Vankiloissa raiskaajapaskoilla on suojelijoita

raiskaaja.on.paska

25

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassu sanapari tuo "normaalit kriminaalit".

      • Tyydass

        Sinustako on hienoa että raiskaajia suojellaan? Vai mitä suvakki länkyttää?


      • ftyggfff

        No sanotaan sitten ei-seksuaalirikollinen


      • Elluhalloyb
        Tyydass kirjoitti:

        Sinustako on hienoa että raiskaajia suojellaan? Vai mitä suvakki länkyttää?

        Suvakki...

        Mene maahanmuutto- tai muille hörhöjen palstoille. Tämä käsittelee sinkkuutta.


    • Himojen vastustelu on hankalaa monille.
      Kokeile olla ilman itsetyydytystä.

      • mutta ihmettelen, miten ne ei koskaan itse pysty ymmärtämään uhria ja sen vuoksi ovatkin lukkojen takana itseänsä hillitsemässä väkisin.


      • Kyllä heillä pitäisi olla pidemmät vankila tuomiot mutta myös siedätys hoitoa ja kuntoutusta.


      • pitkätukka-68
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä heillä pitäisi olla pidemmät vankila tuomiot mutta myös siedätys hoitoa ja kuntoutusta.

        Törkeistä rikoksista pitäisi olla myös automaattinen karkoitus, elleivät ole Suomen kansalaisia.


    • kaverit.tutuiksi

      Raiskauksista tuomitut vangit pitää hajasijoittaa muiden vankien joukkoon. Se olisi sitä sopeuttamista ja uudelleenkoulutusta. Eiköhän moni raiskatun omainen odota noiden vapautumista innolla?

    • rajansa_kaikella
      • oho-o

        Jaa, että pitäis musujenkin antaa vain ihan rauhassa tehdä tekosiaan?


      • poishyysääjät

        Ei vaan ettei pidä ymmärtää kaltaisiasi rikollisten hyysääjiä.


      • kaikkiasuojellaan
        poishyysääjät kirjoitti:

        Ei vaan ettei pidä ymmärtää kaltaisiasi rikollisten hyysääjiä.

        Eiköhän jo vankilaan joutuminen kerro täydellisestä epäonnistumisesta, joten mitä väliä sillä ketä suojellaan, kaikki samanlaisia alimpaan kastiin kuuluvia paskakasoja. Jos elämme hyvinvointi suomessa, kaikkia pitää silloin suojela.


    • mkjhbn

      Tuossa nyt ei ole mitään yllättävää. Ihan on odotettu käyttäytymismalli.

      • näinasiavaanon

        Ja myös odotettua, että kaikkia paskakasoja suojellaan, murhamiehet, raiskaajat, pedofiilit, talousrikolliset, pahoinpitelijät jne


    • nihhhhhhhhhhh

      Ranskan vankiloissa tuskin ainakaan muslimiraiskaajia pidetään minään alimpana kastina. Siellähän arviolta n. 70% vangeista on muslimeja.

      • Kakkossmiess

        mistä sellainen arvio on peräisin?


      • mustakoodi
        Kakkossmiess kirjoitti:

        mistä sellainen arvio on peräisin?

        Ranska ei pidä asiasta tilastoa, mutta arviot heittelevät 40-70% välillä.


    • d7y01bs22

      Mitä vammoja raiskauksesta jää? Ei mitään.. Pahoinpitelijät ja murhaajat kyllä pääsevät liian vähällä.

      • Entäs henkiset vammat? Eikö ne muka merkitse samalla lailla kuin fyysisetkin vammat?

        Sitäpaitsi jos hyvin pienen lapsen tai vähän vanhemmankin raiskaa, voi siitä tälle tulla vakavia fyysisiäkin vammoja. Esim. Arabiassa moni 12-vuotias lapsivaimo on hääyönään kuollut alapään verenvuotoon.


      • monenlaisiapaskoja
        palstalutka kirjoitti:

        Entäs henkiset vammat? Eikö ne muka merkitse samalla lailla kuin fyysisetkin vammat?

        Sitäpaitsi jos hyvin pienen lapsen tai vähän vanhemmankin raiskaa, voi siitä tälle tulla vakavia fyysisiäkin vammoja. Esim. Arabiassa moni 12-vuotias lapsivaimo on hääyönään kuollut alapään verenvuotoon.

        Koulukiusaajat tuottavat myös vakavia henkisiä vammoja ja heitä kyllä suositaan, saavat naisiakin helposti. Hyvä kysymys, keitä tässä sitten pitää suojella tai jättää kokonaan suojelematta.


      • 0llaEi
        palstalutka kirjoitti:

        Entäs henkiset vammat? Eikö ne muka merkitse samalla lailla kuin fyysisetkin vammat?

        Sitäpaitsi jos hyvin pienen lapsen tai vähän vanhemmankin raiskaa, voi siitä tälle tulla vakavia fyysisiäkin vammoja. Esim. Arabiassa moni 12-vuotias lapsivaimo on hääyönään kuollut alapään verenvuotoon.

        Jos arabiassa tytöt ovat tottuneet kovempaan käsittelyyn, niin miksei suomalaisetkin kestä samaa?
        Vai ovatko heikompia.

        Ei tässä enää lintukodossa olla.


      • Katsokaahan.nyt

        Huomio naiset! Tällaisia mielipiteitä nämä suvakit heittelee. Eivät pidä raiskausta yhtään minään rikoksena.
        Kertakaikkiaan hienoja ihmisiä.


      • 0llaEi kirjoitti:

        Jos arabiassa tytöt ovat tottuneet kovempaan käsittelyyn, niin miksei suomalaisetkin kestä samaa?
        Vai ovatko heikompia.

        Ei tässä enää lintukodossa olla.

        Siis eihän ne Arabiassakaan mitä tahansa kestä, mistä ne vammautuneet esiteini-ikäiset tytöt juuri ovat hyvä esimerkki. Se, että monet aikuiset raikastut naiset vaan hiljaa vaikenevat kokemuksistaan johtuu ihan vaan siitä siellä vallitsevasta kulttuurista, ei se tarkoita etteivätkö hekin kärsisi ihan yhtä paljon. Raiskauksen traumat eivät ole kulttuurisidonnaisia.


    • ankeat.ajat

      Tiedoksi muuten Petrille että raiskauksia puolustelevat kommenttisi ovat lähteneet ylläpidon käsittelyyn. Ellei ylläpito puutu niihin, niin joku toinen voi puuttua, nimi on tiedossa.

      Hyvää viikonloppua ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe