160 cm vai 177cm nainen?

hmm____

Gallup

Kumman pituisen naisen valitsisit suhteeseen js saisit itse päättää 160 cm vai 177 cm? Oletetaan että kummallakin yhtä mukava luonne jne . Eli lyhyehkö vai pitkä kumman ottaisit ? Mainitse myös oma pituutesi.
Aina väitetään ettei pituudella ole väliä , mutta kyllä oman kokemuksen mukaan sillä on väliä.

34

197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ababab

      o no. näpis eni rkk.

    • Cornerstone

      Valinta on 177 cm.

    • GME

      160cm. Oma pituuteni on 175cm

    • tietysti

      177cm

    • m30v

      177cm
      ite 183cm

    • oletyksin

      Ei kumpikaan jos et muuta eroa keksi kahden naisen välille kuin pituuden.

    • NuukaErkki

      160 tietenkin. Syö ja kuluttaa vähemmän. Viipyy suihkussa vähemmän aikaa ja ei käytä niin paljoa samphoota kun pestävää pinta-alaa on vähemmän. 178cm itse.

    • KukaPäättää

      En voi vastata koska en saa itse päättää, onko aloittaja saanut ?

    • Minä valitsisin 177cm pituisen.koska itse olen 189cm pitkä.

    • Väärä_kysymys

      Se, jolla on parempi itsetunto.

      Ihan sama, kuinka pitkä nainen on, jos hän tarvitsee jatkuvasti pönkitystä pysyäkseen pystyssä.

    • Jäljethiekalla

      160cm, itse 172cm.

    • kjubyhvtgc

      160cm. Ite oon 183.

    • HopotiHoiiii

      Ottaisin sen , joka antaa paremmat kyydit.

    • Kyllä valitsisin 160cm, vaikka olenkin 185cm .Mutta olen seurustellut vuosia sitten 178cm naisen kanssa, mutta ei se suhde päättynyt pituuseroon. Mutta , 160cm ja leveät lanteet, niin ainakin kiinnostaa nähdä ja pieni romanssikin minun puolestani

    • Kääpiö

      Jos tuota kysytään naiselta, että kumman mittasen miehen ottasivat, niin vastaus on aina pitempi. Terveisin kääpiö 171cm. Valitsen 160cm

    • Matsons

      160

    • corvette100

      160cm

    • pitkänämiehenä

      valitsen 177

    • 48Msuomihetero

      160 cm koska lyhyet naiset vaan on seksikkäämpiä, jopa muutaman liikakilonkin kanssa.
      Itse olen n. 177 cm.

    • Eisekäänannakuitenkaan

      160 ilman muuta. Itse 169 joten ei itseäni pitempää, ei mahdu kainaloon...

    • 160cmonkääpiö

      Onpas täällä nysää ätmiporukkaa.

    • Muhamad

      Molemat. Mine jaksa kyllä ; )

    • Kokkelin_Kivettäjä

      Älykkäämmän.

    • Danger

      160 ilman muuta, 150:kin käy. Pitkät naiset herättää hirvi- tai hevosassosiaatioita. Ei kiitos.
      Vaikka olenkin itse 185.

    • Janskuliinis

      160. Pitkät naiset ei herätä suojeluviettiä. Ite 186 cm

      • Eikös naisen kuulu herättää halut eikä suojeluvietti?


    • valintan

      160 cm
      itse 178 cm

    • Titiyo

      Niin pitkän, että ne ois koko ajan tiellä.

    • m82mies

      Yhtä mukava luonne? ei kahta samanlaista ole.
      Ja eipä se mukavuus ole aina se paras ominaisuus! mukava kaikille ihmisille on tosi huono juttu...
      Ite oon 175cm. Hyvin käy pitkäkin nainen, mut tosiaan harvan naisen itsetunto kestää lyhyempää miestä :D
      Se on todellakin niin, et naise tekee itse pituudesta isomman ongelma,sieltä se aina lähtee. Puheenaihe pituuteen lähtee aina naisen aloitteesta. Nähty ja koettu.

      • Juuri näin


    • ei.saisi.kumpaakaan

      Koska olen itse lähes 177cm niin ainoa mahdollisuus olisi 160cm koska 177cm ei hyväksy itsensä pituista, korkkarit jalassa olisi jo pidempi. Ja heti kun se 160cm löytäisi pidemmän niin jäisin kuin nalli kalliolle koska miehen mitta on kuulemma vähintään 180cm.

    • mun_valintani

      160 cm, koska itse olen 176 cm.

    • mies7777

      Väitetään, että pituudella ei ole väliä. Sanon suoraan, että ei olekaan, kun korkeintaan siinä tapauksessa, että nainen on minua selvästi pidempi. Toisin päin tilanne on varmasti eri, ja lyhyillä miehillä on ongelmia löytää naista, kun nainen haluaa itseään selvästi pidemmän. Itse olen 181 ja harva nainen on minua pidempi. Silti monet haluavat minuakin pidemmän. Eräs 162 cm nainen kehui minua äskettäin juuri sopivan pituiseksi. Sitten kysymykseen 160 vai 177? Ensiajatuksena 160, koska 177 saattaa tukevoituessaan olla jo melkoinen tonnikeiju, mikä 160 naisella ei näytä yhtä pahalta. Jos molemmat ovat hoikkia ja hyväluonteisia, niin aivan sama. Tosin epäilen, että naisten omista preferensseistäkin johtuen kelpaan itsekin paremmin tuolle 160 cm naiselle. Senkin vuoksi vaaka taitaa nippa nappa kallistua lyhyempään, jos muuta en ko. naisista tiedä.

    • 160 itse 195

      "Aina väitetään ettei pituudella ole väliä , mutta kyllä oman kokemuksen mukaan sillä on väliä"

      Oikeasti naisen pituudella ei juurikaan ole väliä minulle, mutta koska pistit valintatilanteen, niin siksi.

      Naisille kyllä miehen pituudella tuntuu olevan suuresti väliä Sen näkee jo treffi-ilmoituksissa varmaan ainakin puolessa on pituus jollain tavalla mainittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe