Miksi lonarin

netti

sivulle pitää kirjautua lukeakseen sitä? Eikös se ole yhäkin ilmaislehti luukusta sisään kannettuna, mutta netistä luettuna vaaditaan kirjautuminen!
Keroisko joku Lapinkansan tai Lonarin toimittaja syyn tuohon pelleilyyn!

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OHOH.joku

      sohaisi ampiaispesään ja se poistettiin.
      No on mullekkin soitettu lapinkansasta, tilaamaan kehotti. Sanoin etten ole koskaan edes kädessä lapinkansaa pitänyt, joten aivan outo lehti. Myyntitykkihän ratkaisi heti ongelmani sanoen: Menen kirjastoon ja lue siellä niin tiedät minkälainen lehti se on. SIIS,HÄH? Minunko ois pitäny lähteä kirjastoon tutustumaan lapinkansaan? No en kuitenkaan mennyt, enkä tilannutkaan,

    • Mainontaa

      Aloittajalle, tarkoitus on tietenkin saada kirjautujan perustiedot, jonka kautta voidaan harjoittaa tarkemmin kohdennettua mainontaa. Eli henkilö kertoo kirjautuessaan kuka on tai ainakin sähköpostinsa ja sen jalkeen ”keksit, cookies” seuraa mitä selaat, klikkaat, luet jne. Näinhän nykyään valitettavasti melkein kaikki sivustot toimivat, ainakin kaikki kaupalliset.

      • Suuruonan

        Aivan oikein, Kumma että ensimmäinen vastaus on poistettu, vaikka kertoi juurikin saman asian?


    • Höpönpöpön

      Minä en kyllä maksaisi, että saa lukea !

    • Miksi mihinkään kirjautua, kun se kerran jaetaan ilmaiseksi joka kotiin Kemi - Tornio talousalueella?

      • netti

        No kuuleppa! Kun en asu enää jakelualueella, mutta välillä vilkaisisin jos vaikka jotain asiaakin sieltä löytys.


      • NoNytRepes
        netti kirjoitti:

        No kuuleppa! Kun en asu enää jakelualueella, mutta välillä vilkaisisin jos vaikka jotain asiaakin sieltä löytys.

        Asiaa löytys??? 🤣😂😫


      • Olihansiinä
        NoNytRepes kirjoitti:

        Asiaa löytys??? 🤣😂😫

        joskus, silloin kun posari oli hengissä, asiaakin.


      • Mainontaa

        Et sitten Allahu-Akbar viitsinyt katsoa viestiäni päivää aikaisemmin? Ei ihme, että näillä palstoilla jauhetaan samaa schaibaa kerrasta toiseen jos ei edes yritä viitsiä lukea mitä muut kirjoittaa, vaan tungetaan omaa roskaa muista välittämättä. Trollithan tekee juuri noin.


      • Mainontaa kirjoitti:

        Et sitten Allahu-Akbar viitsinyt katsoa viestiäni päivää aikaisemmin? Ei ihme, että näillä palstoilla jauhetaan samaa schaibaa kerrasta toiseen jos ei edes yritä viitsiä lukea mitä muut kirjoittaa, vaan tungetaan omaa roskaa muista välittämättä. Trollithan tekee juuri noin.

        Miun vastaus oli aloittajalle ( netti ). Sen huomaa, kun katsoo tätä epäselvää viestikenttää.
        Kokeileppa ihan itse mihin viestisi tulee kun vastaat aloittajan viestiin?


    • anonyymiyymi

      Kohta pitää tänne Suomi24: kin kirjautua. Pitää löytää uusi kirjoittelupaikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe