Onko helmiä_sioille retkahtamassa misspönttöuuniin?

lempeä.ilmassa

Kaikkia tasaisesti urpotteleva muusikkomme alkaa pehmetä Pönttikselle. Siltä näyttää. Seurataan tilannetta.

34

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pauli_Pippuli

      Genio onkin syntynyt Neuvosto-Eestissä :) Mahtaako raksan naulapoika kelvata pönttikselle?

    • Palstaihastukset on ihan normaaleja, kun täällä tarpeeksi kauan kirjoittelee.

      • YrjöPuska

        Keneen Maija on/ollut ihastunut?


      • YrjöPuska kirjoitti:

        Keneen Maija on/ollut ihastunut?

        En voi kertoa :(


      • Yrjö.Puska
        palstalutka kirjoitti:

        En voi kertoa :(

        Miksi et muka voi? Perttiinkö?


      • pertzzzzz
        Yrjö.Puska kirjoitti:

        Miksi et muka voi? Perttiinkö?

        Pertti (Yrjö) puskassa haluaa tietää!


      • Varma.tieto
        palstalutka kirjoitti:

        En voi kertoa :(

        Minäpä se tiedän :) Olet ihastunut naisasialooseriin. Sinua kismittää ja samalla kiihottaa hänen jutut.


      • vink.vink
        pertzzzzz kirjoitti:

        Pertti (Yrjö) puskassa haluaa tietää!

        Maijan pitäisi nyt ihastua Perttiin. Jos ei ole vielä sitä tehnyt.


      • Varma.tieto kirjoitti:

        Minäpä se tiedän :) Olet ihastunut naisasialooseriin. Sinua kismittää ja samalla kiihottaa hänen jutut.

        Pieleen meni niin että paukkui :) NAL:issa kiinnostaa lähinnä mikä saa ihmisen ajattelemaan, että naiset pitäisi keittää tai että millä hän perustelee päämantransa "miehet komistuu vanhetessaan"/ "vanha mies saa kauniita nuoria naisia".

        Jos Pertti on sama kuin Ludvig-Palstaperse, niin en häneenkään ole ihastunut. Hänen kanssaan tulen kyllä toimeen paljon paremmin kuin NAL:n, mutta minulle hän on lähinnä harmiton palstavakkari. Edes persekuva ei valitettavasti herättänyt kiinnostustani :(


    • Miksei helmiä possuille?

    • Bärttiboy

      Eipä siinä taas pitkään mennyt kun Pertti taas tuli vainoharhailemaan eri nikillä.

    • amorinnuoli

      Rakkauslista
      1. Pera
      2. Harmis
      3. Gentsu
      4. ?

      • Tuossa combossa minusta pera ja gentsu sopisivat toisilleen, näkihän gentsu peran ahterin samanlaisena kuin mitä alta kolemekymppisillä naisilla ja pera taas varmaan mielellään tarjoaisi bottomia. Minä voisin sitten ottaa misspönttiksen.


      • D__
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuossa combossa minusta pera ja gentsu sopisivat toisilleen, näkihän gentsu peran ahterin samanlaisena kuin mitä alta kolemekymppisillä naisilla ja pera taas varmaan mielellään tarjoaisi bottomia. Minä voisin sitten ottaa misspönttiksen.

        A: Et ole haukkunut pönttistä
        B: Pönttis ei ole enää neitsyt

        Conclusion: Mission impossible


    • onko.naitu.neiti.vai

      Helmisikahan haukkui aiemmin pönttistä pöntöksi, kirjaimellisesti ja se puree pönttöneitiin.
      On nähty anacasessa että sitäkautta pääsee parhaiten pönttiksen ytimeen.

      • huomattu.kauan.sitten

        Pönttis on karkeiden äijämiesten perään, on se nähty. Pertsassa ja Geniossa on sitä törkeyttä.


