Treeenatkaa penistä

PukkiJaMuori

16

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mklbgflrt

      Miksi? Erittäin epätodennäköistä että pääsisin penistäni varsinaiseen rakastelukäyttöön soveltamaan.

      • pitkätukka-68

        Oishan se aika noloa jos sattuisit pääsemään, eikä värkki toimiskaan.
        Toista mahdollisuutta tuskin saisit ainakaan samalta naiselta (tai mieheltä, mistäs minä tiedän).


      • pitkäkulli-00
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Oishan se aika noloa jos sattuisit pääsemään, eikä värkki toimiskaan.
        Toista mahdollisuutta tuskin saisit ainakaan samalta naiselta (tai mieheltä, mistäs minä tiedän).

        Kenelle se olisi noloa? Nolostele sinä vaan keskenäsi.


      • mklbgflrt
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Oishan se aika noloa jos sattuisit pääsemään, eikä värkki toimiskaan.
        Toista mahdollisuutta tuskin saisit ainakaan samalta naiselta (tai mieheltä, mistäs minä tiedän).

        "...jos sattuisit pääsemään"

        HAHAHAHA!

        Huumoriveikko olet.


    • 50ShadesOfFish

      Toimittelijana EMMI OKSANEN. Seuraavaksi mies kirjoittaa kuinka naisten tulisi runkata ja synnyttää :D

    • No höh, olisivat tulleet haastattelemaan mua niin olisin voinut antaa vähän reenivinkkejä.

      Aloittelijan kannattaa reenata esimerkiksi alataljalla, mutta ite suosin enimmäkseen vapaita painoja. Esimerkiksi levypainon nostaminen ylös alas on oikein tehokas liike. Mutta kannattaa muistaa öljytä vehje ettei paino juutu kiinni. Itellä meinasi kerran käydä niin 😱

      Myös motivoiva musa tuo reeniin hyvää buustia. Mulla on Spotifyn soittolistalla ainakin Judas Priestiä, Queenia, Adam Lambertia ja muuta laadukasta settiä :)

      • Eikös Paksuniska-Make ole myös kova tekemään noita penislihas-treenejä?? Hän taitaa myös pystyä siinä lajissa melko koviin tuloksiin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikös Paksuniska-Make ole myös kova tekemään noita penislihas-treenejä?? Hän taitaa myös pystyä siinä lajissa melko koviin tuloksiin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        No joo onhan mullakin varsin lihaksikas vehje, jolla kelpaa nostella painoja. Alunperinhän Bicky opetti mulle tän reenimuodon salaisuudet. Ihan hyvä lisä perus hauiskäännön ja penkin lisäksi :)))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        No joo onhan mullakin varsin lihaksikas vehje, jolla kelpaa nostella painoja. Alunperinhän Bicky opetti mulle tän reenimuodon salaisuudet. Ihan hyvä lisä perus hauiskäännön ja penkin lisäksi :)))))

        Bicky on tainnut varmaan sen treenimuodon jo Belgian aikoina opetella. Kyllähän sitä isolla ja paksulla kalulla on varmasti hyvä rautaa nostella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onko muuten SUOMI-Make tehnyt noita penislihas-treenejä? Vai onko hän jättänyt tollaiset reenit teille nuoremmille penetraattoreille:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Epäilen että varmaan jossain vaiheessa se Bicky opettaa tämän treenin myös pojalleen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Hyvä kun tuli tähän oikein asiantuntijan vinkkejä. Arvelinkin, että sulta saa varmasti ne kaikkein parhaat vinkit niihin penislihas-treeneihin, kun olethan sä niitä jo vuosikaudet treenannut siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Musakin sulla myös hyvä noihin treeneihin, sillä noihin sopiikin varmasti hyvin just esim. Queenin I Want To Breka Free ja Judas Priestin Turbo Lover:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Totuus2018

        I want to break free kertoo homoseksuaalisesta vapautumisesta.


      • Totuus2018 kirjoitti:

        I want to break free kertoo homoseksuaalisesta vapautumisesta.

        Jaa, no kuitenkin vaan Bicky Royal-mies siitä biisistä tykkää. Onhan Bickyn soittolistalla muitakin biisejä, kuten mm. W.A.S.P:in Animal Fuck Like A Beast ja Judas Priestin Turbo Lover:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Totuus2018

        Judas Priestin laulaja on homo.


      • Totuus2018 kirjoitti:

        Judas Priestin laulaja on homo.

        No ei kai se enää mikään salaisuus olekaan. Mutta voi kai sitä Judas Priestin biiseistä tykätä, vaikka olisi heterokin.


      • Totuus2018
        DarkFear kirjoitti:

        No ei kai se enää mikään salaisuus olekaan. Mutta voi kai sitä Judas Priestin biiseistä tykätä, vaikka olisi heterokin.

        Tottakai. Itsekkin diggailen kyseenomaisista bändeistä. Tuntu vaan niin oudolta Bickyn imagon huomioon ottaen, että hänelläkin on herkempi puoli.


    • Tindermies

      En tarvii mitään treeniä koska seisoo muutenkin joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe