.. Missä on ViikonLopun MuzakkiKetju?.. ;P

NuuskaJaMuzakinVarsi

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen
      • Rankkaa menoa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Rankkaa menoa

        perus settiä..mun hyvän päivän laulu:) aika pitkään tääkin bändi on soitellut.


      • peppupupu kirjoitti:

        perus settiä..mun hyvän päivän laulu:) aika pitkään tääkin bändi on soitellut.

        En minäkään sentään lällyjä kuuntele, tänne vaan niitä tulee laiteltua


      • pihallatipunen
        pujotteIija kirjoitti:

        En minäkään sentään lällyjä kuuntele, tänne vaan niitä tulee laiteltua

        Miks sää sitten laitat noita lällyjä? Tuokin tähän ketjuun laittamasi on ihan hirvee...


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Miks sää sitten laitat noita lällyjä? Tuokin tähän ketjuun laittamasi on ihan hirvee...

        Aluksi taisin lällyillä ilmaista ihastumista, myöhemmin niiden laittamisesta on vaan tullut tapa


      • pihallatipunen
        pujotteIija kirjoitti:

        Aluksi taisin lällyillä ilmaista ihastumista, myöhemmin niiden laittamisesta on vaan tullut tapa

        Mutta jos sulla on esim. Peppis "kiikarissa" ni häneen(kään) ei kyllä taida noi lällyt purra.


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Mutta jos sulla on esim. Peppis "kiikarissa" ni häneen(kään) ei kyllä taida noi lällyt purra.

        Eihän ne kehenkään pure, mutta eipä siitä masentua kannata :D


    • ahdistaa

      https://www.youtube.com/watch?v=VcF8b1AvoX4

      Arja Koriseva on maailman kaunein nainen mutta lisäksi hän myös laulaa sielukkaasti. Enkeleitä yövuorossa on yllättävän hieno kappale. Haluaisin uskoa että jossain on enkeleitä päivystämässä pahojen tilanteiden varalle. Ja onhan niitä. Toki on myös kaikenlaisia piruja ja perkeleitä mutta hyvä voittaa lopulta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe