Kertokaapa mitä tuo keskusteluissa sillon tällöin mainittava tunturikytkin tarkoitaa.
Tunturikytkin ?
6
5588
Vastaukset
- Columbo
Tunturikytkin on tavallaan verkkovirralla ohjattu 12V-järjestelmän pääkytkin.
Vaunusta poistúessasi voit jättää 12V:n laitteet, kuten kaasulämmityksen käyttöasentoon ja kääntää tunturikytkimen päälle. Nyt kun irrotat vaunun verkkovirrasta sammuvat kaikki käyttöön jätetyt laitteet.
Jos vaunusi on vaikka tunturissa voit etukäteen soittaa alueen valvojalle ja pyytää häntä kytkemään sähkön vaunullesi. Kun verkkovirta kytkeytyy käynnistyy samalla nestekaasulämmmitinkin ja alkaa tupa lämpeneen ollakseen valmiina asumislämpöisenä vastanottamaan sinut ja perheesi. - Tietoinen
Älä jätä sitä kaasua päälle käyttäessäsi tunturikytkintä. Jos sattuu kaasupullo tyhjeneen, niin polttimo,menee häiriöön ja sinulla ei ole todennäköisesti toista täyttä pulloa ja jos yöllä vielä joutuu etsii kaasupulloa saataap tulla vilu. ANNA siis vaunusi lämmetä sähköllä ja laita kaasulämmitin isolla liekille tultuasia vaunulle. Kyllä 2000 wattia pitää jonkinlaisen lämmön.
- Tiedoksi
Jos sä tarviit tunturikytkimen, niin voin toimittaa sellaasen, että sinun on helppo itsekin asentaa paikoilleen. saat ohjeet mukana. Ota yhteys.
- vieteristi
Mithän sitten tapahtuu, jos sähkölämmitys nappulat on päällä, ja vetää sähköjohdon irti ?
Eikös lämmitys lopu siihen? Ja kun laittaa takasin, niin lämmitys menee päälle?
Mitä kummaa se tunturikytkin tekee ?- Tietoinen
Ainakin se, että kun lähtiessäsi nappaat johdon irti, niin ne päälle jäävät pienet ledit ja niiden perässä olevat laitteet tyhjentävät takuuvaramasti akun ja jos seurava käyntisi on vaikka parin viikon päässä, on todennäköisestä että pannu ei enää käynnisty. Niin että se siitä tunturikytkimestä.
- Columbo
No kuten tuossa aiemmin jo lukutaitoisille asian ilmaisin, on se tunturikyrkin kaikessa yksinkertaisuudessaan 230V sähköllä ohjattava 12V järjestelmän pääkytkin. Ei muuta.
Yksinkertaista vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255