Feministien pelot

ihmettelen_

https://www.hs.fi/elama/art-2000005938941.html

Eikö ole mielenkiintoista, että juuri naisfeministi pelkää, ettei kukaan tarvitse häntä mihinkään? Feminismi ei koko historiansa aikana ole muuta tehnytkään kuin painostanut yhteiskuntia hyväksymään naisille oikeuden olla hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja, ja miesten pitää silti ottaa heidät tyttöystäviksi ja vaimoiksi. Sitten on suuri mysteeri, miksi kukaan ei tarvitse femakkoa mihinkään.

12

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmästyttäää

Missä kohtaa tuossa linkissä käsiteltiin sinun aihettasi?

• JossainMuualla

Pelot olivat

1. Yhdentekevyyden pelko (että käytän ainutkertaisen elämäni epäolennaiseen)

2. Keskinkertaisuuden pelko (että en ole riittävän hyvä siinä, mitä teen)

3. Rakkauden menettämisen pelko (johon varmasti kaksi ensin mainittuakin liittyy)

Kahden ensimmäisen suhteen pelko on turhaa, ne ovat jo toteutuneet.

Kolmanteen en ota kantaa.

• helmiä_sioille

Sitä vaan, että miksi kukaan haluaa olla tänäpäivänä feministi? Siinä on yhtä vähän järkeä kuin sovinismissa.

• Yxnaine

Tästä olen kanssasi samaa mieltä.

• helmiä_sioille

• "Feminismi ei koko historiansa aikana ole muuta tehnytkään kuin painostanut yhteiskuntia hyväksymään naisille oikeuden olla hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja"

Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille. Jos se tarkoittaa tuota, niin sitten miehet ovat aina olleet "hyödyttömiä, arvottomia parasiitteja".

• insider2

"Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille."

Mutta ei samoja velvollisuuksia, eikä myöskään tee mitään saadakseen naisilta etuoikeuksia pois.

• JossainMuualla

Et ole vielä tainnut saada pukilta niitä sinulle toivomiani aivoja?

• insider2 kirjoitti:

"Feminismi ainoastaan vaatii naisille samoja oikeuksia kuin miehille."

Mutta ei samoja velvollisuuksia, eikä myöskään tee mitään saadakseen naisilta etuoikeuksia pois.

Mitä samoja velvollisuuksia ja etuoikeuksia. Asevelvollisuus sellainen on, mutta se on vähän hölmö esimerkki koska sitä kannattavat eniten konservatiiviset miehet. Ei ole oikein feministien vastuulla jos miehet itse haluavat pakottaa itselleen asevelvollisuuden.

• insider2
        outsider1 kirjoitti:

Mitä samoja velvollisuuksia ja etuoikeuksia. Asevelvollisuus sellainen on, mutta se on vähän hölmö esimerkki koska sitä kannattavat eniten konservatiiviset miehet. Ei ole oikein feministien vastuulla jos miehet itse haluavat pakottaa itselleen asevelvollisuuden.

Asevelvollisuus ei ole ollenkaan hölmö esimerkki. Hyvä että sinäkin sen heti ensimmäisenä mainitsit, ilmeisesti konservatiivisena miehenä ;)

• insider2
        outsider1 kirjoitti:

Ei ole myöskään miesten vastuulla se että naiset ihan omasta tahdostaan menevät keskimääräistä heikommin palkatuille aloille töihin, pysyäkseen mukavuusalueellaan.

• Meillä kyöpeleillä, keijuilla ja muilla uskomusolennoilla ei oo minkäällaisii tasa-arvo-ongelmii. Siks me ohitetaan kaik iteolokiat ja keskitytään pääasiaan eli tieteeseen. Saalaan Tokmalin Kahedorgilt Päivilt fyrkkaa, ostetaan teetä ja herkkukorppui ja pesetetään lakanat pari kertaa vuodessa. Eikä si muuta tarvita.

Loput pannan tiedelehtiin, niet pysytään ajantasalla niiku. Me kyl oltas valmiit kustantaan keijuille snadit vaatteet, mut noon sitä mieltä, et noon nätimpii ilkosillaan, ja kyl mekin ollaan itteasjassa samaa mieltä

Huvaa Jouluu! Mut on niiku syytä muistaa, et Joulupukki on huijari, koijari ja sika. Ottaa kunnian siitä, mitä fossiilit on maksanu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe