sivulle pitää kirjautua lukeakseen sitä? Eikös se ole yhäkin ilmaislehti luukusta sisään kannettuna, mutta netistä luettuna vaaditaan kirjautuminen!
Keroisko joku Lapinkansan tai Lonarin toimittaja syyn tuohon pelleilyyn!
Miksi lonarin
11
70
Vastaukset
- OHOH.joku
sohaisi ampiaispesään ja se poistettiin.
No on mullekkin soitettu lapinkansasta, tilaamaan kehotti. Sanoin etten ole koskaan edes kädessä lapinkansaa pitänyt, joten aivan outo lehti. Myyntitykkihän ratkaisi heti ongelmani sanoen: Menen kirjastoon ja lue siellä niin tiedät minkälainen lehti se on. SIIS,HÄH? Minunko ois pitäny lähteä kirjastoon tutustumaan lapinkansaan? No en kuitenkaan mennyt, enkä tilannutkaan, - Mainontaa
Aloittajalle, tarkoitus on tietenkin saada kirjautujan perustiedot, jonka kautta voidaan harjoittaa tarkemmin kohdennettua mainontaa. Eli henkilö kertoo kirjautuessaan kuka on tai ainakin sähköpostinsa ja sen jalkeen ”keksit, cookies” seuraa mitä selaat, klikkaat, luet jne. Näinhän nykyään valitettavasti melkein kaikki sivustot toimivat, ainakin kaikki kaupalliset.
- Suuruonan
Aivan oikein, Kumma että ensimmäinen vastaus on poistettu, vaikka kertoi juurikin saman asian?
- Höpönpöpön
Minä en kyllä maksaisi, että saa lukea !
Miksi mihinkään kirjautua, kun se kerran jaetaan ilmaiseksi joka kotiin Kemi - Tornio talousalueella?
- netti
No kuuleppa! Kun en asu enää jakelualueella, mutta välillä vilkaisisin jos vaikka jotain asiaakin sieltä löytys.
- NoNytRepes
netti kirjoitti:
No kuuleppa! Kun en asu enää jakelualueella, mutta välillä vilkaisisin jos vaikka jotain asiaakin sieltä löytys.
Asiaa löytys??? 🤣😂😫
- Olihansiinä
NoNytRepes kirjoitti:
Asiaa löytys??? 🤣😂😫
joskus, silloin kun posari oli hengissä, asiaakin.
- Mainontaa
Et sitten Allahu-Akbar viitsinyt katsoa viestiäni päivää aikaisemmin? Ei ihme, että näillä palstoilla jauhetaan samaa schaibaa kerrasta toiseen jos ei edes yritä viitsiä lukea mitä muut kirjoittaa, vaan tungetaan omaa roskaa muista välittämättä. Trollithan tekee juuri noin.
Mainontaa kirjoitti:
Et sitten Allahu-Akbar viitsinyt katsoa viestiäni päivää aikaisemmin? Ei ihme, että näillä palstoilla jauhetaan samaa schaibaa kerrasta toiseen jos ei edes yritä viitsiä lukea mitä muut kirjoittaa, vaan tungetaan omaa roskaa muista välittämättä. Trollithan tekee juuri noin.
Miun vastaus oli aloittajalle ( netti ). Sen huomaa, kun katsoo tätä epäselvää viestikenttää.
Kokeileppa ihan itse mihin viestisi tulee kun vastaat aloittajan viestiin?
- anonyymiyymi
Kohta pitää tänne Suomi24: kin kirjautua. Pitää löytää uusi kirjoittelupaikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592