Miksi vammaiset jotka saavat työtätekevien kustannuksella taximatkat kuntoutukset ruuat asunnon fyssarin ym. Kehtaavat valittaa avustajalle joka ei saa mitään ilmaiseksi vaan tekee työtään. Vastaukseksi ei riitä olen vammainen ja voisin olla vaikka obama....
Vammaiset ovat reteitä
2
82
Vastaukset
- Wyatt
Käyttävät hyväksi järjestelmää ja heikkoja. Olen itse myös todennut vammaiset saavat näkyä. Ajetaan pyörätuolilla vaikka päälle. Pompotusta huono päivä nämä ovat vain selitystä sosiaalipummeille.
- vammaiset
Ehkäpä se on juuri sitä, kun ovat jääneet tietylle ikäkaudelle henkisesti. Jos on aikuisen kroppa, mutta lapsen mieli ja ajatukset, niin helposti on tyytymätön ja pitää itseään suuressa arvossa. Vammaiset ihmiset eivät esim. ryhmässä välttämättä ymmärrä, että se aika menee heille kaikille. Vammaiset myös voivat käyttäytyä aggressiivisest, kun eivät osaa hillitä niin hyvin itseään. Raskasta se on varmasti sellaisessa työssä.. Mutta noista palveluista ei kannata olla katkera. Ei taatusti ole hääviä olla vammainen, etenkään jos et voi yhtään liikkua, et näe tai kuule jne. Hyvä, että saavat hyviä palveluita. Mutta toki monissa tapauksissa miettii sitä abortin etiikkaa, jos toinen ei voi liikkua, ei edes kädet toimi ja ei esim. näe. Sitten kerran oli siinä pari avannettakin. Onko se hyvää elämää sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647