Olisiko kiva?

Yxexmies

Jos olisit seurustellut eronneen kolmen lapsen äidin kanssa, mennyt naimisiin, maksanut ihan kaiken koska nainen haluaa olla lasten kanssa kotona kunnes nuorinkin aloittaa koulun ja kolmeen vuoden jälkeen juuri kun kuopuksen koulu alkaa tulisi ero koska nainen ja ex päättäisivät yrittää uudelleen vaikka ovat naisen mukaan eronneet niin riidoissa kun ikinä voi. Ja antaisit erossa asunnon heikkona hetkenä naiselle ettei heiltä mene asunto alta. Ja nyt reilu vuosi myöhemmin nainen olisi viimeisillään raskaana ex/nyx-miehelle vaikka sanoi sinulle ettei ehdottomasti enää ikinä halua lisää lapsia. Jaa jos kaiken lisäksi ja kaikesta huolimatta olisit vieläkin ihan hulluna rakastunut tähän naiseen. Niin rakastunut että kävisit lapsen- ja koiranvahtina aina kun he tarvitsevat, lainaisit rahaa aina kun pyydetään ja samalla näkisit kuinka nainen panostaisi ihan eri tavalla heidän suhteeseensa kuin silloin kun oli sinun kanssasi; tietäisit sen vaikka siitä että löytäisit romanttisia rakastan sinua koska kortteja heidän asunnostaan, näkisit miten nainen on laittanut itsensä tosi viimeisen päälle aina kun he menevät viettämään iltaa joka on aika usein, näkisit miten nainen katsoo ja koskee ex/nyx-miestä jne jne....

Vastaan itse, ei todellakaan ole kiva mutta en voi asialle yhtään mitään!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehken

      sie oot vaan pöhkö. Kannattaisiko katsella hieman uusia uomia?

    • gihbknl

      Ei olis. Kamala tilanne.

      • Rullaatirullaatirullalaa

        Vastaan, olisi kiva jos olisin exäsi. Vastikkeetonta apua niin paljon kuin tarvitsen. Mikäs sen kivempaa!!


    • Parannasuoritusta

      Maksut sisältää yleensä korotkin.

    • missäruuvit

      Yxexmies taitaa olla melko seonnut päästään. Kaikki ruuvit ovat pudonneet liian kauaksi ettei niitä edes enää loydä.
      Tai sitten yxexmies kehittelee aikansa kuluksi tosi sairaita tarinoita.

    • Yök

      Höpsis, aina voi omiin asioihinsa vaikuttaa. Älä siis ruikuta ettet voi asialle yhtään mitään!!

    • AuvoN

      Ehkä ei kiva mutta oma valintasi joka tapauksessa.

    • joo.o

      oletko mies vai hiiri?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe