Venäjältä asumaan suomeen?

kuuletsointuvan

Olen seurustellut venäläisen naisen kanssa jonkun aikaa. Olen käynyt hänen luonaan, ja hän minun luonaan parinviikon jaksoja.

Nyt hän tulee vierailulle ilman paluulippua valmiina, jotta selviteltäisiin kuinka hän saisi asua luonani.

Mihin minun pitää ottaa yhteyttä? Migriin?

Kova tekemään töitä ja hänellä on omat kulunsa vielä kotimaassaan, joten tarvitsee rahaa. Ja on sellaista sorttia, ettei hyväksy minun rahojani käytettäväksi hänen kuluihinsa, vaan muuttaa tänne vasta kun täällä on hänelle töitä tarjolla ja hän saa itse täällä toimeentulonsa järjestettyä.

Mistä pitää lähteä vyyhtiä purkamaan.

Naimisiin emme ole menossa lähiaikoina.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattikuinammatti

      Anna hänelle vain rahaa. Niin hänen ammattisiskonsakin toimivat.

      Mutta mutta, älä missään tapauksessa sekoita tunteitasi tuohon "työsuhteeseen" . Hänelle riittää kun hankit hänelle asunnon ja maksat suorittamastaan "työstä".
      Hänelle saatta löytyä muita hommia ajan pitkään, joten sitten hän voi itse maksaa vuokransa ja pari kertaa viikossa luonasi tuo hänelle aina kivan ylimääräisen ruokarahan.

      • Vikanukkon

        Olipa typerä kommentti !

        No tosiasia on tietenkin että sanoi nyt mitä tahansa niin odottaa toki että mies kantaa kortensa kekoon jos hänen omat varansa eivät riitä. Ole siis mies ja auta naistasi. Älä kuitenkaan jaa mitään extroja, ostat itse sen mikä tarpeellista on, suoraa rahaa älä ala jakamaan sillä siitä päätyy osa aina hänen suvulleen. Normaali kuvio useimmiten.

        Jos hänellä on muuttohaluja tänne niin migriin vain soittoa ja toivot että virkailija ei ole normaali kalkkuna jolle itänaiset tuntuvat oleavn jonkinmoinen uhka siinä missä pakolaispojat ovat vain ihanaa rikkautta. No, joo. Mutta Migrin kautta ja nopealla aikataululla tutustumaan paikalliseen venäläisten nanisten hyväsisko-toimintaan. eli jos lähialueella on muita venakkoja niin heillä on tarvittava tietämys oman alueen käytännöistä ja tietoa mitä kannattaa olla Migrille sanomatta.


    • Anonyymi

      Niin onko minulla uskomaton tuuri vai mitä ?
      Tinderissä taannoin sain osuman venäläiseen naisen kanssa , onhan sen maan kansalaisia ollut joskus aiemminkin tinderissä osumin jotka ovat myyneet itseään.
      Mutta tämä upea 50:n ikäinen nainen otti yhteyttä ja monikuvin ja kertoen paljon elämästään joka ei nyt hassunpaa, on kaupassa töissä ja kuntoilee ja haluaisi suomeen. on koulutettu englanti on todella vahvaa ja insinööri on... mitähän minä teen en nyt millään tavoin rakastu häneen netissä, onhan se mahdotonta onko? upea ilmestys onkin , kertokaa täällä kun kaikki viisaatkin ajatukset täällä on, muilla.

      • Anonyymi

        Koulutettu insinööri loistavalla englanninkielen taidolla ja kaupassa töissä? Ja tuo kaikki uppoaa sinuun kuin kuuma veitsi voihin?!
        Kysy mitä tuo uskomaton olemus kauppaa!
        Todennäköisimmin juuri sitä mitä hyväuskoiset suomalaiset hakevat.


    • Anonyymi

      Ei Suomeen voi noin vain tulla oleilemaan ja oleskelulupakaan ei heltiä noin vaan.
      Poliisin kuulusteluun jos pidemmän aikaa meinaa Suomessa viipyä.

    • Anonyymi

      Migri haluaa Suomeen ainoastaan muslimi-miehiä, yksin ja mielellään 20-30 vuotiaita.
      Joten voit haudata unelmasi.

    • Anonyymi

      Minulla on venäläinen miesystävä. Hän kävi täällä joka toinen viikko kunnes Korona sulki rajat. Nyt ollaan sitten eri maissa. Aloittajalle vastaisin, että vaihtoehdot ovat
      a) työpaikan etsiminen ja sitten työ-oleskelulupa
      b) naimisiin ja oleskelulupa avioliiton perusteella
      Meillä oli juuri ennen Koronaa alettu puhua avioliitosta, niin kappas emme ehtineet maistraattiin, vaan nyt odotellaan erossa.

    • Anonyymi

      Turha niitä tänne rahdata.
      Meilläkin työpaikalla lorvii yksi veäläinen.
      Ei tee sitäkään vähää mitä suomalainen.

      • ne tekeekin makkarissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe