Miksi vammaiset jotka saavat työtätekevien kustannuksella taximatkat kuntoutukset ruuat asunnon fyssarin ym. Kehtaavat valittaa avustajalle joka ei saa mitään ilmaiseksi vaan tekee työtään. Vastaukseksi ei riitä olen vammainen ja voisin olla vaikka obama....
Vammaiset ovat reteitä
2
82
Vastaukset
- Wyatt
Käyttävät hyväksi järjestelmää ja heikkoja. Olen itse myös todennut vammaiset saavat näkyä. Ajetaan pyörätuolilla vaikka päälle. Pompotusta huono päivä nämä ovat vain selitystä sosiaalipummeille.
- vammaiset
Ehkäpä se on juuri sitä, kun ovat jääneet tietylle ikäkaudelle henkisesti. Jos on aikuisen kroppa, mutta lapsen mieli ja ajatukset, niin helposti on tyytymätön ja pitää itseään suuressa arvossa. Vammaiset ihmiset eivät esim. ryhmässä välttämättä ymmärrä, että se aika menee heille kaikille. Vammaiset myös voivat käyttäytyä aggressiivisest, kun eivät osaa hillitä niin hyvin itseään. Raskasta se on varmasti sellaisessa työssä.. Mutta noista palveluista ei kannata olla katkera. Ei taatusti ole hääviä olla vammainen, etenkään jos et voi yhtään liikkua, et näe tai kuule jne. Hyvä, että saavat hyviä palveluita. Mutta toki monissa tapauksissa miettii sitä abortin etiikkaa, jos toinen ei voi liikkua, ei edes kädet toimi ja ei esim. näe. Sitten kerran oli siinä pari avannettakin. Onko se hyvää elämää sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292284Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451840- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301335Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281220Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742