Mies luuli minua alaikäiseksi ja seuraavaksi parisuhteessa eläväksi

vanhapalstalainenpalaa

Otin nyt tätä viestiä varten käyttööni tämän aiemman rekkaamattoman merkkini siltä varalta, että jos kyseinen mies sattuu lukemaan sinkkupalstaa, ei hän näe linkistäni muita juttuja mitä olen tänne kirjoitellut (vaikka yksikään niistä ei tosiaankaan koske häntä).

Täällä kävi ovella joku Mikael Gabrielin näköinen nuori mies kaupittelemassa edustamansa yrityksen tuotteita, sukunimen perusteella joku albaaniperäinen tai vastaava, mutta puhui kuitenkin täydellistä suomea.

Ensimmäinen kysymyksensä oven avattuani oli: "Onko kodin päätösvaltainen henkilö paikalla?" Kun selitin, että se tarkoitti minua, niin seuraavaksi kun hän kertoi mihin aikaan hän olisi tulossa keskustelemaan tarkemmin tuotteista lisäsi loppuun että "Molempien talouden päätösvaltaisten olisi sitten hyvä olla paikalla."

En tiedä pitäisikö siitä alaikäiseksi luulemisesta loukkaantua vai tuntea itsensä imarrelluksi, mutta ainakin se että tyyppi oletti minun asuvan yhdessä miehen kanssa nosti hetkeksi mielialaa.

Aika hyvin tälläiseltä Naisasialuuserin "ikälopuksi kurpaksi" parjaamalta.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä minusta oli hassua kysyttiin oonko huoltaja kun hain lapselleni uimalaseja.😳 olinko liian nuoren näköinen.

• Mut se näyttikin minun ikäiseltä, entä jos se olikin minua nuorempi ja ajatteli minun olevan nuorempi.

• Miksi semmoista edes kysytään?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksi semmoista edes kysytään?

Uimahallissa olin lasten kanssa ja normaalisti saa lainattua ilman outoja kysymyksiä.

• mies.on.päällikkö

niin vaikea mitään sopia tai esitellä tuotteita yms kun kodin päätösvalta ei ole kotona tai paikalla eli mies niin kaikkihan sen tietää että mies vie ja nainen vikisee eli mies on isäntä päällikkö ja herra

• totanoins

Tota, tuota usein kysytään kuka teillä on päätöksistä vastuussa kuka päättää, haluavat keskustella sen henkilön kansa. Ehkä odotti miestäsi ovelle.Hyvin pieni todennäköisyys että näytät alaikäiseltä. En usko että sellaista yli 25vuotiasta on joka alaikäiseltä näyttää.

• Surkea kauppias.

• HerrTroll

Taloudessa Hot-Petite-Milf varoituskylti (keltaisella pohjalla) oveen olisi kyllä enenmän kuin paikallaa joissain valtakunnan tapauksissa.
      Mielestäni.

• pihallatipunen

Jos se oli ulkomaalaisperäinen niin toki varmaan tarkoitti, että onko "perheen pää" elikkäs mies kotona..

Asiakaspalvelussa työslennellessä suomalaisena naisena mun on välillä vaikea ymmärtää, jos tulee ulkomainen pariskunta hoitamaan naisen asiaa niin mies on se joka puhuu...Tosin suomalaiset vanhuspariskunnat tekevät usein samaa, mutta roolit toisinpäin. Ja olipa joskus ikäiselläni miehellä äiti mukana hoitamassa miehen asiaa. Meni hetki ennenkuin tajusin, että kenen asiaa he olivat tulleet hoitamaan.

• perseHAHAHOHHO

Hahahhahaha! Hyvin pääsi markkinoija sun ihon alle ahahahahahhahahaah!

Ette te tavis ihmiset tajua näiden paskamyyntimiesten manipulointiyrityksiä!

Haahahahaha! Paskan hajut sulle noukkaan kun menit lankaan! ahahahahha!

• Taidat kuitenkin olla toistaiseksi ainoa, joka uskoo tuon olleen "markkinointivoitelua". Alan kommentit luettuani kallistua muiden kannalle siitä, että kyse on tavasta tai "aloitusreplasta" kuten totanoins sanoi.

Ulkomaalaisuuden vaikutukseen, tuo oli Suomessa syntynyt, mutta voihan ulkomaalaistaustainen perhe toki määrittää myös täällä syntyneen arvot.

Enkä ole mennyt mihinkään lankaan, koska en aio ostaa tuotteita. Ihan kuten en tehnyt silloinkaan kun pari kuukautta sitten nuori suomalainen täysin vastaavia, joskin toisen firman tuotteita myynyt mies kävi täällä puhumassa oman firmansa tuotteista. Ja se jätkä oli sentään hyvin komea, mutta en anna sellaisten vaikuttaa ostopäätöksiini, ihan kuten ei yksikään tv-mainoskaan vaikuta, vaikka olisi hauskakin mainos tai vaikka siinä esiintyisi itse Alexander Skarsgard. Siksi sanoinkin vain ettei mulla opiskelijana ole nyt rahaa tuommoisiin.

• Palkkaakohan nuo tuontyyppiset firmat tarkoituksella komeita/söpöjä nuoria poikia? Tosin eihän ne kyllä ovikelloa rimputtaessaan voi ennakkoon tietää, asuuko siellä sinkkunainen vai sinkkumies (perheellisistä ihmisistä puhumattakaan).

• Ketju muuten pysyi yllättävän asiallisena. Siitä propsit kaikille vastanneille.

• crux

Tinsa-Pertti puuttuu.

• viisvee

jossain tv ohjelmassa piti arvata todellinen ikä niin kaupan kassa tiesi parahiten, tosin on itsellekin käynyt yli 30veessä kun kaupiskeliä kysyi koti ovella onko isääsi kotona ilmeestä päätteli ja korjasi vai ookko talon isäntä,

• trollli

Kyllä mulla tuli mieleen ett kaveri selvitti ovelasti; oletko yksin asuva sinkku nainen vai asuuko asunnossa kenties muitakin, sinun lisäksesi!
      Niin ett siltä pohjalta... hanki oveesi kunnollinen turvaketju, ja pidä sitä aina päällä kun olet kotona, ikäviltä yllätyksiltä välttyäksesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      365
      37541
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      6366
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5320
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      3798
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      66
      2972
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      52
      2549
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2124
    8. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      58
      2049
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2021
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      489
      1949
    Aihe