikea eiks juu. mä olen tällä palstalla ollut sen verran pitkään(vuosia) ja jaellut mun kuvia,kaikenlaisia..että se joka edes viitsii epäillä mua ansaitsee kaulan operoinnin ja perään allahu akbar lol.

• ihmejakumma
        peppupupu kirjoitti:

Niin,tottakai kaikki seksikkäät ja viisaat naiset on feikkejä,kyl kyl..pitää olla "naamaton" palstaläsyttäjä että varmasti olisi oikea eiks juu. mä olen tällä palstalla ollut sen verran pitkään(vuosia) ja jaellut mun kuvia,kaikenlaisia..että se joka edes viitsii epäillä mua ansaitsee kaulan operoinnin ja perään allahu akbar lol.

Siis kenestä seksikkäästä ja viisaasta puhut, kerro nyt meillekin niin voidaan ihmetellä.

• ihmejakumma kirjoitti:

Siis kenestä seksikkäästä ja viisaasta puhut, kerro nyt meillekin niin voidaan ihmetellä.

haista sinä pitkä paska. tän yhden kerran kun ollaa täällä kundien kanssa läpisemässä ja ne diggaa mun kuvasta(jota olen vaihtanut teidän kurpakkojen/homostelijoiden mieliksi enemmän kuin kerran) tullaan taas vinkumaan ja vittuilemaan mulle. onko jokin vitun ongelma hä? osa porukasta harrastaa syrjintää,eikö nappaa pärstä vai mitä?

• LudvigXIV kirjoitti:

Jösses sentään....

Aikamoista!

kaikki kuvat on mun niinkuin tiedät:)minä en lataile muiden kuvia,miks niin tekisin?? mutta tietty noissa jossakin kuvissa on paksu meikki päällä,tottakai:) vai että hyvännäköinen..joka kerta kun joku kehuu mua niin kurpakko/homostelija tulee nälvimään perään,aika vitun uuvuttavaa..oikeesti..

• peppupupu kirjoitti:

kaikki kuvat on mun niinkuin tiedät:)minä en lataile muiden kuvia,miks niin tekisin?? mutta tietty noissa jossakin kuvissa on paksu meikki päällä,tottakai:) vai että hyvännäköinen..joka kerta kun joku kehuu mua niin kurpakko/homostelija tulee nälvimään perään,aika vitun uuvuttavaa..oikeesti..

niin sä tarkotit tota vekkuli kuvaa?:D joo ei oo mun loool mä oletin et se tyyppi olis vaikka priva viestiny mut ei mitään..kenenköhän se on?

• ihmejakumma
        peppupupu kirjoitti:

haista sinä pitkä paska. tän yhden kerran kun ollaa täällä kundien kanssa läpisemässä ja ne diggaa mun kuvasta(jota olen vaihtanut teidän kurpakkojen/homostelijoiden mieliksi enemmän kuin kerran) tullaan taas vinkumaan ja vittuilemaan mulle. onko jokin vitun ongelma hä? osa porukasta harrastaa syrjintää,eikö nappaa pärstä vai mitä?

Ei pärstässä varmaan mitään vikaa ole, en ole katsonut niin en tiedä, mutta ei tuo kommentti nyt ainakaan toista noista adjektiiveista tue. Mutta se on positiivista jos jotain palstan jannuja ilahdutat herutuksillasi, kyllä he varmasti ilon aiheita tarvitsevatkin.

• peppupupu kirjoitti:

Tiedän. Olen yrittänyt pitää suhteesi matalaa profiilia että välttyisit minua ahdistelevien homojen haukuilta.

Jos kiinnostaa, niin voitais käydä jossain vaiheessa kahvilla. Jos sulla on sähköposti aktiivisena, niin voidaan sopia sen kautta tarkemmin.

Voit sanoa tässä suoraan jos ei kiinnosta.

• LudvigXIV kirjoitti:

Tiedän. Olen yrittänyt pitää suhteesi matalaa profiilia että välttyisit minua ahdistelevien homojen haukuilta.

Jos kiinnostaa, niin voitais käydä jossain vaiheessa kahvilla. Jos sulla on sähköposti aktiivisena, niin voidaan sopia sen kautta tarkemmin.

ja huomaatko,"naamattomiakin" naisia saa kehua,ei iske perskärpäset perään(paitsi macy parka,se on kyllä saanut körmytystä täällä kans:( ) mulla on vähän epäilyksiä ketkä noi mun vainoojat on..ainakin yks naisenpuolikas. syylliset löytyy niistä jotka saavat olla kummallisen rauhassa,pätee moneen asiaan :)
        jännä,äijä saa pitää paljasta perskuvaa mutta naikkonen..noh,tää mun tähti duckface kuva on ja pysyy haha;D sähän voisit lisätä jouluisen persus kuvan,laitat pakettinauhan ja rusetin paketin päälle;D

hei,tiedät kyllä et oon offlimits kaikelle tällä hetkellä,mun tilanne ja terveys..jos pysyn elossa ens vuoden puolelle asiat voi muuttua;)

• Panettais
        LudvigXIV kirjoitti:

Nyt vaan taas kaikki naiset panolle, sähköpostilinjat ovat taas palstiksella aktiivisena. Hopi hopi. Kukas lähtee seuraavana?

