Even mielestä 3 tapaamista = suhde

"Kolme tapaamista merkitsee Even mielestä suhdetta."

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-43ee-85e4-2d36490720bd

Ja minä kun luulin, että saatan liioitella laskiessani sen eksän, jonka kanssa oltiin vain 3 kk, poikaystäväkseni. Mutta kyllä tuo nyt jo vähän naurettavalta kuulostaa, että 3 tapaamista olisi suhde. Mielestäni seurustelusta voidaan puhua aikaisintaan kuukauden päästä ensitapaamisesta ja sekin on vielä hyvin vähän.

11

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Monen miehen kanssa on ollut kuitenkin seksiä ensitreffeillä. Se on nykypäivää."

      No niinpä.

      "En ole kenellekään pelkkä pano, patja tai laastari."

      No niinpä.

      "Even mielestä seksiä kannattaa harrastaa ensitapaamisella, sillä kemioiden kohtaaminen sängyssä on parisuhteessa olennaista."

      No niinpä.

      "Eve on omien sanojensa mukaan ja ystäviltä kysymiensä arvioiden mukaan tosi hyvännäköinen."

      No niinpä.

      "Even kokemuksen mukaan kolmekymppiset ja alle kolmekymppiset miehet tapaavat mielellään itseään vanhempia naisia, jotka tietävät, mitä haluavat, ja ovat taitavia seksissä."

      No niinpä :D

      • olen-pahoillani

        Harmittaisiko sinua kovasti, jos nämä kaikki väittämät kuitenkin pitäisivätkin paikkaansa Even ja monen muun nelikymppisen naisen kohdalla?

        No niinpä:D


    • hohhoijakkaataas

      Hohhoijakkaa, taas keski-ikäinen nainen yrittää ylpeillä puumailullaan, milloinhan naiset oikeasti tajuavat sen ettei miehille ole vaikeaa antaa.

    • kyllä.eve.suhteessa.oli

      eikös mazylläkin ollut jos mies sanoi moi niin se oli seurustelemista ja suhde ja jos naapurin mies sanoi moi ja jutteli jotain niin se on pitkä suhde ja lähikaupan kauppias jonka näki usein kun kaupassa kävi ostoksilla niin se oli aviomies ja maito ja pulla kuskit jotka toi pullaa kauppaan nin ne oli kihlattuja

      • Semmonen etäsuhde hässäkkä, jota minäkin aikoinaan pidin seurusteluna. Tietenkin, kun itse kovasti halusin seurustella, mutta eihän tuota varmaan voida virallisesti seurusteluna pitää, kun nähdään sillon kun mies ehtii...

        Mutta olen aina laskenut hänet yhdeksi poikavereistani, niistä monista. :D

        Terkuin Lumikki... ;)


      • mazy kirjoitti:

        Semmonen etäsuhde hässäkkä, jota minäkin aikoinaan pidin seurusteluna. Tietenkin, kun itse kovasti halusin seurustella, mutta eihän tuota varmaan voida virallisesti seurusteluna pitää, kun nähdään sillon kun mies ehtii...

        Mutta olen aina laskenut hänet yhdeksi poikavereistani, niistä monista. :D

        Terkuin Lumikki... ;)

        Ehkä mä innostuin liikaa hänestä, enkä ottanut huomioon ettei hän ehkä ole yhtä innostunut minusta ja en sitten tiedä olisiko tuo suhde koskaan muuttunut kylki kyljessä elämiseksi vai olisiko hän kenties halunnut jatkaa sitä nädään kun ehditään tyyppistä juttua. Mutta minä en halunnut ja mulle riittänyt, niinpä katkaisin suhteen...

        Tunsin olevani hänelle vaan likka jota ei oteta tarpeeksi vakavasti. Saatoin olla liian hätäinenkin...paha sanoa. Olisi hän väittämänsä mukaan halunnut jatkaa minun tapailua ja oli kiinnostunut "kai" enemmänkin...:D

        Mut jos tulee olo, ettei toinen oikeen oo tosissaan, niin ei sitä sillon oikeen jaksa jäähä kattelemaankaan...


    • Tämä-selvä

      Ekalla treffeille pitää jo naida, suhde vasta 6 kk päästä.

    • Raha-on-kemia

      Kyllä ekoilla treffeillä seksiä, toisilla trefffeillä muutetaan yhteen, kolmansilla seurustellaan jo.

    • hienohomma

      Vaikka en itse irtosuhteita enkä panosuhteita harrasta, minusta juttu oli positiivinen. Hienoa, että nelikymppinen nainen on saanut elämänsä huikeimpia orgasmeja. Niinhän se menee, jos elämäntilanne ja kumppani on sopiva, orgasmeista ja seksistä alkaa nauttia kunnolla vasta yli nelikymppisenä. Tässä varmaan oli kyseessä seksikumppani, joka osasi antaa suuseksiä ja tiesi myös g-pisteen sekä muita hyviä temppuja..

      • pitkätukka-68

        »Tässä varmaan oli kyseessä seksikumppani, joka osasi antaa suuseksiä ja tiesi myös g-pisteen sekä muita hyviä temppuja..»

        Musta on hämmentävää, ettei nuo ole jokaiselle miehelle itsestäänselvyyksiä.


    • 12121212121212

      Vuoden rationalisointihamsterointi-erityispalkinnon voittaa Eve!

      En ole patja tai laastari, koska kolme tapaamistahan on suhde.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3549
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      57
      1236
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      248
      1081
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      970
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      299
      944
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      913
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      912
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      874
    9. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      869
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      854
    Aihe