Tubettaako palstalaiset?

eki-täti

Harmis pähkäili Ludde-ketjussa, mahtaako Ludde tubettaa. Tässä todistusaineistoa, Ludde taitaa tosiaankin tubettaa ainakin omatekemiään musiikkikappaleita. Joita sitten esittää eroottisesti tanssahdellen ja elehtien, vähissä vaatteissa, kuten tapoihinsa kuuluu:

https://www.youtube.com/watch?v=BrATN_ZMIPI

Nauttikaa!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kenestä puhutaan, mutta mikä saa ihmiskehon liikehtimään näi. Tällä tyypillä täytyy olla kellarissa muutakin kuin vanha ompelukone.

      https://youtu.be/AwuTI7mvo0E

    • housut.pois.ja.hoitoon

      Kuuminta hottia! Tätä rupeamme katsomaan. Kunnon tubetusta. Good old Ludde.

      • eki-täti

        Kyllä, juuri näin.

        Täytyy tässä tehdä lisää salapoliisihommia ja löytää muitakin palstan tyyppejä tubesta.


    • Onhannäitä
      • mumtsi

        Heheh, symppis! <3


      • eki-täti

        Olipas vahva osoitus musiikin voimasta! Liner ei vanhuudesta lannistu vaan tanssii! Huomasitteko, kuinka kevyesti nousi jalkakin? Tuskin olisi ilman nuoruuden rytmejä noussut.


      • Niinihq
        eki-täti kirjoitti:

        Olipas vahva osoitus musiikin voimasta! Liner ei vanhuudesta lannistu vaan tanssii! Huomasitteko, kuinka kevyesti nousi jalkakin? Tuskin olisi ilman nuoruuden rytmejä noussut.

        Vanhalla Liner-mummullakin kummasti sorkka vipattaa kunhan vain hyvää musiikkia saa kuullakseen ☺️


      • wanhaämmä

        Ihan paras tuo lopun "häh-häh.." ;D


    • eivätkehtaa

      No ei kait palstalaiset kehtaa itseään missään näyttää, etenkään niin että kukaan osaisi yhdistää tänne.

      • eki-täti

      • käsinukke.show
        eki-täti kirjoitti:

        Joo, tuo on kyllä hyvä pointti. Siksi Harmis onkin askarrellut itselleen omin pikku kätösin nuken, jonka avulla tubettaa miesasiaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=t7Y0I91rubg

        Ei .ittu :D


      • joskehtaisivat
        eki-täti kirjoitti:

        Joo, tuo on kyllä hyvä pointti. Siksi Harmis onkin askarrellut itselleen omin pikku kätösin nuken, jonka avulla tubettaa miesasiaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=t7Y0I91rubg

        Ehkä omalla tavallaan sitä voisi vähän respektiä antaa palstan hörhöille jos kehtaisivat itsensä näyttää ja jauhaa samaa mitä täällä.


    • Nää oli hauskoja, lisää Youtube-"paljastuksia" palstalaisista?

    • Teknodonna

      Mjoo

      Siis tää Tubetus on siinä mielessä kiinnostava idea, että sen täytyy osua tähän kontekstiin. Mun mielestä mikään edellä esitetyistä performansseista ei yllä tälle tasolle, vaan joutuu eräänlaiseen 'eriöön.'

      Mun pitäs kehitellä jokin sessio tyyliin Blokauttaja.

      (Naurua)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Jos joku jäi miettimään mitä blokautus tarkoittaa, niin voi siirtyä katsemaan vaikka Ace Venturaa.

        (Hirn)


    • Kjaaah, löysin tubesta itsestäni videon. Yllätyin miten se on sinne päätynyt...

      https://youtu.be/eS6v0mbX_8k

      Mutta väliäkös sillä...onhan tuo arkipäivää..olen huomattavasti hillitympi kuin moni muu aiemmista palstakollegoista näyttäisi olevan..

      • Teknodonna

      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis katos tämä läpi!

        Tätä voi kutsua jo laaduksi mediatuotannollisessa mielessä.

        https://www.youtube.com/watch?v=63vqob-MljQ

        Kyllitäti kiersi kehää ja joka kierroksella lisääntyi, hetkinen kuulostaa jotenkin joltakin tutulta....

        Kiertää kehää ja lisääntyy...joku..en muista mihin liittyy.

        Oli hiukan kuin adhd olisi ohjannut..🤔


      • eki-täti
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Siis katos tämä läpi!

        Tätä voi kutsua jo laaduksi mediatuotannollisessa mielessä.

        https://www.youtube.com/watch?v=63vqob-MljQ

        Kuules, Tekniset!

        Tuossa isolla rahalla tehdyssä videossa oli monia todella uskomattomia virheitä. Uskomattomia siksi, että tuotannosta tuskin on puuttunut rahaa ja henkilökuntaa.

        Eka virhe alkaa jotain kohdassa 0:17

        Tässä ketjussa ei esitellä maailmankuulujen tähtien videotuotantoa, vaan tavisten.

        Niin, ja ylempänä kommenttisi 'eriöstä' oli törkeä. Sinun paikkasi on eriössä, mene sinne flatuksiesi kanssa. Kylie Minogue on ripulia, vie hänetkin eriöön.


      • Teknodonna
        eki-täti kirjoitti:

        Kuules, Tekniset!

        Tuossa isolla rahalla tehdyssä videossa oli monia todella uskomattomia virheitä. Uskomattomia siksi, että tuotannosta tuskin on puuttunut rahaa ja henkilökuntaa.

        Eka virhe alkaa jotain kohdassa 0:17

        Tässä ketjussa ei esitellä maailmankuulujen tähtien videotuotantoa, vaan tavisten.

        Niin, ja ylempänä kommenttisi 'eriöstä' oli törkeä. Sinun paikkasi on eriössä, mene sinne flatuksiesi kanssa. Kylie Minogue on ripulia, vie hänetkin eriöön.

        Mjoo

        Yes my dear...

        I will.

        Virheet ovat kaiken ydin, katalyytti.

        (Hihitystä)


    • jiefjiefjiefjeifj

      Vaikka juutuupissa onkin aika monenlaista viheltäjää ja urpoa niin silti heille pitää antaa enemmän pisteitä kuin anonyymisti öyhöttäville. Sama kuin karaoke, mitä paskempi olet laulamaan niin sitä enemmän se vaatii.

      • eki-täti

        Todella harva on tuubissa omalla nimellään ja naamallaan. On jompi kumpi, tai ei kumpaakaan.

        Omalla naamallaan kun öyhöttää, niin harvalukuinen joukko tunnistaa. Omalla nimellään kun öyhöttää paljastamatta naamaansa, vielä harvempi tunnistaa.

        Ja sitten on paljon tubettajia, jotka ovat nimimerkillä ja tunnistamattomia.

        Mutta täytyypä sanoa, että palstalla on todella hauskaa ja huumorintajuista porukkaa. Ja erityisesti huomaan, että tähänkin ketjuun on ilmoittautunut ainakin kaksi tyyppiä random-nikeillä, jotka arvostaisivat kovasti niitä ihmisiä, jotka omalla naamallaan ja nimellään kertoisivat mielipiteensä.. Siis itse itsestään mitään antamatta arvostaisivat....Buahahahahah :D


      • jiefjiefjiefjeifj
        eki-täti kirjoitti:

        Todella harva on tuubissa omalla nimellään ja naamallaan. On jompi kumpi, tai ei kumpaakaan.

        Omalla naamallaan kun öyhöttää, niin harvalukuinen joukko tunnistaa. Omalla nimellään kun öyhöttää paljastamatta naamaansa, vielä harvempi tunnistaa.

        Ja sitten on paljon tubettajia, jotka ovat nimimerkillä ja tunnistamattomia.

        Mutta täytyypä sanoa, että palstalla on todella hauskaa ja huumorintajuista porukkaa. Ja erityisesti huomaan, että tähänkin ketjuun on ilmoittautunut ainakin kaksi tyyppiä random-nikeillä, jotka arvostaisivat kovasti niitä ihmisiä, jotka omalla naamallaan ja nimellään kertoisivat mielipiteensä.. Siis itse itsestään mitään antamatta arvostaisivat....Buahahahahah :D

        No enpä ole liiemmälti tubettajia nähnyt ketkä peittäisivät naamansa tunnistamattomaksi, etenkin täällä missä on pienet ympyrät tunnistaminen on varmastikin melko varmaa etenkin omilla kulmilla.

        Eihän se että jos jotain arvostaisi tarkoita että itse siihen kykenisi tai edes tarvitsisi kyetä. Mutta tottakai periaatteessa mitä suurempi tarve on öyhöttäjällä tuoda itseään julki niin pitäisi myös seistä sanojensa takana ihan itsenään.


      • eki-täti
        jiefjiefjiefjeifj kirjoitti:

        No enpä ole liiemmälti tubettajia nähnyt ketkä peittäisivät naamansa tunnistamattomaksi, etenkin täällä missä on pienet ympyrät tunnistaminen on varmastikin melko varmaa etenkin omilla kulmilla.

        Eihän se että jos jotain arvostaisi tarkoita että itse siihen kykenisi tai edes tarvitsisi kyetä. Mutta tottakai periaatteessa mitä suurempi tarve on öyhöttäjällä tuoda itseään julki niin pitäisi myös seistä sanojensa takana ihan itsenään.

        Itse olen avoimen, ja aidosti hyväksyvän keskustelun ja väittelyn puolella aina.

        Mutta jos itse arvostaisi enemmän omalla nimellään kommentoivia ihmisiä, pitäisi olla pokkaa ITSE näyttää esimerkkiä.

        Minä esimerkiksi olen tuubissa AINA omalla nimelläni. Kuviani en anna muille kuin viranomaisille.
        Minun mielipiteeni nimimerkin takaa kommentoivista tyypeistä hieman vaihtelee. Suurin osa heistä on mielestäni pelkureita. Pieni osa on hyväksyttävien syiden vuoksi nimimerkin takana (työ).

        Suurin osa nimimerkillä toimivista tyypeistä suoltaa lauseita, jotka ovat ihan kuin yhdestä ja samasta ajatuspajasta tuotettuja. Joskus tulee mieleen, että eikö YKSIKÄÄN isoista pajoista ohjeista opetuslapsiaan kirjoittamaan vähemmän tunnistettavaa propagandaa..Mutta miten ne voisivat? Silloinhan pitäisi tunnustaa opetuslapsille, että kysymys on propagandasta, ja sitähän ei kukaan fiksuksi itseään mieltävä halua sanoa tai kuulla. Tätä minä en koskaan sano heille päin naamaa, omalla persoonallani. Mutta näen tätä joka päivä, ja salaisesti halveksin joka ikistä typerystä. Heistä moni luulee, että olen heidän ystävällinen tuttavansa.

        Voi sentään. Menipä syvälliseksi.

        Tässä on erään palstalaisen kaksoisolento, jonka nimeä ei voi mainita, koska luvassa olisi kunnianloukkausoikeudenkäynti:

        https://www.youtube.com/watch?v=Y0IaLs2j7pI

        uuuh, seksikäs ukkosensa kokkaa myös:

        https://www.youtube.com/watch?v=LI-JofdPNuA

        Happy Haulidays!


      • ÄläAnnaTietojasi
        eki-täti kirjoitti:

        Todella harva on tuubissa omalla nimellään ja naamallaan. On jompi kumpi, tai ei kumpaakaan.

        Omalla naamallaan kun öyhöttää, niin harvalukuinen joukko tunnistaa. Omalla nimellään kun öyhöttää paljastamatta naamaansa, vielä harvempi tunnistaa.

        Ja sitten on paljon tubettajia, jotka ovat nimimerkillä ja tunnistamattomia.

        Mutta täytyypä sanoa, että palstalla on todella hauskaa ja huumorintajuista porukkaa. Ja erityisesti huomaan, että tähänkin ketjuun on ilmoittautunut ainakin kaksi tyyppiä random-nikeillä, jotka arvostaisivat kovasti niitä ihmisiä, jotka omalla naamallaan ja nimellään kertoisivat mielipiteensä.. Siis itse itsestään mitään antamatta arvostaisivat....Buahahahahah :D

        Harva tubettaja esiintyy omalla nimellään, koska siitä voi aiheutua kaikenlaisia harmeja jälkikäteen.
        Suositut tubettaja eivät tuo niitä julkisuuteen, koska se saattaisi aiheuttaa suosion laskua.
        Jokainen tubettaja, joka on nimensä tubeen antanut saa joka päivä jännittää, että mitään posti tuo.
        Posti voi tuoda lehtitilauksia, paketti tilauksia ym. mitä ei ole itse tilanut.
        Tai kännykkään voi tulla tekstiviestillä lääkärin, hammaslääkärin, hotellin, ravintolan ajanvaraus vahvistus viestejä, sähkösopimuksen uusimis sopimuksia ym. mitä nettikiusaajat harrastavat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe