sanokaa miksi bodari tekee sellaista nylkytystä penkissä.
Miksei ne voi tehdä kokonaista liikettä niin lihaskin kasvais.
vajaat liikeradat
6
69
Vastaukset
- pienilläliikkeillä
Tietosi on vajavaista.
Kokeneilla nostajilla voi olla lihas tuntuma erinlainen ja hän saa pienemmällä liikkeellä toimintaan lihaksen ja tuntuman siihen .
Kyseessä on siis kokenut ja itsensä tunteva henkilö joka voi saada erinlaisilla liikkeillä tuntuman lihaksiin johon sen pitääkin tulla. - juuriniinseon
Nimen omaan erinlaisilla. Ei erilaisilla.
- hdjshfhsdgf
Oletkos kuullut täysin liikkumattomasta voimaharjoittelusta?
- Nytseonsanottu
Miksi bodari tekee sellaista nylkytystä penkissä.
- roinaajan.oikopolku
Sillä pystyy huijaamaan itseään ja kuvittelemaan olevansa vahvempi kuin tosiasiassa onkaan koska pidemmällä liikeradalla menisi paljon vähemmän toistoja.
- Yrjö66
No siksi että jännite pysyy kohdelihaksella kokoajan. Jos laskee liian alas rintalihas kyllä venyy mutta jännite pienenee koska kroppa keventää kuormaa. Jos nostaa liian ylös niin rintalihas ei tee enää niin paljon työtä vaan paino on enemmän ojentaja ja olkapää alueella.
Monet tekee täydellä liike radalla mutta huijaavat nostoissa pompuilla ja perse ostolla. Niin ei lihas eikä kyllä voimakaan kasva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810