seksinukke:D

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluutiukkaa

      Voi olla oikeaa naista tiukempi.

    • Mutta kato mikä halpa viritys hyi..salee jotain suomalaisia menee sinne nyt maksamaan tosta halpisnukesta ja tuo sitten mukavia ylläreitä takasin: p Toisaalta,eihän se hullu ole joka pyytää,vaan se joka maksaa;)

      • Ehkä siinä on haettu 2000-lukulaista tunnelmaa kun tehty tuollainen, ei liikaa glamouria vaan halpaa, helppoa ja lutkahtavaa.


      • helmiä_sioille

        Niinno... Maksaahan ihmiset ihan kummallisista asioista muutenkin. Niinku esimerkiksi ed sheeranin keikasta. Ja cheekin. Ja antti tuiskun. Ja kaija koon(koolla ei väliä, kuhan on kaija). Ja raskasta joulua keikoista. Ja... :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä siinä on haettu 2000-lukulaista tunnelmaa kun tehty tuollainen, ei liikaa glamouria vaan halpaa, helppoa ja lutkahtavaa.

        joo,mullekkin tuli mieleen joku ysäri-2000 luvun nukke,ne just oli tollasia haha kauhee,niin halpa..ja se asentokin,tolleen vaan heitetty siihen. viron nukkebordelli..mä todellakin mietin niitä hygienia oloja..


      • peppupupu kirjoitti:

        joo,mullekkin tuli mieleen joku ysäri-2000 luvun nukke,ne just oli tollasia haha kauhee,niin halpa..ja se asentokin,tolleen vaan heitetty siihen. viron nukkebordelli..mä todellakin mietin niitä hygienia oloja..

        kävi oikeastaan sääliks sitä nukkea,voisin pelastaa sen ja laittaa vaatteet päälle:/


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Niinno... Maksaahan ihmiset ihan kummallisista asioista muutenkin. Niinku esimerkiksi ed sheeranin keikasta. Ja cheekin. Ja antti tuiskun. Ja kaija koon(koolla ei väliä, kuhan on kaija). Ja raskasta joulua keikoista. Ja... :D

        no höh,keikat on aina keikkoja, luulis sun sen tietävän kun niissä ravaat :D


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        no höh,keikat on aina keikkoja, luulis sun sen tietävän kun niissä ravaat :D

        No emmä nyt paskasta maksa. Edellä mainittujen keikoille menis edes silloin, jos mulle maksettaisi... :D

        Mut sitä vaan jäin miettimään, et miks ne nukkebordellien asiakkaat eivät osta omaa nukkea? Tulis ajan myötä halvemmaksi eikä olis kun omat sotkut niissä... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Niinno... Maksaahan ihmiset ihan kummallisista asioista muutenkin. Niinku esimerkiksi ed sheeranin keikasta. Ja cheekin. Ja antti tuiskun. Ja kaija koon(koolla ei väliä, kuhan on kaija). Ja raskasta joulua keikoista. Ja... :D

        Kaija Koota et kyllä mollaa.

        Kaijan keikasta mäkin maksaisin.


      • helmiä_sioille
        hullu_ukko kirjoitti:

        Kaija Koota et kyllä mollaa.

        Kaijan keikasta mäkin maksaisin.

        Hän on varmaan ihmisenä ihan mukava, mutta musa on paksaa. :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        No emmä nyt paskasta maksa. Edellä mainittujen keikoille menis edes silloin, jos mulle maksettaisi... :D

        Mut sitä vaan jäin miettimään, et miks ne nukkebordellien asiakkaat eivät osta omaa nukkea? Tulis ajan myötä halvemmaksi eikä olis kun omat sotkut niissä... :D

        että sytyttäisit liput vaan palamaan??;) palamaan..mmm..haha
        mä mietin ihan samaa kun kyseessä on tää nukke. halpa kopio,sä voit ostaa tollasen vaikka ebaystä. ei tarttis lähtee viroon ja tauteja napsimaan,nukesta..huomaatko miten älytön tää juttu on?:)


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        että sytyttäisit liput vaan palamaan??;) palamaan..mmm..haha
        mä mietin ihan samaa kun kyseessä on tää nukke. halpa kopio,sä voit ostaa tollasen vaikka ebaystä. ei tarttis lähtee viroon ja tauteja napsimaan,nukesta..huomaatko miten älytön tää juttu on?:)

