häiritseekö lihavuus..

miestä?

Haittaako miehiä jos nainen on vähän lihava..siis ei paljon, mutta kuitenki..

22

8291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inna

      rakastavat lihaviakin naisia ja ihailevat heitä, toiset taas ihalevat laihoja..että otappa heistä sitten selvää!;-)

    • rinnat vai laihuus

      Itse olen miettinyt samaa. Tai itseasiassa sitä, että alanko laihduttaa ja samalla menetän muotoja, täyteläiset rinnat ym. vai tyydynkö olemaan vähän lihava. Kumpi parempi? ehkä sitä pitää olla kuitenkin laiha.

      • tajua sitä

        Aivan.Miehet ei tajua sitä, että mahdottomuus olla yhtäaikaa sekä laiha että muodokas.


      • Muotoja silti
        tajua sitä kirjoitti:

        Aivan.Miehet ei tajua sitä, että mahdottomuus olla yhtäaikaa sekä laiha että muodokas.

        hoikka ja muodokas voi kyllä olla.


      • Heebo
        tajua sitä kirjoitti:

        Aivan.Miehet ei tajua sitä, että mahdottomuus olla yhtäaikaa sekä laiha että muodokas.

        Ärsyttävää leimata miehet tyhmiksi tuollaisen perusteella. Mulle ainakin asiayhteys on täysin selvä.

        Ja toisaalta, ehkäpä tämä pitäisi laskea samaan sarjaan kun ne naisten niin usein kohtuuttomat vaatimukset miehelle...


      • black...rose

        Mua häiritsee hirveästi se että oon tosiaan lihonu varmaan parin vuoden sisään jotain 15kg e-pillereiden ja muiden lääkkeiden takia mutta ei rinnat vaan kasva, yhtä pienet ne on kun aikasemminkin :( Tosi epäreilua. Mulla on ihan typerä kroppa.

        Mun kokemus kyllä on että paino valitettavasti vaikuttaa suosioon. Ennen olin suht keskipainoinen ja vientiä oli huomattavasti enemmän. Nyt ei oikeestaan ollenkaan enää. Voihan siihen muitakin syitä olla ja kyllä mä seurustelenkin tosi kiinteästi nyt mutta eipä se mun otsassa lue... No toivotaan että on niitäkin miehiä maailmassa jotka ei niin naisen painoa mittaile.


    • ainakin

      ällöttää vähäkin lihavuus s****hommissa, eihän sillä läskillä muuten niin väliä, mutta sängyssä ei kyllä sitten mikään onnistu. Mutta kuten edelläkin sanottu, makuja on monia.

    • Ei ainakaan minua. Tärkeintä on, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Järjettömyyttä taas on alkaa muokata itseään muiden mieleiseksi. Tietenkin makuja on monia, itse pidän hieman pyöreistä muodoista, mutta kuitenkin pidän laihojakin hyvinä ihmisinä. Enkä todellakaan toivoisi, että joku alkaisi syömään enemmän ilahduttaakseen minua.

    • Ei pieni ylipaino siinä sängyssä välttämättä häiritse. Kyllä se on kaikesta muustakin toiminnasta ja aktiivisuudesta kiinni... Sellaisesta en ainakaan pitäisi, joka vain makaa paikallaan kuin kuollut lahna tai joka hikoilee pienestäkin liikkestä...

    • havumetsän zorro

      Lihavuus sinällään ei häiritse, mutta lihavuutta aiheuttavat elintavat on totaalinen turn-off.

    • Justiina

      Itse olen 30kg ylipainoinen ja miehiä on ollut! Eikä se mene niin että vain laihat saavat laihoja jne. Osa miehistäni ollu xl-kokoisia, osa ns normaalimittaisia, ja jotkut urheilija tyyppiä!!! =p
      Eivätkä ole mitään epätoivoisiakaan... Miehissäni on ollut myös niitä joiden takia olen saanut laihoilta "missi" naisilta kateellisia katseita. Eikä asia ole myöskään niin että vain tyhmä ihminen ottaa kumppanikseen ylipainoisen! Itse olen hyvinkin vaativa (kaikin puolin) miesten suhteen, enkä ihan ketätahansa huoli =D
      Toisille ulkonäkö merkkaa enemmän, toisille vähemmän... Kun olet itsevarma, luotat itseesi ja olet oma itsesi niin varmasti sinustakin kiinnostuu moni. =) Sitäpaitsi sisäinen kauneus näkyy ulospäin :p

    • jennuli^

      Mikäs kysymys tämä nyt oli? Eiköhän sen nyt pitäis olla aika itsestäänselvyys, että makuja on monia ja maailmassa tuskin on yhtäkään ihmistä, joka olisi _kaikkien_ mielestä kaunis tai ruma.

      Itselläni noita kiloja nyt on muutama ja olen n.parikymppinen tyttö. Eipä ole pyöreydestä ollut mitään haittaa, miehiä on ollut niin yhdenyönjuttuihin kuin seurusteluunkin ja kaikkeen siltä väliltä. Ja nyt tuossa n.kuukausi sitten tutustuin baarissa erääseen jätkään, hän on kaverini kaveri ja tältä kaveriltani juuri viimeksi viime vkl kuulin, miten hän oli taas kehunut mua nätiksi ja mukavaksi. Ja nyt on puh.nrot. vaihdettu ja aikomus olisi tässä joku kerta nähdäkin, siis ihan kunnolla eikä vain niin, että hän heittää minut ryyppyreissuiltani kotio. Ja kiinnostus hänellä hieman vakavampaankin olisi eikä kyseinen mieheke mikään epätoivoinen ällötyskään ole, vaan siisti ja fiksu nuori mies. :)

      Että näin. Ei se kaikkia haittaa, joitain haittaa ja joillekin sillä ei ole väliä. Meitä on moneksi - sanonta, joka tuntuu ihmisiltä liian usein unohtuvan; niiltä jotka kysyvät jonkun tietyn ominaisuuden häiritsevyyttä ja niiltä, jotka tulevat esittämään oman mielipiteensä yleispätevänä totuutena.

    • ei läskiä

      Sori vaan..mutta minua haittaa jos partneri on lihava.Kun itse pitää painonsa kurissa niin jotenkin odottaa, että kumppaninkin indeksi olisi normaali.Todennäkösesti kun vanhana tulee painoa lisää niin hyväksyn paremmin myös naiseni ylipainon.Ei millään pahalla...älkää lihavat suuttuko.

    • Vieras

      Lihavuus tai pienemmät rinnat niin pienemmät rinnat voittaa mennen tullen minun kohdallani. Noh, tykkään muutenkin pienemmistä tisuista ja halveksin silikonipusseja.

    • Eläkkeelle joskus

      pitemmänpäälle hoikempi nainen tulee "edullisemmaksi".Lihaviin iskee vanhemmiten kaikenlaiset taudit herkemmin.Niitä joutuu hoitamaan aiemmin,kuten myös miehiä.

    • BBWLover

      Olen huomannut että ihastelen enemmän runsasmuotoisia naisia kuin "normaalipainoisia", joten mitäs sitä kiistämään.

      Ulkoisesti tärkeintä mulle on sievät ja viehättävät kasvot, ja minusta runsaampi naisvartalo nyt vaan näyttää seksikkäämmältä ja siten kauniimmalta, kunhan nyt joku tolkku on. 10-15 kg ylipaino saa naisen vain näyttämään naisellisemmalta, mutta vartalo yksinään ei kenestäkään kaunista tee. Ruman toki voi tehdä, jos olemus ei enää edes muistuta ihmistä eli kun puhutaan sairaalloisesta ylipainosta. Tokikin naisella saa vatsaa rintoja persettä ja reisiä olla ! Naminaminami :-9

    • man

      ei minua ainakaan haittaa päin vastoin.älkää nuoret naiset ottako mallia mediassa esiintyvistä nälkäkuoleman rajoilla olevista luurangoista.esim.mallien laihuus ei ole millään tavalla kaunista mielummin katselen naista jolla on lihaa luitten ympärillä.

    • Tepe79..

      Kyllä se vaan niin on, ettei lihavat sytytä. Mut on kyllä käyny muutaman kerran semmonen vahinko, et on tollanen pullukka sitten aamulla vieressä rötköttänyt. Paremman puutteessa on välttänyt. Ei kai siinä sitten muu auta, ku yrittää päästä äkkiä eroon. Sitten vaan pitää toivoa, et seuraavalla kerralla sais jonkun vähän solakamman. Mut tietynlainen muodokkuus on ihan kaunistakin, kuhan ei aivan maha roiku.

      • ???

        Mikä ihmeen totuus? Nii-in, kenelle totuus ja kenelle ei...


    • Nainen-84

      Ei ole miehillä olemassa yhteistä naisihannetta, sen olen huomannut. Itse olen muodokas, hieman ylipainoinen ,mutta en varsinaisesti älyttömän lihavakaan. Toisilta miehiltä tulee katseita. Toiset taas suhtautuvat kuin halpaan makkaraan. Tällä hetkellä itse laihdutan, EN miesten vuoksi vaan oman hyvän olon ja terveyden kannalta.Kaikenkokoisille ihmisille löytyy joku.Voisi kait sanoa että "jotkut tykkää muhkummasta" ja toiset taas laihemmista. Ja ei kaikki miehet edes ole mitään ulkonäköfriikkejä.Aluksi tietysti on varmaankin miehen mielestä kiva jos tyttö on nätti, mutta kuinkas paljon ulkonäkö pitemmässä suhteessa sitten oikein merkkaa..Ei hirveesti.Eihän kaikki naisetkaan pidä vain tietyn tyyppisistä miehistä. Itseeni esim. ei vetoa ylibodatut kiiltokuvapojut vaan oma kultu joka on hyväpeppuinen, omaa parran ja jäänsiniset silmät ja kroppa ei ole mikään kukanvarsi.

    • trolli.,.-

      ei voi yleistää, jotkut tykkää tankkilaivoista, toiset sukellusveneistä.
      Omalla mielipiteelläni tämän tason keskustelussa ei ole merkitystä

    • Anonyymi

      Jotkut tykkää hoikista ja toiset muodokkaista mutta hoikka nainen voi olla muodokas ihan niinkuin paksukin. Emmää vältämättä mihinkään sotanorsuun ihastuis mutta ei semmonen 5-10 kiloo oo liian paha kun itekkään en oo mikään laiheliini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe