Larissasta?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005939621.html
Mitä mieltä olette kavereiden kanssa paneskelevasta
29
53
Vastaukset
Blogissaan fwb -lutka näytti pohdiskelevan rakkausasioita, sekin etsii sitä "oikeaa" nusutellessaan muiden kanssa. mahtaakohan löytää ikinä?
- Montaoikeaamaailmassa
Tyttö tulee aivan varmasti löytämään sen oikean.
Tuletko sinä Harmaaritari koskaan löytämään itsellesi naisystävää? - näinveikkaan
Montaoikeaamaailmassa kirjoitti:
Tyttö tulee aivan varmasti löytämään sen oikean.
Tuletko sinä Harmaaritari koskaan löytämään itsellesi naisystävää?Jos palstalla on mennyt useita vuosia eikä siinä ajassa ole ollut minkäänlaista suhdetta tai säpinää, niin on melko varma että loppuelämä menee palstalla. Valitettavasti.
- Semmostase
Kyllä kavereita saa panna. Olen minäkin pannut. Ei kai seksiä pidää lopettaa harrastamasta vaikka ei seurustele. Elämästä pitää nauttia ja seksi on perustarve.
- salkkarit
Varmaan Elias Viksted haluaisi olla Larissa
- sdfgbsgh
Panemisesta 100 prosenttia on seksiä mutta seksistä prosentti panemista
Pitäköön hauskaa, ei, kuulu mulle.
- 55666555
Mitä v..tua? Miten on mahdollista että joku bloggaa seksielämästään naamakuvien kera. Eikö ole mitään häpyä? Ei kukaan ota vakavasti naista, joka paljastelee seksielämäänsä julkisesti ja kertoo blogissaan kuinka ottaa mieheltä suihin. Uskottavuus on täysin mennyt. Tosi-tv on saanut jotkut yksinkertaiset sielut uskomaan, että kaikki julkisuus on hyvästä. Seksielämä kannattaisi pitää yksityisenä.
- hyvä_niin
Ajat ovat muuttuneet. Seksuaalisuuttaan ei tarvitse enää hävetä
- komeapaksukulli
En ole aiheeseen perehtynyt, mutta muistelisin, että näillä tapauksilla on aina taustalla jonkinlaisia isiongelmia.
- tietäjämies
Kaikki naiset on huoria.
- Normaalia
Parempi nussia kaverin kanssa kun jonkun tuntemattoman kanssa.
- miesmiehelle
No, voi voi voihan niitä vakavia suhteita olla m o n t a samalla kerralla.
- Naisasialooser11
Ei voi. Vai haluatko että vaimollasi tai miehelläsi on"vakavia"suhteita sinun lisäksesi. Ja naisen ei kuulu haluta kuin yksi ja oikea mies.
- miesmiehelle
Vanhemmat ovat onnistuneet loistavasti seksuaalikasvatuksessa!
Hyvä Larissa! Loistavaa! NAL:in huorittelut poistettiin saman tien. Hyvä ylläpito!
- Kaisanoasaa
Naiset aina kertoilee somessa panojuttuja monenko jännämiehen kanssa pannut. Onko se joku saavutus että nussii satoja miehiä.
- eisaavutus
Eipä ole ei. Eikä myöskään se jos mies nussii satoja naisia.
- miehen.suusta
Vanhan kansan miehille ja naisille kuten harmaaritari ym. seksi on jonkinlainen tabu jota saa harrastaa vain salaa.
Eläköön nykyaika, hyvä Larissa. Mjaa, mitä mieltä minun pitäisi olla Larissasta noin niin kun Larissan mielestä?
Mä luulen, että Larissaa ei kiinnosta sen enempää mun mielipide, kun muakaan Larissan naimiset.- Tindermies
Eivät ne ole kavereita vaan panokavereita. ihan eri asia, ei kaverin kanssa paneskella vaan käydään katsomassa jäkismatsia tai pelataan tennistä. Panokaverin kanssa sovitaan tapaaminen toisen kotiin, vaatteet pois ja pannaan. Siinä ei mitään syvällisiä romanttisia puheita pidetä vaan se on vaan panemista ja sitten kotiin odottamaan seuraavaa kertaa.
- Glmooria
Jokainen taaplaa tyylillään ja tuossa jutussa hyvät ja huonot puolet. Voi olla, että ennenpitkää tulee syvempiä tunteita toista kohtaan. Omalle kohdalle tommonen suhde ei toimi.
- feministitvihaamiehiä
Tuolle naiselle kuitenkin kelpaa vain kaikenmaailman tatuoidut jännämiehet. Ajatuskin siitä, että tuo pelastaisi kunnollisen ja kiltin miehen poikuudestaan tai todella pitkästä seksitauostaan ei taida olla mahdollista.
- mitäsvittuwa
Minkä takia joku mies pitäisi "pelastaa"?
Mä niin rrrrrrakastan nykyajan maailmaa ja menoa aaaah ^ ^,
.. Juuri Tuollaistakin Menoa Monilla BonoBoilla On.. ;D
- HerrTroll
Sodomaa & Gomoraa..
Helwete..
Kisu-ystäwät, olen semisti pettynyt asizoiden jamaan etc..
Ja Peppis also..
Btw
Shaken Not Stirred.- enymmärtänyt
Mitä kommenttisi tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811