        En välttis ihan kaikkia lippuja. Jotkut vaihtais punkkupulloon tai pariin. Mut cheekin ja ed sheeranin tapauksessa pitäisin ekaks huutokaupan nähdäkseen kuin paljon jotkut torvet olis valmiita maksamaan niistä ja sen jälkeen tuikkaisin niiden kiusaksi näyttävästi tuleen... :D

        Onhan tää vähän hölmöä. Mut tehdään tässä maailmassa hölmömpiäkin juttuja. Eikä se minulta ole pois, jos jotkut haluaa käydä maksua vastaan pamputtamassa kuminukkeja. Eikä pitäis olla keneltäkään muultakaan. Mut en silti voi olla nauramatta tyypeille, jotka niin tekee... :D


    • Suurimmallasillä

      Darkin suosikki on Karhisen miesnukke.

      • se miesnukke minkä hankkivat on RUMA. kun mä näin sen ajattelin voi luoja,kukaan nainen tohon ei koske. ja siinä jutussa mainittiin että miehillehän se tuleekin mutta mukamas naisetkin tykkää. yök,tupla yök: p


    • Mitenköhän ton nukkeseksin jälkeen sais parhaat kiksit, pitääkö olla sähkötupakka, vai mennäkö ihan nortilla.

      • sähkösavuke on paras,vapella vaan ;)


    • Plussakortilla

      Vissiin rynkytyksestä kärsineenä naikkosen silmät sojottaa eri suuntiin, häiritsevää...ja nuo polvisukat mallia maatuska..vain venäjällä. Onkohan luvassa kanta-asiakaskorttia, kymmenes kerta tai uusi keinoreikä ilmaiseksi, kumpiko pannaan?

    • Eiköhän tuo mallinuken päihitä, luulisin ainakin

      • mutta mallinukke on puhdas,toi on tautinen lutkanukke ^-^


      • peppupupu kirjoitti:

        mutta mallinukke on puhdas,toi on tautinen lutkanukke ^-^

        Niin....mallinukesta löytyy vaan äijien sormenjälkiä, rinnoista :D


      • aivan,mallinukke on vähemmän käpälöity ja puhtaampi:D ne kiiltävät nuket..mullekkin iskee joku himo koskea niihin,että ymmärrän kyllä jos äijät lähmäilee nukkeja ^-^


    • Kyllä se niin onkin, että noiden putiikkien asiakkailla on päässään joku ruuvi löysällä.

    • 12121212121212

      Huvittavinta on se kuinka feministit vaativat seksinuken parittamista kiellettäväksi, ja väittävät kuinka se "halventaa naisia" :D

      Periaatteessahan niin onkin, mutta kylläkin kirjaimellisemmassa mielessä. Feministeillä on melkoinen dilemma kuin samanaikaisesti pitäisi näennäisesti pyrkiä tasa-arvoon, mutta toisaalta pyrkiä korottamaan naisen seksuaalisuuden tuomaa etua miehiin verrattuna. Ajatus hoikasta seksinukesta aiheuttamassa pilden hinnan inflaatiota kauhistuttaa ;)

      En ajatellut itse vierailla, mutta ehkäpä joku päivi voisi sijoittaa rahaa tuohon kasvavaan bisnekseen.

      • Feminisitit ei oiekin tiedä mitä ne haluavat, eikös tuo sexpokin ole aika feminisitinen järjestö?:

        https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/727652-seksityo-vapaaksi-suomessa-vaatii-jarjesto-ruotsin-ponnistelut-kieltolaiksi

        Naisraukka joutuu alistetuksi näin 2000-luvullakin tehtiin sitten miten vaan.


      • Mun mielestä toi homma kyllä halventaa miehiä..tai ainakin tekee ne naurunalaiseks.


      • 12121212121212
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä toi homma kyllä halventaa miehiä..tai ainakin tekee ne naurunalaiseks.

        Outoa sitten että juuri naiset/feministit näkevät asiassa ongelman.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Outoa sitten että juuri naiset/feministit näkevät asiassa ongelman.

        Mutta mä en näe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe