Olen käynyt baareissa yli 6 vuotta

hmmmmmmmmm

Ja näiden vuosien aikana pillunsaanti on ollut edes likimain lähellä maksimissaan n. 10 kertaa. En nyt laske tähän mitään mahdollisia epäselviä tapauksia, jotka ehkä olisivat voineet johtaa johonkin jne. Olen käynyt baareissa vuosittain n. 20-30 krt eli yhteensä jtn 120-200 krt. Kertaakaan en ole itse tehnyt yhdellekään naiselle minkäänlaista aloitetta, mennyt oma-aloitteisesti puhumaan tms. Joka kerta olen ollut liikkeellä yksin ilman ketään siipimiestä, kaveriporukkaa tms. Osalla kerroista olen käynyt tanssilattialla joraamassa, lähinnä ensimmäisinä vuosina kynnys siihen oli vielä matala, mutta myöhemmin muuttunut miltei jäävuoren korkuiseksi.

Onko muilla vastaavia kokemuksia yöelämästä? Puhun tässä nyt siis yökerhoista, en mistään lähiöräkälöistä tmv.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d123123f

      Niin. Ensinnäkin ap onko mielestäsi baarin naiset baarissa vain seksin saantia varten?

      Ehkä kuitenkin suuri osa katselee vain.

      Ehkä sinulla on jonkinlainen pakkomielle seksiin.

      Ehkä kärsit lapsuuden traumoista joka saa sinut toistamaan samaa toimimatonta kaavaa uudelleen ja uudelleen.

      Riippuvuus on merkki siitä ettei asiat ole kunnossa.

      Jeesuksen siunaista sinulle ernesti.

      • sittenseonniin

        Eivät naiset sitä päätä minkä takia kukin käy baarissa, jos mies käy siellä vain pokaillakseen niin sitten se on niin.


      • 123s1231231f12d

        Rehellisyyden nimissä sanottakoon että itse kävin 10 vuoden aikoja tuhansia ketoja baareissa, joista tasan kolme kertaa nainen lähti mukaani.

        Voi sanoa että aika pieni todennäköisyys että nainen lähtee mukaani.

        Tavallaan olen jumalalle vihainen että se teki minusta kaikkien vihaaman hylkiön. Mutta kaiken kärsimyksen jälkeen pidän itseä puhtaampana ja sopivampana taivaaseen kuin niitä jotka ovat kaikkien kanssa lihallisesti iloitelleet ja tehneet huorin.


      • vai3800
        123s1231231f12d kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä sanottakoon että itse kävin 10 vuoden aikoja tuhansia ketoja baareissa, joista tasan kolme kertaa nainen lähti mukaani.

        Voi sanoa että aika pieni todennäköisyys että nainen lähtee mukaani.

        Tavallaan olen jumalalle vihainen että se teki minusta kaikkien vihaaman hylkiön. Mutta kaiken kärsimyksen jälkeen pidän itseä puhtaampana ja sopivampana taivaaseen kuin niitä jotka ovat kaikkien kanssa lihallisesti iloitelleet ja tehneet huorin.

        Rehellisyyden nimissä sanottakoon että itse kävin 10 vuoden aikoja tuhansia ketoja baareissa,



        Kävitkö ehkä noin 4000 kertaa baarissa 10 vuoden aikana rehellisyyden nimissä?


    • Aikuinenmies-

      Kävin joskus baareissa lähes joka viikonloppu ja lähes aina olin se joka tekee aloitteen naiselle. Pillua sain satoja kertoja sen 10 vuoden aikana kun kävin baareissa. Varmaan jotain kaks kertaa nainen teki aloitteen mutta miehenä se on useimmiten tehtävä itse. Nykyään en jaksa enää baareissa käydä, jotain 4 vuotta sitten viimeks kävin baarissa. Baareista helpoiten naisia saa mutta enää en jaksa käydä.

      • hmmmmmmmmmm

        Ok. Itse en halua tehdä naisille aloitteita, koska a) todennäköisesti saisin pakit, b) koska jotenkin tuntuu, ettei siinä pillunsaannissa ole mitään vitsiä, jos on itse täytynyt olla se aloitteentekijä. Jotenkin siinä vaan tulee sellainen fiilis, että nainen himoitsee itseäni vähemmän kuin itse himoitsen naista, mikäli nainen ei itse halua tehdä aloitetta. Se ei vaan yksinkertaisesti tunnu hyvältä.


      • eitoimise
        hmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ok. Itse en halua tehdä naisille aloitteita, koska a) todennäköisesti saisin pakit, b) koska jotenkin tuntuu, ettei siinä pillunsaannissa ole mitään vitsiä, jos on itse täytynyt olla se aloitteentekijä. Jotenkin siinä vaan tulee sellainen fiilis, että nainen himoitsee itseäni vähemmän kuin itse himoitsen naista, mikäli nainen ei itse halua tehdä aloitetta. Se ei vaan yksinkertaisesti tunnu hyvältä.

        Varmaankin juuri saamattomien miesten ongelma, että halutaan nostaa itsensä jalustalle eikä toista, mutta miksi nainen sellaista miestä haluaisi kuka ei halua häntä.


      • hmmmmmmmmmmmmm
        eitoimise kirjoitti:

        Varmaankin juuri saamattomien miesten ongelma, että halutaan nostaa itsensä jalustalle eikä toista, mutta miksi nainen sellaista miestä haluaisi kuka ei halua häntä.

        Ei tässä siitä ole kyse, etten haluaisi naisia. Mutta kyllä siinäkin asetelmassa jotain mätää on, jos miehen pitää aina olla se, joka tekee aloitteen. Kertoo lähinnä siitä, että miehet ovat naisten silmissä epähaluttavampia kuin naiset miesten silmissä.


      • Naisasialooser11

        Et saanut. Vain superYTM pääsee noihin lukemiin. YTM pääsee ehkä kymmeniin naisiin. Tavallinen mies muutamaan.


      • eitoimise
        hmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ei tässä siitä ole kyse, etten haluaisi naisia. Mutta kyllä siinäkin asetelmassa jotain mätää on, jos miehen pitää aina olla se, joka tekee aloitteen. Kertoo lähinnä siitä, että miehet ovat naisten silmissä epähaluttavampia kuin naiset miesten silmissä.

        Kokemuksesta tiedän että se että nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen ei ole niinkään hyvä asia, koska sitten itse on myöhemmin vieläkin passiivisempi odottaen että niin käy uudelleen.


      • hmmmmmmmmmmmm
        eitoimise kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän että se että nainen tekee aloitteen ja on aktiivinen ei ole niinkään hyvä asia, koska sitten itse on myöhemmin vieläkin passiivisempi odottaen että niin käy uudelleen.

        Näinhän minä juuri toiminkin. Eli olen joskus saanut joitakin aloitteita naisilta, mutta sitten voi mennä taas kuukausia tai vuosia, että tulee seuraava aloite.

        Tuntuuhan se helvetin masentavalta, kun koko ympäröivä yhteiskunta tuntuu kokoajan toitottavan, miten itsestäänselvää jatkuva seksi ja parisuhteet pitäisi olla tyyliin kaikille normaaleille ihmisille.

        No itse en ole noiden baarien lisäksi oikeastaan yrittänyt löytää naista muualta, joskin Tinderiin rekisteröidyin joskus 3-4 vuotta sitten, sain joku 30 mätsiä n. 1,5 kk:n aikana, ehkä 2 tai 3 naista aloitti minkäänlaista keskustelua, eikä se edennyt koskaan mihinkään livetapaamisiin saakka.

        Toisaalta mulla on itsellänikin sentään jonkunlaiset laatuvaatimukset sen suhteen, miten asioiden pitäisi tapahtua. Eli sellaisen perusnätin nuoren naisen pitäisi olla se aloitteentekijä ja se osapuoli, joka vie asioita etupäässä eteenpäin. En tosin tiedä, kuinka suurelle osalle miehistä tämä on arkipäivää - jos tämän palstan naisia ja alfoja on uskominen, niin varmaan 99%:lle miehistä.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Et saanut. Vain superYTM pääsee noihin lukemiin. YTM pääsee ehkä kymmeniin naisiin. Tavallinen mies muutamaan.

        Mistä tiedät vaikka postauksen takana olisi itse Super-YTM rekkaamattomalla nikillä?


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Näinhän minä juuri toiminkin. Eli olen joskus saanut joitakin aloitteita naisilta, mutta sitten voi mennä taas kuukausia tai vuosia, että tulee seuraava aloite.

        Tuntuuhan se helvetin masentavalta, kun koko ympäröivä yhteiskunta tuntuu kokoajan toitottavan, miten itsestäänselvää jatkuva seksi ja parisuhteet pitäisi olla tyyliin kaikille normaaleille ihmisille.

        No itse en ole noiden baarien lisäksi oikeastaan yrittänyt löytää naista muualta, joskin Tinderiin rekisteröidyin joskus 3-4 vuotta sitten, sain joku 30 mätsiä n. 1,5 kk:n aikana, ehkä 2 tai 3 naista aloitti minkäänlaista keskustelua, eikä se edennyt koskaan mihinkään livetapaamisiin saakka.

        Toisaalta mulla on itsellänikin sentään jonkunlaiset laatuvaatimukset sen suhteen, miten asioiden pitäisi tapahtua. Eli sellaisen perusnätin nuoren naisen pitäisi olla se aloitteentekijä ja se osapuoli, joka vie asioita etupäässä eteenpäin. En tosin tiedä, kuinka suurelle osalle miehistä tämä on arkipäivää - jos tämän palstan naisia ja alfoja on uskominen, niin varmaan 99%:lle miehistä.

        Tinderiä en ole käyttänyt, joskus kokeilin. Mm. badoosta ja ihan s24:n treffeiltä löytää helpommin ainakin jotain, mutta kyllä silloinkin pitää olla aktiivinen.

        Itse aikoinani pääsin avoliittoon asti netissä tapaamani naisen kanssa ilman mitään pokailua tai treffailua ja sen "helppous" loi sellaisen kynnyksen ettei nykyään halua edes ajatella mitään pokailutreffailua.


      • hmmmmmmmmmmm
        Meiqsi kirjoitti:

        Tinderiä en ole käyttänyt, joskus kokeilin. Mm. badoosta ja ihan s24:n treffeiltä löytää helpommin ainakin jotain, mutta kyllä silloinkin pitää olla aktiivinen.

        Itse aikoinani pääsin avoliittoon asti netissä tapaamani naisen kanssa ilman mitään pokailua tai treffailua ja sen "helppous" loi sellaisen kynnyksen ettei nykyään halua edes ajatella mitään pokailutreffailua.

        Mutta mitä tuo aktiivisuus sitten noin niinkuin käytännössä pitää sisällään? Oli mullakin joskus (taitaa olla vieläkin) joku profiili Suomi24:n treffipalvelussa, mutta eipä siellä mun profiilissa juurikaan kukaan nainen edes käynyt ilman, että maksoin siellä etusivun näkyvyydestä. Joku ihan muutama nainen aloitti jotain keskusteluntynkää, mutta jotenkin siinäkin joutui aika äkkiä huomaamaan, että olin se ainoa osapuoli, joka sitä keskustelua jotenkin yritti pitää elossa, joten luovutin aika nopeasti.

        Olisin tietenkin voinut liittyä niiden tuhansien aloitteellisten miesten jononjatkoksi, mutta tuskin tulokset olisivat olleet tyhjää parempia. Sitä ei tarvitse aloittaa keskustelua edes 50:n eri naisen kanssa, kun sitä on jo niin lannistunut, ettei koko järjetöntä touhua enää jaksa jatkaa.

        Kyllä mä kerran monta vuotta sitten teininä kokeilin sitäkin taktiikkaa, että muutaman päivän sisällä kirjoitin varmaan 150 eri naiselle, että "oot kaunis" ja "mitä kuuluu?", mutta koska lopputuloksena ei ollut kun joku 100 "kiitos"-kommenttia eikä varsinaisesti yksikään nainen kiinnostunut omasta profiilistani/profiilikuvastani, niin annoin asian olla. Ei voi vaan kuin ihmetellä niidenkin miesten sinnikkyyttä, jotka tuota touhua jaksavat pitää yllä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen saamatta minkäänlaista vastakaikua niiltä lähestymistensä kohteilta.


    • Yritän tässä pinnistää ja muistella kuinka monta kertaa munan saaminen on ollut edes lähellä viimeisen puolen vuoden aikana... ei nyt juuri tule yhtään kertaa mieleen.

      • hmmmmmmmmmmmm

        Sulla menee kyllä sitten aika huonosti, koska itsekin saisin munaa koska vaan haluan, vaikka olen sentään mies. Mutta eiköhän sitä munaa olis sulle tarjolla huomattavasti enemmän kuin ehtisit niitä hoidella. Sunhan ei tarvitsisi tehdä muuta julistaa riittävän avoimesti, että olet seksiä vailla ja hyväksyä kaikki vastaantulevat miesten tarjoukset.

        Tosin tässä nyt olikin tarkoituksena verrata minun pillunsaannin määrääni muiden miesten vastaavaan, ei tehdä vertailua naisten munansaannin ja miesten pillunsaannin välillä, koska siinä nyt vaan ei yksinkertaisesti ole mitään mieltä.


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Sulla menee kyllä sitten aika huonosti, koska itsekin saisin munaa koska vaan haluan, vaikka olen sentään mies. Mutta eiköhän sitä munaa olis sulle tarjolla huomattavasti enemmän kuin ehtisit niitä hoidella. Sunhan ei tarvitsisi tehdä muuta julistaa riittävän avoimesti, että olet seksiä vailla ja hyväksyä kaikki vastaantulevat miesten tarjoukset.

        Tosin tässä nyt olikin tarkoituksena verrata minun pillunsaannin määrääni muiden miesten vastaavaan, ei tehdä vertailua naisten munansaannin ja miesten pillunsaannin välillä, koska siinä nyt vaan ei yksinkertaisesti ole mitään mieltä.

        "Sunhan ei tarvitsisi tehdä muuta julistaa riittävän avoimesti, että olet seksiä vailla ja hyväksyä kaikki vastaantulevat miesten tarjoukset."

        Ethän sinäkään aloituksen perusteella naisille julista olevasi seksiä vailla, etkä muutenkaan itse lähesty heitä? Etkä sinäkään hyväksy kaikkien vastaantulevien naisten tarjouksia, kun mainitsit että naisen tulee olla nätti. En minäkään komeaa vaadi, mutta olisihan se itsellenikin kiva että ehdokas olisi ainakin "söpö" (miehillä verrastettavissa naisten "nättiin").

        Aiemmasta viestistä poimittua: "b) koska jotenkin tuntuu, ettei siinä pillunsaannissa ole mitään vitsiä, jos on itse täytynyt olla se aloitteentekijä."

        Tuntuisiko sitten minun munansaannissani olevan mitään vitsiä, jos minun olisi itse pitänyt olla aloitteentekijä?


      • hmmmmmmmmmmmm
        palstalutka kirjoitti:

        "Sunhan ei tarvitsisi tehdä muuta julistaa riittävän avoimesti, että olet seksiä vailla ja hyväksyä kaikki vastaantulevat miesten tarjoukset."

        Ethän sinäkään aloituksen perusteella naisille julista olevasi seksiä vailla, etkä muutenkaan itse lähesty heitä? Etkä sinäkään hyväksy kaikkien vastaantulevien naisten tarjouksia, kun mainitsit että naisen tulee olla nätti. En minäkään komeaa vaadi, mutta olisihan se itsellenikin kiva että ehdokas olisi ainakin "söpö" (miehillä verrastettavissa naisten "nättiin").

        Aiemmasta viestistä poimittua: "b) koska jotenkin tuntuu, ettei siinä pillunsaannissa ole mitään vitsiä, jos on itse täytynyt olla se aloitteentekijä."

        Tuntuisiko sitten minun munansaannissani olevan mitään vitsiä, jos minun olisi itse pitänyt olla aloitteentekijä?

        No jos se aloitteenteko tarkoittaisikin sitä, että menisin vaan kysymään joltain vastaantulevalta muodollisesti pätevältä naiselta, että "lähdetkö panemaan?", niin eihän siinä silloin olisi mitään ongelmaa. Mutta kun useimmiten se miehen aloitteentekeminen tuntuisi tarkoittavan jotakin sellaista, että miehen pitää jotenkin erikseen kyetä viettelemään se nainen markkinoimalla itsestään riittävän kiinnostava siinä hetkessä. Ei se touhu enää siinä kohtaa tunnu yhtään hyvältä tai tasa-arvoiselta.

        Sulle naisena riittäisi varmasti se, että pukeudut riittävän seksikkäästi ja menisit seisoskelemaan baarin tiskin ääreen. Näin riippumatta siitä, oletko muihin naisiin verrattuna kaunis tai et.


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        No jos se aloitteenteko tarkoittaisikin sitä, että menisin vaan kysymään joltain vastaantulevalta muodollisesti pätevältä naiselta, että "lähdetkö panemaan?", niin eihän siinä silloin olisi mitään ongelmaa. Mutta kun useimmiten se miehen aloitteentekeminen tuntuisi tarkoittavan jotakin sellaista, että miehen pitää jotenkin erikseen kyetä viettelemään se nainen markkinoimalla itsestään riittävän kiinnostava siinä hetkessä. Ei se touhu enää siinä kohtaa tunnu yhtään hyvältä tai tasa-arvoiselta.

        Sulle naisena riittäisi varmasti se, että pukeudut riittävän seksikkäästi ja menisit seisoskelemaan baarin tiskin ääreen. Näin riippumatta siitä, oletko muihin naisiin verrattuna kaunis tai et.

        "Sulle naisena riittäisi varmasti se, että pukeudut riittävän seksikkäästi ja menisit seisoskelemaan baarin tiskin ääreen."

        Tuo riippuu paljon baarista. Joissain baareissa voi viettää yksikseen koko illan ilman että kukaan tekee aloitetta. Tosin en kyllä yleensä norkoile tiskin äärellä, ellei juoma ole pakko nauttia juuri siinä. Muuten menen pöytään tai jos pöytiä ei ole, niin jonnekin kohtaa baaria.

        Pukeudun "seksikkäästi" parhaaseen/parhaisiin hameisiini lähinnä "erikoisbileissä" eli vaikka koulun päättäjäisbileissä. Tavallisissa baareissa, yökerhoissa ja Ruotsin laivalla olen yleensä farkuissa. Meikkaan kuitenkin toki normibaareihinkin, vaikka farkut jalassa niihin lähtisinkin.


      • hmmmmmmmmmmmm
        palstalutka kirjoitti:

        "Sulle naisena riittäisi varmasti se, että pukeudut riittävän seksikkäästi ja menisit seisoskelemaan baarin tiskin ääreen."

        Tuo riippuu paljon baarista. Joissain baareissa voi viettää yksikseen koko illan ilman että kukaan tekee aloitetta. Tosin en kyllä yleensä norkoile tiskin äärellä, ellei juoma ole pakko nauttia juuri siinä. Muuten menen pöytään tai jos pöytiä ei ole, niin jonnekin kohtaa baaria.

        Pukeudun "seksikkäästi" parhaaseen/parhaisiin hameisiini lähinnä "erikoisbileissä" eli vaikka koulun päättäjäisbileissä. Tavallisissa baareissa, yökerhoissa ja Ruotsin laivalla olen yleensä farkuissa. Meikkaan kuitenkin toki normibaareihinkin, vaikka farkut jalassa niihin lähtisinkin.

        No laita sitten alastonkuva itsestäsi vaikka alastonsuomeen, niin saat yhden päivän aikana luultavasti satoja, ellei tuhansia seksitarjouksia miehiltä, ja varmaan jokusen naisiltakin. Siitä vaan valitsemaan.


      • vonkaajialöytyy
        hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        No laita sitten alastonkuva itsestäsi vaikka alastonsuomeen, niin saat yhden päivän aikana luultavasti satoja, ellei tuhansia seksitarjouksia miehiltä, ja varmaan jokusen naisiltakin. Siitä vaan valitsemaan.

        Se on totta että vaikka nainen on millainen läski tms. niin sieltä vonkaajia löytyy.


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        No laita sitten alastonkuva itsestäsi vaikka alastonsuomeen, niin saat yhden päivän aikana luultavasti satoja, ellei tuhansia seksitarjouksia miehiltä, ja varmaan jokusen naisiltakin. Siitä vaan valitsemaan.

        Mä en laita alastonkuvia ollenkaan nettiin, en edes yksärillä potentiaaliselle treffikumppanille, saati sitten yleiselle sivustolle.

        Tosin en baareissakaan ole käynyt aikoihin kun ei ole ollut seuraa (poikkeuksena yksi viikonloppu kuukausi-pari sitten, mutta olin tuolloin uuden kaverimiehen seurassa ja muut baariporukat varmaan luulivat meitä pariksi, varsinkin kun ko. mies baarin pöydässä istuessamme täräytti että "mä mietin tässä itekin just sitä miten lähestyä sua" - vaikka olin vihjannut jo aiemmalla tapaamiskerrallamme etten nyt kaivannut tapailua/suhdetta, piti nyt sitten sanoa selkeämmin että haluan olla pelkkä kaveri).


      • hmmmmmmmmmm
        palstalutka kirjoitti:

        Mä en laita alastonkuvia ollenkaan nettiin, en edes yksärillä potentiaaliselle treffikumppanille, saati sitten yleiselle sivustolle.

        Tosin en baareissakaan ole käynyt aikoihin kun ei ole ollut seuraa (poikkeuksena yksi viikonloppu kuukausi-pari sitten, mutta olin tuolloin uuden kaverimiehen seurassa ja muut baariporukat varmaan luulivat meitä pariksi, varsinkin kun ko. mies baarin pöydässä istuessamme täräytti että "mä mietin tässä itekin just sitä miten lähestyä sua" - vaikka olin vihjannut jo aiemmalla tapaamiskerrallamme etten nyt kaivannut tapailua/suhdetta, piti nyt sitten sanoa selkeämmin että haluan olla pelkkä kaveri).

        No se on sitten sun ongelmasi. Mutta munaa saisit jokatapauksessa pelkästään sormia napsauttamalla.


    • JossainMuualla
      • hmmmmmmmmmmmm

        "Suomalainen yöelämä on tarkoitettu lähinnä ytmeille ja naisille."

        - Ehkä näinkin. En silti vaan pysty tajuamaan, että mistä ne kaikki ktm:t naisensa löytävät, jollei baarista tai Tinderistä?


      • hienoahienoa
        hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        "Suomalainen yöelämä on tarkoitettu lähinnä ytmeille ja naisille."

        - Ehkä näinkin. En silti vaan pysty tajuamaan, että mistä ne kaikki ktm:t naisensa löytävät, jollei baarista tai Tinderistä?

        Luultavasti ovat löytäneet naisensa jo kouluaikoina yläasteelta/lukiosta/amiksesta/AMK:sta/yliopistosta, jolloin ei ole ollut tarpeen kilpailla alfojen kanssa vielä niin kovaa. Tai sitten ovat löytäneet myöhemmin yh-mutsin itselleen sen jälkeen kun alfa on tehnyt naisen kanssa lapsen ja ryhtyvät sitten betacuckiksi naiselle.


      • 12d123123f123

        tai työpaikalta tai kaveripiireistä jotkut..


    • hienoahienoa

      Minä olen käynyt baareissa ainakin 10 vuotta ja saanut pillua ehkä max 3 kertaa vuodessa. Eli ei mene kovinkaan hyvin sen suhteen. Eikä siinä todellakaan ole kyse mistään sellaisesta, että joskus olisi niin hirveästi yrittänyt saada ja sitten olisi saanut jne. Alfalle tuo varmaan pätee. Mutta betat ja gammat/ätmit saavat vain silloin kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tekee oikeat liikkeet. Eli aikamoista ennustamista vaatii saada pillua jos ei alfa ole.

      • Naisasialooser11

        Meneehän tuo loistavasti sen suhteen 3x10 vuotta on 30 kertaa mikä on YT-miehen lukema. Tavismies saattaisi saada tuon kymmenen vuoden aikana sen 3 kertaa jos oikein yrittää ja silloinkin tietysti vain itseään alempitasoisemmilta naisilta.


      • 123d13123f

        ätmi saa pillua vain silloin kun nainen on hylätty ja epätoivoinen ja kaipaa kipeästi laastaria eikä muitakaan ole tarjolla..


    • viinamies

      Jos käy säänöllisesti baareissa eikä saa naisseuraa kyse voi olla siitä että bailaustaidot ovat huonot. Kannattaa ottaa oppia baarissa naisia iskevistä pelimiehistä ja miettiä mikä omassa toiminnassa on vialla.

      Kyse voi toki olla siitäkin ettei juo tarpeeksi viinaa. Ennen baariinlähtöä kannattaa juoda kotona kunnon pohjat jotta on pelikunnossa sitten heti yökerhoon tullessa.

    • Avioliitto

      Se on varmaa että jos mies ei tee aloitetta niin ei sitten naista saa koska nainen harvoin tekee aloitteen. Ei kannata odottaa naisen aloitetta, siinä kuluu elämä hukkaan.

      • viinamies

        Miehen tulee tehdä aloite naiselle. Aloitteen voi tehdä vain silloin kun ollaan yökerhossa tai baarissa ja ollaan humalassa. Selvinpäin tehdyt aloitteet naiset yleensä torjuvat kuten myös muualla kuin yökerhossa tehdyt aloitteet.

        Jos haluaa saada vastakaikua tekemilleen aloitteilleen, pitää juoda viinaa ja olla yökerhossa.


      • bjhvb

        Ei kai tuolla aloittajalle niin väliä ole, kun hän kerran periaatteesta on tekemättä niitä aloitteita.


      • hmmmmmmmmmmm
        bjhvb kirjoitti:

        Ei kai tuolla aloittajalle niin väliä ole, kun hän kerran periaatteesta on tekemättä niitä aloitteita.

        Ei se mistään periaatteesta ole kiinni, vaan en vaan pysty tuntemaan itseäni riittävän halutuksi, jos minun itseni täytyy toimia aloitteentekijänä.


      • hmmmmmmmmmmhm
        hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ei se mistään periaatteesta ole kiinni, vaan en vaan pysty tuntemaan itseäni riittävän halutuksi, jos minun itseni täytyy toimia aloitteentekijänä.

        En vaan pysty tuntemaan oloani hyväksi, jos pitää käyttäytyä kuin kerjäävä kulkukoira anelemassa naisilta armopaloja. Sitähän se miesten aloitteellisuus naisia kohtaan pohjimmiltaan on.


      • ruikutiruikuti
        hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ei se mistään periaatteesta ole kiinni, vaan en vaan pysty tuntemaan itseäni riittävän halutuksi, jos minun itseni täytyy toimia aloitteentekijänä.

        Totahan sinä täällä valitat, naisten pitäisi jostain kumman syystä nähdä sen nysvän ulkokuoren lävitse ja mitäs he sielstä sitten löytäisivät, tuskinpa mitään kummoista. Jos et itse halua tehdä asian eteen mitään niin lopeta ruikutus.


      • hmmmmmmmmmm
        ruikutiruikuti kirjoitti:

        Totahan sinä täällä valitat, naisten pitäisi jostain kumman syystä nähdä sen nysvän ulkokuoren lävitse ja mitäs he sielstä sitten löytäisivät, tuskinpa mitään kummoista. Jos et itse halua tehdä asian eteen mitään niin lopeta ruikutus.

        En minä odota mitään sellaista, että naisten pitäisi jotenkin nähdä ulkokuoreni läpi, ei siitä ole tässä ollenkaan kysymys. Pikemminkin niin, että naiset ja nimenomaan minua itseäni kiinnostavat naiset ihastuisivat siihen ulkokuoreeni ja tulisivat tekemään minulle aloitteita. Minulle on ihan yhdentekevää, mitä naiset ovat minusta mieltä muuten kuon puhtaasti fyysillis-seksuaalisessa mielessä.


      • c-v
        hmmmmmmmmmm kirjoitti:

        En minä odota mitään sellaista, että naisten pitäisi jotenkin nähdä ulkokuoreni läpi, ei siitä ole tässä ollenkaan kysymys. Pikemminkin niin, että naiset ja nimenomaan minua itseäni kiinnostavat naiset ihastuisivat siihen ulkokuoreeni ja tulisivat tekemään minulle aloitteita. Minulle on ihan yhdentekevää, mitä naiset ovat minusta mieltä muuten kuon puhtaasti fyysillis-seksuaalisessa mielessä.

        Lyöt sitten päätäsi seinään.

        On äärettömän harvinaista, että naiset ylipäätään kiinnostuisivat miehistä pelkästään ”fyysillis-seksuaalisessa mielessä”. Jos ei miehen persoona nappaa, niin ei sitten seksuaalinen kanssakäyminenkään. Nekään naiset, jotka suostuvat kenen tahansa nussittavaksi, eivät todellisuudessa tunne sinun toivomaasi himoa niihin miehiin.

        Sinun olisi pitänyt syntyä naiseksi. Sinun mielenlaadulla varustettua naista ei yhtään haittaisi miesten spermaämpärinä toimiminen, koska hänelle olisi ihan yhdentekevää mitä miehet muuten hänestä ajattelevat (vaikka kuinka suuresti halveksisivat) kunhan himoitsevat.


      • pärstäeiriitä
        hmmmmmmmmmm kirjoitti:

        En minä odota mitään sellaista, että naisten pitäisi jotenkin nähdä ulkokuoreni läpi, ei siitä ole tässä ollenkaan kysymys. Pikemminkin niin, että naiset ja nimenomaan minua itseäni kiinnostavat naiset ihastuisivat siihen ulkokuoreeni ja tulisivat tekemään minulle aloitteita. Minulle on ihan yhdentekevää, mitä naiset ovat minusta mieltä muuten kuon puhtaasti fyysillis-seksuaalisessa mielessä.

        Jollet ole jo saanut naisilta kontakteja niin sitten et yksinkertaisesti ole tarpeeksi komea joten kannattaa vain lopettaa tuollainen unelmointi.


      • hmmmmmmmmmmm
        pärstäeiriitä kirjoitti:

        Jollet ole jo saanut naisilta kontakteja niin sitten et yksinkertaisesti ole tarpeeksi komea joten kannattaa vain lopettaa tuollainen unelmointi.

        En vaan tajua, että mitä järkeä on sitten edes yrittää saada naista, jollei tuollainen kerran ole mitenkään koskaan mahdollista? Niinkuin ei varmaan olekaan.


      • sellastaseon
        hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        En vaan tajua, että mitä järkeä on sitten edes yrittää saada naista, jollei tuollainen kerran ole mitenkään koskaan mahdollista? Niinkuin ei varmaan olekaan.

        Mikä siinä nyt on niin vaikea käsittää, jos rumana/taviksena haluat saada hyvän näköisen naisen niin sinulla pitää olla annettavaa, eli rahaa. Jollei ole mitään annettavaa niin sitten pitää tyytyä omanlaiseensa naiseen eikä fantasioida, tai toki saa fantasioida niin paljon kuin haluaa ja olla itekseen.


      • vaikkakinehkävähemmän
        sellastaseon kirjoitti:

        Mikä siinä nyt on niin vaikea käsittää, jos rumana/taviksena haluat saada hyvän näköisen naisen niin sinulla pitää olla annettavaa, eli rahaa. Jollei ole mitään annettavaa niin sitten pitää tyytyä omanlaiseensa naiseen eikä fantasioida, tai toki saa fantasioida niin paljon kuin haluaa ja olla itekseen.

        Kyllä ne muutkin hyötyä haluaa.


      • hmmmmmmmmm
        sellastaseon kirjoitti:

        Mikä siinä nyt on niin vaikea käsittää, jos rumana/taviksena haluat saada hyvän näköisen naisen niin sinulla pitää olla annettavaa, eli rahaa. Jollei ole mitään annettavaa niin sitten pitää tyytyä omanlaiseensa naiseen eikä fantasioida, tai toki saa fantasioida niin paljon kuin haluaa ja olla itekseen.

        Ongelma nyt vaan on siinäkin, että enhän mä voi mistään tietää, että minkälainen on mun omanlaiseni nainen. Mutta en mä nyt sellaistakaan naista voi kelpuuttaa, joka ei mua yhtään pätkää kiihota.


    • MeeK0TTII

      Usemman vuoden yksinolleen miehen naisen iskeminen on 0,001% mahdollista.
      Menetetty itseluottamus paistaa habituksesta kilometrin päähän. Yleensä tälläinen epävarma mies on lisäksi ottanut pullollisen kirkasta vahvistukseksi.

      • viisvee

        kyllä tuo tosiaan monien vuosien sinkkuus tekee tosiaa aloite kyvyttömäksi tilanteet menee ohi parkki jarru päällä,


      • 123d123123f

        jumala teki minusta skitson nii tiesin että naisen saanti mahollisuuden on ohi. pitää vaa odotella kuolemaa tai yrittää nauttia joistain muista jutuista. tosin perkeleen vituttava jumala ku on epäreilu.

        naiset vaatii aina mieheltä täydellisyyttä ja sairaat ei kelpaa.


    • Avioliitto

      Ei ole ihme että olet yksin ja sinkku koska et ole menny naisille puhumaan- Älä sitten valita myöskään että olet sinkku koska miehen tehtävät aloite lähes aina. Minä tein aloitteen ja löysin tyttöystävän jo 8 vuotta sitten. Hyvin harvoin nainen tekee aloitteen ja jos tekee niin mies on sitten todella komea tai joku julkkis.

    • Ei0nnistu

      Mitä minä nyt naisille osaisin sanoa.
      Kuulostan vaan typerältä.

    • KokenutMiäs

      Jos et ole tehnyt aloitteita ensinkään ja silti olet saanut 6 vuoden aikana pillua kymmeneltä ok-näköiseltä naiselta baarista, se nostaa sinut ehdottomasti top10-miehiin. Mieti, jos olisit tehnyt itse aloitteita. Olisit helposti 10-kertaistanut pillunsaantisi tuona aikana!

      Nyt ryhtiä baaritouhuusi!

      • liianmatala

        Palstalaisten käsitys top 10 miehistä on kyllä aivan liian matala, oikea top 10 mies saa joka kerta jos haluaa.


      • KokenutMiäs
        liianmatala kirjoitti:

        Palstalaisten käsitys top 10 miehistä on kyllä aivan liian matala, oikea top 10 mies saa joka kerta jos haluaa.

        Mutta aloitteita on top 10 -miehenkin tehtävä, jos haluaa joka kerta baarista pillua. Puhutaan siis 10 prosentista korkeimman tason miehiä, joka kattaa jo aika laajan porukan.

        Jos vaikka Pete Parkkonen menee baariin, saa hän 100 % varmuudella pillua joka kerta tekemättä itse aloitteita, mutta hän kuuluukin top 1 -miehiin.


      • naisettarjoavatitseään
        KokenutMiäs kirjoitti:

        Mutta aloitteita on top 10 -miehenkin tehtävä, jos haluaa joka kerta baarista pillua. Puhutaan siis 10 prosentista korkeimman tason miehiä, joka kattaa jo aika laajan porukan.

        Jos vaikka Pete Parkkonen menee baariin, saa hän 100 % varmuudella pillua joka kerta tekemättä itse aloitteita, mutta hän kuuluukin top 1 -miehiin.

        Naiset tulevat oikealle top 10 miehelle itseään tarjoamaan, jolleivat tule niin sitten ei ole top-mies. Toki siinä jotain pitää tehdä, kuten puhua muutama sana eikä vain istua mykkänä.


    • Ppillupaavo

      pillun saanti ja nainen on iha kaks eriasiaa,jokainen saa pilua,Erkkikin,
      Mutta yritäs naista,ei niin ,ei niin,ei sitten millään.

      Mutta hyvä joulut! Pillu-Marsalkat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe