Nyt loppu ryyppääminen. Olen ollut 17 päivää kuivilla. Tavoitteena on saada elämä ja ulkonäkö kuntoon. Ymmärrän että en tule näyttämään enää ikinä siltä mitä joskus parikymppisenä, mutta tarkoitus olisi edes päästä lukioaikaisiin mittoihin. Ylipainoa on se 30 kg. Perkele. Miten olen päästänyt itseni tähän kuosiin. Ei paljoa naisten päät käänny.
Uudenvuodenlupaukset
27
<50
Vastaukset
Ollaan vähän samiksia, mä olen ollut 24 päivää kuivilla ja meillä on vähän samanlaist tavoitteet. Mä tosin ajattelen vähän enemmän mun diabeteksen hoitotasapainoa kuin ulkonäköä.
- yybee
Ilmainen vinkki: kun sitä ylipainoa on niin reippaasti niin turhaa rasitusta kannattaa välttää. Kirjautuminen palstallekin taitaa ottaa koville. Lyhennä siis nikkiäsi niin on vähemmän kirjoitettavaa. Hulu_uko säästää merkittävästi voimiasi :)
- Juoppohullu
Enpä ole paljoa sokereita mittaillut, mutta ei 2 tyypin diabetes varmaan kaukana ole. Sitä suuremmalla syyllä on aika tehdä remontti, ennen kuin 40 tulee mittariin.
yybee kirjoitti:
Ilmainen vinkki: kun sitä ylipainoa on niin reippaasti niin turhaa rasitusta kannattaa välttää. Kirjautuminen palstallekin taitaa ottaa koville. Lyhennä siis nikkiäsi niin on vähemmän kirjoitettavaa. Hulu_uko säästää merkittävästi voimiasi :)
Minä en ainakaan vältä rasitusta millään tavalla. Painan vesijuoksuakin 150 sykkeellä ja kävelen päivittäin vähintään tunnin. Myös niinä päivinä kun teen muuta treeniä.
Trolli hyppää kaivoon.- taputtaakäsiään
Hyvä hyvä hullu_ukko!
- Piupaau
Tsemppiä!
Jo 5kg painonpudotus vaikuttaa myönteisesti kroppaan ja ehkäisee "elintasosairauksia", helpottaa jo olemassaolevia. :)
Ei kannata liian nopeasti hoitaa hommaa, sillä miehilläkin se nahka iän myötä tuppaa lurpsahtelemaan.
Ex tiputti noin 35kg parissa vuodessa ja ei jäänyt roikkoja. Tietty yksilökohtaista nämä. Kolmenkympin huonommal puolella oleva mieskin voi vetristyä kun tahtoa riittää eikä niit saunakaljoja välttis tarvi kokonaan heivata. Kunhan ei jatka siitä sitten.
Kohtuus kaikesss on hyvä opetella..
Alkuun opettelee ainakin juomaan sen tuopin vettä aamuisin, pienetkin kävelylenkit ja venyttelyt (mm.joogaliikkeet kotona vaikuttaa vaikkei uskoisi!) ovat eduksi jos ei salille hingu. Eikä tarviska. Kehonpainolla tehdyt liikesarjat kummasti tekee höpöä..
Ihmisen kroppa toimii aivoja myöten vireämmin kun vähänkin saa pois ylipainoa.
Se on hyvä muistaa jos tuntuu ettei tuloksia tule riittävän nopsaan.
- jotkut naiset, itseni mukaan lukien, eivät tuijottele kiloja koska ne ovat halutessaan muokattavissa :D harvemmin joo toki näin naiset ajattelee.. mitä palstaakin puskista lukenut. :O- konstigt
Löysää ihoa voi estää käynnistämällä kehossaan aina silloin tällöin autophagy-reaktion. Kyseeessä on solutasolla tapahtuva 'suursiivous'.
Vaatii kyllä tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä. Reaktio käynnistyy siten, että lakataan kokonaan syömästä ja juomasta. Muutaman päivän kuuri on jo hyvä suoritus. Mutta systeemin nimeen vannovat ovat olleet pitempiäkin aikoja syömättä ja juomatta.
Itselleni oli yllätys, ettei ihminen kuole päivissä nestehukkaan vaikka ei saakaan nesteitä sisäänsä. - Täyttä.sontaa
konstigt kirjoitti:
Löysää ihoa voi estää käynnistämällä kehossaan aina silloin tällöin autophagy-reaktion. Kyseeessä on solutasolla tapahtuva 'suursiivous'.
Vaatii kyllä tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä. Reaktio käynnistyy siten, että lakataan kokonaan syömästä ja juomasta. Muutaman päivän kuuri on jo hyvä suoritus. Mutta systeemin nimeen vannovat ovat olleet pitempiäkin aikoja syömättä ja juomatta.
Itselleni oli yllätys, ettei ihminen kuole päivissä nestehukkaan vaikka ei saakaan nesteitä sisäänsä.Täysin typerä neuvo! Yritä siinä sitten käydä töissä ja huolehtia peheestä ilman minkäänlaista ravintoa ja vettä. Jos ei itse siihen kuole niin joku läheinen varmasti väkivallan seurauksena.
- Juoppohullu
Tuo nahka on pahin pelkoni. Selväähän se on, että kaljamaha jää roikkumaan, toivottavasti muu ei :|. Paljon saa opetella uudestaan. Alkuun en muistanut edes vettä juoda, kun aikaisemmin hoitanut nesteytyksen muulla tavalla.
Juoppohullu kirjoitti:
Tuo nahka on pahin pelkoni. Selväähän se on, että kaljamaha jää roikkumaan, toivottavasti muu ei :|. Paljon saa opetella uudestaan. Alkuun en muistanut edes vettä juoda, kun aikaisemmin hoitanut nesteytyksen muulla tavalla.
Tuli vaan mieleen, että tuskin se sen enempää jää roikkumaan kuin raskaana olleilla naisilla..Riippunee iästä..
Ja kuten tuossa joku puska sanoi, niin pienikin liikunta tekee gutaa, on sitten lihava tai laiha, tai siltä väliltä.
- Tahvo54
Viina kannattaa jättää saman tien vaikka palstamiehet väittävät että ilman viinaa ei saan naisia...ovat väärässä. Syöminen kuntoon, katsoo mitä sinne suuhun laittaa ja kuinka paljon. Ruokapäiväkirja on hyvä apuväline ja pitää myös muistaa syödä riittävän usein että ainenvaihdunta pysyy käynnissä. Sitten vielä nukkuminen ja liikkuminen, nukkua pitää riittävästi että keho toimii kunnolla ja liikkumisen kanssa on vähän sellainen asia että aivan sama mitä liikuntaa harrastat kunhan harrastat. Pelkkä kävely riittää aivan mainiosti alussa ja sitten kun keho tottuu liikuntaan niin sitten vaan lisää tahtia. Paino laskee epätasaisesti, esim. salitreenissä sitä lihasta kehittyy ja se periaatteessa lisää painoa!!!
Tsemppiä projektiin!!!- jhggigigiijhihjk
Aineenvaihdunta kyllä pysyy kunnossa, vaikka ei joka kolmas tunti olisi jotain tunkemassa naamaansa.
Jatkuvasti syömällä pysyy kyllä insuliinintuotanto käynnissä. Jos haluaa kasvattaa massaa, niin siihen tarvitaan insuliinia. Valitettavasti myös lihomiseen tarvitaan insuliinia.
Jotta elimistö voisi käyttää rasvasolujensa varastorasvaa energiaksi, tarvitaan leptiini-hormoni mukaan prosessiin. Insuliini estää leptiinin toimintaa.
Joten jos haluaa ryhtyä laihtumaan (siis polttamaan rasvaa RASVASOLUISTA) kannattaa huolehtia siitä, että insuliinitasot pysyy alhaalla.
Helpoiten tämä tapahtuu, kun ei syö liian usein. Ja kunnon tauko illan ja aamun välillä ruokailuissa, eli ei mitään iltapaloja! Eikä välipaloja! - Tahvo54
jhggigigiijhihjk kirjoitti:
Aineenvaihdunta kyllä pysyy kunnossa, vaikka ei joka kolmas tunti olisi jotain tunkemassa naamaansa.
Jatkuvasti syömällä pysyy kyllä insuliinintuotanto käynnissä. Jos haluaa kasvattaa massaa, niin siihen tarvitaan insuliinia. Valitettavasti myös lihomiseen tarvitaan insuliinia.
Jotta elimistö voisi käyttää rasvasolujensa varastorasvaa energiaksi, tarvitaan leptiini-hormoni mukaan prosessiin. Insuliini estää leptiinin toimintaa.
Joten jos haluaa ryhtyä laihtumaan (siis polttamaan rasvaa RASVASOLUISTA) kannattaa huolehtia siitä, että insuliinitasot pysyy alhaalla.
Helpoiten tämä tapahtuu, kun ei syö liian usein. Ja kunnon tauko illan ja aamun välillä ruokailuissa, eli ei mitään iltapaloja! Eikä välipaloja!No ett ole tosissasi että pitäisi olla syömättä, hedelmät ovat hyviä välipaloja. Paastoamalla ajat kehon siihen tilaan että kun syöt niin ahmit ja päin helvettiä menee..
- viinamies
Viinanjuonnin voi toki lopettaa, mutta jossain vaiheessa havahtuu siihen että viinan myötä elämästä katoavat naiset ja mahdollisuudet naisten tapaamiseen. Tilalle tulee yksinäisyys ja lopulta valinta alkaako sittenkin juomaan uudelleen.
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.- Juoppohullu
Viinaa ja röökiä on tullut vedettyä useamman elämän edestä, eikä naiset vilkaisekkaan tänne suuntaan.
- Mietin.vaan
"Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin."
Miksi jatkat valehteluasi?
Yksikään kumppaneistani ei ole löytynyt viinaa juomalla. - viinamies
Viinamies ei valehtele. Kun lopettaa viinan juomisen katkeavat suhteet kavereihin. Naisia ei tapaa ja edessä on yksinäinen loppuelämä.
- Varissuolla
No vihdoinkin dark dear lopetti juopottelun. Nyt vois sitten saada naisiakn kun ei ole kännissä joka päivä.
- Tälläikinhyväoon
Kaverin kans sovittiin ett työpaikalla herkuttelut saa jäädä! Itse ajattelin toukokuun loppuun mennes pudottaa 10 kg vaikka kumppani ei tykkää. Se pelkää ett mun tissit pienenee😍 tissimies💕
- hienomies
Kuulostaa tosi aikuiselta kaverilta toi sun mies 👍
- Vähennärasvoja
Ei juomisen lopettaminen laihduta. Tunnen monia juoppoja jotka ovat kuin luurankoja. Vähennä sitä rasvamättöä kohtuulliseksi niin laihdut. Kupitella voi silti normisti. Tupakointi vanhentaa että sen kun lopettaa muuttuu iho nuorekkaammaksi.
Rapajuopot eivät "syö" mitään muuta kuin viinaa. Vähänkin normaalimpi ylipainoinen suurkuluttaja saa helposti kiloja pois lopettamalla ryyppäämisen.
- Totuus-
Olen laihtunut 4 kg 3 viikossa kun aloin treenaaman. Oon syönyt päivisin ainoastaan riisiä, kanaa, porkkanaa, klementiinejä. Illalla jotain ruisleipää
- Ruma-ätmi
Olin joskus 4 kk juomatta alkoholia ja laihduin 35 kg. Äkkiä se paino putoaa jos ei juo kaljaa ja limsaa.
- pihallatipunen
Kuin helvetisti olet muka sitä kaljaa ja limsaa juonut? En kyllä usko, että vaan ne pois jättämällä on lähtenyt 35 kg ja muka 4 kuukaudessa.
- Ruma-ätmi
pihallatipunen kirjoitti:
Kuin helvetisti olet muka sitä kaljaa ja limsaa juonut? En kyllä usko, että vaan ne pois jättämällä on lähtenyt 35 kg ja muka 4 kuukaudessa.
Söin roskaruoka myös mutta kun ei liiku vuosiin niin kyllä sitä painoa tulee. Ihan pelkästää jätin oluen ja limsan, muuten en ruokavalioo muuttanut. Treenasin kyllä pari tuntia päivässä.
Lupaan putsata joka päivä kissanhiekat. Ja jos unohdan, niin tuota...toivottavasti muistan sitten seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210