• peppupupu kirjoitti:

ja huomaatko,"naamattomiakin" naisia saa kehua,ei iske perskärpäset perään(paitsi macy parka,se on kyllä saanut körmytystä täällä kans:( ) mulla on vähän epäilyksiä ketkä noi mun vainoojat on..ainakin yks naisenpuolikas. syylliset löytyy niistä jotka saavat olla kummallisen rauhassa,pätee moneen asiaan :)
        jännä,äijä saa pitää paljasta perskuvaa mutta naikkonen..noh,tää mun tähti duckface kuva on ja pysyy haha;D sähän voisit lisätä jouluisen persus kuvan,laitat pakettinauhan ja rusetin paketin päälle;D

hei,tiedät kyllä et oon offlimits kaikelle tällä hetkellä,mun tilanne ja terveys..jos pysyn elossa ens vuoden puolelle asiat voi muuttua;)

Perskuvani on taiteellisesti toteutettu, siinä ei ole mitään seksuaalista. Kuvassa on treenatut pakarat lepotilassa...

En kokeile onneani muilla kuvilla, olen luvannut pitää tämän 2019 loppuun. Tykkään enempi sun peppukuvistasi, ne on ihania.

Varmaan nähdään palstalla ensi vuonnakin, pidä mielessä kahvikutsuni. Asutaan varmaan aika lähellä toisiamme, ehkä näkömatkan päässä toisistamme...

• Panettais kirjoitti:

Nyt vaan taas kaikki naiset panolle, sähköpostilinjat ovat taas palstiksella aktiivisena. Hopi hopi. Kukas lähtee seuraavana?

Tälle nikille en aktivoi sähköpostia.

• 66666666666666
        peppupupu kirjoitti:

No ei kait miehet toisen miehen persekuvia katsele, siis heteromiehet.

• peppupupu kirjoitti:

Pertsa kirjoitti: " Asutaan varmaan aika lähellä toisiamme, ehkä näkömatkan päässä toisistamme..."

Wuhuu, nyt sun viimeistään kannattaa hankkiutua sieltä pois, hopi hopi, jos tuo ei ole riittävä peruste ei mikään :D

• pitkätukka-68

En oo kuullutkaan että siitä vois tuollaista vaivaa tulla. Eikös tuo ole aika yleinnkin.

Sleepy Sleepershän levytti J Karjalaisen "Ankkurinappi" sävelin:

  kun kohdattiin teki kipeää
        kun erottiin teki kipeämpää
          kikkeliherpes
          vain muistoksi jäi

• Huuliherpes on se yleinen ja (useimmiten) vaivaton muoto. Huuliherpestä kantaa peräti 85 % aikuisista.

Genitaaliherpeksestä oli tuossa artikkelissa kyse, onkin jo "hieman" vakavampi juttu.

• pitkätukka-68
        palstalutka kirjoitti:

Huuliherpes on se yleinen ja (useimmiten) vaivaton muoto. Huuliherpestä kantaa peräti 85 % aikuisista.

Genitaaliherpeksestä oli tuossa artikkelissa kyse, onkin jo "hieman" vakavampi juttu.

Onneks mulla ei ole siitä kokemusta.

• palstalutka kirjoitti:

Huuliherpes on se yleinen ja (useimmiten) vaivaton muoto. Huuliherpestä kantaa peräti 85 % aikuisista.

näin on,hyvä että muutkin tietävät eron näiden kahden välillä..

• peppupupu kirjoitti:

näin on,hyvä että muutkin tietävät eron näiden kahden välillä..

Juu sain vuosia sitten vakkarilta huuliherpeksen, näkyi lähinnä yhtenä paiseena huulessa. Sitä varten ei tarvinnut edes palstatermein "lutkailla", vaan se tarttui suudelmasta, koska ko. herralla oli edelliskerralla nähdessämme itsellään huulessa samainen vaiva.

• palstalutka kirjoitti:

Juu sain vuosia sitten vakkarilta huuliherpeksen, näkyi lähinnä yhtenä paiseena huulessa. Sitä varten ei tarvinnut edes palstatermein "lutkailla", vaan se tarttui suudelmasta, koska ko. herralla oli edelliskerralla nähdessämme itsellään huulessa samainen vaiva.

hei,huuliherpes on tosi tosi monella,tuntuu että nää nuoremmat sukupolvet ei kanna sitä niin kuin me vanhemmat,thats why huuliherpes hsv-1 genitaalitartunnat on lisääntyneet..koska toi hsv1 antaa elinikäisen immuniteetin,et voi saada sitä uudestaan,edes genitaaleihin joten oikeastaan on vaan hyvä jos on se huuliherpes,pieni suoja..onhan niitä herpeksiä vielä muitakin lajikkeita,mutta tota kakkosta en ota jos itse siihen voin vaikuttaa..

• Oireetonkin voi olla ainakin miehillä samoinkuin klamydia. Harmaaritarillakin voi olla herpes mutta et vain tiedä sitä.

Palstis hemmetti, peppupupun kuvasta ei mulle olisi tullut mieleenkään kysyä että onko aidot. :) rintojen koko ei ole tärkeä mutta aiempien kuvien perusteella pitäisin aitoina ja juuri oikean kokoisina, pienemmätkin riittää hyvin.
      Ihmettelen miten noin nätti tyttö on vapaana.

• tää on kamalaa mutta mieluummin ottaisin vaikka HPVeen eli syylät,iso tsäänssi on että sun kroppa nistii koko viruksen vuosien kuluessa. ennen luultiin että papillooma on elinikäinen myös mutta noup,kroppa voi tuhota sen,toisin kun herpeksen jota kannat hautaan asti. monet sukupuolitaudit ovat oireettomia tai mietoja miehillä mutta naisille tuskaisia..hyvä esimerkki on veikeä pikku vekkuli trikomonas..oikeastaan melkein mahdoton testata miehillä ja kuolee äijillä pois aika nopeasti. naisille,täyttä tuskaa eikä meinaa lähteä..trikomonas on erittäin yleinen nykyään. kun mä tiedän mitä tautipesäkkeitä ihmiset ovat ja monilla ei ole hajuakaan..niin pysyttelen kaukana. siis tottakai olen normaalisti ja kättelen jne mutta turha kuvitella että mun alakroppaan kosketaan muuten kuin kumihanskoilla ooooh: p

haha ihan okei jiimen,joissakin kuvissa boobsit saattaa näyttää feikille,mulla on yks kuva tän vuoden alusta..en oikein tiedä mitä tapahtu mut etumus paisu,oli pakko ottaa kuva ja..jaa-a,sitä ei kyllä voi laittaa profiilikuvaksi,liian törkeä:D ettekste huomaa mun ihanaa duckfacea?;D
        peppis on vapaana koska oma päätös,silleen.en halua olla taakaksi kellekkään niin pitkään kun elämä on tällästä,mulla on niitä ongelmia bläääh..

• Kaisanoasaa

Rikas komea top 10 jännämies. Sellaisiin naiset rakastuu, ei naiset välitä terveydestä kunhan mies vaan on rikas ja komea. Nainen ajatteli että rikas komea mies on hyvä kunnollinen mies jolla ei ole mitään tauteja eikä mies pane muita naisia mutta mites siinä taas kävikään.

• Yllättävän moni nainen kyllä ajattelee että jos mies on rikas ja hyvältä tuoksuva täytyy olla "puhdas" ai jai..

• Kaikysyäsaa--

Aina kun naisille tapahtuu jotain niin toinen osapuoli on komea rikas mies. miksi se on naiset niin että sen komean miehen kanssa tapahtuu ja sattuu saatte seksitauteja ja saatte turpaanne joudutte sairaalaan?

• Naisasialooser11

Tuossa jutussahan tapahtui oikeus. Nainen sai rangaistuksen pinnallisuudestaan.

• justiinsataas

Niin joltain ätmiltä tai tavikseltahan ei tietenkään voi mitään tauteja saada.

• Onneksi jännittävät ei kiinnosta.😁

• valtakunnassaeiolehyvin

Paitsi Konnaketun kelkkaan lähtisit kyllä. Ja sen jonkun vanhan ruman turkulaisen entisen merimiehen.

• valtakunnassaeiolehyvin kirjoitti:

Paitsi Konnaketun kelkkaan lähtisit kyllä. Ja sen jonkun vanhan ruman turkulaisen entisen merimiehen.

Älä höpise täällä on muita lähtenyt muiden kelkkoihin myös varatut mutta minä en ole lähtenyt ketään edes ketään näkemään.
        Suloisia miehiä ne on ja seksuaalisuus ei tee jännäksi vaan suloiseksi.

Minulle on paljon tärkeämpi kultaseni tunteet, ei omani haluni.

• Ulkonäkö-on-kemia

Naiset panee mielummin tautisia komeita miehiä kuin terveitä rumia miehiä.

• yyyx

Huuliherpeshän on lähes jokaisella, joten suuseksiä ei kannata harrastaa ollenkaan kenenkään kanssa, koska se huuliherpes voi tarttua myös alapäähän. Ja kun sellainen rakkula alapäähän iskee, ei kiva.

• Höpsis...

Ei HI-viruskaan niin paha tauti enään ole... Jos vassari lutkaa on uskominen..

Meillähän on lääkkeet.. :D

• humpuukia

Sinunkin pitäisi muistaa ottaa ne lääkkeesi, tosin ne munan kasvatuspillerit ovat humpuukia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40189
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8582
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6000
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4598
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3855
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3612
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3161
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      33
      2848
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe