Miksi vammaiset jotka saavat työtätekevien kustannuksella taximatkat kuntoutukset ruuat asunnon fyssarin ym. Kehtaavat valittaa avustajalle joka ei saa mitään ilmaiseksi vaan tekee työtään. Vastaukseksi ei riitä olen vammainen ja voisin olla vaikka obama....
Vammaiset ovat reteitä
2
76
Vastaukset
- Wyatt
Käyttävät hyväksi järjestelmää ja heikkoja. Olen itse myös todennut vammaiset saavat näkyä. Ajetaan pyörätuolilla vaikka päälle. Pompotusta huono päivä nämä ovat vain selitystä sosiaalipummeille.
- vammaiset
Ehkäpä se on juuri sitä, kun ovat jääneet tietylle ikäkaudelle henkisesti. Jos on aikuisen kroppa, mutta lapsen mieli ja ajatukset, niin helposti on tyytymätön ja pitää itseään suuressa arvossa. Vammaiset ihmiset eivät esim. ryhmässä välttämättä ymmärrä, että se aika menee heille kaikille. Vammaiset myös voivat käyttäytyä aggressiivisest, kun eivät osaa hillitä niin hyvin itseään. Raskasta se on varmasti sellaisessa työssä.. Mutta noista palveluista ei kannata olla katkera. Ei taatusti ole hääviä olla vammainen, etenkään jos et voi yhtään liikkua, et näe tai kuule jne. Hyvä, että saavat hyviä palveluita. Mutta toki monissa tapauksissa miettii sitä abortin etiikkaa, jos toinen ei voi liikkua, ei edes kädet toimi ja ei esim. näe. Sitten kerran oli siinä pari avannettakin. Onko se hyvää elämää sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248