      • oletoikeassa
        huomattu.kauan.sitten kirjoitti:

        Pönttis on karkeiden äijämiesten perään, on se nähty. Pertsassa ja Geniossa on sitä törkeyttä.

        Justiinsa näin. Dissi tipahti treffien jälkeen jatkosta. Liian pehmeä luonne.


      • voiko.täällä.tavata.ket
        oletoikeassa kirjoitti:

        Justiinsa näin. Dissi tipahti treffien jälkeen jatkosta. Liian pehmeä luonne.

        Onko dissi tavannu Pöntön?


      • oletoikeassa
        voiko.täällä.tavata.ket kirjoitti:

        Onko dissi tavannu Pöntön?

        On. Ei se ole mikään salaisuus, palstallakin dissi joskus siitä kertonut..


      • uhkarohkeaa
        oletoikeassa kirjoitti:

        On. Ei se ole mikään salaisuus, palstallakin dissi joskus siitä kertonut..

        No ovatpa rohkeita chatin pohjalta.


      • eihän_se_käy
        uhkarohkeaa kirjoitti:

        No ovatpa rohkeita chatin pohjalta.

        Ovat rohkeita. Miten sitä nyt noin, palstalaiset tavanneet, ei voi olla. Vain normaalit ihmiset tapaavat toisiaan joskus hetken mielijohteestakin mutta että palstalaiset? Sehän kaataisi korttitalon jonka on saanut vaivalla rakennettua.


    • Possuhelmenkujeetnähty

      Kännissä vois luritellakin jotain. Lienee joskus sellaista harrastanutkin, mutta selvinpäin ei taida possuhelmen mielikuvitus riittää miettimään palstarakkautta.

      Eiköhän possuhelmi selvinpäin vaan rakasta hedelmäistä zensaa hanapöntöstä. 😂
      Villi veikkaus? 😊👌

    • Jos yhtään perillä oon tästä helmi herrasta, niin hän on vähän lirkku. Mutta se ei taida tarkoittaa välttis sen enempää...

      Kunhan testailee vetovoimaansa.

      Tosin huhuttu on romansseistakin, jotta who knows.

      • romancerumours

        Onko taustatietoja?


      • romancerumours kirjoitti:

        Onko taustatietoja?

        Nooooo kertokoon itse, jos kokee tarvetta joskus avautua. 😉


      • old.story
        mazy kirjoitti:

        Nooooo kertokoon itse, jos kokee tarvetta joskus avautua. 😉

        Lirkkuherra helmoissa jos wanhat merkit paikkansa pitävät.


      • nähty.juttu
        old.story kirjoitti:

        Lirkkuherra helmoissa jos wanhat merkit paikkansa pitävät.

        Pönttis antaa kohta kunhan Genio rähjää vaan enemmän buahhah.


      • old.story kirjoitti:

        Lirkkuherra helmoissa jos wanhat merkit paikkansa pitävät.

        Hmmm, on se ilmoja pielly. 😊


      • joutuisa.tyttö
        mazy kirjoitti:

        Hmmm, on se ilmoja pielly. 😊

        mazy käynyt treffaamassa genion?


      • joutuisa.tyttö kirjoitti:

        mazy käynyt treffaamassa genion?

        Niinkö. Oho. 🙊


    • mallikoottori

      Tämä todellakin ON sinkkupalsta!

      • Simo vaatehuoneelta, päivää. Ja vain ysiysi!👌


    • Onhan se ja pahemman kerran onkin. Kohta saa pönttö pökköä pesään!

    • novittuarvaaggonsrsu

      Ihmetystä ilmassa. Kerron ihmeessä, mikä päänvamma mahdollistaa vuosia kestäneen kiinnostuksen kohteeseen? Ei sillä, etteikö olisi mielenkiintoinen, mutta sinun langanohut persoonallisuutesi, nimetön, niin ei tiedä kuka, mutta aina nuuskien muiden perseitä. Aikaakun kulunut niin pitkään, että luulisi sinun ikäistä jo luonnollisen poistuman kutsuvan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe