Vammaiset ovat reteitä

Q13å

Miksi vammaiset jotka saavat työtätekevien kustannuksella taximatkat kuntoutukset ruuat asunnon fyssarin ym. Kehtaavat valittaa avustajalle joka ei saa mitään ilmaiseksi vaan tekee työtään. Vastaukseksi ei riitä olen vammainen ja voisin olla vaikka obama....

2

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wyatt

Käyttävät hyväksi järjestelmää ja heikkoja. Olen itse myös todennut vammaiset saavat näkyä. Ajetaan pyörätuolilla vaikka päälle. Pompotusta huono päivä nämä ovat vain selitystä sosiaalipummeille.

• vammaiset

Ehkäpä se on juuri sitä, kun ovat jääneet tietylle ikäkaudelle henkisesti. Jos on aikuisen kroppa, mutta lapsen mieli ja ajatukset, niin helposti on tyytymätön ja pitää itseään suuressa arvossa. Vammaiset ihmiset eivät esim. ryhmässä välttämättä ymmärrä, että se aika menee heille kaikille. Vammaiset myös voivat käyttäytyä aggressiivisest, kun eivät osaa hillitä niin hyvin itseään. Raskasta se on varmasti sellaisessa työssä.. Mutta noista palveluista ei kannata olla katkera. Ei taatusti ole hääviä olla vammainen, etenkään jos et voi yhtään liikkua, et näe tai kuule jne. Hyvä, että saavat hyviä palveluita. Mutta toki monissa tapauksissa miettii sitä abortin etiikkaa, jos toinen ei voi liikkua, ei edes kädet toimi ja ei esim. näe. Sitten kerran oli siinä pari avannettakin. Onko se hyvää elämää sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      129
      2284
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1840
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1335
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1220
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe