Natsit asialla?:
https://yle.fi/uutiset/3-10548395
Poliisi etsii keltahiuksista miestä epäiltynä Käpylän tuhoisasta tulipalosta – soita heti hätänumeroon jos näet:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005929181.html?ref=rss
Olikin ullatusnatsi :D
Käpylän polttopulloisku
18
239
Vastaukset 18
- Teknodonna
Mjaa
No siis suuremmitta meteleittä voisin kertoa että se oli Alma.
(Naurua)- Teknodonna
Käpylän todellisuus on hieman kuin stilistisestä puutarhaelämästä sen syvimmissä mullissa.
Käpylän todellisuus on osuuskuntamaista, säädeltyä ja ei niin rehottavaa, kuin luulisi.
(Nihilististä hihitystä)
- tarjoavat.seksiä
tuo saa seksiä korkeastikoulutetuilta ja koulutetuilta tinderinaisilta ja sanoo olen varakas ja tukka aitoa kultaa ja naiset luulee että on rikas ja varakas mies kyseessä
- Kallu32
Mitä hittoa täällä Suomessa tapahtuu. Täällähän on kohta täysi terrori käynnissä.
- sipilänhallitus
No viddu kuka päästi mamun maahan?
- eifjeifjiefjiefjeifj
Ei varmaankaan olisi sinun uutiskynnystäsi ylittänyt jos kyseessä olisi ollut joku ihannoimasi isämmaam soturi uusnatsi.
Ei oliskaan, minusta tuo oli aika hauska kun itse ainakin ennakkoasenteellisena otsikon perusteella kuvittelin että kohta huudetaan natsia ja kovaa joka paikassa valtamediassa. Niin ja sen verran pitää korjata etten ihannoi niitä soturiuusnatsipellejä, aika yksinkertaista sakkia nekin, hyödyllisiä idiootteja joiden avulla päättäjät voivat vaientaa tavallisen kansan ääntä.
Pelkkä luihu rikollinen.
Eikö näitä saatanoita voida eristää jonnekin maapallon ulkopuolelle tappelemaan keskenään?Kun olis eristäneet edes maan rajojen ulkopuolelle mutta ei, niitä piti saada lisää ja mahdollismman paljon.
Harmaaritari kirjoitti:
Kun olis eristäneet edes maan rajojen ulkopuolelle mutta ei, niitä piti saada lisää ja mahdollismman paljon.
No en haluaisi että kukaan rikollinen jää mihinkään maahan kiusaamaan ihmisiä.
Nasa voisi kehittää halpamateriaalista raketteja. Ammutaan nämä pirulaiset vaikka Kuuhun. Aivan sama. Tai otetaan hirttotuomio takaisin käyttöön. Tulisi vielä halvemmaksi.elisakettu kirjoitti:
Nasa voisi kehittää halpamateriaalista raketteja. Ammutaan nämä pirulaiset vaikka Kuuhun. Aivan sama. Tai otetaan hirttotuomio takaisin käyttöön. Tulisi vielä halvemmaksi.Niin, kyllähän me aikalailla samoilla linjoilla ollaan. Minäkin olen usein ehdottanut lyijypastillihoitoa mutta sitä ei oikein hyväksytä, mieluummin hyväksytään viattomat uhrit ja se tässä(kin) yhtteiskunnassa on pielessä.
- kkklakanapäälle
elisakettu kirjoitti:
Nasa voisi kehittää halpamateriaalista raketteja. Ammutaan nämä pirulaiset vaikka Kuuhun. Aivan sama. Tai otetaan hirttotuomio takaisin käyttöön. Tulisi vielä halvemmaksi.Onkos sulla jo valkoisesta lakanasta väännetty asu valmiina?
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, kyllähän me aikalailla samoilla linjoilla ollaan. Minäkin olen usein ehdottanut lyijypastillihoitoa mutta sitä ei oikein hyväksytä, mieluummin hyväksytään viattomat uhrit ja se tässä(kin) yhtteiskunnassa on pielessä.
Maa jossa asutaan tai oleskellaan - kyllä sen verta pitää osata lakia noudattaa jokaisen. Joka ei osaa tai halua, karkotus välittömästi kelmilandiaan.
Jos maan lait eivät miellytä, ei sinne ole pakko mennä ihmisiä kiusaamaan.kkklakanapäälle kirjoitti:
Onkos sulla jo valkoisesta lakanasta väännetty asu valmiina?
Valitettavasti valkoinen lakana ei taida ihan riittää kriminaalien kuriin saattamiseksi.
- kkklakanapäälle
elisakettu kirjoitti:
Valitettavasti valkoinen lakana ei taida ihan riittää kriminaalien kuriin saattamiseksi.
Niin no ei varmaankaan koska suurin osa niiden lakanoiden käyttäjistä varmastikin olisi rikollisia.
- ANA_
Taitaa olla DarkFear keltainen peruukki sasikaljun peittona.
Koskelantiellä on monenlaista asumismuotoa. Luultavasti iskuun olivat syyllistyneet keskenään kahinoivat douppijengit, niitä tulee tänne baltiasta jatkuvasti.
- Ratamahatta
Keltahiuksinen, häh... mikä heimo ? Onko jousimiehenä vai keihäsmies ? Onko tarzanin ystävä vai vihollinen ? En usko että on natsi, oisko botswanan suunnalta vai sambo maan asukkeja ? Osaako tehdä tulen, asuuko puussa vai savimajassa ? Hyvin on kaveri kummiskin ruskettunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013418Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721093- 471044
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit80758- 94697
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50680Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k31638- 48614
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.104581