Tykkäättekö naiset jos mies näyttää ja haisee apinalta? Meniskö sellainen esim. vakipanona? Harva nainen todellisuudessa on sinkku vaan suurin osa on jyvitetty erilaisten vakipanojärjestelmien kautta moisten alfauroiden eläviksi ja hengittäviksi seksinukeiksi. Ja sitten nämä uroot ovat kovin mustasukkaisia pikku jalkavaimoistaan.
Apinamaiset miehet
13
<50
Vastaukset
- sdklöjfl
Tälläisillä tyypeillä voi olla seksivalmiudessa useampiakin tyttöjä joita sitten voi sopivassa välissä käydä kuksimassa. Ja kotona mahdollisesti vielä vaimo ja lapsia.
- wanhaämmä
Joku täällä taitaa tykätä, kun pöllii kaikki vitun apina -viestit.
Miltä apina haisee? Mun miehellä oli joskus ML- palstalla tämmönen profiilikuvana.
https://goo.gl/images/HNd4fd
Utelias vili...on sillä raajat kun apinalla...ihmisapinaksi se itteään kutsuukin toisinaan.Kyllä vaan, laiskottelu on mukavaa....ihan hirvittää jaksaako aamulla töissä tehhä mitään...🙄
https://youtu.be/QtXby3twMmI
Jospa se menis aika siivillä...kohta taas jo lomaa...mazy kirjoitti:
Kyllä vaan, laiskottelu on mukavaa....ihan hirvittää jaksaako aamulla töissä tehhä mitään...🙄
https://youtu.be/QtXby3twMmI
Jospa se menis aika siivillä...kohta taas jo lomaa...En kyllä tajua tätä poistatusmetodia..on se sitten keinoäly, tai joku älystä vapaa..
Mie oon aika karvanen kaveri..
Tälläkin hetkellä rötkötän sängyssä ihan miten sattuu.
:D- flowersreally
Jyvitetty?
Kaikki osat on kuules tallessa että tiedä sä vaan se.
”Jyvä on heinäkasvien pähkylämäinen hedelmä. Käytännössä jyväksi kutsutaan viljakasvien, kuten vehnän, rukiin, ohran, kauran ja maissin, siementä, jota useasti ympäröivät suojuslehdet eli helpeet. Jyvät saadaan viljakasvista puimalla, ja jyvät voidaan jauhaa kuivaamisen jälkeen jauhoiksi.
Jyvän pääosat ovat jauhoydin (endospermi eli siemenvalkuainen), alkio ja alkiokilpi sekä kuoriosat, joihin kuuluvat siemenaiheen ydin, siemenkuori ja hedelmäseinä.
Kuorikerroksen osuus jyvän painosta on noin 14 prosenttia, endospermin 80 prosenttia ja alkion 3 prosenttia. Vaikka eri viljalajien jyvät periaatteessa muistuttavat pitkälti toisiaan, niissä on teknologisesti suuria eroavuuksia.[1]
Endospermi eli jauhoydin sisältää runsaasti tärkkelystä, ja se toimii jyvän itäessä alkion ravintovarastona.
Varastokuivatussa jyvässä on vettä enintään 14 prosenttia.[2] Tätä kosteampi vilja alkaa varastoitaessa käydä ja pilaantua. Lisäksi jyvässä on proteiineja (noin 10 prosenttia), rasvaa (n. 5 prosenttia), tärkkelystä (n. 60 prosenttia) ja muita hiilihydraatteja. Jyvän koostumus riippuu viljalajista ja -lajikkeesta.
Viljakasvien kuorittuja ja rikottuja jyviä nimitetään ryyneiksi tai suurimoiksi. Jyvästä ennen jauhamista erotetut kuoriosat ovat leseitä ja jyvästä viljaa puitaessa irronneet suomut akanoita. Akanoiksi kutsutaan eräissä murteissa myös jyvistä jauhettaessa irronneita kuoria.[3]
Jyväksi kutsutaan myös ampuma-aseen piipun päässä olevaa mekaanisen tähtäinlaitteen osaa.” - lkesjdlk
Kattelet vaan sivusta pelimiehen ja horatsujen elåämää ja tumputat ätmi kun olet.
- Ratsaillelutk
Apinamiehet on liian isoja petitevartaloisille naisille. Tulee vammoja. Lääkäri ei suosittele.
- pitkätukka-68
Ihmisuroksilla on muuten huomattavasti suurempi penis kuin muilla kädellisillä.
- pitkätukka-68
Musta hiphopparit ja muut räppärit näyttävät aivan apinoilta.
Heillä kun housujen jalkoväli on polvissa, niin se saa jalat näyttämään lyhyemmiltä kuin ihmisillä ja samalla keskivartalo näyttää pidemmältä. Kun heillä vielä kädet heiluvat kuin apinoilla, niin heitä on välillä aika vaikea erottaa apinoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191