Huomasin Peppupupun olevan palstan kaunein ja seksikkäin nainen. Oletteko samaa mieltä?
Peppupupun uusi profiilikuva
15
462
Vastaukset
- eitinderiä
Taitaa olla tindertyttö en ole samaa mieltä
- makunen_tuomari
On se kaunis ja seksikäs mutta ei voi sanoa palstan kaunein kun kaikkien kuvia ei ole nähty.
Täällähän voi olla millaisia missejä vain puskissa kurkkimassa. Kuvat on kerrassaan hyviä.
- vaikkakuinkamonta
Niin täällähän on toooosi paljon naisia, etenkin heruttelevia.
Nätti pupu on muistelen sitä kivaa pupu kuvaa jossa oli erityisen soma.
- Jakita
Laitahan valtakunta sinäkin joku "kova" kuva tuonne profiiliin näytille.
Tiiä jos vaikka Jakita pian innostusi ja otan sinusta salarakkaan;) Jakita kirjoitti:
Laitahan valtakunta sinäkin joku "kova" kuva tuonne profiiliin näytille.
Tiiä jos vaikka Jakita pian innostusi ja otan sinusta salarakkaan;)En tarvitse sala juttuja
Peppupu se vaan kaunistuu kuva kuvalta
Nyt pujis pyydät peppistä vierailulle jouluna, välimatkakaan ei taida olla este, käväiset vaikka hakemassa. Nimetkin rimmaa hyvin yhteen. :)
Jiimen kirjoitti:
Nyt pujis pyydät peppistä vierailulle jouluna, välimatkakaan ei taida olla este, käväiset vaikka hakemassa. Nimetkin rimmaa hyvin yhteen. :)
No juu, nimet kieltämättä rimmais hyvin :D
- ainakannattaayrittää
Mutta tarpeeksi kun kehutte niin eihän sitä tiedä vaikka saisitte.
Housut pois ja perse näytille pupu
:-)Vaikea olla samaa mieltä, kun en ole lesbo.
- 12121212121212
Herrasmiehenä en kommentoi ulkonäköä, mutta peppupupu on ilman muuta yksi palstan fiksuimmista ja mukavimmista naisista.
- hienoahienoa
Voisikohan peppupupulta saada jotenkin peppua? :D :D :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412