Muse

tuuna

Onko muut ehtineet vielä kuunneella englantilaista Musea? Sain kaverilta uusimman levyn, mutta eiköhän sitä täälläkin myydä (ainakin soitettiin levykaupassa). On sen verran melankolista, että uppoaa ainakin muhun, joten miksi ei muihinkin suomalaisiin.

11

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emily

      todella tuttu bändi, monia hyviä kappaleita :D
      kaverini varsinki on ollut noin vuoden ajan Musen ihan hullu fani! Siis varmaan hullumpi kuin hullu fani :D joten siis sillälailla tuli mullekkin tutuksi :)

    • .....

      Kyllähän Muse on ehdottomasti paras bändi mitä maailmassa tällä hetkellä on!!!! Ja siitähän ei tarvitse edes kättä vääntää =)

      Matthew osaa laulaa ja soittaa niin pirun hyvin.
      Kumpa vaan tulisivat taas pian tänne Suomeenkin keikkaa vetämään.

      http://www.muse.mu

      • duff

        muse on kyllä (ainakin tämän astisen kuuleman perusteella) hieno bändi.
        omistan absolutionin, mutta muita biisejä en ole vielä pahemmin kuullut.
        näihin pitäsi kyllä perehtyä.
        ja livenä olisi tietty mielenkiintoista nähdä :)


    • pink.triangle

      MUSE on kyllä' kiistämättä parhaasta päästä bändejä minkä tiedän. En ole tavannut kovin montaa ihmistä jotka olisivat kuulleet musesta saati pitäisivät siitä.
      itse olen rakastanut heidän musiikkiaan jo pari vuotta. Omista kaikki levyt. Absolution on erittäin hienosti tehty levy ja paras biisi on time is running out. mikä teistä?
      Kannattaa omistaa myös aiemmat levyt. Showbiz voi olla aika hankalasti saatavilla suomessa, itse tilasin sen amazonista.
      Kuunnelkaa ja nauttikaa

      • tuuna

        Omistan Absolutionin, mutta oon kuullut myös joitain biisejä vanhemmilta levyiltä. Lemppari on ehdottomasti Sing for absolution!


      • paljasjalkanen

        Showbiz muuten ensimmäinen (ja myös ainoa) Musen levy jonka minä olen ostanut. Silloin puolisen vuotta sitten sitä kyllä näin lähes kaikkialla.

        Muttamutta. Bändi on hyvä. Pitäisi vain saada nuita levyjä lisää.


      • -MH-

        Aivan mahtava bändi!! Parhaita biisejä on Sunburn (aivan mahtava alku!! kylmiäväreitä..), Time is running out ja Sing for absolution. Lisää tälläistä! :)


      • pink.triangle
        paljasjalkanen kirjoitti:

        Showbiz muuten ensimmäinen (ja myös ainoa) Musen levy jonka minä olen ostanut. Silloin puolisen vuotta sitten sitä kyllä näin lähes kaikkialla.

        Muttamutta. Bändi on hyvä. Pitäisi vain saada nuita levyjä lisää.

        No, minä en ainakaan löytäny mistään kaupoista kyseistä levyä. Ehkäpä pääkaupunkiseudulla olisi saatavilla, mutta ei kyl täältä pohjosemmasta helpolla löytys. No kuitenki onneksi mulla nyt on se kuitenkin. Muscle museum, showbiz ja kaikki muutki biisit on hyviä!


    • sunburn)

      Moikka kaikki Muse-fanit! Omistan Musen levyistä ainoastaan Absolutionin ja nyt haluaisin tutustua muuhunkin Muse-tuotantoon. Kysymykseni teille, Musea enemmin kuunnelleille, kuuluukin: Minkä Musen levyn seuraavaksi hommaisin itselleni? Kaikkiin minulla ei vielä ole varaa, mutta haluaisin edes yhsen hyvän levyn Muse-himooni!

      • Dani

        Museltahan ei ole ton lisäksi ilmestynyt kuin Showbiz ja Origin Of Symmetry, lisäksi live/b-puolijulkaisu, josta myös dvd myynnissä. Ehkä tiesitkin jo nämä. OOS'ä moni kehuu kovasti mutta itse hankkisin (hankin) Showbizin seuraavaksi. (omistan OOS'n itse ja Showbiz välistä vain lainassa kirjastosta)

        Ihan loistopändi, Suomeen vain pojjaat!


      • Pwoperr
        Dani kirjoitti:

        Museltahan ei ole ton lisäksi ilmestynyt kuin Showbiz ja Origin Of Symmetry, lisäksi live/b-puolijulkaisu, josta myös dvd myynnissä. Ehkä tiesitkin jo nämä. OOS'ä moni kehuu kovasti mutta itse hankkisin (hankin) Showbizin seuraavaksi. (omistan OOS'n itse ja Showbiz välistä vain lainassa kirjastosta)

        Ihan loistopändi, Suomeen vain pojjaat!

        Muse on absoluuttisen parhautta, edelleen paras bändi vaikka tämä keskustelu onkin 11 vuotta vanha. Musea parempa bändiä ei ole eikä koskaan tule olemaan. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe