Sabotaasia palstalla

Ketjujani on poisteltu ja kuvani oli poistunut jo toistamiseen profiilistani.

Ilmeisesti trollaattorit ovat tehneet minusta ilmiantoja. Tosi reilua trollailla palstalla toistakymmentä vuotta tuhoten palstan uskottavuuden, ja sitten ilmiantaa minun ketjujani kun palaa käpy siihen että mainitsen asiasta sivulauseessa.

90

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen

      Pitäisköhän sun hankkia joku muu harrastus kuin tämä palsta?

      • turpiinsaattevielä

        Jääkää te kaikki paskiaiset tänne sorrettaviksi. Te olette niitä JEES,JEES, JEES ,
        syöpäläisiä joita ylläpito "hyysää", koska olette yhtä epärehellisiä paskiaisia.


    • näin_homma_toimii

      Pyydä anteeksi taas pönttikseltä, se on kasvatettu niin että on pakko antaa anteeksi. Sillä on kaikki kuitattu ja ketjujakaan ei tarvi poistella enää.

      • Ludenkiusari

        Tai no et ehkä olekaan turha... Onhan tuo pellen roolikin jollain oltava. Tosiaan....


      • Kaikesta huolimatta olen palstan asiallisin kommentoija. Mietipä nuija sitä.


      • toimintaavaativa
        LudvigXIV kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta olen palstan asiallisin kommentoija. Mietipä nuija sitä.

        Nimittelyä. Ketju menee poistoon.


      • toimintaavaativa kirjoitti:

        Nimittelyä. Ketju menee poistoon.

        Oletpa herkkä.


      • asiattomuudet.pois
        LudvigXIV kirjoitti:

        Oletpa herkkä.

        Palstaa siivotaan.


      • asiattomuudet.pois kirjoitti:

        Palstaa siivotaan.

        Näköjään trollaattorit palkattu siivoamaan.


      • Palkatut trollaattorit siivoamassa.


      • Ludenkiusari
        LudvigXIV kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta olen palstan asiallisin kommentoija. Mietipä nuija sitä.

        Omasta mielestäsi olet myös viisaskin ja komea, mutta monesta muusta täysi nuija ja akanperseellä varustettu ikisetä... :oD
        Kyllä sinun asiallisuudet on vaan satujuttuja. Olet kunnon mulkku äijänkuvatus ja sen alkaa ymmärtää jo siitä, että sulla ei ole muuta elämää kuin tää palsta. :oD


      • Toivottavasti teistä palstalässyttäjistä päästään eroon.


      • Goodbye
        LudvigXIV kirjoitti:

        Toivottavasti teistä palstalässyttäjistä päästään eroon.

        Siivous toimii.


      • pyhä.lehmä
        Ludenkiusari kirjoitti:

        Omasta mielestäsi olet myös viisaskin ja komea, mutta monesta muusta täysi nuija ja akanperseellä varustettu ikisetä... :oD
        Kyllä sinun asiallisuudet on vaan satujuttuja. Olet kunnon mulkku äijänkuvatus ja sen alkaa ymmärtää jo siitä, että sulla ei ole muuta elämää kuin tää palsta. :oD

        Olen kyllä niin samaa mieltä tuosta luonnevikaisesta umpitekopyhästä länkyttäjästä. Aloitus oli uhriutumisteatterin esikuva


      • Ludenkiusari
        pyhä.lehmä kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä tuosta luonnevikaisesta umpitekopyhästä länkyttäjästä. Aloitus oli uhriutumisteatterin esikuva

        No pellehän se on koko tyyppi... mikä lie höyhäke.... mutta kaikenlaisia tämäkin maailma vaan elättää. :o)


      • kaulushihnaamyöten
        Ludenkiusari kirjoitti:

        Omasta mielestäsi olet myös viisaskin ja komea, mutta monesta muusta täysi nuija ja akanperseellä varustettu ikisetä... :oD
        Kyllä sinun asiallisuudet on vaan satujuttuja. Olet kunnon mulkku äijänkuvatus ja sen alkaa ymmärtää jo siitä, että sulla ei ole muuta elämää kuin tää palsta. :oD

        Eipä näytä sullakaan olevan mitään muuta, siis painu sinne huoras vittuun.


    • trollli

      Kyllä muijat on kettumaisia, jos joku onkin rekannut itselleen nikken ja ilmiantanut sunt ja sun siivottoman perskuvan. Joskus enkelitkin muuttuu pikkupiruiks, kun tarpeeks kiusataan.
      Lampaillakin on hampaat, ne alahampaatkin riittää... yläleuka voi olla hyvinkin hampaaton; mutt ruohotupot kyllä irtoaa, usko pois!

      Äkkiäkös sä muutaman aloituksen teet, kuninkaallisella tyylilläsi kuten ennenkin.
      Tarjoaisin sulle luumupiirakkaa lohdutukseks, jos se ois mahdollista, mutt oon pahoillani; ...ei ole!
      Pakko syödä vaan itse, mutt maistuu tää tosiaan hyvälle, sen voin kertoa!

      Näkyilee... ai niin mä oon pahoillani sun kohtelustasi, mutt sellaista elämä on ...ja pärjäilehän!

    • poliisinpoikaa
    • Trollien-paljastaja

      Trollia pitää trollailla.

      • trollli

        Niin , mutt mä huomauttaisin; etten mä ole syyllistynyt ainakaan trollailluun!
        Joteskin alkoi tuntua ett Ludviikki taas ymmärsi väärin, kun yritin sille selvittää, ett joku on närkästynyt miehen temppuiluun totaalisesti.
        Olisin lohduttnutkin sitä vielä, mutt se on mahdollista vain virtuaalisesti, ja toivottelin sille vielpärjäämistäkin... niin ett, olkoot yleensä uppoaa syvemmälle mitä enemmän puhuu!
        Mutt Ludviikki huuteli poliisinpoikana -> konna-kettua; enkä mä halua liivimiehien huomiota!

        Ritarii... HARMAARITARII apuAA ...APUAAA!!!


      • trollli kirjoitti:

        Niin , mutt mä huomauttaisin; etten mä ole syyllistynyt ainakaan trollailluun!
        Joteskin alkoi tuntua ett Ludviikki taas ymmärsi väärin, kun yritin sille selvittää, ett joku on närkästynyt miehen temppuiluun totaalisesti.
        Olisin lohduttnutkin sitä vielä, mutt se on mahdollista vain virtuaalisesti, ja toivottelin sille vielpärjäämistäkin... niin ett, olkoot yleensä uppoaa syvemmälle mitä enemmän puhuu!
        Mutt Ludviikki huuteli poliisinpoikana -> konna-kettua; enkä mä halua liivimiehien huomiota!

        Ritarii... HARMAARITARII apuAA ...APUAAA!!!

        Paikalla :) Vaikka et sä kyllä mitään apua oikeasti tarvii, ludden kaltaiset hoitelet itse vasemmalla pikkurilläkin ja ne liivimiehetkin pelkää sua, jos et heitä judolla lattiaan hoitelet korkkarilla. Ei niillä oo mitään normityöntekijän saikkuetuja, ei ne sulle uskalla alkaa :D


      • dfghcvbjk

        Tämä ois niin herkullista kun vielä nimeäisit sen liivihengin joka sun takana muka on😋 vois sattua "Juhaa" leukaan


      • trollli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Paikalla :) Vaikka et sä kyllä mitään apua oikeasti tarvii, ludden kaltaiset hoitelet itse vasemmalla pikkurilläkin ja ne liivimiehetkin pelkää sua, jos et heitä judolla lattiaan hoitelet korkkarilla. Ei niillä oo mitään normityöntekijän saikkuetuja, ei ne sulle uskalla alkaa :D

        Ihanaa, on niitä herrasmiehiäkin vielä olemassa! Sorry, se eilen iltainen sekoiluni... vähän alkoholipitoista ja harkintakyky lipsui! Poistivat onneks sepustukset ja sekoiluni kokonaisuudessaan, sä kuitenkin taisit ehtiä sepustuksen nähdä...sorry siitä!
        Eilen illalla kyllä kiukutti, mutt jo aamulla ymmärsin ett tais olla kuitenkin parempi ett meni kuin sitt menikin, ei ainakaan ole jälkipuheita kenenkään kohdalta oikeesti tulossa, jollei sitt Superin, jos toi yks häirikkö kateellisuuttaan sen nikken polttaa.

        Ei konna-kettua ole näkynyt ainakaan vielä täällä. En mä yhtä miestä pelkää, mutt porukalle on aika turha alkaa yksinään uhoomaan. Yleensä liikkuvat porukoissa paljon... ainakin turkulaiset, muutamia heistä kyll jotenkuten tunnen. Tätini äijän kautta, tai siis ovat nähneet mut ja tietävät taatusti kuka olen. Eli nähneet pyörän päällä tai kahvitauolla; kipsalla/tuvalla... tien päällä ollessani ja mulla on ollut joku sukulais äijistä esiliinana silloin. Yksin en tien päälle saa lähteä, kuten Porvooseen, Hankoon tai Tammisaateen ajamaan, joissa kesäisin tykkään joskus ain käydä.

        Ajoivat kerran kiinni meidät ennen Paimiota ja samassa porukassa ajettiin Saloon asti, siellä tiemme erkanivat, kun se porukka jäi onneks Saloon kaupunki alueelle.
        Sama porukka oli kahvilla tulomatkallamme YkkösCafeella kun me mentiin sinne kahville, sillä heidän pyöriään ei näkynyt sinne kääntyessämme.
        Mä en antanut sen asian häiritä, joten tuntevat kyllä mun naamani ja "lapsenpiikani" tunsivat jo ennestääkin, tulin huomaamaan puheista tai oikeastaan niistä herjoista. Ne puheet kyllä loppui kuin seinään, kun kävi ilmi ett olenkin "vain" sukulaislikka!


      • trollli kirjoitti:

        Ihanaa, on niitä herrasmiehiäkin vielä olemassa! Sorry, se eilen iltainen sekoiluni... vähän alkoholipitoista ja harkintakyky lipsui! Poistivat onneks sepustukset ja sekoiluni kokonaisuudessaan, sä kuitenkin taisit ehtiä sepustuksen nähdä...sorry siitä!
        Eilen illalla kyllä kiukutti, mutt jo aamulla ymmärsin ett tais olla kuitenkin parempi ett meni kuin sitt menikin, ei ainakaan ole jälkipuheita kenenkään kohdalta oikeesti tulossa, jollei sitt Superin, jos toi yks häirikkö kateellisuuttaan sen nikken polttaa.

        Ei konna-kettua ole näkynyt ainakaan vielä täällä. En mä yhtä miestä pelkää, mutt porukalle on aika turha alkaa yksinään uhoomaan. Yleensä liikkuvat porukoissa paljon... ainakin turkulaiset, muutamia heistä kyll jotenkuten tunnen. Tätini äijän kautta, tai siis ovat nähneet mut ja tietävät taatusti kuka olen. Eli nähneet pyörän päällä tai kahvitauolla; kipsalla/tuvalla... tien päällä ollessani ja mulla on ollut joku sukulais äijistä esiliinana silloin. Yksin en tien päälle saa lähteä, kuten Porvooseen, Hankoon tai Tammisaateen ajamaan, joissa kesäisin tykkään joskus ain käydä.

        Ajoivat kerran kiinni meidät ennen Paimiota ja samassa porukassa ajettiin Saloon asti, siellä tiemme erkanivat, kun se porukka jäi onneks Saloon kaupunki alueelle.
        Sama porukka oli kahvilla tulomatkallamme YkkösCafeella kun me mentiin sinne kahville, sillä heidän pyöriään ei näkynyt sinne kääntyessämme.
        Mä en antanut sen asian häiritä, joten tuntevat kyllä mun naamani ja "lapsenpiikani" tunsivat jo ennestääkin, tulin huomaamaan puheista tai oikeastaan niistä herjoista. Ne puheet kyllä loppui kuin seinään, kun kävi ilmi ett olenkin "vain" sukulaislikka!

        " Sorry, se eilen iltainen sekoiluni... vähän alkoholipitoista ja harkintakyky lipsui! Poistivat onneks sepustukset ja sekoiluni kokonaisuudessaan, sä kuitenkin taisit ehtiä sepustuksen nähdä...sorry siitä! "

        Juu eipä mittään, oli siinä oma hauskuutensakin ja ihan pikkuriikkisen harmittikin kun olin sulle vastauksen naputtanu ja sitten ilmottikin että viesti poistettu :( Eikä sun tarvii anteeksi multa pyydellä, oon jo tottunu sun ajoittaisiin tuiskahduksiin, tiedän että ne on kuiteskin ohimeneviä niin en niistä herneitä vedä nokkaan :D


      • 876876879
        trollli kirjoitti:

        Ihanaa, on niitä herrasmiehiäkin vielä olemassa! Sorry, se eilen iltainen sekoiluni... vähän alkoholipitoista ja harkintakyky lipsui! Poistivat onneks sepustukset ja sekoiluni kokonaisuudessaan, sä kuitenkin taisit ehtiä sepustuksen nähdä...sorry siitä!
        Eilen illalla kyllä kiukutti, mutt jo aamulla ymmärsin ett tais olla kuitenkin parempi ett meni kuin sitt menikin, ei ainakaan ole jälkipuheita kenenkään kohdalta oikeesti tulossa, jollei sitt Superin, jos toi yks häirikkö kateellisuuttaan sen nikken polttaa.

        Ei konna-kettua ole näkynyt ainakaan vielä täällä. En mä yhtä miestä pelkää, mutt porukalle on aika turha alkaa yksinään uhoomaan. Yleensä liikkuvat porukoissa paljon... ainakin turkulaiset, muutamia heistä kyll jotenkuten tunnen. Tätini äijän kautta, tai siis ovat nähneet mut ja tietävät taatusti kuka olen. Eli nähneet pyörän päällä tai kahvitauolla; kipsalla/tuvalla... tien päällä ollessani ja mulla on ollut joku sukulais äijistä esiliinana silloin. Yksin en tien päälle saa lähteä, kuten Porvooseen, Hankoon tai Tammisaateen ajamaan, joissa kesäisin tykkään joskus ain käydä.

        Ajoivat kerran kiinni meidät ennen Paimiota ja samassa porukassa ajettiin Saloon asti, siellä tiemme erkanivat, kun se porukka jäi onneks Saloon kaupunki alueelle.
        Sama porukka oli kahvilla tulomatkallamme YkkösCafeella kun me mentiin sinne kahville, sillä heidän pyöriään ei näkynyt sinne kääntyessämme.
        Mä en antanut sen asian häiritä, joten tuntevat kyllä mun naamani ja "lapsenpiikani" tunsivat jo ennestääkin, tulin huomaamaan puheista tai oikeastaan niistä herjoista. Ne puheet kyllä loppui kuin seinään, kun kävi ilmi ett olenkin "vain" sukulaislikka!

        Ihan pihalla taas. :D

        Pertsa -poliisinsinpoika

        "Unohdin laittaa tämän Konnaketulle.
        <3: https://www.youtube.com/watch?v=3K1mxCKejuA"

        Pertsahan oli identiteettikriisissä seksuaalisen suuntautumisensa kanssa. Konnakettu ei liity tähän mihinkään.

        Et tunne Turun HD -miehiä. 99% mitättömiä paska..housuja voit tuntea, prosenttipuolelta et.


    • helmiä_sioille

      Mihin kamaan olit nalkissa ennen kun jäit nalkkiin palstaan? Polle? Piri? Subut? Kaikki nämä ja jotain muutakin vielä?

      • Ludenkiusari

        Oli talonyhtiön hallituksessa ja se sitten häädettiin koko talonyhtiöstä pois, niin nytten vuokrayksiössään keksi halvemman kohteen terrorisoinnille. :oD


      • helmiä_sioille
        Ludenkiusari kirjoitti:

        Oli talonyhtiön hallituksessa ja se sitten häädettiin koko talonyhtiöstä pois, niin nytten vuokrayksiössään keksi halvemman kohteen terrorisoinnille. :oD

        Mä olen lyhyen elämäni aikana nähnyt, tuntenut ja tavannut todella ison kirjon erilaisia ihmisiä. Ainoastan nistit käyttäytyy ja toimii samalla tavalla ku paskis.


      • Ludenkiusari
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä olen lyhyen elämäni aikana nähnyt, tuntenut ja tavannut todella ison kirjon erilaisia ihmisiä. Ainoastan nistit käyttäytyy ja toimii samalla tavalla ku paskis.

        No sinnikästä toimintaahan tuo on kieltämättä. Jänkää ja vänkää selvää asiaa, vaikka on kaikellatapaa jo paska housussa. Kaikki vittuilee sille ja itsekin varmaan jossain syvällä tajuaa, ettei sitä ota kukaan vakavasti enää täällä, mutta eikun vaan tunkee selitämään ja vänkäämään jotain omaansa väkisin palstalle. En mä kyllä oo täällä sisämaassa vielä tuollaseen tottunut....

        Tulee kyllä mieleen, että aikamoinen pitää olla hämäryys itsestä tai sitten järkyttävän tyhmä... Aika jännä kuitenkin...


      • helmiä_sioille
        Ludenkiusari kirjoitti:

        No sinnikästä toimintaahan tuo on kieltämättä. Jänkää ja vänkää selvää asiaa, vaikka on kaikellatapaa jo paska housussa. Kaikki vittuilee sille ja itsekin varmaan jossain syvällä tajuaa, ettei sitä ota kukaan vakavasti enää täällä, mutta eikun vaan tunkee selitämään ja vänkäämään jotain omaansa väkisin palstalle. En mä kyllä oo täällä sisämaassa vielä tuollaseen tottunut....

        Tulee kyllä mieleen, että aikamoinen pitää olla hämäryys itsestä tai sitten järkyttävän tyhmä... Aika jännä kuitenkin...

        Et ole tuntenut ainuttakaan nistiä...

        Suurin osa niistä on tyhmiä hörhöjä. Ei jaksa edes viittä sekuntia niiden seurassa. Mutta joukkoon mahtuu myös lahjakkaita ja fiksuja tyyppejä, jotka ovat syystä tai toisesta ajautuneet sille tielle. Olen tuntenut sellaisia, nykyään melkein kaikki tuntemani sellaiset kuolleita... :(

        Mut nistin elämässä on totta ainoastaan yksi asia. Mitä tahansa se tekee tai sanoo, on sillä ainoastaan yksi päämäärä. Nimittäin sen päivittäisen setin hankkiminen. Ja siinä ei keinoja kaihdeta. Kaikki keinot on sallittuja kunhan saa sen päivittäisen fixinsä...


      • 534533555
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä olen lyhyen elämäni aikana nähnyt, tuntenut ja tavannut todella ison kirjon erilaisia ihmisiä. Ainoastan nistit käyttäytyy ja toimii samalla tavalla ku paskis.

        2x nähnyt vastaavan tapauksen. Toisessa viina ja kipulääkkeet, toisessa viina ja kokaiini. Pamit aiheuttaa myös pitkään käytettyinä pahaa jälkeä viinan kanssa.


      • aika.selvää
        534533555 kirjoitti:

        2x nähnyt vastaavan tapauksen. Toisessa viina ja kipulääkkeet, toisessa viina ja kokaiini. Pamit aiheuttaa myös pitkään käytettyinä pahaa jälkeä viinan kanssa.

        Se on varmasti tätä.


      • Ludenkiusari
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Et ole tuntenut ainuttakaan nistiä...

        Suurin osa niistä on tyhmiä hörhöjä. Ei jaksa edes viittä sekuntia niiden seurassa. Mutta joukkoon mahtuu myös lahjakkaita ja fiksuja tyyppejä, jotka ovat syystä tai toisesta ajautuneet sille tielle. Olen tuntenut sellaisia, nykyään melkein kaikki tuntemani sellaiset kuolleita... :(

        Mut nistin elämässä on totta ainoastaan yksi asia. Mitä tahansa se tekee tai sanoo, on sillä ainoastaan yksi päämäärä. Nimittäin sen päivittäisen setin hankkiminen. Ja siinä ei keinoja kaihdeta. Kaikki keinot on sallittuja kunhan saa sen päivittäisen fixinsä...

        No joskus näin vähän Hesassa metrossa pari nistiä. Siis jutut suurinpiirtein ok, mutta aineista ne aikapitkälti puhui. Oli vissiin vaan just kamaa mukana ja homma hoidossa. Voisin kuvitella, että kun on vähissä, iskee paniikki ja sellainen maaninen vaihe. On pakko saada asiat kuntoon, eikä siinä ehkä keinoja kaihdeta. Pertsallahan on aina näitä maanisia vaiheita, kun alkaa korttitalo kaatumaan jotenkin. Silloin alkaa tulla vaikka mitä.... Mitähän se vielä keksii...nyt on ollut aika seesteistä loppujen lopuksi? Vähän se on syytellyt sinne ja tänne, mutta mitään massiivista huutelua ei oo vielä nähty....

        Oispa muuten siisti tietää kaikki sen tukinikit... Olikohan se edesunissakin sen tukinikki? Sehän on kadonnut tyystin palstalta... Entäs se camelboots? Ja ootko ihan varma, että Pertsa ei ois Pulla?


