PSA laatu alkaa näkyä Toyota Proacessa

ProaceMan

Vuoden vanhassa autossa sisätilalämmittimen puhallin temppuillee. Välillä kestää tosi pitkään ennen kuin lähtee toimimaan tai saattaa toimia hetken ja hiljenee. Ensimmäinen huolto on vielä edessäpäin ja onneksi on takuun alainen auto. Alkaa vaan mietityttää että uskaltaakohan tätä edes pitää takuaikaa pidempään.

11

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaaHolisti

Mistäköhän lämmittimestä poika oikein provoilee?

• ProaceMan

No ihan tässä kirjoitellaan auton omasta flektistä joka hönkii ilmaa ohjaamoon.

Menikö vähän tunteisiin?

• Pepshukka

liekö sisätilanlämmitin toyota autoon alunperin kuuluva vai oisko ihan defa,calix tms kyseessä jolloin turha automerkkiä,olipa mikä tahansa,sotkea tähän jos siperian lämpöpakettiin moinen täällä lisätty kera säteilylämmittimen(pakkasen selättäjä nro 1),nastarenkaiden ja lumiharjan.

• ProaceMan

Mikä on virallinen nimi sille puhaltimelle joka puhaltaa ilmaa autoon? Ilmastoinnin puhallin? Eli ihan auton vakiovarusteista on siis kyse. Joku kosketushäiriö lienee syynä, rele rikki tms. Sähköviathan on raskalaisille tuttuja vai kuinka?

• Pepshukka

Elikkäs lämmityslaitteen puhaltimesta lienee kyse ja kyllähän sen toimia kuuluu tokikin.
      Oletko katsonut sulakkeen?
      No senverta koskettaa että Citroen merkkisestä farmarista, jossa oikutteli aika monikin asia ,mutta tähän liittyen juurikin tuo lämppärin puhallin ja yx kerta talvi-iltana auto oli jääkylmä,ikkunat veti huuruun ja syyksi paljastui puhaltimen toimimattomuus.
      Uskokaa tai älkää mutta hätä keksi keinot pakosta ja vähän tuumimallakin koska ajamaan oli lähdettävä ja hansikaslokeron alle potkaisu apukuskin jalkatilan yläosaan käynnisti siitälähtien puhaltimen jos muuten ei puhallin käynnistynyt.
      Puhaltimen moottori oli siinäkohdin enkä ruvannut omistusaikanani aukaisemaan ja korjaamaan mikä tietty olisi tarvinnut tehdä mutta vaihtoon meni ja kerroinkin tästä tutulle ostajalle,
      Hiilet olivat kuulemma vaihtokunnossa ja vika korjaantui sillä.

• Houhou

Tyypillisiä ranskalaisia vikoja siis tiedossa, melko huteroa on sähköistys?

• Hassutterot

Kun Proace kuitenkin osoittautui kestävimmäksi ja luotettavimmaksi tojoksi pitniin aikoihin yritti terot kilvan esittää että se on oikeaataan enimmäkseen toyota. Nyt kun tulee enaimmäinen takaisinkutsu niin se onkin yhtäkkiä taas PSA. miten on, terot?

• PSAKAKSI_meni

Ei ole kyllä tullut mitään takaisinkutsuja, kuten oikeilla Toyotilla.

Huollossa saa tapella jokaisen korjauksen erikseen kuten ranskalaisissa ja huollon jälkeen huomaa että suurin osa on jätetty tekemättä.

Toyota ei japanilaistanut PSA:ta, vaan PSA ranskalaisti Toyotan.

En ole tyytyväinen.

• japanforever

kyllähän ne kaikki osat proaceen tulevat japanista. Ei niitä linjalla sotketa noihin ranskalaisiin. Sähköosissa kullatut liittimet toimivuuden takaamiseksi.

• San_selisee

Lisäksi kaikki ranskalaiset jotka ovat Toyota-linjalla töissä, puhallutetaan töihin tultaessa ja samoin ruokatunnin jälkeen.

• tehdaskäynnillä

ja lisäksi niille ranskalaisille, jotka kokoaa Toyotaa on aina lounaalla sushia puikoilla. Kuulema pysyy tarkkuus sormissa paremmin kohdillaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe