Siksi ihmetyttää entisestään, miten hän voi olla niin naisvihamielinen. Eikö hän näe edes kaverinaisiaan ihmisinä? Jos ei, miksi hän kuitenkin viettää aikaa heidän seurassaan ja laskee heidätkin kavereikseen?
Nallilla on kuulemma naiskavereita
3
98
Vastaukset
- oisko_pers_häiriö
Mä vähän luulen, että ne Nallin kaverisuhteet ovat ainakin hänen puoleltaan aika pinnallisia pikemminkin kuin mitään varsinaisia läheisiä ystäviä. Eli Nal ei varmaankaan ole varsinaisesti tunnetasolla kiintynyt omiin kavereihinsa, vaan lähinnä pyrkii hyötymään jne. heistä.
Oma isäni on oikein oppikirjaesimerkki epäluuloista persoonallisuushäiriötä sairastavasta ihmisestä, ja hänkin on aikalailla tuollainen. Eli kykenee melko sujuvasti sosiaaliseen kanssakäymiseen tarvittaessa ja omaa aika paljon hyvänpäiväntuttuja, pinnallisia kaverisuhteita jne. Ensinäkemältä vaikuttaa varsin normaalilta, mutta lähempi tutustuminen isääni paljastaa hänen pohjimmiltaan hyvin vihamielisen, kateellisuuden ja epäluulojen sävyttämän suhtautumisensa melkein kaikkiin muihin ihmisiin. Tunne-elämältään hän vaikuttaa aika eristyneeltä ja yksinäiseltä ihmiseltä, en usko, että hän oikeasti luottaa tai välittää yhdestäkään toisesta ihmisestä.- välttelee.pölöjä
Isäsi on viisas. Nal on hullu.
- Aauuuuu
On sillä hullulla joku akka taas. Kohta se sen jättää ja alkaa palstauhoominen! Miettikää näitä naisia kun me ei tiedä mihin 💩 on kätensä työntäny!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253