      • helmiä_sioille
        Ludenkiusari kirjoitti:

        No joskus näin vähän Hesassa metrossa pari nistiä. Siis jutut suurinpiirtein ok, mutta aineista ne aikapitkälti puhui. Oli vissiin vaan just kamaa mukana ja homma hoidossa. Voisin kuvitella, että kun on vähissä, iskee paniikki ja sellainen maaninen vaihe. On pakko saada asiat kuntoon, eikä siinä ehkä keinoja kaihdeta. Pertsallahan on aina näitä maanisia vaiheita, kun alkaa korttitalo kaatumaan jotenkin. Silloin alkaa tulla vaikka mitä.... Mitähän se vielä keksii...nyt on ollut aika seesteistä loppujen lopuksi? Vähän se on syytellyt sinne ja tänne, mutta mitään massiivista huutelua ei oo vielä nähty....

        Oispa muuten siisti tietää kaikki sen tukinikit... Olikohan se edesunissakin sen tukinikki? Sehän on kadonnut tyystin palstalta... Entäs se camelboots? Ja ootko ihan varma, että Pertsa ei ois Pulla?

        Pertsan operoidessa palstalla ei voi olla varma kuin itsestä... :D

        Mut viimeisin edesmennyt hyvä frendini oli tässä bändissä kitaraa soittava heebo. Lahjakas ja hemmetin terävä tyyppi, mut syystä tai toisesta kaman vetoon oli vahvempi vietti kuin luovuuteen. Ja se synnynnäinen sydänvikakin...

        Mut kepeät mulla Makelle... <3

        https://www.youtube.com/watch?v=dSQUko7bSqw&t=13s


      • Pertsa on nalkissa itseensä. Tuossa hyvä kirjoitus, kannattais ihan ajatuksella pertsankin lukea:

        https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

        "Hän saattaa ostaa läheisensä kiitosvelkaan lahjoittelemalla lahjoja ja huomionosoituksia. Tosiasiassa narsistin jokaisen lahjan tavoitteena on saada itse huomiota, arvostusta, kiitosta ja palvontaa."

        Pertsa näkee kirjoituksensa lahjana palstalaisille. Miedän pitäis olla että "oooohh".

        "Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys."

        Niitä selityksiähän täällä on saatu lukea.

        "Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai – kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymiseltä."

        Tarvitseeko tuota edes kommentoida :D
        Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko."

        Niin käy palstarakkaudessakin.

        "Jotkut uhrit ovat pyrkineet pitämään nollatoleranssilinjaa narsistin huonon käytöksen suhteen. Ongelmana on usein kuitenkin se, että he joutuvat elämään jatkuvassa puolustusasemassa tai luomaan ikään kuin äiti-lapsi suhteen asettaessaan narsistille rajoja. Tällöin uhri joutuu myös ottamaan etäisyyttä narsistiin ja menettää vähäisenkin läheisyyden rippeet. Suurin osa uhreista reagoi alistumalla narsistin mielivaltaan välttääkseen riidan ja saadakseen kodin ilmapiirin pysymään edes jotenkin siedettävällä tasolla."

        Näinhän me vähän palstallakin :D


      • Ludenkiusari
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pertsa on nalkissa itseensä. Tuossa hyvä kirjoitus, kannattais ihan ajatuksella pertsankin lukea:

        https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

        "Hän saattaa ostaa läheisensä kiitosvelkaan lahjoittelemalla lahjoja ja huomionosoituksia. Tosiasiassa narsistin jokaisen lahjan tavoitteena on saada itse huomiota, arvostusta, kiitosta ja palvontaa."

        Pertsa näkee kirjoituksensa lahjana palstalaisille. Miedän pitäis olla että "oooohh".

        "Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys."

        Niitä selityksiähän täällä on saatu lukea.

        "Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai – kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymiseltä."

        Tarvitseeko tuota edes kommentoida :D
        Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko."

        Niin käy palstarakkaudessakin.

        "Jotkut uhrit ovat pyrkineet pitämään nollatoleranssilinjaa narsistin huonon käytöksen suhteen. Ongelmana on usein kuitenkin se, että he joutuvat elämään jatkuvassa puolustusasemassa tai luomaan ikään kuin äiti-lapsi suhteen asettaessaan narsistille rajoja. Tällöin uhri joutuu myös ottamaan etäisyyttä narsistiin ja menettää vähäisenkin läheisyyden rippeet. Suurin osa uhreista reagoi alistumalla narsistin mielivaltaan välttääkseen riidan ja saadakseen kodin ilmapiirin pysymään edes jotenkin siedettävällä tasolla."

        Näinhän me vähän palstallakin :D

        Joo, täsmäähän toi aika hyvin. Pertsa on itsestään huikein ihminen ja ainut toivo palstalle. :oD

        Toi Profiili ois hyvä näyttää Pertsan psykologille! :oD Perse ja kuninkaan nimi. :oD

        Voiskohan Aller olla niin kiitollisuuden velassa Pertsalle, että tilais kyydin jo pehmeään huoneeseen ja tabletit valmiiksi rasiaan yöpöydälle? :oD


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pertsa on nalkissa itseensä. Tuossa hyvä kirjoitus, kannattais ihan ajatuksella pertsankin lukea:

        https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

        "Hän saattaa ostaa läheisensä kiitosvelkaan lahjoittelemalla lahjoja ja huomionosoituksia. Tosiasiassa narsistin jokaisen lahjan tavoitteena on saada itse huomiota, arvostusta, kiitosta ja palvontaa."

        Pertsa näkee kirjoituksensa lahjana palstalaisille. Miedän pitäis olla että "oooohh".

        "Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys."

        Niitä selityksiähän täällä on saatu lukea.

        "Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai – kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymiseltä."

        Tarvitseeko tuota edes kommentoida :D
        Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko."

        Niin käy palstarakkaudessakin.

        "Jotkut uhrit ovat pyrkineet pitämään nollatoleranssilinjaa narsistin huonon käytöksen suhteen. Ongelmana on usein kuitenkin se, että he joutuvat elämään jatkuvassa puolustusasemassa tai luomaan ikään kuin äiti-lapsi suhteen asettaessaan narsistille rajoja. Tällöin uhri joutuu myös ottamaan etäisyyttä narsistiin ja menettää vähäisenkin läheisyyden rippeet. Suurin osa uhreista reagoi alistumalla narsistin mielivaltaan välttääkseen riidan ja saadakseen kodin ilmapiirin pysymään edes jotenkin siedettävällä tasolla."

        Näinhän me vähän palstallakin :D

        Harmis...

        Kukaan ei synny narsistiksi. Narstiksi tullaan. Ei me voida tietää mitä kaikkea taustalla on mikä meidän paskiksenkin on rikkonut. Mutta se rikkoontuminen on tapahtunut jo hyvin varhaisessa vaiheessa sen elämää. Niitä traumoja se pakenee edelleen sen sijaan, että kohtaisi ne. Hyväksyisi ne, ymmärtäisi miksi ja mitä on tapahtunut ja oppisi elämään niiden kanssa. Sen pitäisi antaa anteeksi itselle ihan ensiksi. Se olisi hyvä lähtökohta...

        "Anna minulle rohkeutta muuttaa se mitä voi ja täytyykin muuttaa. Anna minulle voimia hyväksyä se mitä ei voi ja viisautta erottaakseen ne toisistaan"

        -Franciscus Assisialainen-

        Siinä olis paskikselle ja miksei monelle muullekin hyvä ohje elämään... :)


      • kauniit.ajatukset
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Harmis...

        Kukaan ei synny narsistiksi. Narstiksi tullaan. Ei me voida tietää mitä kaikkea taustalla on mikä meidän paskiksenkin on rikkonut. Mutta se rikkoontuminen on tapahtunut jo hyvin varhaisessa vaiheessa sen elämää. Niitä traumoja se pakenee edelleen sen sijaan, että kohtaisi ne. Hyväksyisi ne, ymmärtäisi miksi ja mitä on tapahtunut ja oppisi elämään niiden kanssa. Sen pitäisi antaa anteeksi itselle ihan ensiksi. Se olisi hyvä lähtökohta...

        "Anna minulle rohkeutta muuttaa se mitä voi ja täytyykin muuttaa. Anna minulle voimia hyväksyä se mitä ei voi ja viisautta erottaakseen ne toisistaan"

        -Franciscus Assisialainen-

        Siinä olis paskikselle ja miksei monelle muullekin hyvä ohje elämään... :)

        Viisaita sanoja ja kauniisti ilmaistuna...


      • Ludenkiusari
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Harmis...

        Kukaan ei synny narsistiksi. Narstiksi tullaan. Ei me voida tietää mitä kaikkea taustalla on mikä meidän paskiksenkin on rikkonut. Mutta se rikkoontuminen on tapahtunut jo hyvin varhaisessa vaiheessa sen elämää. Niitä traumoja se pakenee edelleen sen sijaan, että kohtaisi ne. Hyväksyisi ne, ymmärtäisi miksi ja mitä on tapahtunut ja oppisi elämään niiden kanssa. Sen pitäisi antaa anteeksi itselle ihan ensiksi. Se olisi hyvä lähtökohta...

        "Anna minulle rohkeutta muuttaa se mitä voi ja täytyykin muuttaa. Anna minulle voimia hyväksyä se mitä ei voi ja viisautta erottaakseen ne toisistaan"

        -Franciscus Assisialainen-

        Siinä olis paskikselle ja miksei monelle muullekin hyvä ohje elämään... :)

        No mä just wuppikselle sanoin, että minusta toi narsisti on vähän hölmö tapa käsitellä joku tuollainen vaikka Pertsan tapainen ihmetys. Se antaa vaan lokeron sille, mutta kyllähän tuollaisesta minustakin pois pääsisi. Jotenkin psykologiakin jos jää tuohon ajatukseen, eikä keksi auttaa tuollaisia, niin on se vähän kumma.

        Tietenkin noissahan on se, etteivät näe itse tekevänsä mitään väärää...

        Mutta kun kerta on hyvä olla vaikka palstan pelle ja vielä vaan aukoo päätään, niin mikäs tässä on vähän vittuillakaan... :oD


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Harmis...

        Kukaan ei synny narsistiksi. Narstiksi tullaan. Ei me voida tietää mitä kaikkea taustalla on mikä meidän paskiksenkin on rikkonut. Mutta se rikkoontuminen on tapahtunut jo hyvin varhaisessa vaiheessa sen elämää. Niitä traumoja se pakenee edelleen sen sijaan, että kohtaisi ne. Hyväksyisi ne, ymmärtäisi miksi ja mitä on tapahtunut ja oppisi elämään niiden kanssa. Sen pitäisi antaa anteeksi itselle ihan ensiksi. Se olisi hyvä lähtökohta...

        "Anna minulle rohkeutta muuttaa se mitä voi ja täytyykin muuttaa. Anna minulle voimia hyväksyä se mitä ei voi ja viisautta erottaakseen ne toisistaan"

        -Franciscus Assisialainen-

        Siinä olis paskikselle ja miksei monelle muullekin hyvä ohje elämään... :)

        No kyllä minäå väitän että osa syntyykin, ainakin ne joilla myös psykopatiaa messissä mutta enyway, tuo varhaislapsuushan siellä vaikuttaa, tuossa toinen juttu, siellä puhutaan pettyneestä vauvasta:

        https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/narsisti_suuri_ja_hauras

        "
        Mikä sitten voisi pelastaa narsistin?

        – Se, että hänen minänsä puolustukseksi rakentamat muurit sortuvat eikä hän enää jaksa ylläpitää itseriittoisuutta ja omavoimaisuutta. Tässä tilanteessa narsisti usein sairastuu depressioon, Jorma Myllärniemi sanoo.

        Maailmaa vastaan taisteleva narsisti ei yleensä pysty ottamaan vastaan psykoterapeuttista hoitoa mutta masennuttuaan voi pystyäkin.

        – Jos hän luottaa terapeuttiin, hän uskaltaa paljastaa haavoittuneen puolensa. Silloin hoidossa, joskin hyvin hitaasti edeten, päästään käsittelemään hänen varhaisia pettymyksiään. Sitä kautta voi alkaa rakentua terveempi käsitys itsestään, Myllärniemi sanoo."


        Luden tarviis vaan avautua, kyllä palsta kyökkäröis parempaan suuntaan.


      • Ludenkiusari kirjoitti:

        No mä just wuppikselle sanoin, että minusta toi narsisti on vähän hölmö tapa käsitellä joku tuollainen vaikka Pertsan tapainen ihmetys. Se antaa vaan lokeron sille, mutta kyllähän tuollaisesta minustakin pois pääsisi. Jotenkin psykologiakin jos jää tuohon ajatukseen, eikä keksi auttaa tuollaisia, niin on se vähän kumma.

        Tietenkin noissahan on se, etteivät näe itse tekevänsä mitään väärää...

        Mutta kun kerta on hyvä olla vaikka palstan pelle ja vielä vaan aukoo päätään, niin mikäs tässä on vähän vittuillakaan... :oD

        Kyllä noissa narsismimäärittelyissä sillä tavalla perää on että ne on aika osuvia ja paikkansapitäviä kuitenkin. Jos noi tähän mun linkittämät luet niin kyllä siellä on ihan tuttua stooria asiasta. Sehän noissa narsisteissa onkin jännä että vaikka ne itse kuvittelee olevansa kovinkin erinomaisia ja muita ylempänä todellisuudessa ne ovat hyvin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia, narsu.karjaa.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä noissa narsismimäärittelyissä sillä tavalla perää on että ne on aika osuvia ja paikkansapitäviä kuitenkin. Jos noi tähän mun linkittämät luet niin kyllä siellä on ihan tuttua stooria asiasta. Sehän noissa narsisteissa onkin jännä että vaikka ne itse kuvittelee olevansa kovinkin erinomaisia ja muita ylempänä todellisuudessa ne ovat hyvin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia, narsu.karjaa.

        Ei minun tarvi lukea niitä. Mä tiedän aiheesta enemmän kuin te kaikki täällä yhteensä.

        Meissä kaikissa on elementtejä narsismiin, psykopatiaan, sosiopatiaan yms. Toisissa se voi laueta helpommin, toisissa vaikeammin ja kolmannet onnistuu välttämään sen. Miksi? Who knows? Kukaan ei tiedä sitä. Eikä tule todennäköisesti tietämäänkään...

        Paskiksen tapauksessa minulla on aavistus asiasta, mutta en ala siitä sen enempää spekuloimaan. Jos hän haluaa, hän kertoo siitä itse. Jos ei, sitten mennään niinku ennenkin...

        Mut jos joku teistä edes vähän haluaa auttaa sitä, sen voi tehdä nyt ainoastaan yhdellä tavalla. Täydellinen radiohiljaisuus. Mut en oikein halua uskoa, että kenestäkään siihen olisi... :)


      • Ludenkiusari
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä noissa narsismimäärittelyissä sillä tavalla perää on että ne on aika osuvia ja paikkansapitäviä kuitenkin. Jos noi tähän mun linkittämät luet niin kyllä siellä on ihan tuttua stooria asiasta. Sehän noissa narsisteissa onkin jännä että vaikka ne itse kuvittelee olevansa kovinkin erinomaisia ja muita ylempänä todellisuudessa ne ovat hyvin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia, narsu.karjaa.

        No tuossa on jännä ajatus...että ne tekevät jos muitten, myös itsensä elämän vaikeaksi. Ois helpompi olla "ei narsisti". Mutta on vaikea nähdä narsismin läpikin varmasti. Muut on aina syyllisiä, eikä mikään johdu itsestä. Kaikki on vaan muitten juonia sinua kohtaan.... Niinkuin Pertsastakin hyvin näkee, niin sehän on saakelin vainoharhainen...kaikki on sitä vastaan...tai no nyt alkaa jo oikeesti ollakin, mutta siis vaikka toi Pönttis, niin eihän se ole mitään pahaa missään vaiheessa alkanut Pertsasta panettelemaan, niin tämä on ihan hysteerisenä sen kimpussa....

        Mahtaa olla villejä ajatuksia Pertsankin nupissa?


      • ludbusters
        Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä minäå väitän että osa syntyykin, ainakin ne joilla myös psykopatiaa messissä mutta enyway, tuo varhaislapsuushan siellä vaikuttaa, tuossa toinen juttu, siellä puhutaan pettyneestä vauvasta:

        https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/narsisti_suuri_ja_hauras

        "
        Mikä sitten voisi pelastaa narsistin?

        – Se, että hänen minänsä puolustukseksi rakentamat muurit sortuvat eikä hän enää jaksa ylläpitää itseriittoisuutta ja omavoimaisuutta. Tässä tilanteessa narsisti usein sairastuu depressioon, Jorma Myllärniemi sanoo.

        Maailmaa vastaan taisteleva narsisti ei yleensä pysty ottamaan vastaan psykoterapeuttista hoitoa mutta masennuttuaan voi pystyäkin.

        – Jos hän luottaa terapeuttiin, hän uskaltaa paljastaa haavoittuneen puolensa. Silloin hoidossa, joskin hyvin hitaasti edeten, päästään käsittelemään hänen varhaisia pettymyksiään. Sitä kautta voi alkaa rakentua terveempi käsitys itsestään, Myllärniemi sanoo."


        Luden tarviis vaan avautua, kyllä palsta kyökkäröis parempaan suuntaan.

        Heh... Palsta voi olla se joka aiheuttaa tuon depression. Eli jos oikein vittuillaan ja lanataan äijää oikeen uunaalleen, niin ajan päästä valuu psykologiseen hoitoon ja alkaa sitten kertomaan ludvik xiv;stä ja perseestään tarinaa pällitohtorille. :oD

        Eli vaihdankin nikin...uuu aaa uuu aaa.....tiidiididitiiditiidi..... how you gona call? LUDBUSTERS!!!!


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei minun tarvi lukea niitä. Mä tiedän aiheesta enemmän kuin te kaikki täällä yhteensä.

        Meissä kaikissa on elementtejä narsismiin, psykopatiaan, sosiopatiaan yms. Toisissa se voi laueta helpommin, toisissa vaikeammin ja kolmannet onnistuu välttämään sen. Miksi? Who knows? Kukaan ei tiedä sitä. Eikä tule todennäköisesti tietämäänkään...

        Paskiksen tapauksessa minulla on aavistus asiasta, mutta en ala siitä sen enempää spekuloimaan. Jos hän haluaa, hän kertoo siitä itse. Jos ei, sitten mennään niinku ennenkin...

        Mut jos joku teistä edes vähän haluaa auttaa sitä, sen voi tehdä nyt ainoastaan yhdellä tavalla. Täydellinen radiohiljaisuus. Mut en oikein halua uskoa, että kenestäkään siihen olisi... :)

        "Mut jos joku teistä edes vähän haluaa auttaa sitä, sen voi tehdä nyt ainoastaan yhdellä tavalla. Täydellinen radiohiljaisuus. Mut en oikein halua uskoa, että kenestäkään siihen olisi... :)"

        Siitä voisi olla hyötyä Luddelle mutta näen asian niin että jos ludde ei saa huomiota palstalla se voisi siirtyä kiusaamaan jotakuta ihmistä irl, siksi on palstalla aina tilaa yhdelle luddelle.


      • helmiä_sioille
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Mut jos joku teistä edes vähän haluaa auttaa sitä, sen voi tehdä nyt ainoastaan yhdellä tavalla. Täydellinen radiohiljaisuus. Mut en oikein halua uskoa, että kenestäkään siihen olisi... :)"

        Siitä voisi olla hyötyä Luddelle mutta näen asian niin että jos ludde ei saa huomiota palstalla se voisi siirtyä kiusaamaan jotakuta ihmistä irl, siksi on palstalla aina tilaa yhdelle luddelle.

        Livessä on ne sillat jo poltettu. Sen takia se on täällä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Livessä on ne sillat jo poltettu. Sen takia se on täällä.

        joo mutta mietipä jos ludde alkais saalistamaan jossain seuranhakupalveluissa vaikka, joku kiltti nainen saattais saada liian ison riesan. Siksi palsta parempi temmellyskenttä luddelle kun täällä siihen on jo totuttu ja palstan naiset on aika kovaa tekoa, ei yhteen luddeen kaadu.


      • mietivaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        joo mutta mietipä jos ludde alkais saalistamaan jossain seuranhakupalveluissa vaikka, joku kiltti nainen saattais saada liian ison riesan. Siksi palsta parempi temmellyskenttä luddelle kun täällä siihen on jo totuttu ja palstan naiset on aika kovaa tekoa, ei yhteen luddeen kaadu.

        Eiköhän tuo jo temmellä sielläkin... Yrittää vaikka missä... Ei kuules uutta taivaan alla. Että siitä vaan miettimään, mitä kaikkea se 2000-luvun nainen joutuu kokemaan....ei ihme, että vaihtuu mies nopeaan, kun Ludden kaltainen sattuu vastaan...sen jälkeen ei kuule k&k-miehet ole kovin hyvillä sijoilla....Luddehan on niin herrasmiestä kaikille alussa, mutta kun alkaa rakoilla, niin silloin alkaa paska lentämään tuulettimeen.


      • mietivaan kirjoitti:

        Eiköhän tuo jo temmellä sielläkin... Yrittää vaikka missä... Ei kuules uutta taivaan alla. Että siitä vaan miettimään, mitä kaikkea se 2000-luvun nainen joutuu kokemaan....ei ihme, että vaihtuu mies nopeaan, kun Ludden kaltainen sattuu vastaan...sen jälkeen ei kuule k&k-miehet ole kovin hyvillä sijoilla....Luddehan on niin herrasmiestä kaikille alussa, mutta kun alkaa rakoilla, niin silloin alkaa paska lentämään tuulettimeen.

        Joo, no toki on totta että jollain tapaa myös ymmärrän naisten osaa ja asemaa tuossa suhteessa ja toki kumpopania etsivien oikeasti k & k miesten puolesta harmittaa että tuollaiset tyypit pilaa niidenkin saumat. Siinä onkin sitten se juttu että naisten pitää vaan oppia tunnistamaan noita ja siihenkín toimii kyllä perussääntö että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se tuskin sitä loppupelissä onkaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pertsa on nalkissa itseensä. Tuossa hyvä kirjoitus, kannattais ihan ajatuksella pertsankin lukea:

        https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

        "Hän saattaa ostaa läheisensä kiitosvelkaan lahjoittelemalla lahjoja ja huomionosoituksia. Tosiasiassa narsistin jokaisen lahjan tavoitteena on saada itse huomiota, arvostusta, kiitosta ja palvontaa."

        Pertsa näkee kirjoituksensa lahjana palstalaisille. Miedän pitäis olla että "oooohh".

        "Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys."

        Niitä selityksiähän täällä on saatu lukea.

        "Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai – kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymiseltä."

        Tarvitseeko tuota edes kommentoida :D
        Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko."

        Niin käy palstarakkaudessakin.

        "Jotkut uhrit ovat pyrkineet pitämään nollatoleranssilinjaa narsistin huonon käytöksen suhteen. Ongelmana on usein kuitenkin se, että he joutuvat elämään jatkuvassa puolustusasemassa tai luomaan ikään kuin äiti-lapsi suhteen asettaessaan narsistille rajoja. Tällöin uhri joutuu myös ottamaan etäisyyttä narsistiin ja menettää vähäisenkin läheisyyden rippeet. Suurin osa uhreista reagoi alistumalla narsistin mielivaltaan välttääkseen riidan ja saadakseen kodin ilmapiirin pysymään edes jotenkin siedettävällä tasolla."

        Näinhän me vähän palstallakin :D

        "Näinhän me vähän palstallakin :D"

        .. Jeps.. Näitä Enemmän tai Vähemmän Tälläisiä on Useita.. TäälläKinKin.. ;D

        #NarsuMarsut


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Näinhän me vähän palstallakin :D"

        .. Jeps.. Näitä Enemmän tai Vähemmän Tälläisiä on Useita.. TäälläKinKin.. ;D

        #NarsuMarsut

        Koetapa Nuuskis pysyä pois sieltä, se on trolleille laadittu aloitus.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä minäå väitän että osa syntyykin, ainakin ne joilla myös psykopatiaa messissä mutta enyway, tuo varhaislapsuushan siellä vaikuttaa, tuossa toinen juttu, siellä puhutaan pettyneestä vauvasta:

        https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/narsisti_suuri_ja_hauras

        "
        Mikä sitten voisi pelastaa narsistin?

        – Se, että hänen minänsä puolustukseksi rakentamat muurit sortuvat eikä hän enää jaksa ylläpitää itseriittoisuutta ja omavoimaisuutta. Tässä tilanteessa narsisti usein sairastuu depressioon, Jorma Myllärniemi sanoo.

        Maailmaa vastaan taisteleva narsisti ei yleensä pysty ottamaan vastaan psykoterapeuttista hoitoa mutta masennuttuaan voi pystyäkin.

        – Jos hän luottaa terapeuttiin, hän uskaltaa paljastaa haavoittuneen puolensa. Silloin hoidossa, joskin hyvin hitaasti edeten, päästään käsittelemään hänen varhaisia pettymyksiään. Sitä kautta voi alkaa rakentua terveempi käsitys itsestään, Myllärniemi sanoo."


        Luden tarviis vaan avautua, kyllä palsta kyökkäröis parempaan suuntaan.

        .. Jeps.. Kyllä Geeneilläkin on Oma Osansa Näissäkin Jutuissa.. Kuinka Ja Millaiseksi NarsuMarsuksi sitä voi Tulla.. Jos Voi.. Jne.. ;P


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Koetapa Nuuskis pysyä pois sieltä, se on trolleille laadittu aloitus.

        .. Mistä?.. Nyt Meni Ohi.. Taas.. ;P

        .. En mä Nähnyt Kylttiä, että.. "Nuuskalta Pääsy Kielletty!!!".. Tosin Se ois Khyl voinut Toimia Houkuttimenakin.. Paha Sanoa.. Kun kerran Tiäl Jo Olen.. ;D


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Kyllä Geeneilläkin on Oma Osansa Näissäkin Jutuissa.. Kuinka Ja Millaiseksi NarsuMarsuksi sitä voi Tulla.. Jos Voi.. Jne.. ;P

        Mutta mikä geenivirhe tai mutaatio sinussa on kun et kykene tuottamaan selkeästi luettavaa ja ymmärrettävää tekstiä palstalle?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Kyllä Geeneilläkin on Oma Osansa Näissäkin Jutuissa.. Kuinka Ja Millaiseksi NarsuMarsuksi sitä voi Tulla.. Jos Voi.. Jne.. ;P

        Jos minä olisin oikein viimeisen päälle narsumarsu pelottaisi kyllä tuleva vanhuus jos olisi lapsia, ne jos ois perineet narsugeenin ei ois varmaan helppoo olla niiden armoilla sitten.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mutta mikä geenivirhe tai mutaatio sinussa on kun et kykene tuottamaan selkeästi luettavaa ja ymmärrettävää tekstiä palstalle?

        .. Keijujen&MenninKäisten Geenit aiheuttaa KaikenLaista.. "Välil" tulee Maalailtua "VahinGos" Niiren Kielel.. ;(

        .. Pahoittelut siitä.. Noh.. Ei Vaiskaa.. ;D


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Keijujen&MenninKäisten Geenit aiheuttaa KaikenLaista.. "Välil" tulee Maalailtua "VahinGos" Niiren Kielel.. ;(

        .. Pahoittelut siitä.. Noh.. Ei Vaiskaa.. ;D

        Eli jotkut tomppeligeenit?

        Mut pitäiskö sun kuitenkin edes yrittää vähän? Siis olla vähemmän tomppeli ja kirjoittaa niin, että muutkin ymmärtävät ja jaksavat lukea sun mongerrukset. Tai pelkäätkö, että kirjoittamalla normaalisti ihmisten tavoin, tulet vielä vähemmän huomioiduksi kun nyt?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos minä olisin oikein viimeisen päälle narsumarsu pelottaisi kyllä tuleva vanhuus jos olisi lapsia, ne jos ois perineet narsugeenin ei ois varmaan helppoo olla niiden armoilla sitten.

        .. Jeps.. Jos IhmisApina Lisääntyis Yksikseen MonistuMalla Jne.. ;P

        .. Voihan ne Geenit Tulla ToiseltaKin Puolelta.. Tai jonkun "virheen" seurauksena.. Jne.. ;P


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Eli jotkut tomppeligeenit?

        Mut pitäiskö sun kuitenkin edes yrittää vähän? Siis olla vähemmän tomppeli ja kirjoittaa niin, että muutkin ymmärtävät ja jaksavat lukea sun mongerrukset. Tai pelkäätkö, että kirjoittamalla normaalisti ihmisten tavoin, tulet vielä vähemmän huomioiduksi kun nyt?

        .. "NormaaLius(kin)".. On Ihan KatsojanSilmisä.. ;D

        .. En ole Ketään Pakottanut Katsomaan.. "SuttaukSiani".. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;P


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "NormaaLius(kin)".. On Ihan KatsojanSilmisä.. ;D

        .. En ole Ketään Pakottanut Katsomaan.. "SuttaukSiani".. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;P

        Heh, eli parantumattomasti tomppeligeenien vallassa... :D

        No joo. Ei mulla muuta... :D


      • r.i.p_kkmiehet
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, no toki on totta että jollain tapaa myös ymmärrän naisten osaa ja asemaa tuossa suhteessa ja toki kumpopania etsivien oikeasti k & k miesten puolesta harmittaa että tuollaiset tyypit pilaa niidenkin saumat. Siinä onkin sitten se juttu että naisten pitää vaan oppia tunnistamaan noita ja siihenkín toimii kyllä perussääntö että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se tuskin sitä loppupelissä onkaan.

        Eli k&k-miehet voi keskittyä rauhassa vaan kusemiseen ja unohtaa muut hommat kalultaan?

        Eikös se ole jo sitten aikalailla naula siihen arkkuun, että pitäisi edes paasata palstalla mitään....kyllä sen kusipisaran voi tiristää, ilman että naisia mollaa palstalla suotta. :oD


      • r.i.p_kkmiehet kirjoitti:

        Eli k&k-miehet voi keskittyä rauhassa vaan kusemiseen ja unohtaa muut hommat kalultaan?

        Eikös se ole jo sitten aikalailla naula siihen arkkuun, että pitäisi edes paasata palstalla mitään....kyllä sen kusipisaran voi tiristää, ilman että naisia mollaa palstalla suotta. :oD

        Ei ne naisetkaan niin puhtoisia ole etteikö niitä mollata voisi.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Heh, eli parantumattomasti tomppeligeenien vallassa... :D

        No joo. Ei mulla muuta... :D

        .. Ennemmin Nämä Geenit, Kuin NarsuMarsuNilviäisen.. Niin Kuin.. Eräil.. ;D


    • Trollien kommentteja ketjussani, ei hyvää päivää.

      • Ludenkiusari

        Jonkun idiootinhan se on ollut kirjoitettava tämäkin aloitus!


      • Ludenkiusari kirjoitti:

        Jonkun idiootinhan se on ollut kirjoitettava tämäkin aloitus!

        Minä tein aloituksen, ei idiootit.

        Te trollit tulitte taas häröilemään tähän.


      • mene.pois
        LudvigXIV kirjoitti:

        Minä tein aloituksen, ei idiootit.

        Te trollit tulitte taas häröilemään tähän.

        Kenen tähän pitää kirjoittaa? Jospa olisit sitten tekemättä aloituksia. Olisit vain hiljaa.


      • Trollaattorit palkattu tekemään joulusiivousta.


      • Moppia
        LudvigXIV kirjoitti:

        Trollaattorit palkattu tekemään joulusiivousta.

        Palsta mopataan ja luututaan. Luteet karkoitetaan.


      • Moppia kirjoitti:

        Palsta mopataan ja luututaan. Luteet karkoitetaan.

        Ludvig jää jos sitä pohdit. Jää perseineen.


      • menee.poistoon
        LudvigXIV kirjoitti:

        Ludvig jää jos sitä pohdit. Jää perseineen.

        Ei jää.


      • menee.poistoon kirjoitti:

        Ei jää.

        Jää jää.


      • Peppiä.mortsalle
        LudvigXIV kirjoitti:

        Jää jää.

        Jäkätijää. Ei jää. Luuttu viuhuu.


      • kyllä.vaan.joo

        Löylykauha alkaa tuntumaan hyvältä...mmmm.....


      • en.saa.irti
        kyllä.vaan.joo kirjoitti:

        Löylykauha alkaa tuntumaan hyvältä...mmmm.....

        Apua, mutta se ei irtoakaan! Auttakaa


      • näin.tehdään
        en.saa.irti kirjoitti:

        Apua, mutta se ei irtoakaan! Auttakaa

        Kunhan saan tämän ensin irti, kokeilen heti harjanvartta.

        Sitten suksisauvaa. Kyllä.


      • näin.tehdään kirjoitti:

        Kunhan saan tämän ensin irti, kokeilen heti harjanvartta.

        Sitten suksisauvaa. Kyllä.

        MissOnttouuni mielipuuhassaan.


      • aa.taivaallista
        LudvigXIV kirjoitti:

        MissOnttouuni mielipuuhassaan.

        Uu..aa..uuum...

        Mikä näistä olisi paras. En osaa valita. Saisikohan nämä kaikki yhtä aikaa..

        Kokeilen


    • Tämä-selvä

      Ätmin ei kannata suuttua vaikka olet naiseton etkä saa palsta naista iskettyä.

    • iseeall
    • palstasaaste

      Hienia, että palstan laatua parnnellaan poistamalla roskat

    • Ylläpito yrittää kertoa sulle jotakin

    • Kiitoksia lässyttäjätrolleille mielipiteistänne.

      • asiaavain

        Eipä mitään. Kyllä me aina sun iloksi jotain asiallista kirjoitellaan. Asiamiehiselle miehelle asiapitoista asiantynkää asianvierestä ja asiattomiakin sivuten. Asialinjalla asiallisesti asiasta sanotaan ja asia kerrallaan asiaa käyden asia myös käydään asiakirjoihin asiat kirjaten aina asiasisältö unohtaen asiallisesti.


    • roskakirjailijayhdistys
    • luudvikki

      Minä kun en saa unta, niin se on teidän paskapalstalaisten vika. Asialliset asiakirjoitukset suoraan asiakirjoista ja kansista ei kelpaa tälle trolliarmeijalle, niin että joka ilta pitää itkeä uneen itseni. Voi tätä palstamaailman kurjuuden kurjuutta ja surkeuden surkeutta. Kukaan ei ymmärrä minun erinomaisuuttani ja taas pitää itsekä uneen itsensä, että voi mennä silmät punaisena kouluun murjottamaan...

    • palstanpaskaväki

      Ludde on väärinymmärretty nero

    • Dark.Fear

      Mahtaava vetää Hu0ria turpaan.

    • Sawfoot

      Höpö löpö löllö pöpö, juntit marisee 😋💣💥

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe